open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 17/5 від 10.04.98 Зареєстровано в Міністерстві

м.Київ юстиції України

28 квітня 1998 р.
vd980410 vn17/5 за N 272/2712

Про затвердження Положення про Центральний відділ реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї та Положення про надання Центральним відділом реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї додаткових платних послуг правового та технічного характеру громадянам і організаціям та

порядок використання отриманих коштів

Згідно з Положенням про Міністерство юстиції України,
затвердженим Указом Президента України 30 грудня 1997 року
N 1396/97, Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про Центральний відділ реєстрації
шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї (додається). 2. Затвердити Положення про надання Центральним відділом
реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї
додаткових платних послуг правового та технічного характеру
громадянам і організаціям та порядок використання отриманих коштів
( z0273-98 ) (додається). 3. Тимчасове положення про Центральний відділ реєстрації
шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї, затверджене
наказом Міністра юстиції України 24 липня 1995 року N 20/5,
вважати таким, що втратило чинність. 4. Положення про діяльність Центрального відділу реєстрації
шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї в умовах роботи
при змішаному фінансуванні, затверджене наказом Міністра юстиції
України 1 серпня 1995 року N 21/5, вважати таким, що втратило
чинність. 5. Наказ Міністра юстиції України про доповнення Тимчасового
положення про діяльність Центрального відділу реєстрації шлюбів
м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї, Положення про
діяльність в умовах роботи при змішаному фінансуванні та
затвердження тарифів від 26.06.1996 р. N 19/5 ( z0401-96 ) вважати
таким, що втратив чинність. 6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на
заступника Міністра Хандуріна М.І.
Міністр юстиції
України С.Р.Станік
Затверджено

Наказ Міністра юстиції

України 10.04.98 N 17/5
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

28 квітня 1998 р.

за N 272/2712
Положення

про Центральний відділ реєстрації шлюбів м.Києва з Державним

центром розвитку сім'ї
1. Центральний відділ реєстрації шлюбів м.Києва з Державним
центром розвитку сім'ї (надалі - Відділ) є органом Міністерства
юстиції України, ним створюється і йому підпорядковується. 2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ), законами України і в межах повноважень,
визначених цим Положенням, забезпечує виконання законів України,
указів і розпоряджень Президента України, декретів, постанов і
розпоряджень Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства
юстиції та інших центральних органів виконавчої влади, прийнятих
у межах їх повноважень. 3. Основними завданнями відділу є: - реєстрація актів про укладення шлюбу відповідно до чинного
законодавства; - забезпечення у межах визначеної компетенції захисту
особистих і майнових прав громадян; - реалізація державної політики щодо розвитку та зміцнення
сім'ї; - пропаганда здорового способу життя; - культурно-освітня робота серед молоді та молодого подружжя; - встановлення міжнародних контактів та співробітництво з
аналогічними службами за кордоном.
4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує
такі функції: 4.1. Проводить реєстрацію шлюбів громадян України, іноземців
та громадян України з іноземцями. 4.2. Забезпечує урочистість реєстрації шлюбу за згодою на це
осіб, які одружуються. 4.3. Вносить зміни, доповнення та виправлення до актових
записів про укладення шлюбу, згідно з чинним законодавством. 4.4. Забезпечує зберігання книг реєстрації актів про
укладення шлюбу та іншої документації, пов'язаної з його
діяльністю. 4.5. Веде у встановленому порядку облік записів актів про
укладення шлюбу, видає повторні свідоцтва про реєстрацію цих
актів. 4.6. Подає звіти про реєстрацію шлюбів Міністерству юстиції
України. 4.7. Веде облік та подає звіти у відповідності з вимогами
Інструкції по обліку, зберіганню та витрачанню бланків свідоцтв
про реєстрацію актів громадянського стану в Україні
( v0010323-93 ), затвердженої постановою колегії Міністерства
юстиції України від 20 вересня 1993 року до Міністерства юстиції
України. 4.8. У встановленому порядку подає органам статистики звіти
про реєстрацію актів про укладення шлюбу. 4.9. Забезпечує підвищення рівня кваліфікації працівників
відділу, вивчає і узагальнює практику застосування чинного
законодавства при реєстрації шлюбу. 4.10. Веде прийом та розглядає листи громадян з питань, що
належать до компетенції Відділу і вживає заходів щодо їх вирішення
згідно з чинним законодавством. 4.11. Організує проведення досліджень сучасної сім'ї за
науковими методиками. 4.12. Узагальнює результати досліджень і подає свої висновки
й пропозиції Міністерству юстиції України, іншим організаціям та
установам. 4.13. Співпрацює з різними державними і громадськими
організаціями, окремими спеціалістами з метою поширення досвіду та
надання методичної допомоги. 4.14. Проводить разом із зацікавленими організаціями та
установами науково-практичні конференції, семінари, видає
інформаційну літературу з питань сім'ї.
5. Відділ при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє
з іншими органами рєєстрації актів громадянського стану, з
місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування та організаціями, які надають послуги, пов'язані з
урочистою реєстрацією шлюбу. 5.1. Співпрацює з різними державними і громадськими
організаціями з метою залучення потрібних спеціалістів, а також з
метою поширення досвіду у сфері розв'язання сімейних проблем.
6. Відділ має право: - одержувати від підприємств, установ та організацій
документи, потрібні для реєстрації актів про укладення шлюбу; - надавати додаткові платні послуги правового та технічного
характеру; - вивчати досвід аналогічних служб в Україні та за кордоном; - розробляти актуальні комплексні програми з проблем сім'ї; - залучати до роботи кваліфікованих спеціалістів, які
займаються проблемами сім'ї; - брати участь у роботі конференцій, навчальних семінарів
тощо в різних організаціях, регіонах України та за кордоном. 7. Відділ очолює начальник, якого призначає Міністерство
юстиції України. 8. Начальник Відділу: - керує діяльністю Відділу, забезпечує виконання покладених
на Відділ обов'язків і завдань; - несе персональну відповідальність за належне зберігання,
облік і ведення книг реєстрації актів укладення шлюбу, облік,
зберігання і витрачання бланків свідоцтв про одруження та іншої
службової документації; - у встановленому законом порядку вирішує питання про
скорочення строку реєстрації шлюбу; - видає у межах компетенції накази відповідно до чинного
законодавства; - організує надання громадянам і організаціям додаткових
платних послуг правового і технічного характеру, не передбачених
законодавством; - розпоряджається коштами в межах кошторису витрат,
забезпечує дотримання фінансової та штатної дисципліни, збереження
коштів і матеріальних цінностей, затверджує додатковий штатний
розпис; - має заступників, яких призначає на посаду за погодженням з
Міністерством юстиції України, один із них є керівником Державного
центру розвитку сім'ї. 9. Штатний розпис затверджується Міністерством юстиції
України. 10. Відділ утримується за рахунок Державного бюджету України,
є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установі
банку, печатку із зображенням Державного Герба України і своєю
назвою.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: