open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 1303 від 02.07.98 Зареєстровано в Міністерстві

м.Київ юстиції України

3 липня 1998 р.
vd980702 vn1303 за N 416/2856

Про затвердження Положення про порядок підготовки

та проведення відкритих торгів

З метою підвищення ефективності процесу приватизації
державного майна та залучення інвестицій в економіку України,
відповідно до Закону України "Про приватизацію державного майна"
( 2163-12 ), Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про порядок підготовки та проведення
відкритих торгів (далі - Положення), що додається. 2. Вважати таким, що втратив чинність, наказ ФДМУ від
25.12.97 N 1520 ( z0635-97 ) "Про затвердження Положення про
порядок підготовки та проведення відкритих торгів (тендеру)",
зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31.12.97 за
N 635/2439. 3. Департаменту підготовки та проведення конкурсів і
міжнародних тендерів Фонду державного майна України в триденний
термін з дня затвердження цього наказу забезпечити подання
Положення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України. 4. Прес-центру Фонду державного майна України в десятиденний
термін з дня державної реєстрації цього наказу забезпечити
публікацію Положення у "Відомостях приватизації", які є додатком
до "Державного інформаційного бюлетеня про приватизацію". 5. Департаменту підготовки та проведення конкурсів і
міжнародних тендерів Фонду державного майна України забезпечити
продаж державних пакетів акцій відкритих акціонерних товариств
відповідно до Положення. 6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о.Голови Фонду В.Крюков
Затверджено

Наказ Фонду державного майна

України 02.07.98 N 1303
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

3 липня 1998 р.

за N 416/2856
Положення

про порядок підготовки та проведення відкритих торгів
Це Положення про порядок підготовки та проведення відкритих
торгів (далі - Положення) розроблене відповідно до Закону України
"Про приватизацію державного майна" ( 2163-12 ) та вимог чинного
законодавства України з урахуванням міжнародних стандартів
(процедур) проведення конкурентних торгів для забезпечення
зростання доходів державного бюджету та збільшення інвестицій в
економіку України шляхом розміщення акцій українських підприємств
на вітчизняних та міжнародних ринках. Положення встановлює порядок проведення відкритих торгів
(далі - торги) з продажу пакетів акцій відкритих акціонерних
товариств (далі - ВАТ) за процедурою тендерів або гарантованого
розміщення акцій за участю уповноважених осіб, що залучаються
відповідно до Положення про порядок здійснення конкурсного відбору
радників та уповноважених осіб для підготовки та проведення
конкурентних способів продажу пакетів акцій відкритих акціонерних
товариств ( z0415-98 ), затвердженого Фондом державного майна
України (далі - Фонд).
Розділ I. Загальні положення про відкриті торги

Визначення термінів
Зазначені нижче терміни цього Положення вживаються в такому
значенні: тендер - спосіб продажу пакета акцій ВАТ за участю
уповноваженої особи, згідно з яким переможцем визнається учасник,
який одержав найвищу суму балів за результатами оцінки його
пропозицій; гарантоване розміщення акцій - спосіб продажу акцій ВАТ,
згідно з яким від уповноваженої особи може вимагатися оплата
мінімальної встановленої в договорі ціни пакета, який пропонується
розмістити за допомогою уповноваженої особи, або попереднє
фінансування частини очікуваної ринкової вартості пакета акцій,
при цьому акції придбаває покупець, який запропонував найвищу
ціну; граничний термін - кінцева дата подання претендентами пакетів
з підтвердними документами та тендерними пропозиціями або
підтвердними документами для участі в гарантованому розміщенні
акцій; заява - документ, який подається для офіційної реєстрації та
отримання документації з торгів; тендерна комісія (далі - комісія) - створений Фондом
колегіальний орган, що приймає рішення про визначення переможця в
тендері; документація про торги - пакет документів, який надається
претенденту для підготовки його підтвердних документів та
пропозицій; тендерна пропозиція - пакет документів, який претендент подає
уповноваженій особі з метою придбання запропонованого на торгах
пакета акцій; претендент - фізична чи юридична особа (резидент чи
нерезидент), яка подала заяву на участь у торгах і була
зареєстрована уповноваженою особою; підтвердні документи - документи, на підставі яких
приймається рішення щодо визнання претендента учасником торгів; правила торгів - обов'язковий порядок проведення торгів та
перелік обов'язкових вимог для всіх учасників торгів; уповноважена особа - юридична особа (група юридичних осіб),
яка надає послуги з підготовки та проведення відкритих торгів
(тендерів); учасник - претендент, підтвердні документи якого визнані
такими, що відповідають вимогам торгів; тендерна гарантія - грошовий внесок у розмірі, що
встановлюється Фондом у документації про торги (але не більше 50
тис.доларів США), і вноситься претендентом як засіб забезпечення
добросовісності дотримання ним своїх пропозицій на період,
установлений умовами тендера; банківська гарантія - документ, виданий учаснику тендера його
основним обслуговувальним банком, який гарантує оплату учасником у
встановлений Фондом термін продажної ціни пакета акцій.
Загальні положення
1. Торги проводяться виключно центральним апаратом Фонду
відповідно до цього Положення. Засобом платежу за пакети акцій, що продаються відповідно до
цього Положення, є національна валюта України. 2. Об'єктами продажу на торгах є пакети акцій
розміром, як правило, понад 25 відсотків статутного фонду ВАТ, які
віднесені Державною програмою приватизації до груп В, Г з обсягом
реалізованих товарів (робіт, послуг) не менше 100 мільйонів
гривень за попередній звітний рік або з балансовою вартістю
основних фондів не менше 100 мільйонів гривень. 3. У торгах можуть брати участь юридичні та фізичні особи,
визнані покупцями відповідно до законодавства України, крім
уповноваженої особи та її афілійованих осіб, а саме: юридичні особи, які безпосередньо або опосередковано
володіють (або мають право за договором на придбання) 10 або
більше відсотками акцій (паїв, часток) уповноваженої особи; юридичні особи, в яких уповноважена особа безпосередньо або
опосередковано володіє (або має право за договором на придбання)
10 або більше відсотками акцій (паїв, часток); юридичні особи, які безпосередньо чи опосередковано мають
спільно з уповноваженою особою компанію, яка є їх учасником; фізичні особи, які посідають керівні посади в зазначених вище
компаніях або отримали від них позику в будь-якій формі, розмір
якої перевищує 10 000 доларів США, а також члени їхніх сімей; фізичні особи, які безпосередньо або опосередковано володіють
(або мають право за договором на придбання) 10 або більше
відсотками акцій (паїв, часток) у зазначених вище компаніях, а
також члени їхніх сімей; юридичні особи, в яких зазначені вище особи безпосередньо або
опосередковано володіють (або мають право за договором на
придбання) 10 або більше відсотками акцій (паїв, часток), а також
члени їхніх сімей. 4. Торги відбуваються за наявності не менше двох учасників. 5. Тривалість тендера з моменту офіційного оголошення про
проведення торгів до офіційного оголошення переможця не може бути
більше ніж 240 календарних днів. Тривалість цього періоду в
гарантованому розміщенні акцій не може бути більшою ніж 120
календарних днів. 6. Усі документи щодо торгів готуються державною мовою
України.
Дотримання вимог антимонопольного законодавства при

проведенні торгів
7. Продаж акцій на відкритих торгах здійснюється з
дотриманням вимог антимонопольного законодавства України. 8. Протягом 5 днів з моменту прийняття рішення про проведення
торгів Фонд повідомляє про це Антимонопольний комітет України. 9. Якщо передбачено продаж пакета акцій, розмір якого
становить від 25 до 51 відсотка статутного фонду ВАТ, а також якщо
пакет акцій розміром менш ніж 25 відсотків визначений як
контрольний, то не пізніше 20 робочих днів до опублікування
офіційного оголошення про проведення торгів Фонд звертається із
запитом щодо підтвердження наявності контрольного пакета акцій до
Антимонопольного комітету. 10. Якщо на придбання пакета акцій потрібна згода
Антимонопольного комітету України, то покупець зобов'язаний
звернутися в установленому порядку для отримання зазначеної згоди,
а якщо законодавством передбачено подання повідомлення про
придбання акцій,- то повідомити про це Антимонопольний комітет
України. Покупець ризикує негативними наслідками, пов'язаними із
неправильним визначенням випадків придбання акцій, що вимагають
отримання згоди Антимонопольного комітету України, та випадків, що
вимагають повідомлення про придбання акцій. 11. Антимонопольний комітет України протягом трьох робочих
днів з дня прийняття рішення про початок розгляду справи про
економічну концентрацію письмово повідомляє про це Фонд.
Правила торгів та документація про торги
12. Документація про торги готується уповноваженою особою з
урахуванням вимог Фонду. Фонд затверджує документацію про торги не
пізніше 5 робочих днів до публікації офіційного оголошення про їх
проведення. 13. Документація про торги складається з: оголошення про торги; форми заяви на участь у торгах; договору про конфіденційність; інформаційного меморандуму про ВАТ; вимог до плану розвитку ВАТ (як можливої вимоги для
проведення тендерів); копії установчих документів ВАТ; плану розміщення акцій та результатів його реалізації на
момент публікації оголошення про торги; фінансової звітності ВАТ; даних про початкову ціну пакета акцій; документів і відомостей щодо ВАТ, пакет акцій якого
пропонується до продажу, потрібних для подання заяви до
Антимонопольного комітету України на придбання пакета акцій; проекту договору купівлі-продажу; правил торгів; опису основних функцій та адреси уповноваженої особи; форми заяви на відвідання та ознайомлення з ВАТ; інших документів. 14. Форма та суттєві умови договору купівлі-продажу пакета
акцій розробляються уповноваженою особою з урахуванням вимог Фонду
та умов проведення торгів і затверджуються Фондом.
Оголошення про торги та подання заяв на участь у торгах
15. Датою початку торгів є дата публікації офіційного
оголошення про торги, датою закінчення є дата підписання угоди з
переможцем торгів або видання наказу про відміну торгів. 16. Офіційне оголошення про торги друкується Фондом у газеті
"Відомості приватизації", державному інформаційному бюлетені "Про
приватизацію", центральній та місцевій пресі та розповсюджується
іншими засобами комунікацій не пізніш як за 75 календарних днів до
граничного терміну при проведенні тендера і не пізніше 45
календарних днів до граничного терміну при гарантованому
розміщенні акцій. 17. Оголошення про торги містить: відомості про об'єкт продажу; короткий огляд основних вимог до претендентів; адресу, за якою зацікавлені потенційні претенденти можуть
отримати документацію про торги; граничний термін; порядок та адресу подання пропозицій; потребу одержання згоди Антимонопольного комітету України на
придбання пакета акцій або подання повідомлення про придбання
пакета акцій у випадках, передбачених чинним законодавством. 18. Прийом заяв на участь у торгах здійснюється з моменту
публікації оголошення про торги. Всі заяви підлягають обов'язковій
реєстрації Фондом або уповноваженою особою, якщо таке передбачене
відповідним договором. 19. З дня публікації оголошення про торги уповноважена особа
зобов'язана: забезпечити доступ усім претендентам до документації
відповідного ВАТ; забезпечити рівний доступ до інформації про ВАТ та
організації зустрічей з його керівництвом для ознайомлення з
діяльністю ВАТ усім претендентам відповідно до графіка відвідувань
та зустрічей до закінчення граничного терміну; давати відповіді на запити претендентів щодо торгів; надавати інші послуги у відповідності до договору, укладеного
з Фондом. 20. Інформація, яка надається на запит одного з претендентів,
обов'язково доводиться уповноваженою особою до відома всіх інших
претендентів.
Подання підтвердних документів та пропозицій
21. До закінчення граничного терміну претендент подає
уповноваженій особі підтвердні документи та пропозиції. Підтвердні
документи або пропозиції, що надійшли після граничного терміну, не
розглядаються. Датою подання підтвердних документів або пропозиції
вважається дата їх реєстрації уповноваженою особою. Реєстрація
пропозицій та підтвердних документів проводиться згідно з
правилами торгів. Уповноважена особа надає кожному претенденту розписку про
отримання пакетів з документами, підписом особи, що їх прийняла, а
також із зазначенням адреси, дати, часу прийняття відповідних
документів, способу їх доставки і прізвищем та ім'ям особи або
служби, яка доставила пакунок, а також із зазначенням наявних
пошкоджень пакетів з документами. Відповідальність за форму доставлення і подання пропозицій і
підтвердних документів та пов'язаний із цим ризик несе претендент. 22. Претендент або його уповноважений представник може в
будь-який час до граничного терміну відкликати пропозицію за умови
письмового повідомлення про це уповноваженої особи. У такому разі
тендерна гарантія претендента повертається йому протягом двох
тижнів після граничного терміну, за винятком платежів за
банківські перекази. 23. Подання претендентом підтвердних документів розглядається
як визнання ним того, що він вивчив усі аспекти організації та
діяльності відповідного ВАТ і надалі не матиме претензій до Фонду,
уповноваженої особи (або комісії) щодо повноти та дійсності
відомостей, наданих йому в процесі проведення торгів.
Підтвердні документи
24. Підтвердні документи повинні містити: платіжне доручення про внесення тендерної гарантії; завірені в установленому порядку копії установчих документів
(для процедури тендера); документ, що підтверджує відсутність або наявність у майні
вітчизняних претендентів частки державної власності в розмірі,
меншому ніж 25%; прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи або довіреність
на представника юридичної особи; лист про платоспроможність (довідка основного обслуговуючого
банку претендента, яка підтверджує, що за даними банку за останні
три роки він виконує свої фінансові зобов'язання за договорами і
проти нього не порушено справу про банкрутство); відповідним чином завірену фінансову звітність для юридичних
осіб, а для фізичних осіб - декларацію про доходи за два останні
роки; копію рішення Антимонопольного комітету про згоду на
придбання пакета акцій або письмове підтвердження того, що така
згода не потрібна, або копію заяви на придбання пакета акцій з
відміткою (штамп, дата, підпис) канцелярії Антимонопольного
комітету України про її прийняття; інші необхідні додаткові документи, визначені умовами торгів. 25. Для покупців пакетів акцій ВАТ, створених на базі майна
стратегічно важливих підприємств, розмір яких перевищує 25
відсотків або пакетів акцій менше 25 відсотків, визначених
контрольними в установленому порядку, підтвердні документи повинні
також містити: повні відомості про відносини контролю, якими претендент та
особи, що його (її) контролюють, пов'язані з іншими особами, а
також відомості про особу, яка здійснює контроль за діяльністю
групи суб'єктів господарювання, що пов'язані між собою відносинами
контролю, і до складу якої входить претендент; повідомлення, що претендент діє самостійно, а не під впливом
інших осіб, або відомості про ту самостійно діючу особу, інтереси
якої в кінцевому підсумку він представляє.
Розділ II. Проведення тендерів
Цей розділ визначає порядок проведення відкритих торгів
шляхом тендера.
Інвестиційні зобов'язання
26. Правилами тендера може бути передбачено: внесення інвестиційної суми (якщо інше не встановлено
правилами тендера); що оцінка пропозиції проводитиметься виключно на основі
загальної суми інвестицій, яку переможець повинен буде внести
після повної сплати ним ціни пакета акцій; що оцінка пропозицій буде проводитися на основі суми
інвестицій, яка вноситься як грошовий внесок на момент оплати ціни
пакета, а також з врахуванням обсягу інвестицій, що вносяться
після купівлі пакета акцій. 27. Правилами тендера може передбачатися використання
інвестицій за такими напрямками: 1) на поповнення обігових коштів ВАТ, пакет акцій якого
пропонується до продажу, або: на погашення боргових зобов'язань, на підвищення ефективності виробництва, на розширення ринків збуту, на заходи з екологічної санації підприємства та його
території, для технічного переозброєння та модернізації існуючого
виробництва, на соціальні потреби підприємства, будь-яку комбінацію вимог, зазначених вище; 2) збереження протягом 6 місяців робочих місць. 28. Комісія оцінює учасників з урахуванням 2-річного терміну
внесення інвестицій, якщо інше не передбачено умовами тендера.
Загальна сума інвестицій, які вносяться протягом понад один рік,
дисконтується. Механізм перерахування інвестицій визначається
правилами тендера та договором купівлі-продажу акцій. 29. Якщо на тендері пропонується пакет акцій менше 51%
статутного фонду ВАТ, а від претендентів вимагається внесення
інвестицій після підписання договору купівлі-продажу акцій, то
претендентам, якщо за висновками Фонду та уповноваженої особи це
сприятиме виконанню інвесторами своїх інвестиційних зобов'язань,
може бути запропоноване або право на управління пакетом акцій, що
тимчасово закріплені за державою, або право на управління
підприємством. 30. Джерелом виконання переможцем тендера зобов'язань, узятих
на себе відповідно до договору купівлі-продажу, не можуть бути
доходи від продажу майна ВАТ, амортизаційний фонд та прибуток ВАТ,
пакет акцій якого придбано за тендером.
Комісія
31. Для проведення тендера Фонд створює комісію у складі 5
осіб, з них призначає голову комісії та відповідального секретаря,
які є представниками Фонду. До складу комісії входять представник
Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку та два
представники від системи органів виконавчої влади. За окремими узгодженнями до роботи комісії можуть залучатися
представники правоохоронних органів з правом дорадчого голосу. Співробітник Фонду, відповідальний за проведення переговорів
щодо підписання договору з радником (уповноваженою особою), є
членом комісії. Представник уповноваженої особи присутній на всіх засіданнях
комісії з правом дорадчого голосу. Фонд може залучати до роботи комісії експертів з різних
спеціальних знань. 32. Склад комісії затверджується в 30-денний термін з моменту
прийняття рішення про її створення. На діяльність комісій, що
діють згідно з цим Положенням, не розповсюджується дія Положення
про конкурсну комісію, затвердженого наказом Фонду державного
майна України від 11.08.97 N 857 ( z0327-97 ), зареєстрованого у
Міністерстві юстиції України від 20.08.97 за N 327/2131. 33. Основними функціями комісії є: координація роботи з уповноваженою особою; розгляд та затвердження умов тендера; розгляд та затвердження інформаційного меморандуму про ВАТ; розгляд та затвердження тендерної документації; розгляд та затвердження правил тендера; розгляд підтвердних документів; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; розподіл місць між учасниками тендера відповідно до критеріїв
оцінки, затверджених комісією; визначення переможця тендера; ведення протоколів усіх засідань комісії та подання їх на
затвердження Фонду. 34. Засідання комісії вважається правочинним за умови участі
в ньому 4 членів комісії, при цьому присутність голови та
відповідального секретаря комісії є обов'язковою. Усі рішення,
крім рішень щодо бальної оцінки пропозицій, приймаються простою
більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії. У разі
рівної кількості голосів "за" і "проти" вирішальний голос належить
голові комісії. 35. Членом комісії не може бути особа, яка не підписала
встановленої форми заяви про відсутність конфлікту інтересів (її
особистої зацікавленості) щодо результатів тендера, в якій вона
засвідчує відсутність власної зацікавленості в результатах тендера
чи особистих або ділових зв'язків, які, в разі їх оприлюднення,
можуть викликати сумнів щодо неупередженості відповідного члена
комісії в процесі прийняття рішень у процедурі проведення тендера
та обрання переможця. 36. Засідання комісії є закритими. Розкриття конвертів з
підтвердними документами може проводитись комісією у присутності
всіх претендентів, а конвертів з пропозиціями - у присутності всіх
учасників, якщо це передбачено правилами торгів. Фонд має право
запросити на розкриття конвертів також і інших осіб. 37. Усі засідання комісії оформлюються протоколами, що
затверджуються Фондом. Діяльність комісії припиняється з моменту
затвердження Фондом протоколу про визначення переможця.
Тендерна пропозиція
38. Тендерна пропозиція подається в трьох окремих запечатаних
конвертах з відповідними позначками та написом тільки імені
претендента та назви тендеру, на який вони подаються. Перший конверт з позначкою "Підтвердні документи" повинен
містити підтвердні документи, а також перелік тих документів, що
містяться в двох інших конвертах. Другий конверт з позначкою "Технічна пропозиція" повинен
містити технічну пропозицію, включаючи кваліфікаційні
характеристики претендента, у формі, що встановлюється правилами
тендера, та засвідчувати здатність претендента виконати свою
пропозицію, при цьому будь-яка інформація про запропоновану суму
за пакет акцій та розмір інвестицій не зазначається. Третій конверт з позначкою "Фінансова пропозиція" повинен
містити пропозицію щодо суми та умов фінансування оплати вартості
пакета акцій, включно з сумами запропонованих інвестицій (якщо
такі вимагаються). 39. Фінансова пропозиція повинна містити: лист із зазначенням запропонованої ціни за пакет акцій; зобов'язання щодо виконання інвестицій, якщо це передбачено
правилами тендера, із зазначенням загальної суми інвестицій в
доларах США, напрямків та механізму їх застосування, а також
строків внесення згідно з правилами тендера; огляд головних змін, запропонованих учасником до форми та
умов договору купівлі-продажу акцій, що передбачається в тендерній
документації; два варіанти запропонованого учасником договору
купівлі-продажу: один з помітками, які чітко зазначають усі зміни,
внесені учасником до форми договору, запропонованого Фондом, а
другий в оригіналі, підписаний, без поміток, який зберігає свою
юридичну силу на період, зазначений в тендерній документації.
Розгляд підтвердних документів
40. Наступного робочого дня після граничного терміну комісія
розкриває конверти з підтвердними документами. 41. Протягом одного робочого дня після розкриття конвертів з
підтвердними документами, якщо вони не в повній мірі відповідають
правилам тендера, голова комісії або відповідальний секретар
можуть звернутися до претендентів з проханням надати комісії
протягом наступних трьох днів відповідні роз'яснення в письмовій
формі. 42. За результатами розгляду підтвердних документів комісія
відмовляє в подальшій участі в тендері претендентам, які не надали
документального підтвердження їх відповідності мінімальним вимогам
до учасників, встановленим правилами тендера. Комісія приймає
рішення щодо відповідності підтвердних документів умовам конкурсу
не пізніше п'яти робочих днів з дати їх розкриття і оформлює це
рішення протоколом безпосередньо після його прийняття. 43. Рішення комісії про відмову у визнанні його учасником
претендент може оскаржити до Фонду не пізніше трьох днів до дати
засідання комісії з проведення бальної оцінки пропозицій
учасників. 44. Протягом двох днів після затвердження відповідного
протоколу комісія інформує всіх претендентів про результати
розгляду підтвердних документів. 45. Претендентам, які не були визнані комісією учасниками
тендера, тендерна гарантія повертається протягом п'яти банківських
днів з моменту затвердження протоколу про визнання претендентів
учасниками тендера.
Розгляд і оцінка технічних пропозицій
46. Не пізніше трьох днів після прийняття протоколу про
результати розгляду підтвердних документів комісія розкриває
конверти з технічними пропозиціями учасників. Протягом двох днів
після розкриття конвертів комісія аналізує технічні пропозиції
учасників і виставляє бальну оцінку учасникам згідно з
запропонованими уповноваженою особою та затвердженими Фондом
критеріями оцінки та затверджує виставлені бальні оцінки
протоколом розгляду технічних пропозицій. 47. Якщо комісія приймає рішення про потребу уточнення
технічних пропозицій, то вона може запросити учасників тендера для
інтерв'ю. Комісія повідомляє учасників про дату та час інтерв'ю
не пізніше трьох днів до його проведення. При проведенні інтерв'ю
кожен учасник опитується окремо і кожному з них виділяється рівний
переміжок часу для співбесіди. Під час інтерв'ю комісія має право вимагати від учасника
роз'яснень та додаткових відомостей щодо його технічної
пропозиції. Проведення переговорів з питань поліпшення технічних
або фінансових пропозицій під час інтерв'ю не допускається. Усі
інтерв'ю мають бути завершені протягом шести робочих днів після
розкриття конвертів з технічними пропозиціями. 48. Протягом двох днів після дати проведення інтерв'ю з
учасниками комісія виставляє остаточні бальні оцінки технічним
пропозиціям учасників та заносить результати до протоколу про
оцінку технічних пропозицій. Тільки фінансові пропозиції тих
учасників, що отримали кількість балів, вищу за встановлений
правилами торгів мінімальний рівень, розглядаються надалі.
Учасникам, пропозиції яких отримали нижчу за встановлений
мінімальний рівень бальну оцінку, їх фінансові пропозиції
повертаються нерозпечатаними.
Розгляд фінансових пропозицій та їх оцінка
49. Протягом двох днів після оформлення протоколу про
результати оцінки технічних пропозицій учасників комісія відкриває
конверти з поміткою "Фінансова пропозиція". Правилами тендера може
передбачатися публічне розкриття фінансових пропозицій, на яке
запрошуються учасники тендера та інші особи. Одразу після
розкриття конвертів з фінансовими пропозиціями комісія проводить
засідання для їх розгляду і проведення бальної оцінки фінансових
пропозицій та визначає переможця згідно з правилами тендера. Це
рішення підлягає затвердженню Фондом. 50. Бальна оцінка учасників проводиться на основі суми ціни
та запропонованого учасником розміру інвестицій (якщо її внесення
передбачалось правилами тендера) і оцінки, зваженої згідно з
критеріями щодо умов договору купівлі-продажу, які можуть бути не
вигідними для Фонду. Комісія здійснює бальну оцінку пропозицій учасників, визначає
переможця і подає відповідний протокол на затвердження Фонду не
пізніше трьох робочих днів з моменту розкриття конвертів з
фінансовими пропозиціями. Фонд затверджує протоколи комісії про визначення переможця
протягом трьох робочих днів після їх надходження. 51. Учасникам, які не були визнані комісією переможцями
тендера, тендерна гарантія повертається протягом п'яти банківських
днів з моменту затвердження протоколу про визнання переможця
тендера.
Переговори з переможцем та підписання договору

купівлі-продажу
52. Протягом двох робочих днів після затвердження протоколу
комісії про визначення суми балів учасників та переможця тендера
Фонд та уповноважена особа (якщо таке передбачене відповідним
договором з Фондом) розпочинають переговори з узгодження тексту
договору купівлі-продажу з останнім. Якщо в переговорах бере
участь уповноважена особа, то прийняття остаточних рішень щодо
умов договору є виключною компетенцією Фонду. Переможець тендера в двотижневий термін з моменту початку
переговорів надає Фонду банківську гарантію щодо сплати ціни
пакета акцій, визначеної за результатами тендера. 53. Якщо протягом 30 днів з дати початку переговорів Фонду з
переможцем тендера сторони не досягнуть остаточної згоди щодо умов
договору або якщо банківська гарантія не надається у встановлений
термін, Фонд може: розпочати переговори з учасником, який за рішенням комісії
посів друге місце за сумою балів, при цьому він повинен надати в
установлений абзацом 2 пункту 52 цього Положення термін банківську
гарантію, і завершити їх у період до 30 днів; подовжити термін переговорів на строк до 20 днів за письмовим
розпорядженням керівника Фонду; визнати конкурс таким, що не відбувся. Якщо учасник, який посів друге місце за сумою балів, не надав
у встановлений абзацем 2 пункту 52 цього Положення термін
банківську гарантію, то тендер визнається таким, що не відбувся. 54. Якщо згідно з умовами договору купівлі-продажу
передбачені зобов'язання покупця щодо майбутніх інвестицій, які
здійснюватимуться після купівлі відповідного пакета акцій,
покупець може перепродати відповідний пакет акцій тільки тоді,
коли всі інвестиційні зобов'язання покупця, передбачені договором,
переходять до наступного власника пакета акцій.
Розділ III. Гарантоване розміщення акцій
Цей розділ установлює порядок проведення відкритих торгів за
процедурою гарантованого розміщення акцій. 55. Гарантоване розміщення акцій проводиться уповноваженою
особою з дотриманням вимог чинного законодавства. Умовами
проведення гарантованого розміщення може передбачатися поділ
пакета акцій на лоти. Від уповноваженої особи може вимагатися
оплата принаймні мінімальної встановленої в договорі ціни пакета,
який пропонується розмістити за допомогою уповноваженої особи, або
може вимагатися попереднє фінансування оплати частини очікуваної
ринкової вартості пакета акцій. Одна уповноважена особа може
залучатися для продажу пакетів одного чи декількох ВАТ, а продаж
здійснюється безпосередньо через уповноважену особу в порядку,
встановленому для торгів на українських чи міжнародних фондових
біржах або для інших конкурентних способів продажу з дотриманням
вимог чинного законодавства згідно з умовами договору між Фондом
та уповноваженою особою. При цьому переговори щодо умов договору
купівлі-продажу акцій не проводяться. Вимоги до кваліфікації
претендентів установлюються правилами торгів. 56. У разі використання українських зареєстрованих ринків
цінних паперів для гарантованого розміщення акцій торги
проводяться з дотриманням діючих на час проведення вимог до
операцій з цінними паперами.
Розгляд підтвердних документів
57. Від претендентів в гарантованому розміщенні акцій не
вимагається подання технічних пропозицій. Вони подають тільки
підтвердні документи та фінансові пропозиції. 58. На наступний після граничного терміну день уповноважена
особа розкриває конверти з підтвердними документами. Уповноважена
особа протягом трьох наступних днів може вимагати від претендентів
додаткову письмову інформацію або необхідні роз'яснення. 59. Протягом п'яти робочих днів після граничного терміну
уповноважена особа надає Фонду перелік претендентів, що
відповідають пункту 3 цього Положення, підтвердні документи яких
задовольняють вимогам, встановленим умовами гарантованого
розміщення, і які можуть бути визнані учасниками. Протягом двох
днів після отримання цього переліку Фонд видає наказ про визнання
претендентів, які надали належним чином оформлені підтвердні
документи, учасниками. 60. Уповноважена особа письмово інформує всіх претендентів,
які не допущені до подальшої участі в гарантованому розміщенні,
про рішення Фонду відразу після його отримання. Одночасно,
уповноважена особа інформує всіх учасників про те, що їм необхідно
подати свої пропозиції протягом терміну, встановленому в
оголошенні. 61. До розкриття пропозицій, кількість та найменування
(прізвища) відібраних учасників вважаються конфіденційною
інформацією, яка не може бути оприлюдненою.
Подання пропозицій та їх розкриття
62. Протягом двох днів після письмового запрошення учасникам
подати пропозиції вони подаються на адресу уповноваженої особи або
на адресу відповідної організації, що діє на ринку цінних паперів.
Пропозиції можуть подаватися в опечатаних конвертах в письмовій
формі, якщо це зазначено в правилах торгів. Пропозиції вважаються
зобов'язаннями учасника, що мають юридичну силу протягом всього
періоду, зазначеного в правилах торгів. Правилами торгів може
передбачатись надання учасником уповноваженій особі підписаного
проекту договору купівлі-продажу. 63. Протягом одного дня після граничного терміну отримання
пропозицій уповноважена особа готує звіт про отримані пропозиції і
подає його на затвердження Фонду. Звіт повинен містити перелік
запропонованих учасниками сум за пакет акцій та найменування
(прізвища) учасників. 64. Якщо два або більше учасників запропонували однакові
ціни, Фонд визнає переможцем учасника, чия фінансова пропозиція
була зареєстрована уповноваженою особою першою. 65. Якщо від учасників не надійшло пропозицій сплатити ціну
за пакет акцій більшу, ніж мінімальна ціна, передбачена в договорі
про послуги уповноваженої особи з гарантованого розміщення акцій,
то, згідно з умовами договору, уповноважена особа зобов'язана
заплатити ціну, передбачену в цьому договорі.
Розділ IV. Заключні положення
66. Протягом 10 робочих днів з моменту підписання договору
купівлі-продажу Фонд публікує інформаційне повідомлення про
результати торгів у "Відомостях приватизації" та розповсюджує його
іншими засобами комунікації, визначеними Фондом. Фонд повертає
гарантії учасникам, які не стали переможцями, з повідомленням їх
про результати торгів. 67. Фонд підписує договір купівлі-продажу з переможцем, а у
випадку, зазначеному в пункті 65 цього Положення,- уповноваженою
особою тільки за наявності в документах переможця копії рішення
Антимонопольного комітету України про згоду на придбання
відповідного пакета акцій або копії повідомлення Антимонопольного
комітету, що заявнику такої згоди не потрібно. 68. Право власності на пакет акцій переходить до переможця
торгів з моменту нотаріального посвідчення договору
купівлі-продажу. Інвестиційні зобов'язання зберігають свою дію для осіб, які
придбають пакет акцій у разі його подальшого відчуження протягом
терміну дії цих зобов'язань. Контроль за виконанням умов такого
договору здійснює Фонд. 69. Покупець протягом 10 банківських днів з моменту
підписання договору купівлі-продажу повністю сплачує вартість
пакета акцій. Сума тендерної гарантії, внесена покупцем для участі в
тендері, зараховується покупцеві в рахунок остаточної оплати ціни
пакета акцій. 70. Не пізніше ніж за 7 календарних днів після повної сплати
переможцем торгів ціни продажу пакета акцій Фонд підписує з ним
акт прийому-передачі. 71. Фонд має право на будь-якому етапі своїм наказом
відмінити торги з однієї з таких причин: одержання документальних доказів, що переможець не може бути
покупцем згідно з чинним законодавством або надав свідомо
сфальсифіковані документи та інформацію, які завадили іншому
учаснику стати переможцем; набуття законної сили рішенням суду щодо порушень чинного
законодавства стосовно інвентаризації та оцінки при створенні ВАТ,
пакет акцій якого підлягає продажу відповідно до цього Положення; одержання Фондом документів, що підтверджують порушення норм
цього Положення, правил торгів або договору про надання послуг
уповноваженої особи, які призвели до суттєвих помилок у процесі
проведення торгів. Якщо офіційне оголошення про торги опубліковано до введення в
дію нормативних актів з питань приватизації, що встановлюють інші
правила або змінюють норми цього Положення, то оголошені торги
проводяться далі у відповідності до правил, установлених редакцією
Положення, чинною на момент публікації. 72. У такому випадку Фонд протягом тижня з дня прийняття
відповідного рішення письмово інформує про це уповноважену особу
та всіх учасників торгів. Внесені учасниками тендерні гарантії та
попереднє фінансування при гарантованому розміщенні акцій
повертаються їм протягом 10 робочих днів з дати видання
відповідного наказу Фонду, за винятком комісійних платежів за
банківські перекази. 73. Витрати на організацію та проведення відкритих торгів (за
винятком витрат на нотаріальне посвідчення договору
купівлі-продажу акцій та вартості підготовки пропозицій
претендентами) несе Фонд або уповноважена особа, якщо таке
передбачене відповідним договором з Фондом. 74. Спори, що виникають з приводу проведення
торгів, вирішуються судом або арбітражним судом України в
установленому порядку відповідно до їх компетенції. 75. Рішення органів та організацій, не зазначених у цьому
Положенні, щодо проведення торгів не поширюються на органи
приватизації.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: