open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня
                             
                             
У К А З

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про Державну комісію з цінних паперів

та фондового ринку

( Із змінами, внесеними згідно з Указами Президента

N 493/98 від 21.05.98

N 523/99 від 19.05.99

N 703/99 від 22.06.99

N 968/99 від 07.08.99 )

Виходячи з необхідності дальшого реформування ринку цінних
паперів та у зв'язку з наданням Законом України "Про державне
регулювання ринку цінних паперів в Україні" ( 448/96-ВР )
Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку статусу
державного органу п о с т а н о в л я ю:
1. Затвердити Положення про Державну комісію з цінних паперів
та фондового ринку (додається).
2. ( Стаття 2 втратила чинність на підставі Указу Президента
N 493/98 від 21.05.98 ) Установити, що рішення Державної комісії
з цінних паперів та фондового ринку не підлягають державній
реєстрації.
3. Визнати такими, що втратили чинність, Укази Президента
України: від 12 червня 1995 року N 446 ( 446/95 ) "Про Державну
комісію з цінних паперів та фондового ринку", крім частини першої
статті 1 в частині утворення Державної комісії з цінних паперів та
фондового ринку; від 2 серпня 1995 року N 684 ( 684/95 ) "Питання Державної
комісії з цінних паперів та фондового ринку"; від 10 червня 1996 року N 408 ( 408/96 ) "Про внесення змін
до Указу Президента України від 12 червня 1995 року N 446".
4. Кабінету Міністрів України у зв'язку із зміною статусу
Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку: вирішити питання матеріально-технічного забезпечення Комісії,
її центрального апарату та територіальних органів, а також
розміщення Комісії та її центрального апарату; визначити граничну чисельність працівників системи Комісії; вирішити у двотижневий строк питання щодо умов та фонду
оплати праці, матеріально-побутового забезпечення та медичного
обслуговування Голови та членів Комісії, працівників її
центрального апарату та територіальних органів; передбачати, починаючи з 1997 року, у проектах Державного
бюджету України виділення асигнувань на утримання системи Комісії
окремим рядком; привести у місячний строк рішення Кабінету Міністрів України
у відповідність з цим Указом; забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними
органами виконавчої влади нормативно-правових актів у
відповідність з цим Указом.
5. Рекомендувати Уряду Автономної Республіки Крим,
відповідним органам місцевого самоврядування, місцевим органам
виконавчої влади сприяти забезпеченню необхідними службовими
приміщеннями територіальних органів Державної комісії з цінних
паперів та фондового ринку.

Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 14 лютого 1997 року

N 142/97
ЗАТВЕРДЖЕНО

Указом Президента України

від 14 лютого 1997 року N 142/97
ПОЛОЖЕННЯ

про Державну комісію з цінних паперів

та фондового ринку

1. Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку
(далі - Комісія) є центральним органом виконавчої влади,
підпорядкованим Президентові України і підзвітним Верховній Раді
України. ( Абзац перший пункту 1 в редакції Указу Президента
N 523/99 від 19.05.99 ) Комісія щорічно доповідає Президентові України про стан
розвитку фондового ринку України.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ), законами України, указами і розпорядженнями
Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету
Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Комісії є: 1) формування та забезпечення реалізації єдиної державної
політики щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та
їх похідних в Україні, сприяння адаптації національного ринку
цінних паперів до міжнародних стандартів; 2) координація діяльності державних органів з питань
функціонування в Україні ринку цінних паперів та їх похідних; 3) здійснення державного регулювання та контролю за випуском
і обігом цінних паперів та їх похідних на території України,
додержання законодавства у цій сфері; 4) захист прав інвесторів шляхом застосування заходів щодо
запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних
паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах
своїх повноважень; 5) сприяння розвитку ринку цінних паперів; 6) узагальнення практики застосування законодавства України з
питань випуску та обігу цінних паперів в Україні, розроблення
пропозицій щодо його вдосконалення.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань: 1) встановлює вимоги щодо випуску (емісії) та обігу цінних
паперів і їх похідних, інформації про випуск та розміщення цінних
паперів, у тому числі іноземних емітентів (з урахуванням вимог
валютного законодавства України), які здійснюють випуск і
розміщення цінних паперів на території України, а також встановлює
порядок реєстрації випуску цінних паперів та інформації про випуск
цінних паперів; 2) встановлює за погодженням з Національним банком України
додаткові вимоги щодо випуску цінних паперів комерційними
банками; 3) встановлює стандарти випуску (емісії) цінних паперів,
інформації про випуск цінних паперів, що пропонуються для
відкритого продажу, в тому числі іноземних емітентів, які
здійснюють випуск цінних паперів на території України, та порядок
реєстрації випуску цінних паперів та інформації про випуск цінних
паперів; 4) видає дозволи на обіг цінних паперів українських емітентів
за межами України; 5) здійснює реєстрацію випусків цінних паперів та інформації
про випуск цінних паперів, у тому числі цінних паперів іноземних
емітентів, що є в обігу на території України; перевіряє під час
реєстрації відповідність поданих для реєстрації документів вимогам
законодавства України; веде загальний реєстр випуску цінних
паперів; 6) встановлює вимоги щодо допуску цінних паперів іноземних
емітентів та обігу їх на території України; 7) реєструє правила функціонування організаційно оформлених
ринків цінних паперів; 8) встановлює вимоги та умови відкритого продажу (розміщення)
цінних паперів на території України; 9) встановлює порядок та видає дозволи на здійснення
діяльності з випуску та обігу цінних паперів, на депозитарну,
реєстраційну, розрахунково-клірингову діяльність з цінними
паперами та інші передбачені законодавством спеціальні дозволи
(ліцензії) на здійснення окремих видів професійної діяльності на
ринку цінних паперів, анулює ці дозволи (ліцензії) у разі
порушення вимог законодавства про цінні папери, визначає перелік
відомостей, які торговці цінними паперами повинні подавати
протягом строку дії дозволу; 10) встановлює порядок складання звітності учасників ринку
цінних паперів відповідно до чинного законодавства України; 11) визначає за погодженням з Національним банком України
особливості отримання комерційними банками дозволу на депозитарну
та розрахунково-клірингову діяльність; 12) визначає за погодженням з Міністерством фінансів України,
а щодо діяльності банків на ринку цінних паперів - також з
Національним банком України особливості ведення обліку операцій з
цінними паперами; 13) встановлює порядок і здійснює державну реєстрацію
фондових бірж та позабіржових торговельно-інформаційних систем,
призначає державних представників на фондових біржах, які
уповноважені здійснювати контроль за додержанням положень Статуту
і правил фондової біржі та мають право брати участь у роботі
керівних органів фондових бірж, державних представників на
депозитаріях та торговельно-інформаційних системах; 14) встановлює порядок і реєструє саморегулівні організації,
що створюються особами, які здійснюють професійну діяльність на
ринку цінних паперів; 15) встановлює вимоги та стандарти щодо обов'язкового
розкриття інформації емітентами та особами, які здійснюють
професійну діяльність на ринку цінних паперів, забезпечує
створення інформаційної бази даних про ринок цінних паперів
відповідно до чинного законодавства; 16) бере участь у розробці та вносить на розгляд у
встановленому порядку проекти актів законодавства, що регулюють
питання розвитку фондового ринку України, а також бере участь у
підготовці відповідних проектів міжнародних договорів України,
здійснює співробітництво з державними органами і неурядовими
організаціями іноземних держав, міжнародними організаціями з
питань, віднесених до їх компетенції; 17) координує роботу по підготовці фахівців з питань
фондового ринку, встановлює кваліфікаційні вимоги щодо осіб, які
здійснюють професійну діяльність з цінними паперами, та проводить
сертифікацію фахівців; 18) здійснює контроль за випуском та обігом цінних паперів,
за винятком приватизаційних; розробляє та організовує виконання
заходів, спрямованих на запобігання порушенням законодавства
України про цінні папери; 19) організовує проведення наукових досліджень з питань
функціонування фондового ринку в Україні; 20) інформує громадськість про свою діяльність та стан
розвитку ринку цінних паперів; 21) встановлює порядок здійснення професійної діяльності на
ринку цінних паперів іноземними юридичними особами та
підприємствами з іноземними інвестиціями; 22) видає дозволи, визначає стандарти і правила діяльності,
реєструє випуск та інформацію про випуск інвестиційних
сертифікатів та скасовує реєстрацію випуску інвестиційних
сертифікатів інвестиційних фондів та інвестиційних компаній;
( Підпункт 22 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Указом
Президента N 968/99 від 07.08.99 ) 23) роз'яснює порядок застосування чинного законодавства про
цінні папери; 24) встановлює спільно з Національним банком України
особливості здійснення депозитарної діяльності з державними
цінними паперами; ( Пункт 4 доповнено підпунктом 24 згідно з
Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) ( Підпункт 25 пункту 4 виключено на підставі Указу Президента
N 703/99 від 22.06.99 ) 25) здійснює управління часткою держави у
статутному фонді Національного депозитарію України; ( Пункт 4
доповнено підпунктом 25 згідно з Указом Президента N 523/99 від
19.05.99 ) 26) погоджує порядок здійснення грошових розрахунків за
операціями з цінними паперами у Національному депозитарію України,
затверджуваний Національним банком України; ( Пункт 4 доповнено
підпунктом 26 згідно з Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 27) встановлює вимоги до оформлення і ведення обліку
глобальних сертифікатів та їх реквізитів; ( Пункт 4 доповнено
підпунктом 27 згідно з Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 28) встановлює перелік цінних паперів, що обслуговуються
Національною депозитарною системою; ( Пункт 4 доповнено підпунктом
28 згідно з Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 29) затверджує типові договори щодо діяльності, пов'язаної із
зберіганням цінних паперів та обліком прав власності на них;
( Пункт 4 доповнено підпунктом 29 згідно з Указом Президента
N 523/99 від 19.05.99 ) 30) затверджує правила та операційні стандарти клірингу і
розрахунків за угодами щодо цінних паперів; ( Пункт 4 доповнено
підпунктом 30 згідно з Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 31) встановлює за погодженням з Національним банком України і
Міністерством фінансів України правила та операційні стандарти
грошового клірингу та розрахунків за операціями з цінними
паперами; ( Пункт 4 доповнено підпунктом 31 згідно з Указом
Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 32) встановлює згідно з вимогами міжнародних стандартів і на
базі використання міжнародних систем нумерації цінних паперів
порядок обміну інформацією на умовах гарантованої конфіденційності
між учасниками Національної депозитарної системи і формування
стандартизованих процедур здійснення ними операцій із цінними
паперами, випущеними в бездокументарній формі, та знерухомленими
цінними паперами; ( Пункт 4 доповнено підпунктом 32 згідно з
Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 33) встановлює порядок та умови здійснення депозитарної
діяльності учасниками Національної депозитарної системи; ( Пункт 4
доповнено підпунктом 33 згідно з Указом Президента N 523/99 від
19.05.99 ) 34) затверджує за погодженням з Національним банком України,
а для комерційних банків - спільно з Національним банком України
норми і правила обліку цінних паперів; ( Пункт 4 доповнено
підпунктом 34 згідно з Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 35) здійснює контроль за діяльністю Національної депозитарної
системи; ( Пункт 4 доповнено підпунктом 35 згідно з Указом
Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 36) затверджує перелік посад та робіт, виконуваних
працівниками прямих учасників Національної депозитарної системи та
державних органів, що здійснюють контроль за діяльністю
Національної депозитарної системи, які зобов'язані щорічно
подавати Комісії відомості про цінні папери, що є у власності цих
працівників та членів їх сімей; ( Пункт 4 доповнено підпунктом 36
згідно з Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 37) визначає вимоги до сертифікатів цінних паперів, випущених
у документарній формі; ( Пункт 4 доповнено підпунктом 37 згідно з
Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 38) встановлює порядок збільшення статутних фондів
акціонерних товариств. ( Пункт 4 доповнено підпунктом 38 згідно з
Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 )
5. Комісія має право: 1) робити висновки про віднесення цінних паперів до того чи
іншого виду, визначеного чинним законодавством; 2) встановлювати обов'язкові нормативи достатності власних
коштів, інші показники та вимоги, що обмежують ризики по операціях
з цінними паперами в ході здійснення діяльності з випуску та обігу
цінних паперів, інших видів професійної діяльності на ринку цінних
паперів (за винятком банківських операцій); 3) встановлювати за погодженням з Кабінетом Міністрів України
плату за видачу спеціальних дозволів (ліцензій), реєстрацію
документів, надання інформації за запитами юридичних та фізичних
осіб із спрямуванням отриманих коштів до Державного бюджету
України; 4) встановлювати обмеження щодо суміщення видів професійної
діяльності на ринку цінних паперів; 5) у разі порушення законодавства щодо цінних паперів,
нормативних актів Комісії виносити попередження, зупиняти на строк
до одного року розміщення (продаж) та обіг цінних паперів того чи
іншого емітента, дію спеціальних дозволів (ліцензій), виданих
Комісією, анулювати дію таких дозволів (ліцензій); 6) звертатися до суду та арбітражного суду з позовами
(заявами) у зв'язку з порушенням законодавства України про цінні
папери; 7) у разі виявлення ознак правопорушення у вигляді випуску в
обіг або розміщення не зареєстрованих відповідно до чинного
законодавства цінних паперів або діяльності на ринку цінних
паперів без спеціального дозволу (ліцензії) - зупиняти всі
операції по банківських рахунках відповідної юридичної особи до
виконання або скасування в судовому порядку рішення про накладення
штрафу, за винятком сплати державного мита із заяв і скарг, що
подаються до суду; 8) у разі порушення фондовою біржею законодавства про цінні
папери, статуту та правил фондової біржі зупиняти торгівлю на
фондовій біржі до усунення таких порушень; 9) здійснювати контроль за достовірністю інформації, що
надається емітентами та особами, які здійснюють професійну
діяльність на ринку цінних паперів, та її відповідністю
встановленим стандартам; 10) проводити самостійно чи разом з іншими відповідними
органами перевірки та ревізії фінансово-господарської діяльності
емітентів, осіб, які здійснюють професійну діяльність на ринку
цінних паперів, фондових бірж та саморегулівних організацій; 11) надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну
діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та
саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання
розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні
папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до
чинного законодавства; 12) надсилати матеріали в правоохоронні органи стосовно
фактів правопорушень, за які передбачена адміністративна та
кримінальна відповідальність, якщо до компетенції Комісії не
входить накладення адміністративних стягнень за відповідні
правопорушення; 13) надсилати матеріали в органи Антимонопольного комітету
України у разі виявлення порушень антимонопольного законодавства; 14) розробляти і затверджувати з питань, що належать до її
компетенції, обов'язкові для виконання нормативні акти; 15) накладати на осіб, винних у порушенні законодавства про
цінні папери та фондовий ринок, адміністративні стягнення, а також
штрафні та інші санкції аж до анулювання дозволів на здійснення
професійної діяльності на ринку цінних паперів; 16) порушувати питання про звільнення з посад керівників
фондових бірж та інших установ інфраструктури фондового ринку у
випадках недодержання ними чинного законодавства України, з метою
захисту інтересів інвесторів та громадян; 17) призначати тимчасово (на строк до двох місяців)
керівників фондових бірж, депозитаріїв та інших установ
інфраструктури фондового ринку, зупиняти або припиняти допуск
цінних паперів на фондові біржі або торгівлю ними на будь-якій
фондовій біржі, зупиняти кліринг та укладення договорів
купівлі-продажу на певний строк для захисту держави, інвесторів; 18) здійснювати разом з виконавчими органами контроль за
поліграфічною базою з випуску цінних паперів; 19) здійснювати моніторинг руху інвестицій в Україну та за її
межі, що здійснюються через фондовий ринок; 20) розробляти та впроваджувати моделі інфраструктури
фондового ринку; 21) здійснювати сертифікацію програмного забезпечення та
встановлювати вимоги до програмних продуктів на фондовому ринку; 22) вилучати під час проведення перевірок на строк до трьох
діб документи, що підтверджують факти порушення актів
законодавства про цінні папери; 23) створювати відповідно до законодавства спеціальні фонди; 24) залучати спеціалістів центральних органів виконавчої
влади, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками) для
розгляду питань, що належать до її компетенції; 25) одержувати у встановленому законодавством порядку від
органів виконавчої влади інформацію, документи і матеріали,
необхідні для виконання покладених на неї завдань; 26) скликати у встановленому порядку наради з питань, що
належать до її компетенції; 27) затверджувати форму випуску цінних паперів, визначену за
рішенням емітента про випуск цінних паперів; ( Пункт 5 доповнено
підпунктом 27 згідно з Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 28) визначати максимальну кількість власників іменних цінних
паперів для організації самостійного ведення реєстру емітентом;
( Пункт 5 доповнено підпунктом 28 згідно з Указом Президента
N 523/99 від 19.05.99 ) 29) встановлювати за погодженням з Антимонопольним комітетом
України максимальний розмір тарифів для оплати послуг
депозитаріїв, зберігачів та реєстраторів; ( Пункт 5 доповнено
підпунктом 29 згідно з Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 30) видавати за погодженням із Службою безпеки України
нормативно-правові акти щодо технічного захисту інформації у
Національній депозитарній системі; ( Пункт 5 доповнено підпунктом
30 згідно з Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 31) встановлювати окремий порядок реєстрації угод щодо цінних
паперів, однією із сторін яких є працівники прямих учасників
Національної депозитарної системи та державних органів, які
здійснюють контроль за діяльністю Національної депозитарної
системи, або члени їх сімей; ( Пункт 5 доповнено підпунктом 31
згідно з Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 ) 32) призначати своїх представників для контролю за
реєстрацією акціонерів для участі у загальних зборах акціонерів
акціонерних товариств. ( Пункт 5 доповнено підпунктом 32 згідно з
Указом Президента N 523/99 від 19.05.99 )
6. Комісія під час виконання покладених на неї завдань
взаємодіє з центральними органами виконавчої влади, відповідними
органами Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої
влади і відповідними органами місцевого самоврядування.
7. Систему Комісії складають Комісія, її центральний апарат
та територіальні органи. Територіальними органами Комісії є управління та відділення. Територіальні органи Комісії діють на основі положення, що
затверджується Комісією, і координують свою діяльність з місцевими
державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування.
8. Комісія утворюється у складі Голови Комісії та шести
членів Комісії. Голова Комісії, її члени призначаються та звільняються
Президентом України за погодженням з Верховною Радою України. Строк повноважень Голови Комісії та членів Комісії - сім
років. Одна й та ж особа не може бути членом Комісії більше двох
строків підряд. Звільнення Голови Комісії та членів Комісії до закінчення
строку повноважень може мати місце лише за власним бажанням, а
також у разі вчинення злочину та у зв'язку з неможливістю
виконання обов'язків за станом здоров'я.
9. Голова Комісії: організовує роботу Комісії, несе персональну відповідальність
за виконання покладених на Комісію завдань; здійснює розподіл повноважень між членами Комісії щодо
керівництва відповідними структурними підрозділами центрального
апарату Комісії, її територіальними органами, в тому числі
визначає з числа членів Комісії своїх заступників; ( Абзац третій
пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента
N 523/99 від 19.05.99 ) скликає і проводить засідання Комісії, пропонує питання до
розгляду на засіданнях Комісії, підписує протоколи засідань та
рішення Комісії; розпоряджається коштами для утримання і забезпечення
діяльності Комісії відповідно до кошторису, затвердженого
Комісією; очолює Координаційну раду, утворювану з метою координації
діяльності державних органів з питань функціонування ринку цінних
паперів; здійснює організаційне керівництво діяльністю центрального
апарату Комісії, територіальних органів Комісії, приймає на роботу
та звільняє з роботи працівників центрального апарату Комісії,
керівників територіальних органів Комісії, видає відповідні
накази; здійснює у встановленому порядку представницькі функції щодо
діяльності Комісії; здійснює інші повноваження відповідно до законодавства. У разі відсутності Голови Комісії або неможливості здійснення
ним своїх повноважень його обов'язки за його дорученням виконує
один із членів Комісії.
10. Основною формою роботи Комісії є засідання, які
проводяться за рішенням Голови Комісії у разі потреби, але не
рідше одного разу на місяць. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не
менше п'яти осіб. Пропозиції щодо питань до розгляду на засіданнях Комісії
вносять Голова Комісії та члени Комісії. Порядок денний засідання
Комісії затверджується Комісією. Рішення Комісії вважається прийнятим, якщо за нього подано не
менше п'яти голосів. Член Комісії, який не підтримує прийняте Комісією рішення,
може у письмовій формі викласти окрему думку щодо нього. Окрема
думка члена Комісії додається до відповідного рішення Комісії.
11. Комісія приймає з питань, що належать до її компетенції,
акти законодавства у формі рішень Комісії, які є обов'язковими для
виконання центральними та місцевими органами виконавчої влади,
органами місцевого самоврядування, учасниками ринку цінних
паперів, їх об'єднаннями, контролює виконання цих рішень. Комісія у разі потреби приймає разом з іншими державними
органами, які здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку
цінних паперів, спільні акти. ( Абзац третій пункту 11 виключено на підставі Указу
Президента N 523/99 від 19.05.99 ) Рішення Комісії та спільні
акти, зазначені в абзацах першому та другому цього пункту,
підлягають опублікуванню в газеті "Урядовий кур'єр" і друкованому
органі Комісії та набирають чинності наступного дня після їх
опублікування в газеті "Урядовий кур'єр", якщо інше не передбачено
цим рішенням, але не раніше дня його опублікування.
12. При Комісії створюється Консультаційно-експертна рада. Консультаційно-експертна рада розробляє рекомендації щодо
політики на ринку цінних паперів, бере участь у підготовці та
обговоренні проектів актів законодавства, які розробляються та
розглядаються Комісією. Склад Консультаційно-експертної ради та положення про неї
затверджується Комісією. При Комісії можуть створюватися інші органи та установи. Комісія не може виступати засновником підприємств, що
здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів і
підпадають під її пряме регулювання, та управляти часткою держави
в цих підприємствах. ( Пункт 12 доповнено абзацом п'ятим згідно з
Указом Президента N 703/99 від 22.06.99 )
13. Граничну чисельність працівників системи Комісії
визначає Президент України. ( Абзац перший пункту 13 в редакції
Указу Президента N 523/99 від 19.05.99 ) Фонд та умови оплати праці Голови та членів Комісії,
працівників центрального апарату та територіальних органів Комісії
визначаються Кабінетом Міністрів України за погодженням з
Президентом України. ( Абзац другий пункту 13 в редакції Указу
Президента N 523/99 від 19.05.99 ) Структура та штатний розпис центрального апарату Комісії, її
територіальних органів затверджуються Головою Комісії.
14. Фінансування Комісії, її центрального апарату та
територіальних органів, а також інших органів та установ, які
створюються Комісією відповідно до її основних завдань,
здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.
15. Комісія та її територіальні органи є юридичними особами,
мають самостійні баланси, рахунки в установах банків, печатки із
зображенням малого Державного Герба України і своїм найменуванням.
16. Комісія має логотип.

Глава Адміністрації Президента України Є.КУШНАРЬОВ

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: