open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 9 червня 1997 р. N 568

Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ

N 617 ( 617-2006-п ) від 11.05.2006 }
Питання Державного інвестиційно-клірингового комітету
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ

N 1091 ( 1091-97-п ) від 03.10.97

N 342 ( 342-98-п ) від 20.03.98 )

На виконання Указу Президента України від 29 січня 1997 р. N
93 ( 93/97 ) Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Положення про Державний
інвестиційно-кліринговий комітет, що додається.
2. Установити граничну чисельність працівників Державного
інвестиційно-клірингового комітету в кількості 30 одиниць.
3. Дозволити Державному інвестиційно-кліринговому комітету
мати двох заступників голови.
4. Міністерству фінансів:
забезпечити у 1997 році фінансування видатків на утримання
Державного інвестиційно-клірингового комітету в сумі 75 тис.
гривень, у тому числі фонд заробітної плати - 18 тис. гривень, за
рахунок відповідного зменшення видатків Міністерства економіки;
внести відповідні зміни до плану фінансування видатків на
утримання органів виконавчої влади.
Установити Державному інвестиційно-кліринговому комітету
ліміт легкових автомобілів у кількості однієї одиниці.( Пункт 4 в редакції Постанови КМ N 1091 ( 1091-97-п ) від
03.10.97 )
5. Установити, що за умовами оплати праці,
матеріально-побутового забезпечення, медичного та транспортного
обслуговування заступники голови Державного
інвестиційно-клірингового комітету прирівнюються до заступників
міністрів, працівники Комітету - до відповідних категорій
працівників міністерств.
6. Установити чисельність колегії Державного
інвестиційно-клірингового комітету в кількості п'яти одиниць.
7. Міністерству економіки розмістити Державний
інвестиційно-кліринговий комітет у м. Києві по бульв. Дружби
Народів, 28.
8. Міністерству зв'язку забезпечити Державний
інвестиційно-кліринговий комітет засобами телефонного зв'язку.
9. Міністерству економіки разом з Фондом державного майна
розробити порядок передачі Державному інвестиційно-кліринговому
комітету повноважень з управління державним майном (частками,
паями, акціями, що належать державі) суб'єктів підприємницької
діяльності, які одержують фінансові ресурси в рамках
інвестиційно-клірингового співробітництва.
10. Укрексімбанку у двотижневий термін установити порядок
відкриття та використання рахунків з інвестиційно-клірингових
операцій і погодити його з Національним банком.

Прем'єр-міністр України П.ЛАЗАРЕНКО
Інд.52
ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 9 червня 1997 р. N 568
ПОЛОЖЕННЯ

про Державний інвестиційно-кліринговий комітет

1. Державний інвестиційно-кліринговий комітет при
Міністерстві промислової політики (далі - Комітет) є центральним
органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію економічної
політики щодо розвитку національного виробничого та експортного
потенціалу шляхом впровадження інвестиційно-клірингових відносин
і залучення на цій основі зовнішніх валютних ресурсів та
приватного капіталу з метою фінансування обігових коштів і
капітальних вкладень українських товаровиробників. ( Пункт 1 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 342 ( 342-98-п ) від
20.03.98 )
2. Комітет у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) і законами України, постановами Верховної Ради
України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами,
постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим
Положенням, а також наказами Міністерства промислової політики.( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 342
( 342-98-п ) від 20.03.98 )
3. Основними завданнями Комітету є : 1) підтримка розвитку товаровиробників-експортерів та участь
у реалізації міжгалузевих і регіональних програм шляхом залучення
зовнішніх і внутрішніх фінансових ресурсів для кредитування
оборотних коштів та капітальних вкладень товаровиробників -
експортерів; ( Підпункт 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 342 ( 342-98-п ) від 20.03.98 ) 2) сприяння розвиткові зовнішньоекономічної діяльності
товаровиробників шляхом залучення в Україну додаткових коштів для
передекспортного фінансування виробництва товарів; 3) організація та здійснення заходів щодо створення
сприятливих умов для ефективного використання кредитних ресурсів,
залучених у рамках інвестиційно-клірингової діяльності (підготовка
бізнес-планів, передконтрактне проектування, відбір інвестиційних
програм і проектів та їх виконавців, у тому числі на конкурентних
засадах); 4) координація реалізації інвестиційних проектів, що
здійснюються на основі залучення фінансових та інвестиційних
ресурсів у рамках інвестиційно-клірингових відносин; 5) участь у розробленні та здійсненні комплексу заходів щодо
залучення інвестицій, в тому числі іноземних, у процесі
приватизації державного майна; 6) співробітництво з міжнародними фінансовими та іншими
організаціями, організаціями іноземних держав, іноземними
суб'єктами господарювання з питань, пов'язаних з
інвестиційно-кліринговими відносинами.
4. Комітет відповідно до покладених на нього завдань: 1) формує разом з відповідними органами виконавчої влади
напрями розвитку інвестиційно-клірингових відносин з метою
залучення в економіку України зовнішніх валютних ресурсів і
приватних капіталів для фінансування обігових коштів і капітальних
вкладень українських товаровиробників; 2) розглядає пропозиції органів виконавчої влади і суб'єктів
підприємницької діяльності щодо розвитку співробітництва на основі
інвестиційно-клірингових відносин і визначає проекти для
фінансування обігових коштів і капітальних вкладень, організовує
підготовку техніко-економічних обгрунтувань з цих питань і приймає
рішення про доцільність їх реалізації; 3) організовує залучення валютно-інвестиційних ресурсів і
приватних капіталів, у тому числі на міжнародних ринках позикового
капіталу, з метою фінансування обігових коштів і капітальних
вкладень, проводить переговори і в межах своєї компетенції укладає
відповідні договори; 4) виконує міжвідомчі функції щодо координації роботи та
взаємодії з органами виконавчої влади, а також із суб'єктами
підприємницької діяльності у справі реалізації державної політики
з інвестиційно-клірингових відносин; 5) організовує розроблення і реалізацію міжнародних проектів
регіонального співробітництва за рахунок поєднання
фінансово-матеріальних ресурсів окремих регіонів України та
залучених зовнішніх валютних коштів і приватних капіталів. Разом з
МЗС і МЗЕЗторгом налагоджує співробітництво на такій основі між
окремими регіонами України та з іноземними державами; 6) забезпечує оперативне управління боргами і акціями
підприємств-експортерів, які передаються Комітету для реалізації
проектів фінансування; 7) бере участь у реалізації державних експортно-імпортних
програм, що потребують передекспортного фінансування обігових
коштів і капітальних вкладень; 8) здійснює функції з управління майном підприємств, установ
та організацій, що належать до сфери його управління, а також
управління державним майном (частками, паями, акціями) суб'єктів
підприємницької діяльності на час одержання ними фінансових
ресурсів у межах інвестиційно-клірингової діяльності; 9) готує разом з МЗС або за погодженням з ним пропозиції
Кабінетові Міністрів України щодо складу українських делегацій та
відповідних директив на переговорах з міжнародними фінансовими та
іншими організаціями іноземних держав та їх угруповань з питань,
пов'язаних з інвестиційно - кліринговими відносинами; 10) готує пропозиції та обгрунтування доцільності залучення
валютно-інвестиційних ресурсів і приватних капіталів з метою
фінансування обігових коштів та капітальних вкладень суб'єктів
підприємницької діяльності; 11) організовує, координує і контролює пошук об'єктів
фінансування на території України, їх обстеження, проведення
маркетингових досліджень, а в разі потреби - незалежних експертиз; 12) організовує, координує і контролює опрацювання
інвестиційних проектів, які планується фінансувати в межах
розвитку інвестиційно-клірингових відносин, припиняє дію
зазначених проектів, якщо вони не відповідають вимогам
законодавства; 13) організовує, координує і контролює товарне наповнення
експортно-імпортних контрактів у межах валютно-клірингових
відносин, сприяє їх укладенню та виконанню; 14) бере участь в організації та проведенні некомерційних
конкурсів і міжнародних торгів (тендерів) з метою вибору та
реалізації інвестиційних проектів, а також у забезпеченні поставок
машин, устаткування, матеріалів тощо в межах
інвестиційно-клірингової діяльності; 15) здійснює контроль за дотриманням законодавства під час
проведення зовнішньоекономічних і фінансово-кредитних операцій з
питань, що належать до його компетенції; 16) здійснює оперативний обмін інформацією з учасниками
інвестиційно-клірингових відносин стосовно потреб суб'єктів
підприємницької діяльності в обігових коштах і капітальних
вкладеннях, сприяє створенню інфраструктури для їх ефективного
використання, відповідної інформаційно-аналітичної бази, проводить
семінари і конференції, в тому числі міжнародні; 17) надає консультації українським та іноземним учасникам з
питань інвестиційно-клірингового співробітництва, що належать до
його компетенції; 18) узагальнює досвід і практику реалізації
інвестиційно-клірингових проектів, розробляє і подає Кабінетові
Міністрів України пропозиції щодо удосконалення законодавства з
питань економіки та зовнішньоекономічної діяльності; 19) взаємодіє з органами виконавчої влади, а також з
підприємствами, установами і організаціями України та іноземних
держав, які беруть участь у реалізації проектів на умовах
міждержавних інвестиційно-клірингових відносин; 20) здійснює інші функції, що випливають з покладених на
нього завдань.
5. Комітет має право: у межах своєї компетенції проводити переговори і укладати
міжнародні договори міжвідомчого характеру про розвиток
інвестиційно-клірингових відносин з відповідними іноземними
установами і організаціями; виконувати повноваження, делеговані йому іншими центральними
органами виконавчої влади з питань інвестиційно-клірингової
діяльності; укладати договори (контракти) з юридичними особами та
здійснювати інші дії, пов'язані з практичною реалізацією
інвестиційно-клірингових угод; за згодою юридичних осіб, що фінансуються в межах
інвестиційно-клірингового співробітництва, утворювати
централізовані фонди за рахунок відрахувань від прибутку, що
залишається у їх розпорядженні, з яких здійснювати витрати на
утримання Комітету в межах кошторису витрат, погодженого з
Мінфіном, а також на фінансування витрат, пов'язаних із
залученням експертів, учених, фахівців для консультацій з питань
діяльності Комітету на інші організаційні цілі у порядку,
встановленому за погодженням з Мінекономіки і Мінфіном; ( Абзац
п'ятий пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N
342 ( 342-98-п ) від 20.03.98 ) створювати за погодженням з відповідними органами виконавчої
влади комісії, експертні, робочі та консультативні групи, брати
участь у роботі урядових комісій, залучати, в тому числі на
контрактній основі, вітчизняних та іноземних експертів, фахівців,
учених для консультацій з питань, пов'язаних з діяльністю
Комітету; залучати в установленому порядку спеціалістів органів
виконавчої влади, суб'єктів підприємницької діяльності для
розгляду питань, що належать до його компетенції; одержувати в установленому порядку від органів виконавчої
влади та органів місцевого самоврядування, а також суб'єктів
підприємницької діяльності інформаційні відомості та документи,
необхідні для виконання покладених на нього завдань.
6. Комітет у межах своїх повноважень на основі та на
виконання актів законодавства видає накази і контролює їх
виконання. У випадках передбачених законодавством рішення Комітету
є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, а також
суб'єктами підприємницької діяльності незалежно від форм
власності, які будуть отримувати фінансування в межах
міждержавного інвестиційно-клірингового співробітництва. Нормативно-правові акти Комітету підлягають державній
реєстрації у Мінюсті в порядку, встановленому законодавством.
7. Комітет очолює голова, який призначається Президентом
України і за посадою є заступником Міністра промислової політики.
( Абзац перший пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою
КМ N 342 ( 342-98-п ) від 20.03.98 ) Голова має заступників, які призначаються відповідно до
законодавства. Голова несе персональну відповідальність за виконання
покладених на Комітет завдань і здійснення ним своїх повноважень,
визначає ступінь відповідальності заступників голови, керівників
структурних підрозділів. Голова Комітету в межах бюджетних
асигнувань затверджує структуру і штатний розпис Комітету, а також
положення про структурні підрозділи.
8. Для погодженого вирішення питань, обговорення
найважливіших напрямів діяльності в Комітеті створюється колегія у
складі голови (голова колегії), заступників голови за посадою, а
також інших керівних працівників Комітету. Членів колегії затверджує Кабінет Міністрів України. Рішення колегії проводяться в життя наказами Комітету.
9. Гранична чисельність працівників центрального апарату
Комітету встановлюється Кабінетом Міністрів України.
10. Комітет є юридичною особою, має самостійний баланс,
рахунки в установах банків, печатку і бланк із зображенням
Державного Герба України та своїм найменуванням.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: