open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО СТАНДАРТИЗАЦІЇ,

МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
Н А К А З
N 577 від 12.09.97 Зареєстровано в Міністерстві

м.Київ юстиції України

19 листопада 1997 р.
vd970912 vn577 за N 555/2359

Щодо створення Комісії з апеляцій Держстандарту України

Відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України "Про
стандартизацію і сертифікацію" ( 46-93 ) та враховуючи вимоги
п.6.17 ДСТУ 3410-96 та розділу 8 ДСТУ 3413-96 для забезпечення
об'єктивного розгляду апеляцій щодо дотримання правил Системи
сертифікації УкрСЕПРО Н А К А З У Ю:
1. Створити Комісію з апеляцій Держстандарту України щодо
питань сертифікації (далі - Комісія) у такому складі (постійно
діюча частина): Кисільова Т.М. - Голова Держстандарту України, голова
Комісії; Рубан Ю.Г. - перший заступник Голови Держстандарту України,
заступник голови Комісії; Верещага Є.М. - заступник Голови Держстандарту України, член
Комісії; Величко О.М. - заступник Голови Держстандарту України, член
Комісії; Віткін Л.М. - начальник головного управління системного
аналізу і координації робіт із стандартизації, метрології,
сертифікації та державного нагляду, член Комісії; Свириденко А.М. - начальник юридичного відділу, член Комісії; Федцова О.В. - заступник начальника управління кадрів і
міжнародного співробітництва, секретар Комісії. 2. Для розгляду конкретних апеляцій до складу Комісії
включати представників заінтересованих сторін, зокрема міністерств
та інших органів центральної виконавчої влади, Українського союзу
підприємців і промисловців, Української асоціації споживачів,
представників Комісії Європейського Союзу, Світового Банку тощо. 3. Затвердити Порядок розгляду апеляцій Комісією з апеляцій
Держстандарту України з питань сертифікації (додається). 4. Засідання Комісії проводити в міру надходження апеляцій,
але не пізніше 30 днів з дня їх надходження. 5. Адміністративно-господарчому управлінню в тижневий термін
довести цей наказ до відома керівників органів із сертифікації
системи сертифікації УкрСЕПРО. 6. Керівникам органів із сертифікації доводити цей наказ до
відома заявників. 7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Виконуючий обов'язки Голови
Держстандарту України Ю.Рубан
Затверджено

наказом Держстандарту України

12.09.97 N 577
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

19 листопада 1997 р.

за N 555/2359

Порядок
розгляду апеляцій Комісією з апеляцій Держстандарту України

щодо питань сертифікації
Цей Порядок встановлює основні процедури та правила розгляду
апеляцій Комісією з апеляцій Держстандарту України щодо питань
сертифікації продукції та послуг в системі сертифікації УкрСЕПРО
(далі - система).
1. Визначення
1.1. Комісія з апеляцій Держстандарту України - комісія, яка
створюється Національним органом із сертифікації з залученням
зацікавлених сторін для розгляду спірних питань у сфері
сертифікації. 1.2. Подавач апеляції - фізична або юридична особа, яка
отримала доступ до системи і подала апеляцію щодо порушення правил
і процедур системи або опротестувала рішення, прийняті органами із
сертифікації.
Примітка. Як правило, в ролі подавача апеляції виступає

підприємство або організація, яка подала заявку на

проведення сертифікації і виявила бажання опротестувати

якісь певні рішення органу із сертифікації (заявник).
Примітка. Як правило, в ролі подавача апеляції виступає

підприємство або організація, яка подала заявку на

проведення сертифікації і виявила бажання опротестувати

якісь певні рішення органу із сертифікації (заявник).
2. Загальні положення
2.1. Скарги щодо порушення правил і процедур системи та щодо
опротестування прийнятих рішень подаються в письмовому вигляді до
апеляційної комісії органу із сертифікації. 2.2. В разі незгоди з рішенням апеляційної комісії органу із
сертифікації заявник має право звернутися до Комісії з апеляцій
Держстандарту України (далі - Комісія). Подання апеляції не
зупиняє прийнятого рішення. 2.3. Заявником можуть бути оскаржені такі дії органу із
сертифікації і рішення його апеляційної комісії: - відмова у прийнятті до розгляду заявки на сертифікацію або
скарги; - відмова у видачі сертифіката відповідності; - призупинення або припинення дії (скасування) сертифіката
відповідності; - відмова у визнанні сертифіката відповідності, виданого в
іншій системі; - порушення правил і процедур системи; - недотримання договірних зобов'язань; - порушення термінів виконання робіт. 2.4. Комісія складається з постійної та тимчасової частини. 2.5. Склад постійної частини Комісії та голова Комісії
затверджені наказом Держстандарту України від 12.09.97 N 577
( z0555-97 ). 2.6. Склад тимчасової частини Комісії формується за
пропозиціями функціональних управлінь Держстандарту України і
членів Комісії для розгляду кожної окремої апеляції і
затверджується наказом Держстандарту України. 2.7. Під час формування тимчасової частини Комісії повинна
забезпечуватись повна незалежність її членів від обох
конфліктуючих сторін. 2.8. Комісія розглядає спірні питання конфіденційно. Під час
прийняття рішення мають бути присутні тільки члени Комісії і в
повному складі. 2.9. Комісія керується в своїй діяльності чинним
законодавством, нормативними документами Держстандарту України. 2.10. Рішення Комісії є обов'язковим для обох сторін
(подавача і органу із сертифікації). 2.11. В разі незгоди з рішенням Комісії воно може бути
оскаржене в суді згідно з чинним законодавством.
3. Порядок розгляду апеляцій
3.1. Апеляції приймаються до розгляду Комісією, якщо вони
подані офіційно в письмовій формі на ім'я голови Комісії. 3.2. Термін подачі апеляції не повинен перевищувати одного
місяця з дня одержання рішення апеляційної комісії органу із
сертифікації, яке опротестовується. 3.3. В апеляції повинна бути чітко викладена суть скарги. До
апеляції додаються всі необхідні документи і матеріали, які
підтверджують і пояснюють факти, що містяться в апеляції, а саме: - апеляція заявника до апеляційної комісії органу із
сертифікації; - листування заявника і органу із сертифікації; - протоколи сертифікаційних випробувань; - акти обстеження виробництва; - звіти щодо оцінки системи якості; - результати технічного нагляду за сертифікованою продукцією
або системою якості; - нормативна та технічна документація на продукцію; - претензії та рекламації споживачів; - результати перевірки державними організаціями, що
здійснюють наглядові функції та ін. В разі необхідності Комісія може запросити інші документи. 3.4. Адміністративно-господарче управління передає апеляцію і
всі матеріали, що надіслані з апеляцією, на розгляд одному із
членів Комісії - заступнику Голови Держстандарту України
відповідно до розподілу функціональних повноважень керівництва
Держстандарту України, затвердженого наказом Держстандарту України
від 05.07.97 N 266. 3.5. Член Комісії - заступник Голови Держстандарту України
передає у підпорядковане йому функціональне управління всі
необхідні матеріали для попереднього розгляду і опрацювання
наданих матеріалів, а також підготовки пропозицій щодо формування
тимчасової частини Комісії для розгляду конкретної апеляції. 3.6. Член Комісії - заступник Голови Держстандарту України
розглядає опрацьовані функціональним управлінням матеріали і подає
на затвердження голові Комісії проект наказу про склад тимчасової
частини Комісії та дату проведення засідання для розгляду
конкретної апеляції. 3.7. Голова Комісії затверджує наказом склад тимчасової
частини Комісії і призначає дату засідання Комісії. 3.8. Апеляція розглядається не пізніше одного місяця з дня
отримання її Комісією. 3.9. Відповідне функціональне управління надає необхідні
документи і матеріали секретарю Комісії і забезпечує участь в
засіданні членів тимчасової частини Комісії, представників
подавача та органу із сертифікації. 3.10. Секретар Комісії представляє Комісії суть справи і веде
протокол засідання. Головує на засіданні голова Комісії. 3.11. Під час розгляду апеляції представники подавача і
органу із сертифікації мають право виступати, ставмти запитання,
робити заяви, коментувати надані документи і матеріали, повинні
відповідати на запитання членів Комісії. 3.12. Обговорення результатів розгляду апеляції проводиться
на закритому засіданні Комісії тільки її членами у повному складі. 3.13. Рішення Комісії приймається на закритому засіданні
більшістю голосів, яке через відповідне функціональне управління в
тижневий термін після засідання у письмовій формі доводиться до
обох сторін. 3.14. Протокол засідання Комісії повинен чітко і коротко
описувати суть апеляції, зміст всіх запитань, відповідей і
виступів. 3.15. Протокол і рішення Комісії повинні бути підписані
головою і всіма членами Комісії. 3.16. Протоколи засідань Комісії та відповідні рішення
зберігаються в управлінні системного аналізу.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: