open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
Н А К А З
N 50 від 17.09.97 Зареєстровано в Міністерстві

м.Київ юстиції України

14 жовтня 1997 р.
vd970917 vn50 за N 469/2273
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу

Держкомстандартизації

N 679 ( z0929-00 ) від 27.11.2000 )
Про затвердження форм актів перевірок по дотриманню

законодавства про захист прав споживачів у

господарюючих суб'єктів сфери торгівлі і

громадського харчування

На виконання статті 5 Закону України "Про захист прав
споживачів" ( 1023-12 ) та Постанови Верховної Ради України від
25.01.95 р. N 26/95-ВР "Про затвердження положень щодо захисту
прав споживачів", Н А К А З У Ю:
1. Затвердити форми актів перевірок дотримання законодавства
про захист прав споживачів у господарюючих суб'єктів сфери
торгівлі та громадського харчування:

Акт перевірки якості товарів - форма N 1 Акт відбору зразків товарів - форма N 2 Акт перевірки якості товарів - форма N 1 Акт відбору зразків товарів - форма N 2 Акт перевірки додержання правил

торговельного обслуговування - форма N 3 торговельного обслуговування - форма N 3 Проміжний акт контрольної перевірки правильності розрахунків за реалізовані

товари - форма N 4 товари - форма N 4 Зазначені форми додаються. 2. Затвердити серії бланків актів та закріпити їх за кожним
органом Держспоживзахисту згідно з додатком. 3. Начальникам територіальних управлінь забезпечити
виготовлення бланків актів перевірок безпосередньо на місцях, а
начальнику управління справами Бортніку В.Д. - для потреб
працівників Комітету. 4. Керівникам територіальних управлінь Держспоживзахисту та
відповідних структурних підрозділів Комітету забезпечити належний
контроль за правильним використанням і зберіганням бланків актів
перевірок. Установити, що акти перевірок зберігаються протягом 5 років. 5. Управлінню з питань контролю якості і безпеки товарів
народного споживання (Білоус В.П.), управлінню з питань контролю
якості торговельного обслуговування споживачів (Кожура І.В.),
управлінню з питань контролю якості обслуговування споживачів у
сфері громадського харчування та організації лабораторного
контролю (Ситник К.В.) постійно надавати методичну допомогу
керівникам територіальних управлінь щодо правильного складання
актів. 6. Начальнику управління з питань правового захисту
споживачів та міжнародних, міжвідомчих зв'язків Куделі Н.В.
забезпечити подачу наказу на державну реєстрацію у Міністерстві
юстиції України. 7. Наказ Держспоживзахисту від 09.08.95 р. N 30 скасувати. 8. Начальнику управління справами Бортніку В.Д. забезпечити
відкликання наказу Комітету від 09.08.95 р. N 30 з територіальних
управлінь та розсилку цього наказу на місця. 9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. Голови Л.Буряк
Затверджено

наказом Держспоживзахисту

від 17 вересня 1997 р. N 50
Форма N 1
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
__________________________________________________________________

(назва органу Держспоживзахисту, __________________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Серія __________________
Акт

перевірки якості товарів

від "___"_________199_ р. N ____
__________________________________________________________________

(назва населеного пункту, в якому проводиться перевірка) Службовою(ими) особою(ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів __________________________________________

(посада, прізвище, ініціали, __________________________________________________________________

номер службового посвідчення, дата видачі) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
за участю представника(ків) ______________________________________

(назва органу, посада, __________________________________________________________________

прізвище та ініціали - заповнюються при необхідності) з ___________________ до __________________

(дата, час) (дата, час) у ________________________________________________________________
(назва господарюючого суб'єкта, його підпорядкування, адреса, __________________________________________________________________

телефон, прізвище, ініціали керівника або __________________________________________________________________

прізвище, ініціали громадянина-підприємця, __________________________________________________________________

номер, дата видачі свідоцтва про реєстрацію, __________________________________________________________________

назва органу, що його видав) в присутності особи, яка здійснює продаж товарів (виконує роботи,
надає послуги), та представника (у разі присутності)
господарюючого суб'єкта __________________________________________

(посада, прізвище та ініціали) проведено перевірку якості _______________________________________

(найменування груп товарів) __________________________________________________________________
Перевіркою встановлено:

Таблиця —————————————————————————————————————————————————————————————————— | N |Наймену-|Виго-|Прибу- |Норма-|Оди-|Одер-|Пере-|Забра-|Знято | |п/п|вання |тів- |тковий |тивний|ниця|жано |віре-|ковано|з реа-| | |товару |ник і|доку- |докуме|ви- |това-|но |това- |ліза- | | |(його |пос- |мент |нт для|міру|рів |това-|рів |ції | | |катего- |тача-|(назв.,|відбо-|ціна| |рів | |това- | | |рія, |льник|номер, |ру зра|за | | | |рів | | |сорт, | |дата) |зків |оди-| | | | | | |артикул)| | |для пе|ницю| | | | | | |дата ви-| | |ревір-| | | | | | | |готовле-| | |ки яко| | | | | | | |ння | | |сті | | | | | | |———+————————+—————+———————+——————+————+—————+—————+——————+——————| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |———+————————+—————+———————+——————+————+—————+—————+——————+——————| |___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______| |___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______| |___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______| ——————————————————————————————————————————————————————————————————
(див.вкладений аркуш N____ до таблиці акта від "___"_______199_ р.
N____)
Вкладений аркуш N__ до таблиці акта від "___"______199_ р. N _____—————————————————————————————————————————————————————————————————— | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |———+————————+—————+———————+——————+————+—————+—————+——————+——————| |___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______| |___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______| ——————————————————————————————————————————————————————————————————
Продовження вкладеного аркуша N______
—————————————————————————————————————————————————————————————————— | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |———+————————+—————+———————+——————+————+—————+—————+——————+——————| |___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______| |___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______| ——————————————————————————————————————————————————————————————————(див.вкладений аркуш N____ до таблиці акта від "___"_______199_ р.
N____)
Вкладений аркуш N___ до опису акта від "___"_______ 199_ р. N_____
Продовження вкладеного аркуша N_______________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
(див.вкладений аркуш N___ до опису акта від "___"_________ 199_ р.
N____)
Опис виявлених недоліків__________________________________________________________________

(дефекти товарів, причини зняття товарів з реалізації, __________________________________________________________________
факти порушення умов зберігання, технологічних інструкцій, __________________________________________________________________

рецептур, норм, правил і таке інше) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
(див.вкладений аркуш N__ до опису акта від "___"______199_ р.N __) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
До акта додаються __________________ вкладених аркушів до таблиці,

(кількість прописом) __________________ вкладених аркушів до опису, акт відбору зразків
(кількість прописом)
товарів від "___"_________199_ р. N ____, інші документи _________ __________________________________________________________________
Акт складено в ____ примірниках
Службова(і) особа(и), яка(і)
проводила(и) перевірку _____________________________________

(підпис, його розшифрування) Особи, які брали участь у
перевірці _____________________________________ _____________________________________

(підпис, його розшифрування) Особи, в присутності яких
проведено перевірку _____________________________________ _____________________________________

(підпис, його розшифрування)

"___"________ 199_ р.
Додаток до форми N 1
Припис

керівнику господарюючого суб'єкта
На підставі результатів перевірки та з метою припинення
порушень прав споживачів, керуючись статтею 5 Закону України "Про
захист прав споживачів": 1. Забороняю(ємо) відвантаження, реалізацію, продаж товарів,

(непотрібне - викреслити)
зазначених у пунктах ________________________________ таблиці акта
перевірки та зобов'язую(ємо) вилучити їх з обороту в установленому
порядку.зазначених у пунктах ________________________________ таблиці акта
перевірки та зобов'язую(ємо) вилучити їх з обороту в установленому
порядку. 2. Тимчасово припиняю(ємо) відвантаження, реалізацію, продаж

(непотрібне - викреслити)
товарів, зазначених у пунктах _______________________ таблиці акта
перевірки.товарів, зазначених у пунктах _______________________ таблиці акта
перевірки. 3. Зобов'язую(ємо) усунути інші недоліки, що відмічені в акті
перевірки.

4. Про виконання цього припису письмово (з відповідним
документальним підтвердженням) доповісти _________________________ __________________________________________________________________

(назва органу Держспоживзахисту) до "___"_________ 199_ р.
Службова(і) особа(и) ____________________________________

(підпис, його розшифрування) ____________________________________
З актом та приписом ознайом- ____________________________________
лено і другий примірник одер- (підпис, його розшифрування)
жано для вручення керівникові
господарюючого суб'єкта "___" ___________ 199_ р. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
4. Про виконання цього припису письмово (з відповідним
документальним підтвердженням) доповісти _________________________ __________________________________________________________________

(назва органу Держспоживзахисту) до "___"_________ 199_ р.
Службова(і) особа(и) ____________________________________

(підпис, його розшифрування) ____________________________________
З актом та приписом ознайом- ____________________________________
лено і другий примірник одер- (підпис, його розшифрування)
жано для вручення керівникові
господарюючого суб'єкта "___" ___________ 199_ р. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Відмітки про виконання припису (заповнюються на першому
примірнику):
Лист господарюючого суб'єкта ____________________________________

(номер, дата) Повторна перевірка ____________________________________
(при потребі) (номер, дата акта)
Службова особа, на яку
покладено контроль за вико- ____________________________________
нанням припису (посада, підпис, його розшифрування)
З контролю знято керівником ____________________________________
структурного підрозділу (посада, підпис, його розшифрування)
"___"____________ 199_ р.
Затверджено

наказом Держспоживзахисту

від 17 вересня 1997 р. N 50
Форма N 2
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
__________________________________________________________________

(назва органу Держспоживзахисту, __________________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Серія _____________________
Акт

відбору зразків товарів

від "___"__________ 199_ р. N _____
Службовою(ими) особою(ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів __________________________________________

(посада, прізвище та ініціали, __________________________________________________________________

номер службового посвідчення, дата видачі) під час перевірки якості товарів (акт від "___"___________ 199_ р.
N ____) в присутності особи, яка здійснює продаж товарів (виконує
роботу, надає послуги), та представника (у разі присутності)
господарюючого суб'єкта відібрано згідно з вимогами нормативних
документів зразки таких товарів: —————————————————————————————————————————————————————————————————— | N |Наймену-|Одиниця |Залишок |Нормати-| Відібрано зразків | |п/п|вання |виміру |товарів, |вний до-|———————————————————————| | |товару |(шт.пля-|з якого |кумент |кількі-|загаль-|загаль-| | |(його |шок, кг,|відібрано|для від-|сть оди|на ма- |на вар-| | |катего- |л, м та |зразки |бору |ниць, |са, мі-|тість | | |рія, |ін.) |(кількі- |зразків |шт.пля-|ра, |(грн.) | | |сорт, | |сть зали-| |шок та |об'єм | | | |артикул)| |шку) | |ін. |(кг,л,м| | | | | | | | |та ін) | | |———+————————+————————+—————————+————————+———————+———————+———————| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |———+————————+————————+—————————+————————+———————+———————+———————| |___|________|________|_________|________|_______|_______|_______| |___|________|________|_________|________|_______|_______|_______| —————————————————————————————————————————————————————————————————— Всього х х х х х
Примітка: 1. Зразки товарів, які відібрано у подвійній кількості _____________________________________________________

(найменування товарів) _____________________________________________________

2. Зразки товарів, які відібрано, опломбовано

(опечатано) і залишено на місці як контрольні: ______ _____________________________________________________

(найменування товарів, на суму - прописом)
Зразки товарів відібрано для проведення таких досліджень
(експертиз):
—————————————————————————————————————————————————————————————————— | N | Найменування товару | Дослідження (експертиза) | |п/п| |———————————————————————————————| | | |вид дослідження| показники | |———+————————————————————————————+———————————————+———————————————| |___|____________________________|_______________|_______________| |___|____________________________|_______________|_______________| —————————————————————————————————————————————————————————————————— Відібрано зразки товарів на загальну суму ________________________

(прописом) ___________________, які в присутності особи, що здійснює продаж
товарів (виконує роботи, надає послуги), та представника (у разі
присутності) господарюючого суб'єкта одержано службовою(ами)
особою(ами)
_________________________________

(підпис, його розшифрування)

"___"___________ 199_ р. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Особа(и), в присутності якої(их) ________________________________
відібрано зразки товарів (підпис, його розшифрування)

"___"__________ 199_ р.
Перевіркою встановлено: __________________________________________________________________

(опис виявлених порушень обслуговування споживачів) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
(див. вкладений аркуш N ___ до акта від "___"________ 199 р. N ___
—————————————————————————————————————————————————————————————————— | N | Найменування товару | Дослідження (експертиза) | |п/п| |———————————————————————————————| | | |вид дослідження| показники | |———+————————————————————————————+———————————————+———————————————| |___|____________________________|_______________|_______________| |___|____________________________|_______________|_______________| —————————————————————————————————————————————————————————————————— Відібрано зразки товарів на загальну суму ________________________

(прописом) ___________________, які в присутності особи, що здійснює продаж
товарів (виконує роботи, надає послуги), та представника (у разі
присутності) господарюючого суб'єкта одержано службовою(ами)
особою(ами)
_________________________________

(підпис, його розшифрування)

"___"___________ 199_ р. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Особа(и), в присутності якої(их) ________________________________
відібрано зразки товарів (підпис, його розшифрування)

"___"__________ 199_ р.
Перевіркою встановлено: __________________________________________________________________

(опис виявлених порушень обслуговування споживачів) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
(див. вкладений аркуш N ___ до акта від "___"________ 199 р. N ___
Затверджено

наказом Держспоживзахисту

від 17 вересня 1997 р. N 50
Форма N 3
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
__________________________________________________________________

(назва органу Держспоживзахисту, __________________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Серія _____________________
Акт

перевірки додержання правил торговельного обслуговування

від "___"_________ 199_ р. N ______
__________________________________________________________________

(назва населеного пункту, в якому проводиться перевірка) Службовою(ими) особою(ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів __________________________________________

(посада, прізвище та ініціали, __________________________________________________________________

номер службового посвідчення, дата видачі) за участю представника(ків) ______________________________________ __________________________________________________________________

(назва органу, посада, прізвище та ініціали - __________________________________________________________________

заповнюється при необхідності) з _______________________ до _______________________

(дата, час) (дата, час)
у ________________________________________________________________
(назва господарюючого суб'єкта, його підпорядкування, адреса, __________________________________________________________________
телефон, прізвище, ініціали керівника або прізвище, ініціали __________________________________________________________________

громадянина-підприємця, номер, дата видачі свідоцтва про __________________________________________________________________

реєстрацію, назва органу, що його видав) в присутності особи, яка здійснює продаж товарів (виконує роботи,
надає послуги), та представника (у разі присутності)
господарюючого суб'єкта __________________________________________

(посада, прізвище та ініціали) проведено контрольну перевірку додержання правил торговельного
обслуговування. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Вкладений аркуш N ______ до акта від "___"________ 199 р. N ______ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

Продовження вкладеного аркуша N ____ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
(див.вкладений аркуш N____ до акта від "___"_______ 199_ р. N____)
Продовження вкладеного аркуша N ____ —————————————————————————————————————————————————————————————————— | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |———+———————————————+—————————+———————+————————+————————+————————| |___|_______________|_________|_______|________|________|________| |___|_______________|_________|_______|________|________|________| ——————————————————————————————————————————————————————————————————(див.вкладений аркуш N____ до таблиці акта від "___"______ 199_ р.
N____)
Вкладений аркуш N__ до таблиці акта від "___"________ 199 р. N____ —————————————————————————————————————————————————————————————————— | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |———+———————————————+—————————+———————+————————+————————+————————| |___|_______________|_________|_______|________|________|________| |___|_______________|_________|_______|________|________|________| ——————————————————————————————————————————————————————————————————
Додаток до форми N 3
Припис

керівнику господарюючого суб'єкта
На підставі результатів перевірки та з метою припинення
порушень прав споживачів, керуючись статтею 5 Закону України "Про
захист прав споживачів": 1. Зобов'язую(ємо) усунути недоліки, що відмічені в акті
перевірки, для чого здійснити, зокрема, такі заходи:
__________________________________________________________________
(перелік основних робіт, які повинні бути виконані господарюючим __________________________________________________________________

суб'єктом для забезпечення обслуговування споживачів, __________________________________________________________________

згідно з вимогами нормативних документів) __________________________________________________________________

2. Забороняю(ємо) реалізацію (продаж) товарів, зазначених у
пунктах ____________________ таблиці акта контрольної перевірки та__________________________________________________________________
(перелік основних робіт, які повинні бути виконані господарюючим __________________________________________________________________

суб'єктом для забезпечення обслуговування споживачів, __________________________________________________________________

згідно з вимогами нормативних документів) __________________________________________________________________

2. Забороняю(ємо) реалізацію (продаж) товарів, зазначених у
пунктах ____________________ таблиці акта контрольної перевірки та (номери пунктів за наявності)зобов'язую(ємо) вилучити їх з обороту в установленому порядку.

3. Тимчасово припиняю(ємо) реалізацію (продаж) товарів,
зазначених у пунктах ____________________ таблиці акта перевірки.

(номери пунктів за наявності) 4. Про виконання цього припису письмово (з відповідним
документальним підтвердженням) доповісти _________________________ __________________________________________________________________

(назва органу Держспоживзахисту)
до "___"_________ 199_ р.
Службова(і)особа(и) _________________________________

(підпис, його розшифрування) _________________________________
З актом та приписом ознайомлено
і другий примірник одержано для
вручення керівникові господарю-
ючого суб'єкта _________________________________

(підпис, його розшифрування)

"___"_________ 199_ р. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Відмітки про виконання припису (заповнюються на першому
примірнику):
Лист господарюючого суб'єкта ________________________________

(номер, дата) Повторна перевірка (при потребі) ________________________________

(номер, дата акта) Службова особа, на яку
покладено контроль за вико- ____________________________________
нанням припису (посада, підпис, його розшифрування)
З контролю знято керівником ____________________________________
структурного підрозділу (посада, підпис, його розшифрування)
"___"___________ 199_ р.
Крім того, перевіркою встановлено реалізацію (продаж)
товарів, термін придатності яких минув, та товарів, які не мають
документів, що засвідчують їх якість.

Таблиця
—————————————————————————————————————————————————————————————————— | N |Найменування |Прибутко-|Одиниця|Одержано|Переві- |Знято з | |п/п|товару (його |вий доку-|виміру |товарів |рено то-|реаліза-| | |категорія, |мент (на-|ціна за| |варів |ції то- | | |сорт, артикул),|зва, но- |одиницю| |(залишок|варів | | |дата виготов- |мер,дата)| | |товарів)| | | |лення, виробник| | | | | | |———+———————————————+—————————+———————+————————+————————+————————| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |———+———————————————+—————————+———————+————————+————————+————————| |___|_______________|_________|_______|________|________|________| |___|_______________|_________|_______|________|________|________| ———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————— | N |Найменування |Прибутко-|Одиниця|Одержано|Переві- |Знято з | |п/п|товару (його |вий доку-|виміру |товарів |рено то-|реаліза-| | |категорія, |мент (на-|ціна за| |варів |ції то- | | |сорт, артикул),|зва, но- |одиницю| |(залишок|варів | | |дата виготов- |мер,дата)| | |товарів)| | | |лення, виробник| | | | | | |———+———————————————+—————————+———————+————————+————————+————————| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |———+———————————————+—————————+———————+————————+————————+————————| |___|_______________|_________|_______|________|________|________| |___|_______________|_________|_______|________|________|________| ——————————————————————————————————————————————————————————————————(див.вкладений аркуш N____ до таблиці акта від "___"______ 199_ р.
N____)
До акта додаються ____________________ вкладених аркушів до акта,

(кількість прописом) _______________________
(кількість прописом) До таблиці акта, проміжний(і) акт(и) NN ______ на ________аркушах,

(кількість прописом)
інші документи: __________________________________________________ __________________________________________________________________
Акт складено в ___ примірниках
Службова(і) особа(и), яка(і) _____________________________________
проводила(и) перевірку (підпис, його розшифрування)
Особи, які брали участь _____________________________________
у перевірці (підпис, його розшифрування)
Особи, в присутності яких _____________________________________
проведено перевірку (підпис, його розшифрування)
"___"___________ 199_ р.
Затверджено

наказом Держспоживзахисту

від 17 вересня 1997 р. N 50
Форма N 4
Проміжний акт

контрольної перевірки правильності

розрахунків за реалізовані товари

від "___"__________ 199_ р. N _______

(до акта від "___"___________ 199_ р.N _____)
__________________________________________________________________

(назва господарюючого суб'єкта або __________________________________________________________________

прізвище, ініціали громадянина-підприємця) Контрольна перевірка правильності розрахунків проводилась у
__________________________________________________________________

(посада, прізвище, ініціали особи, яка __________________________________________________________________
здійснює надання послуг (виконує роботи, реалізує товари) яким (якою) запропоновано оплатити за реалізований товар _________ __________________________________________________________________

(сума цифрами та прописом) __________________________________________________________________
Отримано грошей зазначеною особою (касиром) ______________________ __________________________________________________________________

(сума цифрами та прописом) видано касовий чек від "___"__________ 199_ р. N____ на суму _____ __________________________________________________________________

(цифрами та прописом)
Видано здачі _____________________________________________________

(цифрами та прописом) Результат перевірки готівки у касі (при потребі) _________________ __________________________________________________________________

(сума прописом) Товар відпущено на вагах типу _______________ N __________________
іншим засобом вимірювання ________________________________________

(оцінка технічного стану та правильності __________________________________________________________________

використання згідно з вимогами нормативних документів) Контрольне переважування (перемірювання) проведено у присутності
особи, що здійснила продаж товарів (виконання роботи, надання
послуг), та представника (у разі присутності) господарюючого
суб'єкта _________________________________________________________

(посада, прізвище, ініціали)
Дані про контрольну закупку товару —————————————————————————————————————————————————————————————————— | N |Наймену-|Закуплено (замов-|Фактично реалізо-|Результат |При-| |п/п|вання |лено) |вано |розрахун- |міт-| | |товару | | |ків |ка | | | |—————————————————+—————————————————+——————————| | | | |кіль-|зап- |зага-|кіль-|фак- |спра-|сума |сума| | | | |кі- |ропо-|льна |кі- |тична|вжня |обра-|не- | | | | |сть, |нова-|вар- |сть, |ціна |вар- |хун- |до- | | | | |міра,|на |ті- |міра,| |тість|ку |бору| | | | |маса,|ціна |сть |маса,| | | | | | | | |об'єм| | |об'єм| | | | | | | | | | | | | | | | | | |———+————————+—————+—————+—————+—————+—————+—————+—————+————+————| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |———+————————+—————+—————+—————+—————+—————+—————+—————+————+————| |___|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|____| |___|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|____| —————————————————————————————————————————————————————————————————— Всього: х х х х х
Товари, які неможливо повернути до продажу після перевірки: ______ __________________________________________________________________

(назва, кількість, ціна, прописом)
Службова(і) особа(и), яка(і) ___________________________________
проводила(и) перевірку (підпис, його розшифрування)
Особи, які брали участь у ___________________________________
перевірці (підпис, його розшифрування)
Особа(и), яка(і) проводила(и) ___________________________________
реалізацію товару і розрахунок (підпис, його розшифрування)
Представник господарюючого ___________________________________
суб'єкта (підпис, його розшифрування)
"___"_________ 199_ р.
__________________________________________________________________

(посада, прізвище, ініціали особи, яка __________________________________________________________________
здійснює надання послуг (виконує роботи, реалізує товари) яким (якою) запропоновано оплатити за реалізований товар _________ __________________________________________________________________

(сума цифрами та прописом) __________________________________________________________________
Отримано грошей зазначеною особою (касиром) ______________________ __________________________________________________________________

(сума цифрами та прописом) видано касовий чек від "___"__________ 199_ р. N____ на суму _____ __________________________________________________________________

(цифрами та прописом)
Видано здачі _____________________________________________________

(цифрами та прописом) Результат перевірки готівки у касі (при потребі) _________________ __________________________________________________________________

(сума прописом) Товар відпущено на вагах типу _______________ N __________________
іншим засобом вимірювання ________________________________________

(оцінка технічного стану та правильності __________________________________________________________________

використання згідно з вимогами нормативних документів) Контрольне переважування (перемірювання) проведено у присутності
особи, що здійснила продаж товарів (виконання роботи, надання
послуг), та представника (у разі присутності) господарюючого
суб'єкта _________________________________________________________

(посада, прізвище, ініціали)
Дані про контрольну закупку товару —————————————————————————————————————————————————————————————————— | N |Наймену-|Закуплено (замов-|Фактично реалізо-|Результат |При-| |п/п|вання |лено) |вано |розрахун- |міт-| | |товару | | |ків |ка | | | |—————————————————+—————————————————+——————————| | | | |кіль-|зап- |зага-|кіль-|фак- |спра-|сума |сума| | | | |кі- |ропо-|льна |кі- |тична|вжня |обра-|не- | | | | |сть, |нова-|вар- |сть, |ціна |вар- |хун- |до- | | | | |міра,|на |ті- |міра,| |тість|ку |бору| | | | |маса,|ціна |сть |маса,| | | | | | | | |об'єм| | |об'єм| | | | | | | | | | | | | | | | | | |———+————————+—————+—————+—————+—————+—————+—————+—————+————+————| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |———+————————+—————+—————+—————+—————+—————+—————+—————+————+————| |___|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|____| |___|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|____| —————————————————————————————————————————————————————————————————— Всього: х х х х х
Товари, які неможливо повернути до продажу після перевірки: ______ __________________________________________________________________

(назва, кількість, ціна, прописом)
Службова(і) особа(и), яка(і) ___________________________________
проводила(и) перевірку (підпис, його розшифрування)
Особи, які брали участь у ___________________________________
перевірці (підпис, його розшифрування)
Особа(и), яка(і) проводила(и) ___________________________________
реалізацію товару і розрахунок (підпис, його розшифрування)
Представник господарюючого ___________________________________
суб'єкта (підпис, його розшифрування)
"___"_________ 199_ р.
Додаток

до наказу Держспоживзахисту

від 17 вересня 1997 р. N 50
Серії бланків актів перевірок підприємств сфери торгівлі та громадського харчування, їх закріплення за органами

Держспоживзахисту
—————————————————————————————————————————————————————————————————— |Органи | Серії | |Держспоживзахисту |——————————————————————————————————————————| | |Акта перевір-|Акта відбору |Акта контроль-| | |ки якості то-|зразків това-|ної перевірки | | |варів |рів |додержання | | | | |правил торго- | | | | |вельного обс- | | | | |луговування | |—————————————————————+—————————————+—————————————+——————————————| |Вінницької області |від БЯ 000001|від БВ 000001|від БТ 000001 | |Волинської області |від ВЯ 000001|від ВВ 000001|від ВТ 000001 | |Дніпропетровської | | | | |області |від ГЯ 000001|від ГВ 000001|від ГТ 000001 | |Донецької області |від ДЯ 000001|від ДВ 000001|від ДТ 000001 | |Житомирської області |від ЕЯ 000001|від ЕВ 000001|від ЕТ 000001 | |Закарпатської області|від ЄЯ 000001|від ЄВ 000001|від ЄТ 000001 | |Запорізької області |від ЖЯ 000001|від ЖВ 000001|від ЖТ 000001 | |Івано-Франківської | | | | |області |від ЗЯ 000001|від ЗВ 000001|від ЗТ 000001 | |Київської області |від ІЯ 000001|від ІВ 000001|від ІТ 000001 | |Кіровоградської | | | | |області |від КЯ 000001|від КВ 000001|від КТ 000001 | |Луганської області |від ЛЯ 000001|від ЛВ 000001|від ЛТ 000001 | |Львівської області |від МЯ 000001|від МВ 000001|від МТ 000001 | |Миколаївської області|від НЯ 000001|від НВ 000001|від НТ 000001 | |Одеської області |від ОЯ 000001|від ОВ 000001|від ОТ 000001 | |Полтавської області |від ПЯ 000001|від ПВ 000001|від ПТ 000001 | |Рівненської області |від РЯ 000001|від РВ 000001|від РТ 000001 | |Сумської області |від СЯ 000001|від СВ 000001|від СТ 000001 | |Тернопільської | | | | |області |від ТЯ 000001|від ТВ 000001|від ТТ 000001 | |Харківської області |від УЯ 000001|від УВ 000001|від УТ 000001 | |Херсонської області |від ФЯ 000001|від ФВ 000001|від ФТ 000001 | |Хмельницької області |від ХЯ 000001|від ХВ 000001|від ХТ 000001 | |Черкаської області |від ЦЯ 000001|від ЦВ 000001|від ЦТ 000001 | |Чернівецької області |від ЧЯ 000001|від ЧВ 000001|від ЧТ 000001 | |Чернігівської області|від ШЯ 000001|від ШВ 000001|від ШТ 000001 | |м.Київ |від ЩЯ 000001|від ЩВ 000001|від ЩТ 000001 | |м.Севастополь |від ЮЯ 000001|від ЮВ 000001|від ЮТ 000001 | |АР Крим |від ЯЯ 000001|від ЯВ 000001|від ЯТ 000001 | |Комітет |від АЯ 000001|від АВ 000001|від АТ 000001 | ——————————————————————————————————————————————————————————————————
"Офіційний вісник України" 1997 р., число 45, стор.162
Код нормативного акта: 4200/1997

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: