МІНІСТЕРСТВО ЗОВНІШНІХ ЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 41 від 20.03.95 Зареєстровано в Міністерствім.Київ юстиції України
20 березня 1995 р.
за N 73/609
Про затвердження кошторису витрат, пов'язанихз оформленням МЗЕЗ зовнішньоекономічних
договорів (контрактів)
( Із змінами, внесеними згідно з НаказомМЗЕЗ N 97 ( z0176-95 ) від 29.05.95 )
У зв'язку з підвищенням тарифів і цін на послуги, пов'язані
з оформленням та видачею карток обліку-реєстрації
зовнішньоекономічних договорів (контрактів), та на часткову зміну
наказу Міністерства зовнішніх економічних зв'язків України від
18.11.94 р. N 210 ( z0291-94 ) "Про заходи МЗЕЗ щодо забезпечення
виконання Указу Президента України від 07.11.94 р. N 659/94",
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити кошторис витрат МЗЕЗ України, пов'язаних з
оформленням та видачею карток обліку-реєстрації
зовнішньоекономічних договорів (додається). 2. Юридичному управлінню (Красуля О.І.) у встановлений
законом термін зареєструвати цей наказ в Міністерстві юстиції
України. 3. Вважати таким, що втратив чинність додаток 10 до наказу
МЗЕЗ від 18.11.94 р. N 210 ( z0294-94 ) "Про заходи МЗЕЗ щодо
забезпечення виконання Указу Президента України від 07.11.94 р.
N 659/94". 4. Управлінню справами (Павлов С.М.) довести наказ до
Комітету ЗЕД Автономної Республіки Крим та регіональних управлінь
ЗЕЗ. 5. Управлінню інформації та стратегічних досліджень
(Загорняк О.В.) забезпечити публікацію цього наказу в засобах
масової інформації, після реєстрації його в Міністерстві юстиції
України в триденний термін. 6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра Щербатюка А.А.
Міністр С.Г.ОсикаЗатверджено
наказом МЗЕЗ України від
29 травня 1995 року N 97
Кошторисвитрат МЗЕЗ України, пов'язаних з оформленням та
видачею карток реєстрації-обліку зовнішньоекономічних
договорів (контрактів)
( В редакції Наказу МЗЕЗ N 97 ( z0176-95 ) від 29.05.95 )
Вихідні дані: чисельність зайнятих працівників - 30 займана площа (метрів квадратних) - 454,6
Витрати Розрахунок Сумамлн.куб.
1. Заробітна платасередня заробітна
плата - 7,4 млн.крб. 30 x 7,4 x12 2664,0
2. Нарахування на заробітну 985,7плату (37%)
3. Господарські витрати 32727,1всього в тому числі:
а) оренда приміщень такомунальні послуги
1468,3 тис.крб за 1 м.кв. 1468,3 x 454,6 x 12 8009,4
б) послуги зв'язку зрозрахунку 1,94 млн.крб 1,94 x 30 x 12 697,5
на одного працівника
в) обслуговування оргтехніки169,9 млн.крб. на
місяць 169,9 x 12 2038,6
г) канцелярські товари0,646 млн.крб. на
працівника 0,646 x 30 x 12 232,9
д) порошок для ксероксів,стрічка для комп'ютерів,
папір для факсів
2975 млн.крб. на місяць 29,75 x 12 357,0
е) поточний ремонт приміщень 15183,4
ж) придбання захищеного паперу 473,3
з) передплата спеціальнихперіодичних видань з питань
кон'юктури цін світового
ринку, нормативної та
правової літератури,
каталога банків 15735,0
4. Придбання обладнання таінвентаря 16715,2
Разом 63092,0
Орієнтовна кількість карток реєстрації, що буде
видаватись протягом року - 6000 Вартість оформлення та видачі однієї картки реєстрації: 10,515 млн.крб. (63092 : 6000)
Джерело:Офіційний портал ВРУ