open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня
                             
                             
У К А З

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про Положення про Державний комітет України

з енергозбереження
( Із змінами, внесеними згідно з Указом Президента

N 70/99 від 27.01.99 )

Затвердити Положення про Державний комітет України з
енергозбереження (додається).

Президент України Л.КУЧМА
м.Київ, 6 жовтня 1995 року

N 918/95

ЗАТВЕРДЖЕНО

Указом Президента України

від 6 жовтня 1995 року N 918/95
ПОЛОЖЕННЯ

про Державний комітет України з енергозбереження

1. Державний комітет України з енергозбереження (далі -
Держкоменергозбереження України) є центральним органом виконавчої
влади, підвідомчим Кабінету Міністрів України. ( Абзац перший
пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 70/99
від 27.01.99 ) Держкоменергозбереження України здійснює державне управління
у сфері енергозбереження, забезпечує проведення єдиної державної
політики у цій сфері, підвищення ефективності роботи з
раціонального використання та економного витрачання
паливно-енергетичних ресурсів, координує діяльність міністерств і
інших центральних органів виконавчої влади з питань
енергозбереження та діяльність підприємств, установ, організацій,
що входять до сфери його управління. ( Абзац другий пункту 1 із
змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 70/99 від
27.01.99 ) 2. Держкоменергозбереження України у своїй діяльності
керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України,
актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а також цим
Положенням. У межах своїх повноважень Комітет організовує
виконання актів законодавства України і здійснює систематичний
контроль за їх реалізацією. ( Абзац перший пункту 2 із змінами,
внесеними згідно з Указом Президента N 70/99 від 27.01.99 ) Комітет узагальнює практику застосування законодавства з
питань, що належать до його компетенції, розробляє та вносить
Президентові України, Кабінету Міністрів України пропозиції щодо
вдосконалення законодавства. 3. Основними завданнями Держкоменергозбереження України є: проведення єдиної державної політики у сфері
енергозбереження, розроблення механізму її реалізації; визначення основних напрямів державної політики в галузі
стандартизації енергозбереження та нормування витрат
паливно-енергетичних ресурсів, контроль за додержанням цих
нормативів; участь у розробленні загальнодержавної енергетичної програми
та програм розвитку галузей паливно-енергетичного комплексу,
контроль за їх реалізацією в частині енергозбереження; здійснення заходів щодо підвищення енергоефективності в усіх
галузях народного господарства, соціальній сфері та побуті; забезпечення пріоритетності вимог енергозбереження у процесі
господарської, управлінської та іншої діяльності, пов'язаної з
видобуванням, переробкою, транспортуванням, збереженням,
виробленням та використанням паливно-енергетичних ресурсів; організація і проведення державної експертизи з
енергозбереження. 4. Держкоменергозбереження України відповідно до покладених
на нього завдань: 1) визначає разом з міністерствами, іншими центральними
органами виконавчої влади загальні принципи інституційних та
організаційних перетворень, спрямованих на забезпечення державної
політики енергозбереження; ( Підпункт перший пункту 4 із змінами,
внесеними згідно з Указом Президента N 70/99 від 27.01.99 ) 2) готує пропозиції щодо формування енергозберігаючої
структури матеріального виробництва на основі комплексного
вирішення питань економії та енергозбереження і широкого
впровадження новітніх енергозберігаючих технологій з урахуванням
екологічних вимог; 3) бере участь у розробленні загальнодержавних програм
створення нової техніки, технологій і технологічних процесів,
пов'язаних із використанням енергії, ефективних систем управління
та засобів контролю за забезпеченням енергозбереження; 4) вносить у встановленому порядку пропозиції щодо
фінансово-економічних передумов ефективного використання
науково-технічного, виробничого, енергетичного і трудового
потенціалу суспільного виробництва та природних ресурсів для
реалізації державної політики енергозбереження та створення
економічних і правових умов для заінтересованості юридичних і
фізичних осіб в енергозбереженні; 5) готує в межах своєї компетенції пропозиції щодо
вдосконалення економічних регуляторів розвитку народного
господарства, структурної перебудови економіки; 6) бере участь у розробленні державних і регіональних
паливно-енергетичних балансів; 7) готує пропозиції та бере участь у формуванні політики
закупівель паливно-енергетичних ресурсів для державних потреб; 8) організовує проведення робіт з наукового обгрунтування
стандартів у сфері енергозбереження та енергоефективності,
нормування використання паливно-енергетичних ресурсів,
комплексного вирішення питань економії та енергозбереження,
розробку наукових основ створення енергозберігаючих технологій та
їх широкого впровадження у виробництво; 9) виступає державним замовником науково-дослідних і
проектно-конструкторських робіт у сфері енергозбереження; 10) бере участь у формуванні державної інвестиційної політики
виходячи з пріоритетних напрямів структурної перебудови економіки; 11) контролює у порядку і на умовах, установлених Кабінетом
Міністрів України, витрачання коштів загальнодержавного
позабюджетного фонду енергозбереження; 12) координує проведення робіт з розвитку і використання
нетрадиційних і відновлюваних джерел енергії, вторинних
енергетичних ресурсів, процесів заміщення дефіцитних видів палива; 13) здійснює державну експертизу з енергозбереження; 14) розробляє пропозиції щодо зовнішньоекономічної діяльності
у сфері енергозбереження та підвищення енергоефективності,
виробництва альтернативних видів палива, контролює використання
зарубіжних інвестицій та енергоресурсів у цій сфері; 15) проводить інформаційну діяльність щодо популяризації
економічних, екологічних і соціальних переваг енергозбереження,
використання нових джерел енергії та видів палива, сприяє
підвищенню освітнього рівня громадськості у цій сфері; 16) вносить пропозиції щодо встановлення економічних санкцій
та їх розмірів за неекономне витрачання паливно-енергетичних
ресурсів, надання податкових, кредитних та інших пільг для
стимулювання енергозбереження; 17) здійснює у межах повноважень, визначених законодавством
України, функції з управління майном підприємств, що перебувають у
державній власності й належать до сфери управління
Держкоменергозбереження України; ( Підпункт сімнадцятий пункту 4
із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 70/99 від
27.01.99 ) 18) здійснює інші функції, що випливають з покладених на
нього завдань. 5. Держкоменергозбереження України має право: 1) залучати спеціалістів центральних органів виконавчої
влади, установ, організацій (за погодженням з керівниками) для
розгляду питань, що належать до його компетенції; ( Підпункт 1
пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 70/99
від 27.01.99 ) 2) представляти Кабінет Міністрів України за його дорученням
у міжнародних організаціях та під час підписання міжнародних
договорів України; ( Підпункт другий пункту 5 із змінами,
внесеними згідно з Указом Президента N 70/99 від 27.01.99 ) 3) одержувати в установленому законодавством порядку від
міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади
інформацію, документи і матеріали, а від органів державної
статистики безоплатно - статистичні дані для виконання покладених
на нього завдань; ( Підпункт третій пункту 5 із змінами, внесеними
згідно з Указом Президента N 70/99 від 27.01.99 ) 4) скликати в установленому порядку наради з питань, що
належать до його компетенції.
6. Держкоменергозбереження України у процесі виконання
покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і
місцевими органами виконавчої влади, органами Автономної
Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з
відповідними органами інших держав. ( Пункт 6 в редакції Указу
Президента N 70/99 від 27.01.99 ) 7. Держкоменергозбереження України у межах своїх повноважень
на основі та на виконання законодавства України видає накази,
організовує і контролює їх виконання. Нормативно-правові акти Комітету підлягають реєстрації в
порядку, встановленому законом. ( Пункт 7 доповнено абзацом другим
Указу Президента N 70/99 від 27.01.99 ) У випадках, передбачених законодавством, рішення Комітету є
обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами
виконавчої влади, органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності та
громадянами. ( Абзац третій пункту 7 в редакції Указу Президента N
70/99 від 27.01.99 ) Комітет у разі потреби видає разом з іншими центральними та
місцевими органами виконавчої влади спільні акти. ( Абзац
четвертий пункту 7 в редакції Указу Президента N 70/99 від
27.01.99 )
8. Держкоменергозбереження України очолює Голова, якого
призначає на посаду та звільняє з посади в установленому порядку
Президент України. Голова має заступників, які призначаються на посаду та
звільняються з посади відповідно до законодавства. Розподіл
обов'язків між заступниками проводить Голова. Голова здійснює керівництво Комітетом і несе відповідальність
перед Президентом України та Кабінетом Міністрів України за
виконання покладених на Комітет завдань, визначає ступінь
відповідальності заступників Голови, керівників підрозділів
Комітету. Пункт 8 в редакції Указу Президента N 70/99 від 27.01.99 )
9. Для погодженого вирішення питань, що належать до
компетенції Держкоменергозбереження України, обговорення
найважливіших напрямів його діяльності в Комітеті утворюється
колегія у складі Голови (голова колегії), заступників Голови за
посадою, а також інших керівників структурних підрозділів
Комітету. До складу колегії можуть входити керівники інших центральних
органів виконавчої влади. ( Абзац другий пункту 9 із змінами,
внесеними згідно з Указом Президента N 70/99 від 27.01.99 ) Членів колегії затверджує Кабінет Міністрів України. Рішення колегії проводяться в життя наказами Комітету. 10. Для розгляду наукових рекомендацій та пропозицій щодо
головних напрямів розвитку науки і техніки, обговорення
найважливіших програм та з інших питань у Держкоменергозбереження
України утворюється науково-технічна рада з учених і
висококваліфікованих фахівців. Склад науково-технічної ради і положення про неї затверджує
Голова Комітету. У Комітеті можуть утворюватися за напрямами його діяльності й
інші дорадчі та консультаційні органи. Склад цих органів та
положення про них затверджує Голова Держкоменергозбереження
України. 11. Граничну чисельність працівників центрального апарату
Держкоменергозбереження України затверджує Кабінет Міністрів
України. ( Абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з
Указом Президента N 70/99 від 27.01.99 ) Структуру центрального апарату Комітету затверджує
віце-Прем'єр-міністр України. Штатний розпис та єдиний кошторис доходів і видатків
центрального апарату Комітету затверджуються в установленому
законодавством порядку. Положення про його структурні підрозділи
затверджує Голова. ( Абзац третій пункту 11 в редакції Указу
Президента N 70/99 від 27.01.99 )
12. Держкоменергозбереження України є юридичною особою, має
самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку з
зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
( Пункт 12 в редакції Указу Президента N 70/99 від 27.01.99 )

Глава Адміністрації Президента України Д.ТАБАЧНИК

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: