open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 29 лютого 1996 р. N 249

Київ
Про заходи щодо реалізації програм

вітчизняного літакобудування

З метою задоволення державних потреб в авіаційній техніці і
розширення експортних можливостей вітчизняного літакобудування
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Визначити пріоритетними напрямами розвитку авіаційної
промисловості на період до 2000 року (із спрямуванням на їх
реалізацію необхідних фінансових і матеріальних ресурсів)
створення та серійне виробництво літаків нового покоління:
військово-транспортного Ан-70, транспортного Ан-70 Т,
пасажирського для місцевих повітряних ліній Ан-140 і пасажирського
для середньомагістральних ліній Ту-334, двигунів Д-27, Д-436 Т1,
ТВ3-117 ВМА, А1-450. 2. Схвалити ініціативу Міністерства машинобудування,
військово-промислового комплексу і конверсії, Міністерства
транспорту стосовно формування та використання фінансових
ресурсів для розвитку вітчизняного авіаційного транспорту у
порядку згідно з додатком N 1. 3. Міністерству машинобудування, військово-промислового
комплексу і конверсії, Міністерству фінансів, Фонду державного
майна розробити і внести до 10 березня 1996 р. в установленому
порядку проект постанови Кабінету Міністрів України і
Національного банку України про довго- і середньотермінове
кредитування підприємств авіаційної галузі. Фонду державного майна, Міністерству машинобудування,
військово-промислового комплексу і конверсії з метою залучення на
конкурсній основі інвестицій (у тому числі іноземних) для
цільового фінансування вітчизняного літакобудування підготувати і
у II кварталі 1996 р. внести Кабінетові Міністрів України
погоджений проект Указу Президента України про корпоратизацію
підприємств авіаційної галузі. 4. Міністерству машинобудування, військово-промислового
комплексу і конверсії разом з державними адміністраціями
Вінницької, Запорізької, Дніпропетровської, Луганської,
Харківської, Хмельницької областей та м. Києва опрацювати питання
передачі до комунальної власності об'єктів соціально-побутової
сфери підприємств авіаційної галузі згідно з додатком N 2. 5. Погодитися з пропозицією Міністерства машинобудування,
військово-промислового комплексу і конверсії про утворення
Міжвідомчої ради координації робіт, пов'язаних із реалізацією
програм вітчизняного літакобудування.

Прем'єр-міністр України Є.МАРЧУК
Міністр

Кабінету Міністрів України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.30
Додаток N 1

до постанови Кабінету Міністрів України

від 29 лютого 1996 р. N 249
ПОРЯДОК

формування та використання фінансових ресурсів

для розвитку авіаційного транспорту
1. Формування фінансових ресурсів для розвитку авіаційного
транспорту (далі - фінансові ресурси) здійснюється з метою
поєднання інтересів авіакомпаній та авіаційних підрозділів щодо
поновлення і розвитку парку авіаційної техніки з можливостями
підприємств авіаційної галузі, які мають високий потенціал у
створенні, серійному виробництві та сервісному обслуговуванні
літальних апаратів сучасного рівня. 2. Формування фінансових ресурсів здійснюється при Мінтрансі
за рахунок: відрахувань в розмірі 5 відсотків собівартості авіаперевезень
авіакомпаній (авіатранспортних підприємств) незалежно від форми
власності; добровільних внесків українських та іноземних юридичних і
фізичних осіб; інших надходжень. 3. Кошти фінансових ресурсів за погодженням з Мінмашпромом
перераховуються на договірній основі Мінтрансом підприємствам
літакобудівної галузі для підготовки виробництва та виготовлення
літаків нового покоління з наступною їх безоплатною передачею
авіаційним компаніям України. 4. Порядок нарахування, обліку і використання фінансових
ресурсів визначається інструкцією, яка затверджується Мінфіном за
погодженням з Мінекономіки, Мінтрансом та Мінмашпромом. 5. Контроль за правильністю нарахування та своєчасним
внесенням коштів для формування фінансових ресурсів здійснюється
Головною державною податковою інспекцією. 6. Контроль за ефективністю використання фінансових ресурсів
здійснюється Мінфіном. 7. Фінансові ресурси, не використані в поточному (звітному)
році, вилученню не підлягають.
Міністр

Кабінету Міністрів України В.ПУСТОВОЙТЕНКО

Додаток N 2

до постанови Кабінету Міністрів України

від 29 лютого 1996 р. N 249
ПЕРЕЛІК

першочергових об'єктів соціально-побутової сфери

підприємств авіаційної галузі, що підлягають передачі

до комунальної власності ————————————————————————————————————————————————————————————————— Найменування підприємства | Найменування об'єкта, одиниць ————————————————————————————————————————————————————————————————— 1. Конструкторське бюро житловий будинок, 14
"Прогрес", м. Запоріжжя
2. Київський державний житловий будинок, 76
авіаційний завод дитячий садок, 7

лікарня, 1
3. Харківське державне житловий будинок, 49
авіаційне виробниче підприєм- дитячий садок, 1
ство
4. Вінницький авіаційний житловий будинок, 2
завод дитячий садок, 1

теплоцентраль з тепломе-

режами
5. Київське виробниче житловий будинок, 67
об'єднання імені Артема
6. Красилівський агрегат- житловий будинок, 16
ний завод, Хмельницька область теплоцентраль з тепло-

мережами
7. Харківський машинобу- житловий будинок, 25
дівний завод ФЕД
8. Авіаційний науко- житловий будинок, 36
во-технічний комплекс імені дитячий садок, 5
О.К.Антонова, м. Київ
9. Первомайський машино- житловий будинок, 4
будівний завод, Луганська об- дитячий садок, 2
ласть
10. Вовчанський агрегат- житловий будинок, 12
ний завод, Харківська область
11. Жулянський машинобу- дитячий садок, 2
дівний завод, Київська область
12. Державне підприєм- житловий будинок, 24
ство "Авіаагрегат", м. Дніпро- дитячий садок, 1
петровськ

Міністр

Кабінету Міністрів України В.ПУСТОВОЙТЕНКО

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: