open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 18 березня 1996 р. N 327

Київ
Про затвердження Типового положення про

управління освіти обласної, Київської та

Севастопольської міської державної адміністрації

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Типове положення про управління освіти обласної,
Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, що
додається.

Прем'єр-міністр України Є.МАРЧУК
Міністр

Кабінету Міністрів України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.28
ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 18 березня 1996 р. N 327
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про управління освіти обласної,

Київської та Севастопольської

міської державної адміністрації
1. Управління освіти обласної, Київської та Севастопольської
міської державної адміністрації (далі - управління) є місцевим
органом державної виконавчої влади, що утворюється головою
обласної, Київської та Севастопольської міської державної
адміністрації і підпорядковується голові цієї адміністрації та
Міносвіти. Управління у межах своїх повноважень здійснює керівництво у
сфері освіти на території області, міст Києва та Севастополя. 2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією
України ( 888-09 ), Конституційним Договором між Верховною Радою
України та Президентом України ( 1к/95-ВР ), законами України,
постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями
Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями
Кабінету Міністрів України, наказами Міносвіти, рішеннями голови
обласної (міської) державної адміністрації та відповідного
представницького органу, прийнятими в межах його компетенції, а
також цим Положенням. 3. Основними завданнями управління є: реалізація державної політики в галузі освіти; контроль за дотриманням актів законодавства з питань освіти,
забезпеченням закладами освіти державних вимог щодо змісту, рівня
та обсягу дошкільної, позашкільної, загальної середньої та
професійно-технічної освіти незалежно від їх підпорядкування і
форм власності; організація кадрового і науково-методичного забезпечення
навчально-виховного процесу; розробка прогнозів розвитку мережі закладів освіти; здійснення керівництва закладами освіти, що належать до сфери
управління обласної (міської) державної адміністрації, організація
їх матеріально-фінансового забезпечення. 4. Управління відповідно до покладених на нього завдань: 1) здійснює керівництво діяльністю відділів освіти районних,
районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій,
виконавчих комітетів міських Рад; 2) аналізує стан освіти в області, місті Києві та
Севастополі, прогнозує та розробляє регіональні програми розвитку
освіти, організовує і контролює їх виконання; 3) впроваджує рекомендовані Міносвіти нові освітні програми,
інші педагогічні розробки, визначає регіональний компонент у
змісті освіти; 4) вживає заходів щодо забезпечення закладами освіти
належного рівня дошкільної, позашкільної, загальної середньої та
професійно-технічної освіти; організовує навчально-методичне й
інформаційне забезпечення закладів освіти, сприяє підвищенню
фахового рівня і розвитку творчості педагогічних працівників; 5) організовує забезпечення підручниками учнів
загальноосвітніх, професійно-технічних закладів освіти; 6) організовує розробку і виконання регіональних програм
відродження і розвитку освіти національних меншин; 7) проводить роботу, спрямовану на виявлення і розвиток
обдарованих дітей, організовує проведення олімпіад, конкурсів та
інших змагань серед учнівської молоді; 8) забезпечує в межах своїх повноважень виконання
законодавства щодо функціонування української мови як державної,
створення умов для розвитку мов інших національностей; 9) координує роботу органів управління освітою, підприємств,
установ та організацій незалежно від їх підпорядкування і форм
власності з питань виховання учнів; 10) спільно з органами охорони здоров'я здійснює контроль за
охороною здоров'я дітей і організацією оздоровчих заходів,
створенням безпечних умов навчання і праці учасників
навчально-виховного процесу; 11) надає допомогу органам опіки й піклування у своєчасному
влаштуванні дітей, які втратили батьків або залишились без їх
піклування, вживає заходів до захисту прав та інтересів
неповнолітніх, які виховуються в сім'ях опікунів,
школах-інтернатах, дитячих і сімейних дитячих будинках, інших
закладах, у тому числі приватних; сприяє кримінальній міліції у
справах неповнолітніх в запобіганні дитячій бездоглядності й
правопорушенням серед неповнолітніх; 12) забезпечує розвиток мережі закладів освіти області
(міста), вносить пропозиції щодо їх створення, реорганізації та
ліквідації; 13) організовує роботу щодо ліцензування, атестації закладів
освіти, їх державного інспектування, проведення атестації
педагогічних працівників; 14) прогнозує довготривалу потребу області (міста) у фахівцях
різних спеціальностей для системи освіти, формує регіональне
замовлення на їх підготовку; координує укладання договорів на
підготовку кадрів між професійно-технічними закладами освіти та
підприємствами, установами, організаціями; 15) залучає до реалізації освітніх програм творчі спілки,
національно-культурні товариства, дитячі, молодіжні і громадські
організації; 16) організовує і контролює роботу підвідомчих закладів
післядипломної та вищої освіти; 17) на підставі наданих йому державною адміністрацією
повноважень в установленому порядку укладає і припиняє дію
контрактів з керівниками закладів освіти, що перебувають у його
підпорядкуванні; відповідно до вимог законодавства оголошує і
проводить конкурси на вакантні посади директорів підвідомчих
Міносвіти вищих закладів освіти I - II рівнів акредитації,
професійно-технічних закладів освіти, що перебувать у
загальнодержавній власності, і подає Міносвіти погоджені матеріали
для укладання контрактів; 18) аналізує виконання керівниками підвідомчих Міносвіти
вищих закладів освіти I - II рівнів акредитації,
професійно-технічних закладів освіти умов контрактів і вносить
пропозиції щодо встановлення (скорочення) термінів дії або
розірвання (припинення дії) укладених контрактів; 19) розглядає питання та вносить пропозиції щодо відзначення
працівників освіти державними нагородами, присвоєння їм почесних
звань; запроваджує інші форми морального і матеріального
стимулювання праці педагогічних та інших працівників освіти; 20) розробляє пропозиції щодо нормативів бюджетних асигнувань
на утримання закладів освіти комунальної форми власності та
соціального захисту учасників навчального процесу; 21) формує замовлення на навчально-методичну літературу,
програми з навчальних предметів, посібники, бланки звітності та
документів про освіту; 22) контролює використання капітальних вкладень і сприяє
раціональному розміщенню об'єктів нового будівництва, погоджує
проекти будівництва закладів освіти; 23) готує і в установленому порядку подає статистичну
звітність про стан і розвиток світи в області (місті); 24) забезпечує розгляд заяв, скарг, звернень громадян, вживає
заходів до усунення причин, що їх викликають. 5. Управління має право: отримувати в установленому порядку від інших підрозділів
державної адміністрації, представницьких органів та органів
місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій
інформацію, документи та інші матеріали, а від місцевих органів
державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні
для виконання покладених на нього завдань; залучати спеціалістів інших підрозділів обласної (міської)
державної адміністрації, підприємств, установ та організацій,
об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для
розгляду питань, що належать до його компетенції; створювати авторські колективи для підготовки регіональних
посібників, інструктивно-методичних рекомендацій та за погодженням
з Міносвіти впроваджувати їх у практику; організовувати випуск
видань інформаційного і науково-методичного характеру; скликати в установленому порядку конференції, наради,
семінари з питань, що належать до його компетенції; вносити до Міносвіти пропозиції з питань змісту освіти,
організації навчально-виховного процесу, поліпшення
навчально-методичного забезпечення закладів освіти; укладати в установленому порядку угоди про співробітництво,
встановлювати прямі зв'язки із закладами освіти, науковими
установами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами
тощо. 6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної (міської)
державної адміністрації, представницькими органами, органами
місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами,
організаціями, об'єднаннями громадян. 7. Управління очолює начальник який призначається на посаду і
звільняється з посади головою обласної (міської) державної
адміністрації за погодженням з Міністром освіти. Начальник управління має заступників, які за його поданням,
погодженим з Міністром освіти, призначаються на посаду і
звільняються з посади головою обласної (міської) державної
адміністрації. 8. Начальник управління: здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну
відповідальність за виконання покладених на управління завдань,
визначає ступінь відповідальності заступників начальника
управління, керівників його структурних підрозділів; затверджує положення про структурні підрозділи і посадові
обов'язки працівників управління; видає в межах своєї компетенції накази і розпорядження,
організовує та контролює їх виконання; розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису
витрат; призначає на посади і звільняє з посад працівників управління
та керівників підвідомчих йому закладів освіти. 9. Для погодженого вирішення питань, що належать до
компетенції управління, може створюватися колегія у складі
начальника управління (голова колегії), заступників начальника за
посадою, а також інших працівників. Склад колегії затверджується головою обласної (міської)
державної адміністрації за поданням начальника управління. Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника
управління. 10. Для розгляду наукових рекомендацій та пропозицій з
основних напрямів діяльності управління, обговорення найважливіших
програм і вирішення інших питань при управлінні можуть
створюватися наукова рада та комісії у складі учених і
висококваліфікованих спеціалістів. Склад ради і комісій та положення про них затверджує
начальник управління. 11. Управління утримується за рахунок коштів Державного
бюджету України. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників
управління та видатки на його утримання затверджуються головою
обласної (міської) державної адміністрації. Структура і штатний розпис управління затверджуються його
начальником у межах встановленої граничної чисельності і фонду
оплати праці. 12. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс,
рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного
Герба України і своїм найменуванням.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: