ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
І Н С Т Р У К Ц І Я
N 129 від 07.07.94м.Київ
vd940707 vn129
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 07.07.94 р.
Інструкція N 1 з організації емісійно-касовоїроботи в установах банків України
( Із змінами, внесеними згідно з документом Національного банку
N 255 ( v0255500-95, v0131500-95 ) від 31.05.95Постановами Національного банку
N 347 ( v0411500-96 ) від 30.12.96
N 146 ( v0440500-97 ) від 12.05.97
N 318 ( z0452-97 ) від 26.09.97
N 333 ( z0513-97 ) від 13.10.97
N 403 ( z0603-97 ) від 12.12.97
N 243 ( z0432-98 ) від 23.06.98
N 368 ( z0647-98 ) від 15.09.98
N 402 ( z0648-98 ) від 30.09.98
N 395 ( z0649-98 ) від 28.09.98
N 84 ( z0154-99 ) від 24.02.99
N 152 ( z0242-99 ) від 31.03.99
N 309 ( z0758-01 ) від 01.08.2001
N 121 ( z0352-02 ) від 22.03.2002
N 132 ( z0396-02 ) від 09.04.2002
N 258 ( z0624-02 ) від 22.07.2002
N 470 ( z0961-02 ) від 04.12.2002
N 502 ( z0021-03 ) від 12.12.2002
N 206 ( z0425-03 ) від 21.05.2003
N 234 ( z0477-03 ) від 04.06.2003
N 337 ( z0768-03 ) від 14.08.2003
N 571 ( z0051-04 ) від 23.12.2003
N 520 ( z0033-04 ) від 03.12.2003 )
( У тексті Інструкції слова "Кримське республіканське,регіональні управління Національного банку України,
установи Національного банку України" у всіх відмінках
замінено словами "територіальні управління Національного
банку України (далі - територіальні управління)" у
відповідних відмінках, слова "Міністерства зв'язку
України" у всіх відмінках замінити словами "Державний
комітет зв'язку України" у відповідних відмінках та
слова "управління перевезення цінностей та організації
інкасації" у всіх відмінках замінено словами
"департамент перевезення цінностей та організації
інкасації" у відповідних відмінках згідно з Постановою
Національного банку N 309 ( z0758-01 ) від 01.08.2001 )
( У тексті Інструкції слова "банківська ідентифікаційна картка"
у всіх відмінках замінено словами "платіжна картка" у
відповідних відмінках та слова "територіально відокремлені
безбалансові відділення" у всіх відмінках замінено словом
"відділення" у відповідних відмінках згідно з Постановою
Національного N 132 ( z0396-02 ) від 09.04.2002 )
( Глава I втратила чинність на підставі ПостановиНаціонального банку
N 337 ( z0768-03 ) від 14.08.2003 )
( Глава II втратила чинність на підставі ПостановиНаціонального банку
N 337 ( z0768-03 ) від 14.08.2003 )
( Глава III втратила чинність на підставі ПостановиНаціонального банку
N 337 ( z0768-03 ) від 14.08.2003 )
( Глава IV втратила чинність на підставі ПостановиНаціонального банку
N 337 ( z0768-03 ) від 14.08.2003 )
( Глава V втратила чинність на підставі Постанови
Національного банку N 520 ( z0033-04 ) від 03.12.2003 )
Глава VI
Порядок виконання операцій з дорогоціннимиметалами та дорогоцінними каменями
( Розділ 1 глави VI втратив чинність на підставі Постанови
Національного банку N 206 ( z0425-03 ) від 21.05.2003 )
( Розділ 2 глави VI втратив чинність на підставі Постанови
Національного банку N 206 ( z0425-03 ) від 21.05.2003 )
( Розділ 3 глави VI втратив чинність на підставі Постанови
Національного банку N 206 ( z0425-03 ) від 21.05.2003 )
( Розділ 4 глави VI втратив чинність на підставі Постанови
Національного банку N 206 ( z0425-03 ) від 21.05.2003 )
( Розділ 5 втратив чинність на підставі Постанови
Національного банку N 337 ( z0768-03 ) від 14.08.2003 )
( Розділ 5-а втратив чинність на підставі Постанови
Національного банку N 337 ( z0768-03 ) від 14.08.2003 )
( Глава VII (крім пункту 312) втратила чинність на підставіПостанови Національного банку N 337 ( z0768-03 ) від 14.08.2003 )
{ Пункт 312 розділу 1 глави VII втратив чинність на підставі
Постанови Національного банку N 571 ( z0051-04 ) від 23.12.2003 }
( Глава VIII втратила чинність на підставі ПостановиНаціонального банку
N 337 ( z0768-03 ) від 14.08.2003 )
***
З виданням цієї Інструкції скасовуються усі нормативні
документи Держбанку СРСР, Зовнішекономбанку СРСР, Національного
банку України з питань організації емісійно-касової роботи,
інкасації грошової виручки, перевезення і пересилання цінностей,
виконання операцій з дорогоцінними металами та дорогоцінними
каменями, з іноземною валютою та платіжними документами в
іноземній валюті.
Голова Правління
Національного банку України В.А.Ющенко
( Додатки до глав I, II, III, IV, VII (крім пункту 312), VIII
та розділів 5 і 5-а глави VI Інструкції втратили чинність
на підставі Постанови Національного банку N 337 ( z0768-03 )
від 14.08.2003 )
Додаток 4до пунктів 8, 312 Інструкції N 1 з
організації емісійно-касової роботи
в установах банків України
Приходний
касовий ордер N ______________ ______________________________дата заповнення
Від кого _______________________________ рахунок NСума загальна ----------------------------------------------------------------- Банк одержувача| | Кредит | Суми часткові | Код ---------------+-----+------------+-------------------+---------- |Код | |-------------------+---------- ---------------+-----| |-------------------+---------- Одержувач | | |-------------------+---------- ---------------+-----| |-------------------+---------- Код | | |-------------------+---------- ---------------------| |-------------------+---------- |Рахунок N |-------------------+---------- -------------+------------------------------ Сума словами |Вид операції __________________________________|______________________________ __________________________________|Призначення платежу _____________________________ грн.|______________________________ Призначення платежу ______________|N групи банку -----------------------------------------------------------------
Пред'явлений (*) ________________________________________________(назва документа: паспорт або документ, що його
замінює)
Серія _____ N _____________
Виданий _________________________________________________________(ким виданий, дата видачі) _________________________________________________________________
(дата народження, адреса особи) ----------------------------------------------------------------- Підпис платника Контролер Бухгалтер Касир
_______________
* Дані паспорта або документа, що його замінює, та інших
реквізитів зазначаються у випадках, передбачених абзацами двадцять
четвертим - двадцять дев'ятим пункту 7.1 глави I цієї Інструкції.
( Додаток N 4 із змінами, внесеними згідно з Постановами Нацбанку
N 347 ( v0411500-96 ) від 30.12.96, N 430 ( z0603-97 ) від
12.12.97; в редакції Постанови Національного банку N 309
( z0758-01 ) від 01.08.2001, із змінами, внесеними згідно з
Постановами Національного банку N 121 ( z0352-02 ) від 22.03.2002,
N 234 ( z0477-03 ) від 04.06.2003 )
Додаток N 7(до пп.17, 45, 170, 182) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
Типовий договірпро повну індивідуальну матеріальну
відповідальність
З метою забезпечення зберігання матеріальних цінностей ___________ _________________________________________________________________(найменування установи банків) особі __________________________________________________________
(керівник установи банку або його заступник, _________________________________________, який іменується надалі
прізвище, ім'я, по батькові) адміністрація", виступаючи від імені установи банку, з одного
боку, і працівник ________________________________________________(найменування установи банку, _________________________________________, який іменується надалі
прізвище, ім'я, по батькові) працівник", з іншого боку, уклали цей договір про нижченаведене:
1. Працівник, що займає посаду ______________________________
(найменування посади) бо виконує роботу ________________________________, безпосередньо
(найменування роботи) ов'язану із зберіганням, обробкою, перерахуванням, прийманням,
видачею і перевезенням цінностей (непотрібне закреслити), бере на
себе повну матеріальну відповідальність за безпеку збереження
довірених йому установою банку цінностей і в зв'язку з викладеним
зобов'язується: а) обережно поводитися з переданими йому на зберігання або на
інші цілі матеріальними цінностями і вживати заходи щодо
запобігання шкоди; б) своєчасно повідомляти адміністрацію установи банку про усі
обставини, що загрожують безпеці зберігання довірених йому
цінностей; в) суворо дотримуватися встановлених правил здійснення
операцій з цінностями і їх зберігання; г) не розголошувати ніде, ніколи і ні за яких обставин відомі
йому операції щодо зберігання цінностей, їх відправки,
перевезення, охорони, сигналізації, а також службові доручення
щодо каси. 2. Адміністрація зобов'язується: а) створювати працівнику умови, необхідні для нормальної
роботи і забезпечення повного збереження довірених йому
матеріальних цінностей; б) знайомити працівника з чинним законодавством щодо
матеріальної відповідальності працівників за заподіяну
підприємству, установі, організації шкоду, а також з інструкціями
і правилами зберігання, приймання, видачі, обробки, перерахування
і перевезення цінностей, діючих у банківській системі країни; в) проводити у встановленому порядку ревізії цінностей. 3. У разі незабезпечення з вини працівника збереження
довірених йому матеріальних цінностей визначення розміру
заподіяної підприємству, установі, організації шкоди і його
відшкодування проводиться відповідно до чинного законодавства. 4. Працівник не несе матеріальної відповідальності, якщо
шкода заподіяна не з його вини. 5. Дія цього договору поширюється на весь час роботи з
довіреними працівнику матеріальними цінностями підприємства,
установи, організації. 6. Цей договір укладений у двох примірниках, перший з яких
має бути у адміністрації, а другий - у працівника.
Адреса сторін договору:Підписи сторін договору:
Адміністрація підпис
Працівник підпис
"___"___________ 19__ р.
Додаток 29до пунктів 78, 127, 210, 218, 219, 312, 315
Інструкції N 1 з організації емісійно-касової
роботи в установах банків України
----------------------------------------------------------------- Видатковий |місце для | | касовий ордер N |наклеювання | | _______________ |талона |N __________ | (дата заповнення) | |талон до каси | -------------------------------+-------------+-----------------| Видати |Дебет |Сума | Найменування банку |рах. N | | -------------------------------+-------------| | Вид витрат банку |Кредит | | |рах. N | | --------------| | Сума словами: | | ---------------------------------------------|Загальна | ---------------------------------------------------------------| грн. коп | ---------------------------------------------------------------| Призначення платежу ___________|показник касового плану | _______________________________|-------------------------------| _______________________________|Сума |код | _______________________________|-------------+-----------------| |-------------+-----------------| --------------------------------| Пред'явлений _______________________________________________ | (назва документа: паспорт або документ, що його | замінює) | _________________________ серія ___________ номер __________ | виданий ____________________________________________________ | (ким виданий, дата видачі) | _______________________________ ____________________________ | (дата народження, адреса особи) | | Зазначену в ордері суму одержав ____________________________ | (підпис особи) | Контролер __________ Бухгалтер _________ Касир_____________ | ----------------------------------------------------------------
( Додаток N 29 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку
N 430 ( z0603-97 ) від 12.12.97; в редакції Постанови
Національного банку N 309 ( z0758-01 ) від 01.08.2001 )
( Додаток N 35 втратив чинність на підставі Постанови
Нацбанку N 152 ( z0242-99 ) від 31.03.99 )
( Додаток N 40 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 430
( z0603-97 ) від 12.12.97 )
( Додаток N 41 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 368
( z0647-98 ) від 15.09.98 )
( Додаток N 43 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 430
( z0603-97 ) від 18.12.97 ) від 12.12.97 )
( Додаток N 44 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 430
( z0603-97 ) від 18.12.97 ) від 12.12.97 )
Додаток N 53(до п.179) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
Типовий договірна збирання грошової виручки
місто _____________ "___"___________________ 19__ р.
Відділ інкасації _________________________________________________(найменування регіонального управління) аціонального банку України, що іменується надалі "Відділ", в
особі начальника відділу інкасації _______________________________посада, прізвище, ім'я та по батькові
який діє на підставі Положення про відділ дільниці інкасації, _____________________________________________________________, що(найменування установи комерційного банку) менується надалі "Банк", в особі ________________________________
посада, прізвище, ім'я та по батькові
іменується надалі "Госпорган" в особі ____________________________посада, прізвище, ім'я та по батькові
якии діє на підставі _____________________________________________статут, положення клали цей договір про таке:
1. Предмет договору1.1. Відділ власними силами і засобами в погоджені дні і
годнни проводить збирання грошової виручки у господарських
органів. Списки госпорганів, дні і години збирання грошової
виручки погоджуються на місці установою комерційного банку і
дільниці інкасації і є частиною цього договору. Банк проводить
приймання готівки від інкасатора і своєчасне зарахування на
рахунки клієнта, а госпорган оплачує надані послуги в розмірі і
строки, передбачені цим договором.
2. Зобов'язання сторін2.1. Відділ зобов'язується здійснювати приймання, перевезення
і здавання грошової виручки до установи комерційного банку в
інкасаторських сумках (мішках).2.2. Збір грошової виручки Відділом проводиться шляхом
приймання сумок з виручкою інкасаторами безпосередньо на
підприємствах, в інкасаторських пунктах, через об'єднані каси
Госпоргана за затвердженим графіком.2.3. Для збирання грошової виручки Відділ закріплює в
безкоштовне користування за кожним підприємством Госпоргану
необхідну кількість сумок, а також забезпечує за окрему плату
бланками супровідних документів. Сумки є власністю Відділу і при
розриві договору підлягають поверненню Відділу.( Пункт 2.4 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 347
( v0411500-96 ) від 30.12.96 ) 2.4. Забезпечення Госпоргану
пломбами до сумок з грошовою готівкою покладено на Банк. Норми
постачання і плата визначаються виходячи з середньомісячної
потреби Госпоргану в пломбах і їх балансової вартості за
обліковими даними Банку.2.5. Госпорган зобов'язується забезпечити наявність вільних і
освітлених шляхів, входів і коридорів, ізольованого приміщення для
приймання виручки і можливість здійснення інкасації, як правило,
на перших поверхах. Дільниця інкасації може пред'явити додаткові
вимоги, спрямовані на забезпечення безпеки інкасаторів
(супроводження інкасаторів працівником охорони при їх слідуванні з
грошима до автомобіля і т.ін.).2.6. Госпорган забезпечує підготовку сумки з готівкою
заздалегідь, до приїзду інкасаторів.2.7. Якщо сумка має порвану тканину, латки, вузли на шпагаті,
нечіткість відбитка пломбіру або невідповідність його зразку,
завірену Банком, а також невідповідність суми цифрами сумі
літерами в накладній і копії супровідної відомості, інкасатор
такої сумки не приймає.2.8. Порядок збирання грошової виручки, передбачений цим
договором, сторонам відомий і є для них обов'язковим. Будь-які
зміни повинні бути погоджені усіма заінтересованими сторонами не
пізніше як за 5 днів до настання змін.
3. Умови збирання грошової виручки
3.1. При підготовці для здавання сумки з готівкою Госпорган
підраховує всі гроші, розсортовує грошові білєти за купюрами на
придатні і зношені, керуючись при цьому Ознаками і порядком
визначення платіжності грошових білетів Національного банку
України і монет (додаток N 7), обв'язує грошові білети, після чого
гроші вкладаються в сумку. Не дозволяється проводити обандеролювання або обв'язку
грошових білетів у корінці по 100 аркушів із зазначенням кількості
аркушів і суми вкладених грошей. 3.2. Перед вкладенням в сумку готівки її здавач заповнює
комплект бланків (супровідну відомість, накладну і копію
супровідної відомості) до кожної сумки під копірку і підписує
кожннй примірник, потім вкладає перший примірник супровідної
відомості, а сумку з готівкою опломбовує таким чином, щоб пломба
знаходилась якомога ближче до замка (при цьому кінці шпагату від
зав'язаного вузла в пазу пломби повинні мати довжину не більше 2
см) і здає її разом з накладною інкасатору тільки після перевірки
службового посвідчення з фотокарткою, пред'явлення доручення на
право приймання інкасатором виручки, а також завіреною печаткою
дільниці інкасації явочної картки. Після цього здавач Госпоргану
звіряє підпис інкасатора на копії супровідної відомості з зразком
його підпису на службовому посвідченні і дорученні, перевіряє
наявність печатки дільниці інкасації і одержує від інкасатора
порожню сумку, закріплену за цим Госпорганом. 3.3. Якщо сумка з готівкою не підготовлена в установлений час
для здавання інкасаторам або має дефекти, перерахоаані в п.2.7, то
здавач Госпоргану робить у явочній картці запис про причини
нездавання виручки, завіряє своїм підписом, згодом проводиться
повторний заїзд. При виявленні в процесі перерахування Банком
сумки з готівкою Госпоргану недостачі або надлишку грошей, а також
фальшивих неплатіжних білетів і монет Банк складає акт
встановленої форми. Акт є безспірним і обоз'язковим для сторін. У випадку повторних недостач готівки у сумках Госпоргану його
представник може бути прнсутнім у Банку для спостереження за
перерахуванням грошей, доставлених інкасаторами.
4. Розрахунки за збирання таперерахування грошової виручки
4.1. За послуги по збиранню грошової виручкн Госпорган
сплачує Відділу суму в розмірі договірного тарифу з кожної тисячі
гривень. 4.2. Оплата послуг по збиранню грошової виручки Госпорганом
проводиться щомісячно відповідно до платіжної внмоги, що
виставляється Відділом, або списується з рахунка Госпоргану Банку
за розпорядженням Відділу.
( Підпункт 4.3 пункту 4 виключено на підставі Постанови
Національного банку N 309 ( z0758-01 ) від 01.08.2001 )
( Підпункт 4.4 пункту 4 виключено на підставі Постанови
Національного банку N 309 ( z0758-01 ) від 01.08.2001 )
5. Відповідальність сторін
5.1. Відповідальність Відділу перед Госпорганом за цілісність
сумки починається з моменту прийняття її в установленому порядку
інкасаторами від здавача грошової виручки і припиняється з моменту
її передачі представннку Банку. 5.2. При справності і цілісності сумки, накладеної на неї
пломби Відділ не несе матеріальної відповідальності перед
Госпорганом за повноту вкладення в сумку. 5.3. У разі втрат інкасаторами сумки з грошовою виручкою, а
також приймання дефектної сумки, в якій виявиться недостача
цінностей, Відділ несе матеріальну відповідальність перед
Госпорганом згідо з законодавством України в розмірі, зазначеному
в копії супровідної відомості, що залишається у здавача грошової
виручкн, але не вище фактичного розміру втрати цінностей. 5.4. За повторний заїзд (п.3.3) до пункту інкасації з
Госпоргану справляється плата у подвійному розмірі встановленого
розміру встановленого тарифу з кожної тисячі гривень на
користь Відділу. 5.5. При порушенні графіка обслуговування підприємств і
організацій по збиранню грошової виручки з вини інкасаторів
Госпоргану оплачує Відділ 50% від установленого тарифу з кожної
тисячі гривень. 5.6. У разі неможливості інкасації і доставки грошової
виручки в установи Банку у зв'язку з недодержанням вимог,
передбачених п.2.5 цього договору, операції інкасаторами не
виконуються, про що повідомляється черговий по дільниці інкасації
і керівник Госпоргану, який вирішує питання доставки грошової
виручки до установ Банку своїми засобами. 5.7. У разі втрат сумки або її зіпсування з вини Госпоргану і
Банку винуватці відшкодовують Відділу вартість за її балансовою
вартістю. Інкасаційні сумки, що стали непридатними, здаються назад
до Відділу і обмінюються Відділом на нові сумки. 5.8. За несвоєчасну оплату наданих послуг на користь Відділу
стягується з Госпоргану пеня в розмірі ___% з суми прострочених
платежів за кожний день прострочки. 5.9. За необгрунтовану відмову від оплати наданих Відділом чи
Банком послуг Госпорган сплачує на користь Відділу чи Банку, крім
вартості наданих послуг, штраф у розмірі ___% суми, від сплати
якої він ухилився. 5.10. За неправильне вкладення грошей до інкасаторської сумки
(надлишок або недостача грошей, які оформлюються актом
установленої форми) Банк стягує на свою користь з Госпоргану плату
в розмірі ____ від суми фактнчно вкладених в інкасаторську сумку
грошей. 5.11. Всі суперечки, що виникають між сторонами, вирішуються
в порядку, встановленому законодавством України.
6. Строк дії договору, юридичні адреси ібанківські реквізити сторін
6.1. Цей договір укладається на невизначений строк, і кожній
стороні надається право розірвати його з попередженням другої
сторони за один місяць. 6.2. Договір складеннй у 4-х примірниках: Перший примірник - Відділу; Другий - Госпоргану; Третій - Банку; Четвертий - дільниці. Поштові адреси і банківські реквізити сторін:
Регіональне управління Банк Госпорган
Національного банку
України
(підпис, розшифровка (підпис, розшифровка (підпис, розшифровка підпису) підпису) підпису)
М.П. М.П. М.П.
( Додаток N 53 із змінами, внесеними згідно з Постановами Нацбанку
N 347 ( v0411500-96 ) від 30.12.96, N 430 ( z0603-97 ) від
12.12.97 )
Додаток N 54(до п.180) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
Списокпідприємств, організацій і установ,
грошова виручка яких збирається інкасаторами
Найменування установи банку _______________________ ___________________________________________________
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————— еєстрацій- |Найменування|Код|Вище- |Адреса|Дата |Спосіб |Закріплені |Дата при- ий номер |підприємств,| |стояща|і но- |укла-|обслуг.| сумки |пинення |організацій,| |орга- |мер |дення| |———————————|збирання |установ | |ніза- |теле- |дого-| |кіль-|но- |інкасото- | | |ція |фону |вору | |кість|мери |рами ви- | | | | | | | |сумок|ручки для | | | | | | | | |НБУ ———————————+————————————+———+——————+——————+—————+———————+—————+—————+————————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 ———————————+————————————+———+——————+——————+—————+———————+—————+—————+————————— ———————————+————————————+———+——————+——————+—————+———————+—————+—————+————————— ——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Почато "___"_______________ 19__ р.
Закінчено "___"______________ 19__ р.
( Додаток N 54 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку
N 347 ( v0411500-96 ) від 30.12.96 )
Додаток N 56(до пп.76, 183, 186, 188, 190) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
Відділ інкасації по _________ Дійсна до 31 грудня 19__ р. ____________________________ ______________________ в м.
(найменування установи банку) ____________________ районі
"___"________________ 199_ р. ___________________ області
Доручення
видано інкасатору ___________ з обов'язковим пред'явленням ____________________________ у кожному окремому випадку ____________________________ посвідчення особи (єдиного
на отримання від підприємств зразка) та установленого
та організацій опломбованих зразка явочної картки, що
сумок з грошовою виручкою завірена печаткою та підписом
згідно з укладеним договором _____________________________(найменування установи банку)
Особистий підпис ___________________________________ посвідчується(Прізвище, ім'я, по батькові)
Керівник установи банку (______________) Головний бухгалтер (______________)
М.П.
Додаток N 57(до пп.183, 188, 221) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
————————————————— Титульна сторінка —————————————————— | | |Дільниця інкасації при _____________________________| | (найменування установи банку)| | | | Журнал | | реєстрації видачі та приймання зброї | | і боєприпасів | | за 19__ р. | | | | Розпочатий ____________________ | | Закінчений ____________________ | | | | Записи в цьому журналі проводяться до | | повного його внкористання | —————————————————————————————————————————————————————— ———————————————————————————————————————————————————————————————————————————— ата та час|Систе-|Номер|Кіль-|Но- |Прізвище|Розпис|Дата та час|Підпис |При- идачі пра-|ма |зброї|кість|мер |та іні- |про |видачі пра-|особи, |міт- івником |зброї | |пат- |пос-|ціали |отри- |цівником |що прий-|ка 1 брої, пат-| | |ронів|від-|праців- |мання |зброї, пат-|няла від| онів, доз-| | | |чен-|ників, |зброї,|ронів, доз-|праців- | олів на | | | |ня |що от- |патро-|волів на |ників | раво носі-| | | |на |римують |нів, |право носі-|зброю, | ня зброї | | | |мар-|зброю, |дозво-|ння зброї |патрони,| а посвід- | | | |шрут|патрони,|лу на |та посвід- |лозвіл | ень на | | | | |дозвіл |право |чень на |на право| аршрут | | | | |та пос- |носін-|маршрут |носіння | | | | | |відчен- |ня | |зброї та| | | | | |ня на |зброї | |посвід- | ——————————| | | | |маршрут |та по-|———————————|чень на | а-|го-|хви| | | | | |свід- |да-|го-|хви|маршрут | а |ди-|ли-| | | | | |чень |та |ди-|ли-| | |ни |ни | | | | | |на ма-| |ни |ни | | | | | | | | | |ршрут | | | | | ——+———+———+——————+—————+—————+————+————————+——————+———+———+———+————————+———— ———————————————————————————————————————————————————————————————————————————— 1 У тому разі, якщо повертається менша кількість боєприпасів
чи зброї, чим була отримана, то про клькість фактично зданої зброї
і боєприпасів та причину нездачі решти боєприпасів і зброї
робиться запис у графі "Примітка".
——————————————— Остання сторінка ——————————————— |Найменування установи банку: _________________| | | | Завіряючий надпис | |У цьому журналі пронумеровано, прошнуровано та| |скріплено печаткою банку _____________________| |______________________________________ аркушів| | (літерами) | |з ____________ по ____________ включно | |Керівник установи ___________ (підпис) | |Головний бухгалтер __________ (підпис) | |_____________________________ (дата) | ———————————————————————————————————————————————— Додаток N 57 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку
N 347 ( v0411500-96 ) від 30.12.96 )
Додаток N 58(до п.188) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
Довідка
_________________________________________________ відділенню банку
Загальна сума проінкасованої виручки усіма маршрутами за
даними журналів (актів) каси Вашого відділення за ___"____________________ 199_ р.
становить ___________________________________________________ крб.
Начальник відділу (дільниці) інкасації
Додаток N 59(до пп.204, 207) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
____________________________ к/о/а банкуКерівник відділення
Офіційна
печатка ______________________________________________Начальник дільниці інкасації
Маршрутний лист
по збиранню "___"_________________ 199_ р. сумок з цінностями,
що підлягають поверненню філіям банку чи доставці у відділеннябанку
—————————————————————————————————————————————————————————————————— N |Найме-| Здано інкасаторам |Кіль- |Прийнято |Розписка завіду- /п|нуван-| управління (діль- |кість |від ін- |ючого (контроле- |ня фі-| ницям) при банку |порож-|касаторів|ра) та касира |лії |—————————————————————|ніх |порожніх |філії банку |банку |кіль-|Сума цінностей,|сумок |сумок |———————————————— | |кість| що вкладені у | | |контро-| касир | |сумок| сумки | | |лер | | |з ці-|———————————————| | | | | |ннос-|що під-|що під-| | | | | |тями |лягають|лягають| | | | | | |повер- |достав-| | | | | | |ненню |ці у | | | | | | |філії |відді- | | | | | | |банку |лення | | | | | | | |банку | | | | ——+——————+—————+———————+———————+——————+—————————+———————+———————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ——+——————+—————+———————+———————+——————+—————————+———————+———————— ——+——————+—————+———————+———————+——————+—————————+———————+———————— ——+——————+—————+———————+———————+——————+—————————+———————+———————— ——+——————+—————+———————+———————+——————+—————————+———————+———————— |Разом | | | | | | | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Усього прийнято від інкасаторів _____________________________(вказати прізвище та ініціали) _________________________ "___" сумок з цінностями, що підлягають
поверненню філіям банку на оголошену суму, грн. __________________ _________________________________________________________________(вказати суму цифрами та літерами) _____________________ та "___" сумок з цінностяміі, що підлягають
доставці у відділення банку на оголошену суму, грн. ______________ _________________________________________________________________(вказати суму цифрами та літерами)
Окрім того прийнято "____" порожніх сумок, у т.ч. "____" порожніх
сумок, що закріплені за відділеннями бакку та "__" порожніх сумок,
що не видані філіям банку.
Касир ____________ Контролер ____________
Підписи інкасаторів
( Додаток N 59 із змінами, внесеними згідно з Постановами Нацбанку
N 347 ( v0411500-96 ) від 30.12.96, N 430 ( z0603-97 ) від
12.12.97 )
Додаток N 60(до пп.206, 212) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
1 прим.| Супровідна відомість | на цінності, що підлягають доставці | ранком наступного дня | | "___"_________________ 19__ р. | ———————————————————— |В установу банку N | | |—————————————————————————————————————————————————————————— |Сумка N ___ на суму грн. ____|Справну та належно опломбо- | |вану сумку N _______________ |_____________________________|без перерахування вкладених | (сума літерами) |в неї цінностей прийняли: | | |Завідуючий (контролер) ______| Завідуючий (контролер) | (підпис)|____________________________ | |Касир ______________________ |Касир _______________________|М.П. | (підпис) |"___"_____________ 19__ р.
———————————————————————— зворотна сторона ———————————————————————— ————————————————————————————————————————————————————————————————— N |Найменування цінностей, вкладених у сумку| Сума /п| | ——+—————————————————————————————————————————+———————————————————— 1 | | ——+—————————————————————————————————————————+———————————————————— 2 | | ——+—————————————————————————————————————————+———————————————————— 3 | | ——+—————————————————————————————————————————+———————————————————— 4 | | ——+—————————————————————————————————————————+———————————————————— 5 | | ——+—————————————————————————————————————————+———————————————————— | Разом ............................. | | |————————————————————
Грн. ________________________________________________________(сума літерами)
Завідуючий (контролер) ____________________ Касир ______________
2 прим.| Копія супровідної відомості | на цінності, що підлягають доставці | ранком наступного дня | | "___"_________________ 19__ р. | ———————————————————— |В установу банку N | | |—————————————————————————————————————————————————————————— |Сумка N ___ на суму грн. ____|Вказані на звороті цінності | |оприходовані |_____________________________| | (сума літерами) | Завідуючий (контролер) | |____________________________ |Завідуючий (контролер) ______| | (підпис)|Касир ______________________ | | |Касир _______________________|"___"_____________ 19__ р. | (підпис) |
———————————————————————— зворотна сторона ———————————————————————— ————————————————————————————————————————————————————————————————— N |Найменування цінностей, | Сума |Відмітка бухгалтерії /п| вкладених у сумку | |———————————————————— | | | Приход | Видаток ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— 1 | | | | ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— 2 | | | | ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— 3 | | | | ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— 4 | | | | ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— 5 | | | | ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— | Разом .............| | | | |————————————————+——————————+—————————
Грн. ________________________________________________________(сума літерами)
Завідуючий (контролер) ____________________ Касир ______________Бухгалтер __________
3 прим.| Квитанція | на отримвні цінності, що підлягають доставці | ранком наступного дня | | "___"_________________ 19__ р. | ———————————————————— |В установу банку N | | |—————————————————————————————————————————————————————————— |Сумка N ___ на суму грн. ____|Справну та належно опломбо- | |вану сумку N _______________ |_____________________________|без перерахування вкладених | (сума літерами) |в неї цінностей прийняли: | | |Завідуючий (контролер) ______| Інкасатор банку | (підпис)|____________________________ | | (підпис) |Касир _______________________|Штамп банку | (підпис) |"___"_____________ 19__ р.
———————————————————————— зворотна сторона ———————————————————————— ————————————————————————————————————————————————————————————————— N |Найменування цінностей, | Сума |Відмітка бухгалтерії /п| вкладених у сумку | |———————————————————— | | | Приход | Видаток ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— 1 | | | | ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— 2 | | | | ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— 3 | | | | ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— 4 | | | | ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— 5 | | | | ——+————————————————————————+————————————————+——————————+————————— | Разом .............| | | | |————————————————+——————————+—————————
Грн. ________________________________________________________(сума літерами)
Завідуючий (контролер) ____________________ Касир ______________Бухгалтер __________
( Додаток N 60 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку
N 430 ( z0603-97 ) від 12.12.98 )
Додаток N 61(до п.210) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р. ____________________________
місце для печатки установиПідкріпити готівкою філії
(агентства) банку через
інкасаторів банку _________________________ _________________________ _________________________
Підпис керівника банку _______________
Вимога Nна підкріплення готівкою філій (агентств, кас) банку
"___"_____________________ 19__ р.
філію (агентство/касу) N _________________________________________(сума цифрами) ілію (агентство/касу) N _________________________________________
(сума цифрами) ілію (агентство/касу) N _________________________________________
(сума цифрами) ілію (агентство/касу) N _________________________________________
(сума цифрами) ілію (агентство/касу) N _________________________________________
(сума цифрами)
Усього: _______________________________________(сума цифрами та літерами)
Керуючий банком Головний бухгалтер
Додаток N 62(до пп.210, 211, 213) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
————————————Титульна сторінка————————————— | | |Найменування установи банку: | | | | Книга | | обліку готівки, відправленої філіям, | | агентствам, касам через інкасаторів | | банку | | за 19__ р. | | | |Розпочата ____________________ | |Закінчена ____________________ | | | | Записи в цій книзі проводяться | | до повного її використання | —————————————————————————————————————————— ————————————————————————————————————————————————————————————————— N |Дата|Пріз-|Найме- |Сума грошового|Номер |Розпис-|Розписка пра- /п| |вища |нуван- | підкріплення |плом- |ка ста-|цівників каси | |інка-|ня та |——————————————|біра- |ршого |в отриманні | |сато-|N каси,|цифра-|літера-|тора, |касира |сумки з гро- | |рів, |якій |ми |ми |яким |зав.ка-|шовим підкрі- | |що |нале- |——————+———————|оплом-|сою ус-|пленням | |дос- |жить | | |бовані|танови |————————————— | |тав- |доста- | | |сумки |банку |Завіду-|Касир | |ляють|вити | | | |про ви-|ючий | | |під- |грошове| | | |дачу |(конт- | | |кріп-|підкрі-| | | |підкрі-|ролер) | | |лення|плення | | | |плення | | ——+————+—————+———————+——————+———————+——————+———————+———————+————— —————————————————————————————————————————————————————————————————
Примітка: Розписка працівників каси про отримання грошового
підкріплення обов'язково підтверджується печаткою каси.
———————————————————————— зворотна сторона ————————————————————————
_____________________ к/о банку
Видатковий касовий ордер N _________"___"______________ 199_ р.
Видати ___________________________________________________________прізвище, ім'я, по батькові нкасаторів, які доставляють підкріплення філіям банку ————————————————————————————————————————————————————————————————— NN бал. рах. | Зміст операцій | Загальна сума —————————————————————+———————————————————————————| підкріплення а дебетом|За кредитом| | —————————+———————————+———————————————————————————+——————————————— | |Підкріплення філій | | |(агентств, кас), вказаних | | |у вимозі | ————————————————————————————————————————————————————————————————— _________________________________________________________________
(сума літерами)
Пред'явлені посвідчення N ___ від _____________ 199_ р.
особи N ___ від _____________ 199_ р.N ___ від _____________ 199_ р.
Контролер ___________________ Бухгалтер _____________________
Сумок у кількості ________________________________________________цифрами та літерами а оголошену та вказану у даному ордері суму грошей отримали _____________________________________________________________
(підписи усіх членів бригади інкасаторів)
Видав касир ___________________________підпис
—————————————————— Остання сторінка ————————————— | | | Найменування установи банку: | | | | Завіряючий надпис | | | | У цій книзі пронумеровано, прошнуровано та| |скріплено печаткою банку ______________________| |_______________________________________ аркушів| | (літерами) | |з _______________ по _________ включно | |Керівник установи _____________ (підпис) | |Головний бухгалтер _____________ (підпис) | |__________________________________ (дата) | —————————————————————————————————————————————————
Додаток N 63(до пп.217, 319) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
_____________________|Найменуванчя установи банку ________________ айменування установи|_____________________ Діє до "___"_________ банку |(підрозділ інкасації) 199_ р. | при наявності |_____________________ інкасаторського ____________________| (установа банку) посвідчення з (установа банку) | фотокарткою | Корінець | Доручення N ___ доручення _____ | |Старшому бригади інкасаторів _______________ таршому бригади | (прізвища, ім'я та по батькові) нкасаторів _________| ______________________ ____________________|доручається отримати від ___________________ а отримання від | (установа банку) ____________________|для доставки _________________ м.___________ (установа банку) | (установа банку) ____________________|____________________________________________ ля доставки ________| (вид цінностей) ____________________|в місто ____________________________________ (установа банку) |грн. _______________________________________ ____________________| (сума літерами та цифрами) ____________________|Власноручний підпис __________ засвідчується (вид цінностей) | |Керівник __________________________ (підпис) оручення діє | о "___"_____ 199_ р.|Найменування підрозділу інкасації |або установи банку ________________ (підпис) ідписи: | |Головний бухгалтер ________________ (підпис) оручення отримав | тарший бригади | нкасаторів |У прийнятті цінностей розписуються всі інка- |сатори, перелічені на звороті. (підпис)| |М.П. "___"______________ 199_ р. ___"________ 199_ р.|
———————————————————————— зворотна сторона ————————————————————————
Список членів Список членів ригади інкасаторів, призначених бригади інкасаторів
для перевезення цінностей
1. _____________________________ 1. ________________________(прізвище, ініціали) (прізвище, ініціали)
2. _____________________________ 2. ________________________
3. _____________________________ 3. ________________________
4. _____________________________ 4. ________________________
5. _____________________________ 5. ________________________
_______________________________ ___________________________
(керівник підрозділу інкасації) (керівник підрозділу(підпис) (підпис)
"___"_________________ 199_ р. "___"_____________ 199_ р.
( Додаток N 63 із змінами, внесеними згідно з Постановами Нацбанку
N 347 ( v0411500-96 ) від 30.12.96, N 430 ( z0603-97 ) від
12.12.97 )
Додаток N 65(до пп.219, 220, 233, 236) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
__________________________ ____________________________
(Наймеиування установи (Найменування установи
банку-відправника) банку-одержувача)
"___"_______________ 199_ р.
Опис Nцінностей, що пересилаються
Надсилаємо через старшого інкасатора ________________________(прізввще, ініціали)
придатні резервних фондів (операційної каси) ----------- грошові білети і зношені онету, з оборотної (операційної) каси - дефектну, пошкоджену
монету (непотрібне закреслііти). Одержання і зарахування зазначених цінностей на відповідні
рахунки балансу просимо підтвердити. ————————————————————————————————————————————————————————————————— Номінали грошових | Сума | Кількість | Номери | Номери білетів і монети | | мішків | мішків | пломбірів ———————————————————+——————+—————————————+——————————+————————————— ———————————————————+——————+—————————————+——————————+————————————— ———————————————————+——————+—————————————+——————————+————————————— ———————————————————+——————+—————————————+——————————+————————————— ———————————————————+——————+—————————————+——————————+————————————— ———————————————————+——————+—————————————+——————————+————————————— ———————————————————+——————+—————————————+——————————+————————————— сього на суму, грн. _____________________________________________(сума літерами)
———————————————————————— зворотна сторона ————————————————————————
Дефектна, пошкоджена монета,що вилучена з обігу
—————————————————————————————————————————————————————————————————— Номінал монети | Кількість місць | Сума —————————————————————+————————————————————————+—————————————————— —————————————————————+————————————————————————+—————————————————— —————————————————————+————————————————————————+—————————————————— —————————————————————+————————————————————————+—————————————————— —————————————————————+————————————————————————+—————————————————— сього ———————————————————————————————————————————————————————————
Керівник установи банку _____________________ (підпис) Головний бухгалтер _____________________ (підпис) Завідуючий касою _____________________ (підпис)
М.П.
Розписка
"___"____________ 199_ р. вказані в опису цінності, що відправлені
через старшого інкасатора ____________________ на суму грн. ______(прізвище, ініціали) (сума _______________________________________________________ прийняті.
цифрами і літерами) Приймання цінностей проведено з перевіркою __________________
(вказати поаркушно, _________________________________________________________________
поштучно, за кружками, за надписами на ярликах, за пачками і _____________________.корінцями)
Керівник установи банку __________________ (підпис) Головний бухгалтер __________________ (підпис) Завідуючий касою __________________ (підпис)
Цінності здали:
Інкасатори (підписи)
М.П.
( Додаток N 65 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку
N 65 ( z0603-97 ) від 12.12.97 )
Додаток N 66(до пп.220, 233, 236) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
__________________________ ____________________________
(Наймеиування установи (Найменування установи
банку-відправника) банку-одержувача)
"___"_______________ 199_ р. місто ______________________
Опис Nбланків суворої звітності
Надсилаємо через старшого інкасатора _____________________________(прізвище, ініціали) ланки суворої звітності.
Одержання і зарахування зазначених бланків на відповідні
рахунки просимо підтвердити. ————————————————————————————————————————————————————————————————— Вид |Кількість аркушів| Серія | З N | До N | Кількість книжок ланка| в книжці | | | | —————+—————————————————+———————+—————+——————+———————————————————— | | | | | Разом: ______________________
___________________________________________________________ книжок(кількість літерами)
Керівник установи банку __________________ (підпис) Головний бухгалтер __________________ (підпис) Завідуючий касою __________________ (підпис)
М.П.
———————————————————————— зворотна сторона ————————————————————————
Розписка"___"______________ 199_ р.
Найменування установи банку __________________________________
Вказані в опису бланки суворої звітності, що відправлені через
старшого інкасатора ____________________ в кількості _____________(прізвище, ініціали) _______________________________________________________ прийняті.
(цифрами і літерами) Приймання бланків проведено з перевіркою _____________________
(вказати: _________________________________________________________________
поаркушно, поштучно, за надписами на ярликах)
Керівник установи банку __________________ (підпис) Головний бухгалтер __________________ (підпис) Завідуючий касою __________________ (підпис)
Цінності здали:
Інкасатори (підписи)
М.П.
Додаток N 67(до пп.222, 281, 296) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
здачі-приймання посилок з цінностями
інкасаторами установ банку
"___"________________ 199_ р. N ___
м.____________________ ———————————————— ________________________________________________ | | (найменування установи банку) ————————————————
Складено: 1. _____________________________________________________(посада, прізвище, ініціали)
2. Головним бухгалтером ________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
3. Завідуючий касою ____________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
У присутності інкасаторів: 1. ____________________________________(прізвище, ім'я та по батькові)
2. ____________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
3. ____________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові) Цей акт акт складено в тому, що відповідальні за збереження
цінностей службові особи _________________________________________ _________________________________________________________________(найменування установи банку) дали, а інкасатори при __________________________________________
(найменування установи банку) рийняли в непошкодженій упаковці, належно опломбовані (опечатані) _____________________ посилок ____________ (мішків ____________),
(цифрами та літерами)з скупленими цінностями тому числі ----------------------------------------------------- з прийнятими на інкасо цінностями кількості _______________________ в оцінці грн. ________________ _________________________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
Складено в 3 примірниках:
перший примірник - одержувачу;
другий примірник - інкасаторам;
третій примірник - відправнику.
Начальник ОПЕРУ (підпис розшифровкапідпису) авідуючий сховищем (підпис розшифровка
підпису) авідуючий касою (підпис розшифровка
підпису) нкасатори: (підписи розшифровка
підпису)
( Додаток N 67 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку
N 430 ( z0603-97 ) від 12.12.97 )
Додаток N 68(до п.223) ——————————————————————————— ———————————————————————————
Затвердженопостановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
______________________________ ______________________________(Найменування (Найменування
банку-відправника) банку-одержувача) ____________________________ місто ________________________
"___"________________ 19__ р.
Описвалютних та інших цінностей
Надсилаємо через старшого інкасатора валютні цінності.
Одержання і зарахування іноземної валюти на відповідні рахунки
балансу просимо підтвердити. ————————————————————————————————————————————————————————————————— айменування|Номінал|Номери чеків|Кількість | Сума за | Номер алютних | |(блокнотів) |аркушів |номіналом| пломбіра інностой | | |(блокнотів)| | код валюти)| | | | | ———————————+———————+————————————+———————————+—————————+——————————— ———————————+———————+————————————+———————————+—————————+——————————— ———————————+———————+————————————+———————————+—————————+——————————— —————————————————————————————————————————————————————————————————— ерівник
Головний бухгалтер М.П.
Завідуючий касою
———————————————————————— зворотна сторона ————————————————————————
Розписка
"___"__________________ 19__ р. Зазначені в опису валютні цінності
відправлені через старшого інкасатора ______________________ банку ________________________________________________________ прийняті(прізвище, ініціали) гідно з описом.
Приймання цінностей проведено з перевіркою _______________________ _________________________________________________________________
(вказати: поаркушно, поштучно, за кружками, за надписами наярликах, за пачками і корінцями) _________________________________________________________________
Керівник (підпис)
Головний бухгалтер (підпис) М.П.
Завідуючий касою (підпис)
Цінності здали
Інкасатори: (підписи)
( Додаток N 79 виключено на підставі Постанови Національного
банку N 121 ( z0352-02 ) від 22.03.2002 )
( Додаток N 80 виключено на підставі Постанови Національного
банку N 121 ( z0352-02 ) від 22.03.2002 )
( Додаток N 83 втратив чинність на підставі Постанови
Національного банку N 502 ( z0021-03 ) від 12.12.2002 )
( Додаток N 89 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 347
( v0411500-96 ) від 30.12.96 )
( Додаток N 90 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 347
( v0411500-96 ) від 30.12.96 )
( Додаток N 91 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 347
( v0411500-96 ) від 30.12.96 )
( Додаток N 92 втратив чинність на підставі Постанови
Національного банку N 502 ( z0021-03 ) від 12.12.2002 )
( Додаток N 93 втратив чинність на підставі Постанови
Національного банку N 502 ( z0021-03 ) від 12.12.2002 )
Джерело:Офіційний портал ВРУ