open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

За непрацюючий домофон вимагайте відшкодування

У нашому домі встановлено домофон. Цілий місяць він не працював (не було сигналу до квартири). Чотири рази викликали майстра, але він так до нас і не дійшов. У службі, яка нам встановлювала домофон (для зацікавлених державних органів назва компанії та її адреса є в редакції), досить грубо відповідали, мовляв, заява є, але майстер їм не доповідає, коли і куди він йде, тому чекайте. І коли нарешті прийшов майстер, він сказав, що вперше чує, ніби в нашій квартирі були якісь поломки. Підкажіть, що робити у такій ситуації?

Андрій Т.
Київ.

На виконання робіт з установки домофону має бути укладений договір, а у ньому зазначений термін на усунення недоліків роботи приладу. Тому рекомендуємо вам, пане Андрію, письмово звернутися до виконавця робіт і вимагати від нього усунути недоліки у визначений вами термін. У разі невиконання цієї вимоги ви маєте право розірвати договір і подати заяву на відшкодування збитків або доручити третій особі (за рахунок виконавця) виправити недоліки. Не забудьте залишити собі копію заяви-вимоги. При відмові виконати законні вимоги споживача слід звертатися до суду для стягнення із виконавця на вашу користь завданих вам збитків та неустойки (пені). Такий порядок встановлено статтею 10 Закону України "Про захист прав споживачів". Згідно з цією ж статтею, коли виконавець прострочує роботу за договором, він зобов'язаний сплатити споживачу пеню (неустойку) у розмірі трьох відсотків від вартості робіт за кожний день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах). У разі якщо вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків річних від загальної вартості.

Хочу також повідомити, що пан Андрій може звернутися ще й до Державної інспекції у справах захисту прав споживачів з вимогою накласти адміністративні та економічні санкції на виконавця. Вони стягуються у державний бюджет. Окрім цього, у таких ситуаціях рекомендуємо звертатися до ЗМІ з конкретним зазначенням назви (імені) виконавця. Тобто з антирекламою дій виконавця. На наше переконання, антиреклама діятиме не менш ефективно, ніж накладені санкції.

Олег САМЧИШИН, президент Української асоціації споживачів.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: