open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
Проект
ЗАТВЕРДЖЕНО

Правлінням акціонерного товариства __________________________________ __________________________________

Протокол N _______ від ___________

КОДЕКС

поведінки працівника акціонерного товариства

1. Основний принцип, яким має користуватися будь-який
працівник АТ незалежно від його посади, місця роботи і службових
функцій, що він виконує, повага до особи працівника та акціонера
АТ.
2. Адміністрація АТ забезпечує всім працівникам однакові
можливості для самовираження особистості в процесі трудової
діяльності.
3. Забороняються з боку адміністрації АТ і окремих посадових
осіб по відношенню до персоналу:
3.1. Будь-які форми дискримінації працівників починаючи від
підбору кадрів, просування по службі і закінчення вивільненням
персоналу за будь-якими ознаками. Підбір і просування кадрів
повинні відбуватися винятково на основі професійних здібностей,
знань і навичок. При цьому адміністрація зобов'язана забезпечити
безпристрасне і справедливе відношення до всіх працівників;
3.2. Будь-які види протекціонізму, привілеїв і пільг окремим
працівникам інакше як на законній основі згідно з прийнятими в АТ
системами оплати праці і заходами соціального характеру при
обов'язковому забезпеченні адміністрацією АТ однакових можливостей
для отримання цих пільг і привілеїв.
4. Адміністрація АТ має право вимагати від усіх працівників,
щоб вони керувалися в процесі своєї трудової діяльності найвищими
нормами ділового спілкування:
4.1. Підтримували ділову репутацію та імідж АТ у ділових
колах;
4.2. У відносинах з працівниками інших підприємств і
організацій, у тому числі при укладанні та виконанні договорів,
діяли чесно, етично і справедливо, уникали будь-яких дій, що могли
б бути розцінені або розтлумачені як протекція або інша дія, що
забезпечує перевагу чи пільги для окремого підприємства або
організації, чи їх працівникам;
4.3. Забезпечували конфіденційність отриманої інформації;
ніколи не використовували цю інформацію з метою особистої вигоди
або в інтересах третіх осіб;
4.4. Ніколи не вступали ні прямо, ні побічно в комерційні
відносини з третіми особами, якщо це може призвести до обмеження
комерційних інтересів АТ або завдати збитків його діловій
репутації чи іміджу;
4.5. Діяли на основі довіри до стратегії і тактики, що
проводиться АТ, а також рішень, що приймаються адміністрацією.
5. Усі працівники повинні в процесі трудової діяльності:
5.1. Виходити із турботи про загальні інтереси АТ і спільноти
(єдності) всього персоналу АТ;
5.2. Всебічно підтримувати корпоративну культуру і
корпоративні цінності;
5.3. Поводити себе коректно, гідно, не допускати відхилень
від визнаних норм ділового спілкування, що прийняті в АТ.
6. Адміністрація АТ зобов'язана поважати приватне (особисте)
життя своїх працівників, не допускати будь-якого втручання в
нього.
Для персоналу, що працює на контрактній основі, можуть
передбачатися в контрактах додаткові умови, що мають відношення до
етики поведінки співпрацівників у сім'ї або в неробочий час, чи
поведінка членів сім'ї працівника, а також умови про
недопустимість здійснення працівником будь-яких комерційних дій,
які прямо чи побічно могли б завдати збитків економічним інтересам
АТ, чи дій, що вважаються конкуренцією з АТ, чи інших дій, які
ведуть до отримання працівником товариства або членами його сім'ї
будь-яких вигод від використання службового становища працівника в
АТ, враховуючи використання отриманої конфіденційної інформації.
Євтушевський В.А. "Основи корпоративного управління"
Київ: Знання-Прес, 2002.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: