open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
Інформаційно-комунікаційний департамент

РОЗ'ЯСНЕННЯ

23.05.2014

Порядок накладення електронних цифрових підписів посадових осіб СГ на податкову звітність

Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі - ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку:

- першим - ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера),

- другим - ЕЦП керівника,

- третім - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку:

- першим - ЕЦП керівника,

- другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

Платником податків - фізичною особою - суб'єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку:

- першим - ЕЦП платника податків - фізичної особи,

- другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).

Відповідна норма визначена пп. 7.1 п. 7 р. III Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 N 233. Також з цим та іншими роз'ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз'яснення у категорії 135.03).

{Текст взято з сайту Міндоходів України http://minrd.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: