open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

ВСЕУКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ІМПОРТЕРІВ І ДИЛЕРІВ
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ


МЕМОРАНДУМ
про взаєморозуміння та співробітництво між Всеукраїнською Асоціацією автомобільних імпортерів і дилерів та Державною фіскальною службою України

Від 03 грудня 2014 року

Всеукраїнська Асоціація автомобільних імпортерів і дилерів, в особі Генерального директора Асоціації Назаренка Олега Юрійовича, який діє на підставі Статуту, та Державна фіскальна служба України, в особі заступника голови служби Макаренка Анатолія Вікторовича, який діє на підставі Положення (далі за текстом - Служба),

керуючись пунктом 6.8 Стандартних правил Міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур, у відповідності до якого митна служба прагне до співробітництва з учасниками зовнішньої торгівлі та укладення меморандумів про взаєморозуміння з метою вдосконалення митного контролю, та статтею 562 Митного кодексу України, згідно до якої органи доходів і зборів встановлюють та підтримують офіційні відносини консультативного характеру з суб'єктами господарювання, що передбачає укладення меморандумів про взаєморозуміння з метою розвитку співробітництва, забезпечення участі зазначених осіб у вдосконаленні митного контролю та оптимізації методів роботи органів доходів і зборів;

прагнучи до консолідації зусиль бізнесу та держави щодо забезпечення умов для розвитку конкурентоспроможної економіки на засадах цивілізованих ринкових відносин та створення сприятливих умов для розвитку підприємницької діяльності, та налагодження ефективного діалогу та співпраці держави та бізнесу;

базуючись на світовому та європейському досвіді співпраці бізнесу та держави на основі Рамкових стандартів Всесвітньої митної організації та Кіотської конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур по створенню прозорих та безпечних торгівельних потоків товарів та ланцюгів поставки товарів та спрощенню умов для здійснення зовнішньоекономічної діяльності;

враховуючи існуючу структуру сформованого внутрішнього ринку товарів, транспортні засоби, запчастини до них, автодіагностичне та гаражне обладнання, сільськогосподарську та будівельну техніку, силове обладнання, всі складові та елементи (далі за текстом - товарів), а також низьку ефективність та обмеженість існуючих механізмів та форм взаємодії державних органів та бізнесу у формуванні прозорого, прогнозованого та контрольованого внутрішнього ринку цих товарів;

розуміючи проблемність та непрозорість функціонування внутрішнього ринку товарів на даний час, в тому числі - можливість реалізації без використання реєстраторів розрахункових операцій, та як результат - можливість реалізації на внутрішньому ринку товарів, що ввезені з порушенням митного та податкового законодавства, контрафактних товарів, а також товарів, що можуть бути небезпечними для споживачів у зв'язку із недотриманням вимог щодо безпеки таких товарів;

маючи на меті створення рівних конкурентних умов для всіх легальних операторів ринку товарів, створення сприятливих умов для залучення реальних прямих інвестиційних ресурсів у розвиток галузі, створення умов для розвитку вітчизняного виробника з урахуванням реального потенціалу імпортозаміщення:

усвідомлюючи необхідність запровадження дієвих механізмів для недопущення створення з боку державних органів штучних перешкод в діяльності суб'єктів підприємницької діяльності, що працюють на ринку товарів інформаційних технологій та електроніки, товарів побутової техніки та електроніки;

розуміючи необхідність консолідації зусиль державних органів та бізнесу щодо формування ефективної системи профілактики та протидії проявам корупції та хабарництва з боку посадових осіб державних органів,

підписали цей Меморандум про нижченаведене:

I. Основні цілі та завдання

1. Сторони Меморандуму домовляються консолідувати свої зусилля для досягнення наступних цілей:

1.1. забезпечення сплати в повному обсязі митних платежів до Державного бюджету України при ввезенні на митну територію України товарів;

1.2. забезпечення інтересів споживачів товарів в якісній та безпечній продукції, що відповідає вимогам законодавства в галузі технічних стандартів, шляхом реалізації спільних заходів щодо аналізу та моніторингу ввезення, виробництва та обігу на території України цих товарів;

1.3. забезпечення спільної скоординованої протидії незаконним схемам ввезення та реалізації на внутрішньому ринку України товарів;

1.4. забезпечення ефективної протидії ввезенню та реалізації на внутрішньому ринку України контрафактних товарів;

1.5. забезпечення формування цивілізованого та прозорого ринку товарів, протидія та недопущення реалізації на внутрішньому ринку товарів, імпортованих із порушенням митного законодавства, ухилення від сплати митних платежів, порушенням прав інтелектуальної власності;

1.6. забезпечення рівних конкурентних умов для всіх без виключення операторів ринку товарів;

1.7. підвищення рівня інвестиційної привабливості України, покращення умов для ведення бізнесу на ринку товарів, створення умов для розвитку вітчизняного виробника цих товарів;

1.8. забезпечення підготовки проектів законодавчих та нормативно-правових актів, спрямованих на формування контрольованого та прозорого ринку товарів, в тому числі - з метою приведення адміністративно-господарських санкцій до економічно обґрунтованих;

1.9. забезпечення реалізації комплексу скоординованих та узгоджених заходів, спрямованих на створення ефективного механізму профілактики та протидії корупційним проявам з боку посадових осіб державних органів;

1.10. забезпечення заходів, спрямованих на реформування системи державного контролю та регулювання ринку товарів, шляхом підготовки пропозицій для вдосконалення положень чинного законодавства, що прямо або опосередковано регулює цей ринок, в першу чергу - з метою усунення правових колізій у законодавчих та нормативно-правових актах, а також коригування норм та положень, що допускають подвійне трактування та створюють умови для безпідставного адміністративного тиску на суб'єктів господарювання і сприяють проявам корупції з боку посадових осіб державних органів.

II. Предмет Меморандуму

2. З метою забезпечення ефективної реалізації всіх попередньо досягнутих Сторонами домовленостей, передбачених розділом I даного Меморандуму, Сторони домовились про наступне.

2.1. Асоціація інформує Службу щодо можливих фактів або намірів протиправного (з ознаками порушення митного та/або податкового законодавства, законодавства про захист прав інтелектуальної власності) переміщення через митний кордон України товарів. Механізм надання Асоціацією інформації, а також порядок інформування Службою щодо результатів перевірки наданої інформації встановлюється Сторонами шляхом розробки та підписання Порядку взаємодії Сторін Меморандуму при обміні інформацією, який за умови підписання Сторонами стає невід'ємною частиною Меморандуму.

2.2. Асоціація інформує Службу про всі факти безпідставної або протиправної затримки посадовими особами Служби процедури митного контролю та митного оформлення товарів, які переміщуються через митний кордон України суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності - членами або учасниками Асоціації, про факти порушення посадовими особами Служби процедури митного контролю та митного оформлення, про факти порушення посадовими особами Служби антикорупційного законодавства. Механізм надання Асоціацією інформації, а також порядок інформування Службою щодо результатів перевірки наданої інформації встановлюється Сторонами шляхом розробки та підписання Порядку взаємодії Сторін Меморандуму при обміні інформацією, який за умови підписання Сторонами стає невід'ємною частиною Меморандуму.

2.3. Асоціація інформує Службу щодо функціонування зовнішнього та внутрішнього ринку товарів (транспортні засоби, запчастини до них, автодіагностичне та гаражне обладнання, сільськогосподарську та будівельну техніку, силове обладнання), обсягів реалізації таких товарів на внутрішньому ринку; рівня дійсних (документально підтверджених) та економічно обґрунтованих цін на такі товари з урахуванням коливання ціни, пов'язаної із життєвим циклом товару, інформацію про основні тенденції виробництва та реалізації цих товарів на світових ринках, калькуляцію їх виробництва, іншу довідкову інформацію, що сприяє формуванню легального та прозорого ринку цих товарів. Механізм надання Асоціацією інформації встановлюється Сторонами шляхом розробки та підписання Порядку взаємодії Сторін Меморандуму при обміні інформацією, який за умови підписання його Сторонами стає невід'ємною частиною Меморандуму.

2.4. Служба, в межах наданих законодавством повноважень, інформує Асоціацію про факти протидії незаконному переміщенню через митний кордон України товарів, надає знеособлену інформацію (інформацію, яка не містить персональних даних суб'єктів ЗЕД, комерційної, банківської, статистичної та іншої таємниці) щодо обсягів імпортованих в Україну товарів, іншу інформацію, не заборонену законодавством.

2.5. Служба забезпечує залучення Асоціації до розробки проектів законодавчих та нормативно-правових актів, які прямо або опосередковано впливають на функціонування ринку транспортних засобів, запчастин до них, автодіагностичного та гаражного обладнання, сільськогосподарської та будівельної техніки, силового обладнання.

2.6. Служба запрошує представників Асоціації для участі в засіданнях консультативно-дорадчих органів Служби при обговоренні питань, що становлять взаємний інтерес.

2.7. Служба надає методичну допомогу Асоціації в реалізації заходів, направлених на захист об'єктів інтелектуальної власності при здійсненні операцій з товарами.

2.8. Оператори ринку - учасники та члени Асоціації зобов'язуються здійснювати ввезення на митну територію України товарів із дотриманням вимог митного та податкового законодавства України без застосування механізмів мінімізації митних платежів, на підставі прямих поставок (контрактів).

III. Порядок взаємодії Сторін Асоціації

3.1. Механізм двохстороннього обміну інформацією, яка є предметом даного Меморандуму, встановлюється Сторонами шляхом розробки та підписання Порядку взаємодії Сторін Меморандуму при обміні інформацією, який за умови підписання Сторонами стає невід'ємною частиною Меморандуму.

3.2. З метою практичної реалізації досягнутих Сторонами домовленостей, а також з метою розробки та ефективного впровадження механізму обміну інформацією, механізму доповнення та доопрацювання змісту Меморандуму Сторони досягли згоди щодо створення Робочої групи протягом 5 днів з дати підписання Меморандуму.

3.3. Робоча група складається з уповноважених представників Сторін та здійснює свою діяльність у форматі робочих зустрічей та переговорів, із можливістю залучення сторонніх спеціалістів та експертів.

3.4. Результати домовленостей, досягнутих Сторонами під час діяльності Робочої групи, відображаються у відповідних протоколах, які є підставою для внесення змін до Меморандуму.

3.5. Кожна зі Сторін Меморандуму має право ініціювати проведення засідання Робочої групи, про що вона не менше ніж за 7 днів до запланованої дати засідання повідомляє іншу Сторону. Повідомлення здійснюється письмово разом із переліком питань, які виносяться на обговорення. Сторона, яка отримала пропозицію провести засідання Робочої групи, не пізніше ніж за 5 днів з моменту отримання повідомлення погоджує дату, місце та тему проведення зустрічі.

IV. Дія та припинення Меморандуму

4.1. Цей Меморандум укладено терміном на 3 роки.

4.2. Дія Меморандуму автоматично продовжується на наступні 3 роки, якщо жодна зі Сторін не повідомила письмово іншу Сторону про його припинення не менше ніж за місяць до закінчення його дії.

4.3. У разі встановлення факту надання Сторонами недостовірної інформації, яка є предметом Меморандуму, Меморандум може бути розірваний в односторонньому порядку.

V. Зміни та доповнення до Меморандуму

5.1. Зміни та доповнення до Меморандуму можуть бути внесені за домовленістю Сторін, які оформляються додатковою угодою.

5.2. Додаткові угоди та додатки до Меморандуму є його невід'ємною частиною і мають юридичну силу, якщо вони викладені в письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їхніми печатками.

5.3. Цей Меморандум складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.

5.4. Меморандум не покладає на Сторони, що підписали його, будь-яких фінансових зобов'язань.

5.5. Усі спірні питання щодо тлумачення або виконання цього Меморандуму вирішуються шляхом переговорів.

VI. Адреса та реквізити Сторін

Державна фіскальна служба України
04655, м. Київ-53, Львівська пл.

Всеукраїнська Асоціацій
автомобільних імпортерів та дилерів
01004, м. Київ-004, вул. Рогнідинська, 1/13, оф. 3

Заступник Голови
А. В. Макаренко

Генеральний директор
О. Ю. Назаренко

{Текст взято з сайту ДФС України http://sfs.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: