open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

Порядок округлення провізних платежів при розрахунках

за тарифами Збірника тарифів на перевезення вантажів

залізничним транспортом України

(Тарифного Керівництва N 1)

Суми, розраховані по формулах, вказаних у пункті 3 розділу 4
Тарифного Керівництва N 1 ( z0828-99 ) (далі - ТК), повинні по
значенню відповідати, зазначеним в розрахункових таблицях пункту 2
розділу 4 ТК.
1. Порядок визначення плати за перевезення вантажів

вагонними відправками
а) для яких в розрахункових таблицях пункту 2 розділу 4 ТК
( z0828-99 ) плату встановлено за вагон
Значення базового тарифу за вагон визначеного вручну за
тарифними схемами, або із застосуванням формул ТК ( z0828-99 )
повинно бути округлене до цілих гривень.
Для визначення базового тарифу за вагон при перевезенні
вантажів у власних або орендованих вагонах (для яких немає готових
тарифних схем) до значення, отриманого в п.1, необхідно
застосувати коефіцієнт зниження і округлити до цілих гривень.
При визначені плати за перевезення значення, отримане в п.1
чи п.2, необхідно помножити на корегуючий коефіцієнт оголошений
Укрзалізницею, і округлити до цілих гривень.
б) для яких в розрахункових таблицях пункту 2 розділу 4 ТК
( z0828-99 ) плату установлено за одну тонну (у т.ч. для
рефрижераторних)
Значення базового тарифу за 1 тонну визначеного вручну за
тарифними схемами, або із застосуванням формул ТК ( z0828-99 )
повинно бути округлене до 0,1 гривні.
Для визначення базового тарифу за 1 тонну при перевезенні у
власних або орендованих вагонах (для яких немає готових тарифних
схем) до значення, отриманого в п.1, необхідно застосувати
коефіцієнт зниження і округлити до 0,1 гривні.
При визначені плати за 1 тонну значення, отримане в п.1 чи
п.2, необхідно помножити на корегуючий коефіцієнт, оголошений
Укрзалізниці, і округлити до 0,1 гривні.
Значення плати за перевезення, отримане в п.3, необхідно
помножити на масу вантажу і округлити до 0,1 гривні. Округлення
маси здійснюється у відповідності з Правилами застосування тарифів
( z0828-99 ).
в) у рефрижераторному вагоні
Значення базового тарифу за вагон визначеного вручну за
тарифними схемами, або із застосуванням формул ТК ( z0828-99 )
повинно бути округлене до цілих гривень.
Для визначення базового тарифу за вагон при перевезенні
вантажів у власному або орендованому вагоні до значення,
отриманого в п.1, необхідно застосувати коефіцієнт зниження і
округлити до цілих гривень.
При перевезенні овочів свіжих, баштанних культур і картоплі,
фруктів та ягід свіжих за умови попереднього охолодження їх до
температури обумовленої Правилами ( z0828-99 ), базовий тариф за
вагон визначається як різниця між тарифною схемою 4 і знижкою у
розмірі 425 грн. Отримане значення різниці повинно бути округлене
до цілих гривень.
При перевезенні вантажів масою понад 40 тонн у АРВ базовий
тариф за вагон визначається за сумою значень: тарифної схеми 5 (із
застосуванням формули ТК ( z0828-99 ) отримане значення повинно
бути округлене до цілих гривень) і множення ставки за рядком "до
40 АРВ і 60 терм. (за 1 т)" на кількість тонн, що перевищують 40
(значення повинно бути округлене до 0,1 грн.). Отримане значення
округлюється до цілих гривень.
При перевезенні вантажів, що мають мінімальну норму маси
вагонної відправки 45 тонн і більше, у ізотермічному вагоні на
умовах "замість критого" базовий тариф за вагон визначається:
ставка тарифної схеми 1 для завантаження вагону 60 тонн ділиться
на 60 (значення повинно бути округлене до 0,1 грн.) і множиться на
масу вантажу у вагоні, але не менш як на 45 тонн. Отримане
значення округлюється до цілих гривень.
За пробіг порожнього вагону, у складі секції із швидкопсувним
вантажем призначенням на декілька станцій, плата за вагон
визначається: 20 коп множиться на корегуючий коефіцієнт оголошений
Укрзалізницею, значення округлити до 0,1 гривні і множиться на
число вісей і кілометрів. Отримане значення округлюється до цілих
гривень.
Для визначення плати за перевезення значення, отримане в п.1,
2, 3, 4 і 5 на корегуючий коефіцієнт, оголошується Укрзалізницею,
і округлюється до цілих гривень.
2. Порядок визначення плати за перевезення

вантажів у контейнерах:
а) середньотоннажні 3 т, 3(5) т і 5 т.
1. Значення базового тарифу за контейнер визначеного вручну
за тарифними схемами, або з застосуванням формул ТК ( z0828-99 )
повинно бути округлене до 0,1 гривні.
При визначені базового тарифу за контейнер із застосуванням
коефіцієнту збільшення 2,0 ставку плати за контейнер необхідно
помножити на цей коефіцієнт і округлити до 0,1 гривні.
Для визначення базового тарифу на перевезення порожніх
власних або орендованих контейнерів, значення, отримане в п.1 чи
п.2, необхідно помножити на коефіцієнт 0,5 і округлити до 0,1
гривні.
Для визначення плати за перевезення вантажів у контейнері або
порожніх контейнерів значення, отримане в п.1, 2 чи 3, необхідно
помножити на корегуючий коефіцієнт оголошений Укрзалізницею, і
округлити до 0,1 гривні.
б) великотоннажні 20 т, 24 т, 30 т і більше.
1. Значення базового тарифу за контейнер визначеного вручну
за тарифними схемами, або з застосуванням формул ТК ( z0828-99 )
повинно бути округлене до цілих гривень.
Для визначення базового тарифу на перевезення порожніх
власних або орендованих контейнерів, значення, отримане в п.1,
необхідно помножити на коефіцієнт 0,5 і округлити до цілих
гривень.
Для визначення плати за перевезення вантажів у контейнері
значення, отримане в п.1 чи 2, необхідно помножити на корегуючий
коефіцієнт оголошений Укрзалізницею, і округлити до цілих гривень.
в) танк-контейнери і рефрижераторні контейнери
1. Значення базового тарифу за контейнер визначається: вручну - ставку тарифної схеми 12 необхідно помножити на
коефіцієнт збільшення 1,4 або 1,35 в залежності від виду
контейнеру. Отримане значення округлити до цілих гривень; з застосуванням формул ТК ( z0828-99 ) - отримане значення
округляється до цілих гривень, множиться на коефіцієнт 1,4 або
1,35 в залежності від виду контейнеру і повторно округлюється до
цілих гривень.
2. Для визначення базового тарифу на перевезення порожніх
контейнерів, значення, отримане в п.1, множиться на коефіцієнт 0,4
і округлюється до цілих гривень.
3. Для визначення плати за перевезення вантажів у контейнері
або порожніх контейнерів значення, отримане в п.1 чи 2, необхідно
помножити на корегуючий коефіцієнт оголошений Укрзалізницею, і
округити до цілих гривень.
г) при перевезені вантажів у спеціалізованих контейнерах і
порожніх спеціалізованих контейнерів комплектами на вагон.
1. Значення базового тарифу за перевезення вантажів у
спеціалізованих контейнерах комплектами у вагон визначається як
різниця між ставкою за тарифною схемою 1 або 2 і значенням
множення ставки 9,1 на кількість вісей вагону (значення повинно
бути округлене до 0,1 грн.). Отримане значення округлюється до
цілих гривень.
Значення базового тарифу за перевезення порожніх
спеціалізованих контейнерів комплектами у вагон визначення вручну
за тарифними схемами 1 або 2, або із застосуванням формул ТК
( z0828-99 ) повинно бути округлене до цілих гривень.
Для визначення плати за перевезення вантажів у
спеціалізованих контейнерах і порожніх спеціалізованих контейнерів
комплектами у вагон значення, отримане в п.1 чи 2, необхідно
помножити на корегуючий коефіцієнт оголошений Укрзалізницею, і
округлити до цілих гривень
ґ) при відправленні вантажів з під'їзної колії в
універсальних контейнерах транспорту і власних або орендованих
комплектами на вагон
1. Значення базового тарифу за контейнер визначається як
різниця між платою за тарифною схемою і знижкою. Отримане значення
різниці повинно бути округлене для середньотоннажних контейнерів
до 0,1 гривні, великотоннажних до цілих гривень.
При визначені плати за перевезення вантажів у контейнері
значення, отримане в п.1, необхідно помножити на корегуючий
коефіцієнт оголошений Укрзалізницею, і округлити для
середньотоннажних контейнерів до 0,1 гривні, великотоннажних до
цілих гривень
3. Порядок визначення плати за перевезення вантажів

дрібними відправками у збірних вагонах
1. Значення базового тарифу за дрібну відправку визначене
вручну за тарифною схемою 17, або із застосуванням формул ТК
( z0828-99 ) повинно бути округлене до 0,1 гривні.
При перевезенні вантажів масою понад 1 тонну до 10 тонн
базовий тариф за відправку визначається за сумою значень: плати за
масу відправки в цілих тоннах (із застосуванням формул ТК
( z0828-99 ) отримане значення повинно бути округлене до 0,1
гривні) і множення ставки за рядком "від 1000 до 10000 (за 100 кг
неповної тонни)" на число сотень кілограмів (значення повинно бути
округлене до 0,1 грн.). Отримане значення суми округлюється до 0,1
гривні.
При перевезенні вантажів масою понад 25 тонн базовий тариф за
відправку визначається множенням ставки за рядком "понад 25000 (за
1 т)" на кількість тонн. Отримане значення суми округлюється до
0,1 гривні.
Для визначення плати за перевезення дрібної відправки
значення, отримане в п.1, 2 чи 3, необхідно помножити на
корегуючий коефіцієнт оголошений Укрзалізницею і округлити до 0,1
гривні.
4. Порядок визначення плати за перевезення вантажів

збірними відправками в універсальному вагоні
1. Значення базового тарифу за вагон визначене вручну за
тарифними схемами, або із застосуванням формул ТК ( z0828-99 )
округлюється до цілих гривень
2. Для визначення базового тарифу за вагон при перевезенні
вантажів у власному або орендованому вагоні значення, отримане в
п.1, необхідно помножити на коефіцієнт зниження і округлити до
цілих гривень.
Для визначення базового тарифу за вагон при перевезенні
вантажів, які належать до різних тарифних класів, спочатку
визначається частка кожного найменування вантажу пропорційно до
фактичної маси відправки. Значення, отримане в п.1 чи п.2,
необхідно помножити на частку вантажу та коефіцієнт, що
застосовується до тарифів на перевезення даного вантажу, і
округлити до цілих копійок. Плата, визначена для кожного вантажу
окремо, підсумовується і ця сума є загальною платою за перевезення
збірної відправки. Округлення плати здійснюється до цілих гривень.
5. Порядок визначення плати за перевезення небезпечних вантажів вагонними відправками в універсальних вагонах та в спеціалізованих контейнерами комплектами на вагон
1. Значення базового тарифу за 1 тонну визначене вручну за
тарифною схемою 17, або із застосуванням формул ТК ( z0828-99 )
повинно бути округлене до 0,1 гривні.
2. Для визначення базового тарифу за вагон значення, отримане
в п.1, необхідно помножити на кількість тонн і округлити до цілих
гривень.
3. При визначені базового тарифу за вагон при перевезенні
вантажів у власному або орендованому вагоні значення, отримане в
п.2, необхідно помножити на коефіцієнт зниження і округлити до
цілих гривень.
При визначені плати за перевезення значення, отримане в п.2
чи п.3, необхідно помножити на корегуючий коефіцієнт оголошений
Укрзалізницею, і округлити до цілих гривень
6. Порядок визначення плати за тарифними схемами 18 і 27
Значення базового тарифу за 1 вісь визначеного вручну за
тарифними схемами, або з застосуванням формул ТК ( z0828-99 )
повинно бути округлене для тарифної схеми 18 до цілих гривень,
тарифної схеми 27 - до 0,1 гривні Для визначення базового тарифу
за 1 вісь за тарифною схемою 27 із застосуванням коефіцієнту
збільшення або зменшення ставку за 1 вісь необхідно помножити на
цей коефіцієнт і округлити до 0,1 гривні.
Для визначення плати за 1 вісь значення, отримане в п.1 чи 2,
необхідно помножити на корегуючий коефіцієнт оголошений
Укрзалізницею, і отримане значення округлити для тарифної схеми 18
до цілих гривень, 27 - до 0,1 гривні.
Для визначення плати за вагон або контейнер значення,
отримане в п.3, необхідно помножити на число вісей і округлити до
цілих гривень
7. Порядок визначення плати за приватний локомотив при перевезенні вагонів у завантаженому або порожньому стані
1. Ставку за 1 локомотиво-км, зазначену в п.17.7 розділу 1 ТК
( z0828-99 ), необхідно помножити на корегуючий коефіцієнт
оголошений Укрзалізницею, і округлити до 0,1 гривні.
При визначенні плати за приватний локомотив значення,
отримане в п.1, необхідно помножити на число кілометрів і
округлити до 0,1 гривні
8. Порядок визначення плати за додаткове обладнання

при перевезенні порожніх приватних або орендованих

універсальних вагонів
Базовий тариф за додаткове обладнання визначається множенням
плати за тарифною схемою 17 на коефіцієнт 0,1. Отримане значення
округлюється до 0,1 гривні.
Для визначення плати за додаткове обладнання значення,
отримане в п. 1, необхідно помножити на корегуючий коефіцієнт
оголошений Укрзалізницею, і округлити до 0,1 гривні.
9. Порядок визначення плати за окремий локомотив при

перевезенні великовагових і негабаритних вантажів
1. Базовий тариф за окремий локомотив визначається множенням
плати за тарифною схемою 24 (відповідно до ступеню негабаритності)
на коефіцієнт 0,8. Отримане значення округлюється до цілих
гривень.
2. Для визначення плати за окремий локомотив значення,
отримане в п.1, множити на корегуючий коефіцієнт оголошений
Укрзалізницею для вантажу, і округлюється до цілих гривень.
3. При перевезенні вантажів, що мають різні ступені
негабаритності, для розрахунку береться найбільша по значенню
плата тарифної схеми 24. При перевезенні окремим локомотивом
декількох вагонів плата за окремий локомотив справляється один
раз.
10. Порядок визначення плати за перевезення трейлерів

і контрейлерів на спеціалізованих платформах
1. Значення базового тарифу за завантажений трейлер і
контрейлер визначеного вручну за тарифною схемою 20, або із
застосуванням формул ТК ( z0828-99 ) повинно бути округлене до
цілих гривень.
Для визначення базового тарифу за порожній трейлер і
контрейлер значення, отримане в п.1, необхідно помножити на
коефіцієнт 0,7 і округлити до цілих гривень.
Для визначення базового тарифу за перевезення трейлерів і
контрейлерів на власних або орендованих платформах значення,
отримане в п.1 чи 2, необхідно помножити на коефіцієнт зниження і
округлити до цілих гривень.
Для визначення плати за перевезення значення, отримане в п.1,
2 чи 3, необхідно помножити на корегуючий коефіцієнт оголошений
Укрзалізницею, і округлити до цілих гривень.
11. Порядок визначення плати за проїзд провідників
1. Для визначення плати за проїзд 1 провідника базовий тариф
зазначений в таблиці 2 розділу 1 ТК ( z0828-99 ) необхідно
помножити на корегуючий коефіцієнт оголошений Укрзалізницею, і
округлити до 0,1 гривні.
Для визначення плати за проїзд декількох провідників
значення, отримане в п. 1, необхідно помножити на число
провідників і округлити до 0,1 гривні.
12. Порядок визначення плати за охорону і супроводження

вантажів та затримку вантажів, що охороняються
1. Значення базового тарифу за 1 ваг.-км або конт.-км
визначається за таблицею 4 розділу 1 ТК ( z0828-99 ).
Для визначення тарифу за 1 ваг.-км або конт.-км за охорону і
супроводження вантажів, що адресовані підприємствам залізниць
України, базовий тариф в п. 1, необхідно помножити на коефіцієнт
0,1 і округлити до 0,01 гривні.
При визначені плати за охорону і супроводження тариф
зазначений в п. 1 або 2, необхідно помножити на корегуючий
коефіцієнт оголошений Укрзалізницею, і округлити до 0,01 гривні.
Для визначення плати за охорону і супроводження одного вагону
або контейнеру значення, отримане в п. 3, необхідно помножити на
число кілометрів і округлити до 0,01 гривні.
Ставки плати за затримку вантажу, що охороняється, необхідно
помножити на корегуючий коефіцієнт таксування, який оголошується
вказівкою Укрзалізниці, і округлити до 0,1 гривні. При визначені
плати за декілька діб значення необхідно помножити на кількість
діб і округлити до 0,1 гривні.
13. Порядок визначення плати за перевезення військових

вантажів у вагонах
1. Значення базового тарифу визначається за таблицею 7
розділу 1 ТК ( z0828-99 ).
При визначені базового тарифу на перевезення військових
вантажів із застосуванням коефіцієнту збільшення ставку, плати за
вагон необхідно помножити на цей коефіцієнт і округлити до цілих
гривень.
При визначені плати за перевезення значення п.1 чи п.2
необхідно помножити на корегуючий коефіцієнт оголошений
Укрзалізницею, і округлити до цілих гривень.
14. Порядок визначення плати за перевезення

спеціальних вантажів
1. Значення базових тарифів наведені в пп. 16 і 19.4 розділу
1 ТК ( z0828-99 ).
При визначені базового тарифу на перевезення спеціальних
вантажів із застосуванням коефіцієнту збільшення ставку плати за 1
поїздо-км чи вісе-км необхідно помножити на цей коефіцієнт і
округлити за 1 поїздо-км до 0,1 гривні, за 1 вісе-км - до
0,01 гривні.
2. При визначені ставки за 1 поїздо-км чи вісе-км значення
п.1 чи п.2 необхідно помножити на корегуючий коефіцієнт оголошений
Укрзалізницею, і округлити за 1 поїздо-км до 0,1 гривні, за 1
вісе-км - до 0,01 гривні.
Для визначення плати за перевезення спеціальних вантажів коли
ставка визначена за 1 поїздо-км значення, отримане в п.3,
необхідно помножити: на число кілометрів і округлити до 0,1 гривні.
Для визначення плати за перевезення спеціальних вантажів коли
ставка визначена за 1 вісе-км значення, отримане в п.3, необхідно
помножити на число вісей і кілометрів та округлити до 0,01 гривні.
15. Порядок справляння зборів
1. Для визначення зборів базові ставки, що вказані у розділі
1 і 2 ТК ( z0828-99 ), необхідно помножити на корегуючий
коефіцієнт оголошений Укрзалізницею, і округлити до 0,1 гривні.
2. Для визначення зборів коли базова ставка вказана за 1
тонну (перевантаження, зберігання, зважування), значення, отримане
в п.1, необхідно помножити на масу вантажу і округлити до 0,1
гривні.
3. Для визначення зборів коли базова ставка вказана за 1 вісь
(перестановка), значення, отримане в п.1, необхідно помножити на
число вісей і округлити до 0,1 гривні.
Для визначення зборів за певну кількість операцій або діб,
значення, отримане в п.2, необхідно помножити цю кількість і
округлити до 0,1 гривні.
"Весь транспорт Онлайн" N 198 (510) от 31.10.2002 г.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: