open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Т Е Л Е Г Р А М А
30.04.2009 N ЦЗМ-14/706
{ Телеграма втратила чинність на підставі Телеграми

Державної адміністрації залізничного транспорту

N ЦЗМ-14/1838 ( v-838328-14 ) від 15.10.2014 }
Технологія внесення до перевізних документів

плати за перевезення вантажів у вагонах

ЦВСВ та ЦВРЕФ із нумерацією загального парку
{ В доповнення до Телеграми див. Телеграму Державної

адміністрації залізничного транспорту

N ЦЗМ-12/1374 ( v1374328-09 ) від 26.05.2009 }

Відповідно до положень Збірника тарифів ( z0340-09 ) з
0 годин 01.05.2009 загальна плата за перевезення вантажів у цих
вагонах формується з інфраструктурної та вагонної складових із
застосуванням коригуючих коефіцієнтів, як для вагонів парку
залізниць.
У перевізних документах при відправленні чи при видачі
(перевезення у внутрішньому сполученні) форми ГУ-29-О, ГУ-29-Б та
у міжнародному сполученні (експортно-імпортне сполучення) СМГС
( 998_011 ) проставляється у чисельнику загальна плата за
перевезення із застосуванням коригуючих коефіцієнтів та через дріб
у знаменнику - розрахована інфраструктурна складова для вагонів
парку залізниць із застосуванням коригуючих коефіцієнтів.
Крім того у перевізних документах форми ГУ-29-О, ГУ-29-Б у
графі "Тарифні відмітки" додатково у вільних рядках вноситься
відмітка "тариф до сплати" та проставляється сума, яка стягується
залізницею за перевезення з платника: - при відправленні у вільному рядку під словом "провідник"; - при видачі у вільному рядку над словами "разом при видачі".
У груповому перевізному документі форми ГУ-29-Б на зворотному
боці в графі "тариф" проти кожного вагону проставляється в
чисельнику загальна плата за перевезення із застосуванням
коригуючих коефіцієнтів та через дріб у знаменнику - розрахована
інфраструктурна складова для вагонів парку залізниць із
застосуванням коригуючих коефіцієнтів, а у графі "Разом тариф"
проставляється загальна плата для всіх вагонів.
У накладній СМГС ( 998_011 ): - при відправленні у розділі 54 у графі 75 у першій клітинці
вписується через дріб загальна сума провізної плати та
інфраструктурної складової із застосуванням коригуючих
коефіцієнтів, у другій клітинці вписується сума, яка стягується за
перевезення з платника. У графі 83 вказується загальна сума, що
сплачується відправником з урахуванням додаткових зборів при
відправленні; - при видачі у розділі 59 у графі 77 у першій клітинці
вписується через дріб загальна сума провізної плати та
інфраструктурної складової із застосуванням коригуючих
коефіцієнтів, у другій клітинці вписується сума, яка стягується за
перевезення з платника. У графі 85 вказується загальна сума, що
сплачується одержувачем з урахуванням додаткових зборів при видачі
вантажу.
Якщо платником виступає підприємство, на балансі якого
знаходяться вагони з нумерацією вагонів парку залізниць, з
особового рахунку платника по РЦП та ЄТехПД стягується
інфраструктурна складова для вагонів парку залізниць з урахуванням
коригуючих коефіцієнтів.
Якщо платником тарифу не є підприємство, на балансі якого
знаходяться вагони з нумерацією парку залізниць, з особового
рахунку платника по ЄТехПД стягується загальна плата за
перевезення, яка складається з інфраструктурної та вагонної
складових для вагонів парку залізниць з урахуванням коригуючих
коефіцієнтів.
Подача під навантаження вагонів ЦВРЕФ здійснюється за
погодженням ЦВРЕФ.
Заступник генерального
директора Укрзалізниці В.Чорний

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: