open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Л И С Т
12.08.2002 N ГУЗЕ-16/667

Ситуація, яку описує С.Тріла, справді має місце, але
викладена заявницею тенденційно, без урахування дійсних мотивів
зазначених перетворень.
Передумовою таких структурних змін був економічний аналіз
діяльності ревізорських підрозділів, ефективності їх роботи, рівня
сервісного обслуговування пасажирів.
Як показав аналіз, існуючий ревізорський контроль у поїздах
приміського сполучення Київської дирекції залізничних перевезень
уже не відповідає вимогам часу, робота ревізорів, за значної
кількості працюючих на цих посадах, є малоефективною, мають місце
факти зловживань з їхнього боку.
Саме тому, з метою підвищення якості обслуговування
пасажирів, виключення випадків безквиткового проїзду громадян та
забезпечення збереження обладнання рухомого складу були
запроваджені посади провідників приміських поїздів, які, крім
вищеназваних функцій, будуть здійснювати продаж пасажирам (які з
певних обставин не змогли зробити цього до посадки у вагон)
квитків безпосередньо в поїзді.
Для реалізації зазначеної програми, а також з метою
запобігання звільнення працівників ревізорської дільниці, які
підлягали скороченню, їм було запропоновано пройти перепідготовку
та отримати кваліфікацію провідників для подальшої роботи на
приміському сполученні.
Будь-яких скарг від зазначених працівників у Державну
адміністрацію залізничного транспорту не надходило.
Заступник генерального директора С.Горілей
"Урядовий кур'єр" N 185, 08.10.2002 р.
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: