open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
31.08.2007 N в-666/08

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти"( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника: Назва: Управління освіти Дарницької районної у м. Києві
державної адміністрації. Адреса: 02091, м. Київ, Харківське шосе, 168-к,
тел. (044) 560-15-73.
Відповідальний за проведення торгів: Драчук Галина
Анатоліївна.
2. Предмет закупівлі: молоко жирністю від 1% до 6%.
3. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
4. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
Очікувана вартість закупівлі: 1 595 057,00 гривень.
5. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
16.04.2007, закінчення - 09.07.2007.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів: 1. Наказ про внесення змін до складу тендерного комітету від
01.03.2007 р. N 62 - 1 арк. 2. Наказ про внесення змін до складу від 20.03.2007 р. N 85 -
1 арк. 3. Наказ про внесення змін до складу тендерного комітету від
26.04.2007 р. N 124 - 1 арк. 4. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 050677 від
08.04.2005 р. - 1 арк. 5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 278018 від
06.06.2003 р. - 1 арк. 6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 050665 від
08.04.2005 р. - 1 арк. 7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 8072 від
15.12.2006 р. - 1 арк. 8. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 8071 від
15.12.2006 р. - 1 арк. 9. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 4251 від
16.12.2005 р. - 1 арк. 10. Форма оголошення про проведення торгів на закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти - 1 арк. 11. Оголошення про заплановану закупівлю, опубліковане в
Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 16.04.2007 р.
N 16 (87) - 1 арк. 12. Оголошення про заплановану закупівлю, опубліковане в
спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
16.04.2007 р. N 16 (53) - 1 арк. 13. Оголошення про заплановану закупівлю, опубліковане у
міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата
України, "International Edition Ukrainian Public Procurements" від
16.04.2007 р. N 16 (39) - 1 арк. 14. Тендерна документація на закупівлю молока жирністю від 1%
до 6% - 19 арк. 15. Реєстр видачі тендерної документації на закупівлю молока
жирністю від 1% до 6% - 1 арк. 16. Платіжне доручення щодо сплати за тендерну документацію
N 619 від 20.04.2007 р. - 1 арк. 17. Платіжне доручення щодо сплати за тендерну документацію
N 7337 від 08.05.2007 р. - 1 арк. 18. Платіжне доручення щодо сплати за тендерну документацію
N 839 від 19.04.2007 р. - 1 арк. Реєстр видачі тендерної
документації на закупівлю молока жирністю від 1% до 6% - 1 арк. 19. Платіжне доручення щодо сплати за тендерну документацію
N 619 від 20.04.2007 р. - 1 арк. 20. Платіжне доручення щодо сплати за тендерну документацію
N 7337 від 08.05.2007 р. - 1 арк. 21. Платіжне доручення щодо сплати за тендерну документацію
N 839 від 19.04.2007 р. 22. Реєстр отриманих тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти -
2 арк. 23. Тендерна пропозиція Приватного підприємства
"Торгпродсервіс" - 33 арк. 24. Тендерна пропозиція ТОВ фірми "Фавор" - 42 арк. 25. Тендерна пропозиція Підприємства "Тано" всеукраїнської
громадської організації "Асоціація інвалідів-спинальників
України" - 37 арк. 26. Протокол про розкриття тендерних пропозицій при
здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні
кошти від 15.05.2007 р. N 44-В - 2 арк. 27. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення
переможця від 29.05.2007 р. N 44-В - 6 арк. 28. Реєстр отриманих тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти -
2 арк. 29. Тендерна пропозиція Приватного підприємства
"Торгпродсервіс" - 33 арк. 30. Тендерна пропозиція ТОВ фірми "Фавор" - 42 арк. 31. Тендерна пропозиція Підприємства "Тано" всеукраїнської
громадської організації "Асоціація інвалідів-спинальників
України" - 37 арк. 32. Протокол про розкриття тендерних пропозицій при
здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні
кошти від 15.05.2007 р. N 44-В - 2 арк. 33. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення
переможця від 29.05.2007 р. N 44-В - 6 арк. 34. Акцепт тендерної пропозиції від 29.05.2007 р. N 132/а -
1 арк. 35. Повідомлення про переможця відкритих торгів на закупівлю
молока жирністю від 1 % до 6 % від 29.05.2007 р. N 132/а - 5 арк. 36. Договір поставки від 04.06.2007 р. N 30 - 3 арк. 37. Договір поставки від 04.06.2007 р. N 29 - 4 арк. 38. Звіт про результати здійснення процедур відкритих і
двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за
державні кошти від 09.07.2007 р. N 44-В - 3 арк. 39. Повідомлення про присвоєння кодів N НАР/ТС-2765/ГВВвт від
09.07.2007 р. про розміщення повної інформації щодо державних
закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал
"Державні закупівлі України" - 1 арк.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином: "Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення
процедури закупівлі управлінням освіти Дарницької районної у
м. Києві державної адміністрації молока жирністю від 1% до 6%".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету,
кваліфікації членів тендерного комітету. Відповідно до наказу управління освіти Дарницької районної в
м. Києві державної адміністрації (далі - Замовник) "Про внесення
змін до складу тендерного комітету" від 20.03.2007 р. N 85
створено тендерний комітет у кількості 7 осіб. Інформація про членів тендерного комітету:
------------------------------------------------------------------ | N | П.І.Б. | Дата та номер | Посада в ТК | N, дата | | | | розпорядчого | |свідоцтва чи | | | |акта включення | | сертифіката | | | | до складу | | | | | | тендерного | | | | | | комітету | | | |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |1. |Галуцька О.О. |від |Голова | | | | |20.03.2007 р. |тендерного | | | | |N 85 |комітету | | |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |2. |Драчук Г.А. |від |Заступник |СПК N 050677 | | | |20.03.2007 р. |голови |від | | | |N 85 від |тендерного |08.04.2005 р.| | | |26.04.2007 р. |комітету | | | | |N 124 |Тимчасово | | | | | |виконуюча | | | | | |обов'язки | | | | | |голови | | | | | |тендерного | | | | | |комітету | | |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |3. |Заброда Т.М. |від |Секретар |СПК N 278018 | | | |20.03.2007 р. |тендерного |від | | | |N 85 |комітету |06.06.2003 р.| |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |4. |Данильченко |від |Член |СПК N 8072 | | |І.В. |20.03.2007 р. |тендерного |від | | | |N 85 |комітету |15.12.2006 р.| |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |5. |Степанюк Н.І. |від |Член | | | | |20.03.2007 р. |тендерного | | | | |N 85 |комітету | | |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |6. |Суховеркова |від |Член |СПК N 050665 | | |Т.С. |20.03.2007 р. |тендерного |від | | | |N 85 |комітету |08.04.2005 р.| |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |7. |Скуратівський |від |Член |СПК N 8071 | | |О.Л. |20.03.2007 р. |тендерного |від | | | |N 85 |комітету |15.12.2006 р.| ------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------ | N | П.І.Б. | Дата та номер | Посада в ТК | N, дата | | | | розпорядчого | |свідоцтва чи | | | |акта включення | | сертифіката | | | | до складу | | | | | | тендерного | | | | | | комітету | | | |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |1. |Галуцька О.О. |від |Голова | | | | |20.03.2007 р. |тендерного | | | | |N 85 |комітету | | |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |2. |Драчук Г.А. |від |Заступник |СПК N 050677 | | | |20.03.2007 р. |голови |від | | | |N 85 від |тендерного |08.04.2005 р.| | | |26.04.2007 р. |комітету | | | | |N 124 |Тимчасово | | | | | |виконуюча | | | | | |обов'язки | | | | | |голови | | | | | |тендерного | | | | | |комітету | | |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |3. |Заброда Т.М. |від |Секретар |СПК N 278018 | | | |20.03.2007 р. |тендерного |від | | | |N 85 |комітету |06.06.2003 р.| |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |4. |Данильченко |від |Член |СПК N 8072 | | |І.В. |20.03.2007 р. |тендерного |від | | | |N 85 |комітету |15.12.2006 р.| |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |5. |Степанюк Н.І. |від |Член | | | | |20.03.2007 р. |тендерного | | | | |N 85 |комітету | | |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |6. |Суховеркова |від |Член |СПК N 050665 | | |Т.С. |20.03.2007 р. |тендерного |від | | | |N 85 |комітету |08.04.2005 р.| |---+---------------+---------------+--------------+-------------| |7. |Скуратівський |від |Член |СПК N 8071 | | |О.Л. |20.03.2007 р. |тендерного |від | | | |N 85 |комітету |15.12.2006 р.| ------------------------------------------------------------------
Відповідно до вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) повторне
підвищення кваліфікації або навчання здійснюється членами
тендерного комітету не рідше одного разу кожні два роки. В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) члени
тендерного комітету Заброда Т.М., Суховеркова Т.С. та Драчук Г.А.
повторно не підвищили кваліфікацію після закінчення двох років з
моменту проходження попереднього навчання або підвищення
кваліфікації.
2. Вибір процедури закупівлі. Протоколу засідання тендерного комітету Замовника щодо вибору
процедури закупівлі молока жирністю від 1% до 6% на дослідження
надано не було. Отже, в порушення вимог ст. 2-2 та ч. 6 ст. 12 Закону
( 1490-14 ) обрання процедури закупівлі молока жирністю від 1% до
6% не оформлювалося рішенням комітету (протоколом), який
підписується усіма членами тендерного комітету, що брали участь у
голосуванні. Відповідно до Звіту про результати здійснення процедур
відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і
послуг за державні кошти від 09.07.2007 р. N 44-В, Замовником при
закупівлі молока жирністю від 1% до 6% застосовано процедуру
відкритих торгів із зменшенням ціни.
3. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі. Замовником оголошення про проведення відкритих торгів із
зменшенням ціни опубліковано: - в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
16.04.2007 р. N 16 (87), оголошення N 16037707; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
16.04.2007 р. N 16 (53), оголошення N 3548753; - у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements" від 16.04.2007 р. N 16 (39), оголошення
N М-16-046-07. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com (код KHT/F 0806), що підтверджується
наданим на дослідження Повідомленням про присвоєння кодів
N НАР/ТС-2765/ГВВвт від 9 липня 2007 р. про розміщення повної
інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в
мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України"
(www.zakupivli.com).
4. Тендерна документація. Тендерна документація на закупівлю молока жирністю від 1% до
6%, що надана на дослідження, не відповідає вимогам статей 21, 23,
26, 26-1, 29, 34 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 6 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не затверджена тендерним комітетом Замовника; - в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в
тендерній документації не зазначено: - прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб
або інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок
із учасниками; - переліку критеріїв, які висуваються тендерним комітетом з
метою оцінки відповідності учасників встановленим кваліфікаційним
вимогам; - в порушення вимог ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не містить детального опису товару, що закуповується,
з викладенням об'єктивних якісних характеристик та посилань на
умовні позначення та термінологію товару, з використанням існуючих
міжнародних або національних стандартів, норм та правил; - в порушення вимог ч. 2 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) в Розділі
12 тендерної документації Замовником не зазначено розміру
тендерного забезпечення, виходячи з очікуваної вартості предмета
закупівлі по кожному лоту, при тому що Замовником встановлена
можливість подання тендерних пропозицій щодо частини предмета
закупівлі (лота); - у п. 12.4 тендерної документації визначено, що тендерне
забезпечення буде повернено учаснику торгів протягом 10
календарних днів після настання підстави для повернення всупереч
вимог ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ), відповідно до якої строк
обчислюється з дня настання підстави для повернення тендерного
забезпечення; - у п. 18.5 тендерної документації строк надання учаснику
торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється
з моменту отримання від нього відповідного запиту всупереч вимог
ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ), якою встановлено, що копія
протоколу розкриття тендерних пропозицій надається всім учасникам
на їх запит протягом одного робочого дня після дня отримання від
учасника відповідного запиту; - в порушення вимог ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) в п. 23.1
тендерної документації інформацію щодо розгляду та оцінки
тендерних пропозицій до укладення договору не передбачено надавати
Антимонопольному комітету України; - у п. 28.2 тендерної документації визначено, що договір про
закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів
після надсилання повідомлення про результати торгів всупереч вимог
ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ), відповідно яких строк обчислюється
з дня відправлення письмового повідомлення всім учасникам; - в порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) до
основних умов договору, зазначених в тендерній документації, не
включено такої істотної умови договору про закупівлю, як
можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального
фінансування видатків. Крім того, дослідженням встановлено: - посилання у Змісті тендерної документації на додаток 2
"Перелік документів, які вимагаються для підтвердження
відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам та іншим
вимогам Замовника" та додаток "Технічні вимоги", які відсутні.
5. Подання та розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до наданого на дослідження Реєстру отриманих
тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти на участь у торгах надійшли
тендерні пропозиції від 3 (трьох) учасників, а саме: - Підприємства "Тано" всеукраїнської громадської організації
"Асоціація інвалідів-спинальників України"; - Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"; - Приватного підприємства "Торгпродсервіс". При дослідження Протоколу про розкриття тендерних пропозицій
при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за
державні кошти від 15.05.2007 р. N 44-В виявлено наступне. В порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) під час
здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни
Замовником після розкриття тендерних пропозицій не запропоновано
присутнім представникам учасників зменшувати запропоновану ціну
тендерної пропозиції на відповідні, визначені шкалою, розміри
кроку торгів. Протокол про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від
15.05.2007 р. N 44-В не відповідає вимогам розпорядження
Антимонопольного комітету України від 20.06.2006 N 216-р
( z0900-06 ) "Про затвердження форми протоколу про розкриття
тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти та Інструкцій щодо їх заповнення"
у частині зазначення ціни пропозиції або ціни окремих частин
(лотів) предмета закупівлі (якщо окремі частини предмета закупівлі
визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них),
а саме: Замовником у пункті 4 не заповнена колонка щодо ціни
пропозиції. Відповідно до вимог ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ) протокол
розкриття тендерних пропозицій від 15.05.2007 р. N 44-В
оприлюднено через інформаційну систему в мережі Інтернет "Портал
"Державні закупівлі України" (www.zakupivli.com), що
підтверджується наданим на дослідження Повідомленням про
присвоєння кодів N НАР/ТС-2765/ГВВвт від 9 липня 2007 р. про
розміщення повної інформації щодо державних закупівель в
інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал "Державні
закупівлі України" (www.zakupivli.com). Відповідно до
вищезазначеного Повідомлення протокол розкриття тендерних
пропозицій від 15.05.2007 р. N 44-В оприлюднено за кодом
TLO/FO-пр2763/ГВВ.
6. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця. Відповідно до наданого на дослідження протоколу оцінки
тендерних пропозицій та визначення переможця від 29.05.2007 р.
N 44-В, цінові пропозиції учасників є такими: - Підприємства "Тано" всеукраїнської громадської організації
"Асоціація інвалідів-спинальників України" - 2 164 754,60 грн.; - Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" -
2 242 191,70 грн.; - Приватного підприємства "Торгпродсервіс" -
2 261 405,80 гривень. Переможцем відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю
молока жирністю від 1% до 6% визнано Підприємство "Тано"
всеукраїнської громадської організації "Асоціація
інвалідів-спинальників України". Слід зазначити, що цінова пропозиція переможця Підприємства
"Тано" всеукраїнської громадської організації "Асоціація
інвалідів-спинальників України" складає 2 164 754,60 грн., що на
569 697,60 грн. перевищує очікувану вартість закупівлі. Відповідно до ч. 2 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) торги можуть
визнаватися замовником такими, що не відбулися, у разі якщо ціна
найбільш вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену
замовником на фінансування закупівлі. Проте Замовником таку
можливість не використано.
7. Інформування про акцепт тендерної пропозиції переможця та
про результати торгів. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції відправлено
Підприємству "Тано" всеукраїнської громадської організації
"Асоціація інвалідів-спинальників України" листом від
29.05.2007 р. N 132/а. Повідомлення про результати торгів (тендеру) відправлено
ТОВ "Фірма "Фавор" та ПП "Торгпродсервіс" листами від
29.05.2007 р. N 132/а. Відповідно до вимог ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ) акцепт
тендерної пропозиції та повідомлення про результати торгів
оприлюднено Замовником через інформаційну систему в мережі
Інтернет "Портал "Державні закупівлі України" (www.zakupivli.com),
що підтверджується наданим на дослідження Повідомленням про
присвоєння кодів N НАР/ТС-2765/ГВВвт від 9 липня 2007 р. про
розміщення повної інформації щодо державних закупівель в
інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал "Державні
закупівлі України" (www.zakupivli.com). Відповідно до
вищезазначеного Повідомлення, акцепт тендерної пропозиції та
повідомлення про результати торгів оприлюднено за кодом
NGJ/C-акц2764/ГВВ.
8. Інформування про результати торгів. Оголошення про результати закупівлі молока жирністю від 1% до
6% було опубліковано Замовником: - в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
02.07.2007 р. N 27 (98), оголошення N 27165807Р; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 02.07.2007 р. N 27
(64), оголошення N 6441789. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com (код YUC/HO-1502), що підтверджується
наданим на дослідження Повідомленням про присвоєння кодів
N НАР/ТС-2765/ГВВвт від 9 липня 2007 р. про розміщення повної
інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в
мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України"
(www.zakupivli.com).
9. Укладання договору. За результатами торгів між Замовником та Підприємством "Тано"
всеукраїнської громадської організації "Асоціація
інвалідів-спинальників України" укладено наступні договори: - договір поставки від 04.06.2007 р. N 29 на поставку молока
пастеризованого жирністю 3,2% на загальну суму 1 307 220,00 грн.; - договір поставки від 04.06.2007 р. N 30 на поставку молока
суперпастеризованого жирністю 2,5% на загальну суму
287 837,00 гривень. При дослідженні вищезазначених договорів виявлено, що вони
складені з порушеннями вимог статей 1, 29, 34 Закону ( 1490-14 ),
а саме: - в порушення ст. 1 Закону ( 1490-14 ) Замовником в договорі
поставки від 04.06.2007 р. N 29 встановлено строк дії цінової
пропозиції 90 днів. Відповідно до ст. 1 Закону строк дії тендерної
(цінової) пропозиції - встановлений замовником у тендерній
документації (запиті (оголошенні) щодо цінових пропозицій) строк,
що діє до укладення договору про закупівлю, протягом якого учасник
не має права змінювати свою тендерну (цінову) пропозицію (крім
цінової зміни у випадках, передбачених цим Законом). - в порушення вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) Замовником
укладено договори про закупівлю у строк менший ніж через п'ять
робочих днів з дня відправлення письмового повідомлення всім
учасникам процедур відкритих торгів із зменшенням ціни, а саме: на
п'ятий робочий день; - в порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) умови
договору про закупівлю відрізняються від умов тендерної пропозиції
учасника-переможця процедури закупівлі. Оскільки тендерна
пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі передбачала
відстрочку платежу до 30 календарних днів, заданим строком
відстрочки вона і оцінювалась, проте за договором від
04.06.2007 р. N 29 передбачена оплата протягом 10 календарних
днів, а за договором від 04.06.2007 р. N 30 - протягом 14
календарних днів; - в порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
в договорах поставки від 04.06.2007 р. N N 29, 30 передбачено
коригування ціни договору без отримання відповідного позитивного
висновку Комісії, оскільки: - в п. 2.5 Договору поставки від 04.06.2007 р. N 30
зазначено: "В разі підвищення цін на товари постачальник узгоджує
з покупцем ціни, відповідно до зміни ринкової кон'юнктури та
наявності документального підтвердження збільшення ціни такого
товару на ринку Головним управлінням з питань цінової політики або
Головним управлінням статистики у м. Києві, шляхом підписання
додатку до договору"; - в п. 2.6 Договору поставки від 04.06.2007 р. N 29
зазначено: "Ціна тендерної пропозиції діє 90 днів". До того ж укладені управлінням освіти Дарницької районної в
м. Києві державної адміністрації з Підприємством "Тано"
всеукраїнської громадської організації "Асоціація
інвалідів-спинальників України" договори від 04.06.2007 р. NN 29,
30 грубо порушують вимоги ст. 180 Господарського кодексу України
( 436-15 ) стосовно визначення істотних умов визнаних такими за
законом та необхідних для договорів даного виду, а саме щодо
предмету (умови про предмет у господарському договорі повинні
визначати кількість продукції). Згідно з вимогами ч. 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) договори
поставки від 04.06.2007 р. N N 29, 30 укладені між управлінням
освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації та
Підприємством "Тано" всеукраїнської громадської організації
"Асоціація інвалідів-спинальників України" вважається недійсними,
оскільки: - Замовник не дотримався вимог частини другої статті 29 цього
Закону ( 1490-14 ); - договір було укладено за результатами процедури закупівлі,
проведеної з порушенням вимог статей 26, 29 цього Закону
( 1490-14 ). Проведеним аналізом цін закупівлі встановлено, що тендерним
комітетом Замовника, внаслідок неналежного дослідження середньо
ринкових цін на молоко жирністю від 1% до 6% в регіоні, укладено
договори поставки від 04.06.2007 р. N N 29, 30 по завищеним цінам. Так, згідно оперативних даних моніторингу середніх рівнів
роздрібних цін на молоко в підприємствах торгівлі по Київському
регіону, проведеного органами державного контролю за цінами станом
на 01.06.2007 року, в Київському регіоні середня ціна молока
становила 2,80 грн. Проте Замовником придбано молоко по ціні
3,88 грн. та 4,20 грн. за 1 літр.
Таблиця N 1
Розрахунок

зайво взятих бюджетних зобов'язань

через закупівлю молока за завищеними цінами
---------------------------------------------------------------------------------------- | N | Предмет | Об'єм, | Ціна закупівлі | Середня ціна | Відхилення | | з/п |закупівлі| л |згідно з договором | по регіону | | | | | | | (Київський) | | | | | |-------------------+-------------------+------------------| | | | | за | всього, |за | грн. | "+", |"-",| | | | |1 л, | грн. |1 л, |(п. 3 х п. 6)| грн. |грн.| | | | |грн. | |грн. | |(п. 5 - п. 7)| | |-------+---------+---------+-----+-------------+-----+-------------+-------------+----| | 1 |Молоко |336912(*)|3,88 | 1 307 220,00|2,80 | 943 353,60 | 363 866,40 | | | |жирністю | | | | | | | | | |2,5% | | | | | | | | |-------+---------+---------+-----+-------------+-----+-------------+-------------+----| | 2 |Молоко |68533(**)|4,20 | 287 837,00 |2,80 | 191 892,40 | 95 944,60 | | | |жирністю | | | | | | | | | |3,2% | | | | | | | | |-------+---------+---------+-----+-------------+-----+-------------+-------------+----| |Всього:| | | | 1 595 057,00| | 1 135 246,00| 459 811,00 | | ---------------------------------------------------------------------------------------- _______________

(*) Об'єм молока, вирахуваний виходячи із загальної вартості
договору поставки від 04.06.2007 р. N 29, яка складає
1 307 220,00 грн., та ціни за 1 літр, яка складає 3,88 грн. (**) Об'єм молока, вирахуваний виходячи із загальної вартості
договору поставки від 04.06.2007 р. N 30, яка складає
287 837,00 грн., та ціни за 1 літр, яка складає 4,20 грн.
Таким чином, внаслідок закупівлі молока жирністю від 1% до 6%
за завищеними цінами, Замовником зайво взяті бюджетні зобов'язання
склали 459 811,00 гривень. Таким чином, управлінням освіти Дарницької районної в
м. Києві державної адміністрації за договорами, укладеними з
Підприємством "Тано" всеукраїнської громадської організації
"Асоціація інвалідів-спинальників України" від 04.06.2007 р. N 29,
30 взято бюджетних зобов'язань на суму 1 595 057,00 грн. з грубими
порушеннями вимог чинного законодавства. При цьому сума зайво
взятих бюджетних зобов'язань через закупівлю молока жирністю від
1% до 6% за завищеними цінами склала 459 811,00 гривень.
10. Складання звітності. За результатами здійснення процедури відкритих торгів із
зменшенням ціни Замовником складено Звіт про результати здійснення
процедур відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів,
робіт і послуг за державні кошти від 09.07.2007 р. N 44-В. Відповідно до вимог ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ) Звіт про
результати здійснення процедур відкритих і двоступеневих торгів
щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від
09.07.2007 р. N 44-В оприлюднено Замовником через інформаційну
систему в мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України"
(www.zakupivli.com), що підтверджується наданим на дослідження
Повідомлення про присвоєння кодів N НАР/ТС-2765/ГВВвт від
09.07.2007 р. про розміщення повної інформації щодо державних
закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал
"Державні закупівлі України". Відповідно до вищезазначеного
Повідомлення Звіт про результати здійснення процедури відкритих і
двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за
державні кошти від 09.07.2007 р. N 44-В оприлюднено за кодом
НАР/ТС-2765/ГВВвт.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
стосовно проведення управлінням освіти Дарницької районної у
м. Києві державної адміністрації відкритих торгів із зменшенням
ціни на закупівлю молока жирністю від 1% до 6% встановлено, що
закупівля здійснюється з порушеннями вимог чинного законодавства у
сфері державних закупівель, а саме: - ст. 22 та ч. 6 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) щодо не оформлення
рішенням комітету (протоколом) обрання процедури закупівлі молока
жирністю від 1% до 6%; - ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) щодо повторного підвищення
кваліфікації членами тендерного комітету Забродою Т.М.,
Суховерковою Т.С. та Драчук Г.А. після закінчення двох років з
моменту проходження попереднього навчання або підвищення
кваліфікації; - ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) щодо незазначення в
тендерній документації посади та адреси посадової особи,
уповноваженої здійснювати зв'язок із учасниками, та переліку
критеріїв, які висуваються тендерним комітетом з метою оцінки
відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам; - ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) щодо незазначення в
тендерній документації детального опису предмета закупівлі; - ч. 6 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) щодо незатвердження
тендерної документації тендерним комітетом Замовника; - ч. 2 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) щодо незазначення в
тендерній документації розміру тендерного забезпечення, виходячи з
очікуваної вартості предмета закупівлі по кожному лоту; - ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) щодо обчислення строку для
повернення тендерного забезпечення; - ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) щодо обчислення строку при
наданні учаснику торгів копії протоколу розкриття тендерних
пропозицій; - ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) щодо непередбачення в тендерній
документації інформації щодо розгляду та оцінки тендерних
пропозицій до укладення договору надавати Антимонопольному
комітету України; - ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) щодо обчислення строку для
укладання договору про закупівлю; - ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) щодо невключення до основних
умов договору, зазначених в тендерній документації, такої істотної
умови договору про закупівлю, як можливість зменшення обсягів
закупівлі залежно від реального фінансування видатків; - ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) щодо незастосування під час
здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни або
другого етапу двоступеневих торгів норми щодо зменшення ціни
тендерної пропозиції; - розпорядження Антимонопольного комітету України від
20.06.2006 N 216-р ( z0900-06 ) "Про затвердження форми протоколу
про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур
закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та Інструкцій
щодо їх заповнення" щодо зазначення ціни пропозиції; - ст. 1 Закону ( 1490-14 ) щодо встановлення Замовником в
договорі поставки від 04.06.2007 р. N 29 строку дії цінової
пропозиції; - ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) щодо укладення договору про
закупівлю у строк менший ніж через п'ять робочих днів з дня
відправлення письмового повідомлення всім учасникам процедур
відкритих торгів із зменшенням ціни; - ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) щодо умови договору про
закупівлю, які відрізняються від умов тендерної пропозиції
учасника - переможця процедури закупівлі; - ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) щодо передбачення
коригування ціни договору без отримання відповідного позитивного
висновку Комісії; - ст. 180 Господарського кодексу України ( 436-15 ) щодо
визначення істотних умов визнаних такими за законом та необхідних
для договорів даного виду, а саме щодо предмету (умови про предмет
у господарському договорі повинні визначати кількість продукції); Згідно з вимогами ч. 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) договори
поставки від 04.06.2007 р. NN 29, 30, укладені між управлінням
освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації та
Підприємством "Тано" всеукраїнської громадської організації
"Асоціація інвалідів-спинальників України", вважаються недійсними,
оскільки: - Замовник не дотримався вимог частини другої статті 29 цього
Закону ( 1490-14 ); - договір було укладено за результатами процедури закупівлі,
проведеної з порушенням вимог статей 26, 29 цього Закону
( 1490-14 ). Таким чином, управлінням освіти Дарницької районної в
м. Києві державної адміністрації за договорами, укладеними з
Підприємством "Тано" всеукраїнської громадської організації
"Асоціація інвалідів-спинальників України" від 04.06.2007 р.
NN 29, 30 взято бюджетних зобов'язань на суму 1 595 057,00 грн. з
грубими порушеннями вимог чинного законодавства. При цьому сума
зайво взятих бюджетних зобов'язань через закупівлю молока жирністю
від 1% до 6% за завищеними цінами склала 459 811,00 гривень. Дії тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної
у м. Києві державної адміністрації можуть містити ознаки суспільно
небезпечних діянь, визначених ст. 364 Кримінального кодексу
України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: