open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
28.01.2008 N в-487/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника: Назва: Комунальне підприємство "Київський метрополітен"; Адреса: 03055, м. Київ, пр-т Перемоги, 35.
2. Відповідальний за проведення торгів: Філоненко Віктор
Васильович, Нагорний Валерій Григорович. Тел.: (044) 238-28-10,
238-48-01, 238-48-18; факс 238-48-12.
3. Предмет закупівлі: насос бочковий для перекачування
агресивних розчинів, насоси типу Гном або еквівалент, насоси
типу Д або еквівалент, насоси типу ЕЦВ або еквівалент, насоси
типу К та КМ або еквівалент, насоси типу АФГ або еквівалент, насос
циркуляційний, насос типу DLV 115 або еквівалент, насоси типу
GRUNDFOS або еквівалент.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги зі зменшенням ціни.
5. Джерело фінансування закупівель: інші бюджетні кошти
підприємства.
6. Очікувана вартість: 220 000,00 грн.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
30.07.2007 р., кінець - 17.12.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
документів:
1. Форма оголошення про відкриті торги зі зменшенням ціни
б/д, б/н - 1 арк.
2. Тендерна документація з додатками б/д б/н - 24 арк.
3. Оголошення, опубліковані в Інформаційному бюлетені
Тендерної палати України від 30.07.2007 р. - 1 арк.
4. Оголошення, опубліковані у спеціалізованому друкованому
засобі масової інформації із загальнодержавною сферою
розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних
закупівель, від 30.07.2007 р. - 1 арк.
5. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.08.2007 р.
N 21 - 1 арк.
6. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 30.08.2007 р.
N 367 - 4 арк. Завдання сформульоване таким чином: "надати висновок про
законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі
Комунальним підприємством "Київський метрополітен" з придбання
насосу бочкового для перекачування агресивних розчинів, насосів
типу Гном або еквіваленту, насосів типу Д або еквіваленту, насосів
типу ЕЦВ або еквіваленту, насосів типу К та КМ або еквіваленту,
насосів типу АФГ або еквіваленту, насосу циркуляційного, насосу
типу DLV 115 або еквіваленту, насосів типу GRUNDFOS або
еквіваленту".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Комунальним підприємством "Київський метрополітен" (далі -
Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням
ціни опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
30.07.2007 р. N 31(102), оголошення N 31078707; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель, від 30.07.2007 р.
N 31(68), оголошення N 6121268. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com - FC/K 0424.
2. Тендерна документація Тендерна документація із закупівлі насосу бочкового для
перекачування агресивних розчинів, насосів типу Гном або
еквіваленту, насосів типу Д або еквіваленту, насосів типу ЕЦВ або
еквіваленту, насосів типу К та КМ або еквіваленту, насосів
типу АФГ або еквіваленту, насосу циркуляційного, насосу
типу DLV 115 або еквіваленту, насосів типу GRUNDFOS або
еквіваленту, що надана на дослідження, не відповідає вимогам
статей 18, 23, 26, 26-1, 34, 36 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (далі -
Закон), а саме: - в порушення вимог ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в додатку
"Основні умови договору" до тендерної документації до основних
умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю,
не включено істотних умов договору, а саме: умови договору про
закупівлю після його підписання не повинні змінюватися; - в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) у п. 1.3
тендерної документації не передбачено обов'язкового надання
учасниками інформації щодо включення їх в тематичний каталог
учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України; - в порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в додатку
N 4 "Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій" до
тендерної документації передбачено здійснення попередньої оплати: - в порушення вимог ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) у п. 22.1
тендерної документації при визначенні випадків надання інформації
щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій до укладення договору
про закупівлю не зазначено надання інформації Антимонопольному
комітету України та Міжвідомчій комісії; - в порушення вимог ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) у п. 12.4
тендерної документації визначено, що тендерне забезпечення буде
повернено учаснику торгів протягом 10 календарних днів після
настання підстави для повернення, всупереч визначеним умовам
Закону, відповідно до яких строк обчислюється з дня настання
підстави для повернення тендерного забезпечення; - в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) у п. 18.5
тендерної документації строк надання учаснику торгів копії
протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється з моменту
отримання відповідного запиту, всупереч визначеним умовам Закону -
після дня отримання відповідного запиту від учасника Замовник
протягом одного робочого дня надає йому копію протоколу розкриття
тендерних пропозицій; - в порушення вимог ч. 1 ст. 36 Закону ( 1490-14 ) в п. 26.3
тендерної документації не передбачено право оскаржити рішення, дії
або бездіяльності замовника до суду.
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій На дослідження надано протокол розкриття тендерних пропозицій
від 21.08.2007 р. N 21. Відповідно до вищезазначеного протоколу
розкриття на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від
трьох учасників (див. табл.).
------------------------------------------------------------------ | N | Найменування | Ціна тендерної | Кінцева ціна | | з/п | учасників | пропозиції, грн. | тендерної | | | | | пропозиції, грн. | |----------------------------------------------------------------| | Лот N 1 "Насос бочковий для перекачування агресивних розчинів" | |----------------------------------------------------------------| | 1 |ТОВ | 8 940,00 | 8 940,00 | | |"Енергомашкомплект"| | | |------+-------------------+------------------+------------------| | 2 |ТОВ "Панда-1" | 8 190,00 | 7 780,50 | |------+-------------------+------------------+------------------| | 3 |ТОВ "Барс ЛТД" | 8 765,00 | 8 765,00 | |----------------------------------------------------------------| | Лот N 2 "Насоси типу Гном або еквівалент" | |----------------------------------------------------------------| | 1 |ТОВ | 27 390,00 | 27 390,00 | | |"Енергомашкомплект"| | | |------+-------------------+------------------+------------------| | 2 |ТОВ "Панда-1" | 25 035,00 | 23 783,25 | |------+-------------------+------------------+------------------| | 3 |ТОВ "Барс ЛТД" | 26 820,00 | 26 820,00 | |----------------------------------------------------------------| | Лот N 3 "Насоси типу Д або еквівалент" | |----------------------------------------------------------------| | 1 |ТОВ | 55 695,00 | 55 695,00 | | |"Енергомашкомплект"| | | |------+-------------------+------------------+------------------| | 2 |ТОВ "Панда-1" | 52 000,00 | 49 400,00 | |------+-------------------+------------------+------------------| | 3 |ТОВ "Барс ЛТД" | 54 600,00 | 54 600,00 | |----------------------------------------------------------------| | Лот N 4 "Насоси типу ЕЦВ або еквівалент" | |----------------------------------------------------------------| | 1 |ТОВ | 19 475,00 | 19 475,00 | | |"Енергомашкомплект"| | | |------+-------------------+------------------+------------------| | 2 |ТОВ "Панда-1" | 18 175,00 | 14 266,00 | |------+-------------------+------------------+------------------| | 3 |ТОВ "Барс ЛТД" | 19 085,00 | 19 085,00 | |----------------------------------------------------------------| | Лот N 5 "Насоси типу Е та КМ або еквівалент" | |----------------------------------------------------------------| | 1 |ТОВ | 140 810,00 | 140 810,00 | | |"Енергомашкомплект"| | | |------+-------------------+------------------+------------------| | 2 |ТОВ "Панда-1" | 131 460,00 | 124 887,00 | |------+-------------------+------------------+------------------| | 3 |ТОВ "Барс ЛТД" | 138 045,00 | 138 045,00 | |----------------------------------------------------------------| | Лот N 6 "Насос типу АФГ або еквівалент" | |----------------------------------------------------------------| | 1 |ТОВ | 45 520,00 | 45 520,00 | | |"Енергомашкомплект"| | | |------+-------------------+------------------+------------------| | 2 |ТОВ "Панда-1" | 42 500,00 | 40 375,00 | |------+-------------------+------------------+------------------| | 3 |ТОВ "Барс ЛТД" | 44 625,00 | 44 625,00 | |----------------------------------------------------------------| | Лот N 7 "Насос циркуляційний" | |----------------------------------------------------------------| | 1 |ТОВ | 4 720,00 | 4 720,00 | | |"Енергомашкомплект"| | | |------+-------------------+------------------+------------------| | 2 |ТОВ "Панда-1" | 4 400,00 | 4 180,00 | |------+-------------------+------------------+------------------| | 3 |ТОВ "Барс ЛТД" | 4 620,00 | 4 620,00 | |----------------------------------------------------------------| | Лот N 8 "Насоси типу DLV 115 або еквівалент" | |----------------------------------------------------------------| | 1 |ТОВ | 19 475,00 | 19 475,00 | | |"Енергомашкомплект"| | | |------+-------------------+------------------+------------------| | 2 |ТОВ "Панда-1" | 18 175,00 | 14 266,00 | |------+-------------------+------------------+------------------| | 3 |ТОВ "Барс ЛТД" | 19 085,00 | 19 085,00 | |----------------------------------------------------------------| | Лот N 9 "Насоси типу GRUNDFOS або еквівалент" | |----------------------------------------------------------------| | 1 |ТОВ | 19 475,00 | 19 475,00 | | |"Енергомашкомплект"| | | |------+-------------------+------------------+------------------| | 2 |ТОВ "Панда-1" | 18 175,00 | 14 266,00 | |------+-------------------+------------------+------------------| | 3 |ТОВ "Барс ЛТД" | 19 085,00 | 19 085,00 | ------------------------------------------------------------------
Розкриття тендерних пропозицій відбулось з порушенням вимог
статей 18, 26, 27 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) під час
здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни у
протоколі від 21.08.2007 р. N 21 не зафіксовано трикратного
оголошення чергової ціни присутнім представникам учасників
зменшувати запропоновану ціну тендерної пропозиції на відповідні,
визначені шкалою, розміри кроку торгів, а зазначено лише кінцеві
ціни тендерних пропозицій, запропонованих учасниками за
результатами зменшення ціни у добровільному порядку; - в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) до участі
у торгах допущено учасника ТОВ "Барс ЛТД", інформація про якого
відсутня в тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що
видає Тендерна палата України. Дослідженням встановлено, що Глотов Віктор Іванович є
засновником ТОВ "Панда-1" та ТОВ "Барс ЛТД". Таким чином, згідно з ч. 4 ст. 7 Закону ( 1490-14 )
ТОВ "Панда-1" та ТОВ "Барс ЛТД" є пов'язаними особами, пропозицію
яких Замовник повинен відхилити на підставі ч. 1 ст. 27 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовником проведено фіктивну
процедуру відкритих торгів із зменшенням ціни з придбання насосу
бочкового для перекачування агресивних розчинів, насосів типу Гном
або еквіваленту, насосів типу Д або еквіваленту, насосів типу ЕЦВ
або еквіваленту, насосів типу К та КМ або еквіваленту, насосів
типу АФГ або еквіваленту, насосу циркуляційного, насосу
типу DLV 115 або еквіваленту, насосів типу GRUNDFOS або
еквіваленту з очікуваною вартістю 220 000,00 грн., внаслідок
допущення до участі у процедурах торгів "пов'язаних осіб", які
створили так зване "конкурентне коло" та мають між собою
домовленість щодо визначення цін тендерних пропозицій та інших
умов, що призводить до корупційних дій.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця На дослідження надано протокол оцінки тендерних пропозицій
від 30.08.2007 р. N 367. Відповідно до вищезазначеного протоколу оцінки переможцем
процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни із закупівлі насосу
бочкового для перекачування агресивних розчинів, насосів типу Гном
або еквіваленту, насосів типу Д або еквіваленту, насосів типу ЕЦВ
або еквіваленту, насосів типу К та КМ або еквіваленту, насосів
типу АФГ або еквіваленту, насосу циркуляційного, насосу
типу DLV 115 або еквіваленту, насосів типу GRUNDFOS або
еквіваленту визнано ТОВ "Панда-1" з загальною ціною пропозиції
276 934,50 грн., а саме: Лот N 1 - 7 780,50 грн.; Лот N 2 - 23 783,25 грн.; Лот N 3 - 49 400,00 грн.; Лот N 4 - 17 266,25 грн.; Лот N 5 - 124 887,00 грн.; Лот N 6 - 40 375,00 грн.; Лот N 7 - 4 180,00 грн.; Лот N 8 - 5 605,00 грн.; Лот N 9 - 3 657,50 грн. Оцінка тендерних пропозицій відбулась з порушенням вимог
статей 26, 27 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) допущено
до оцінки учасника ТОВ "Барс ЛТД", тендерна пропозиція якого
повинна бути відхилена, інформація про яких відсутня в Тематичному
каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата
України; - в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) не
відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Барс ЛТД", інформація
про якого відсутня в тематичному каталозі учасників процедур
закупівель, що видає Тендерна палата України; - в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ), Замовник
не відхилив тендерні пропозиції, які подані пов'язаними особами, а
саме: ТОВ "Панда-1" та ТОВ "Барс ЛТД", засновником яких є одна й
та сама особа Глотов Віктор Іванович. Слід зазначити, що акцептовано тендерну пропозицію
ТОВ "Панда-1" з ціною 276 934,50 грн., що при незмінному обсязі
перевищує очікувану вартість закупівлі на 56 934,50 грн., чим
можливе нанесення державі збитків.
5. Інформування про результати торгів Оголошення про результати закупівлі насосу бочкового для
перекачування агресивних розчинів, насосів типу Гном або
еквіваленту, насосів типу Д або еквіваленту, насосів типу ЕЦВ або
еквіваленту, насосів типу К та КМ або еквіваленту, насосів
типу АФГ або еквіваленту, насосу циркуляційного, насосу
типу DLV 115 або еквіваленту, насосів типу GRUNDFOS або
еквіваленту було опубліковано Замовником: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
17.12.2007 р. N 51(122), оголошення N 51160607Р; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель, від 17.12.2007 р.
N 51(88), оголошення N 8882594. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com - HSO/GR3195. В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення
про результати проведення відкритих торгів із зменшенням ціни
опубліковано 17.12.2007 р. в інформаційному бюлетені Тендерної
палати України, у спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель, пізніше ніж
через 10 календарних днів після укладення договору від
10.09.2007 р.
6. Укладання договору Замовником укладено договір від 10.09.2007 р. загальною
вартістю 276 934,50 грн. на придбання насосу бочкового для
перекачування агресивних розчинів, насосів типу Гном або
еквіваленту, насосів типу Д або еквіваленту, насосів типу ЕЦВ або
еквіваленту, насосів типу К та КМ або еквіваленту, насосів
типу АФГ або еквіваленту, насосу циркуляційного, насосу
типу DLV 115 або еквіваленту, насосів типу GRUNDFOS або
еквіваленту з ТОВ "Панда-1". В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не надіслано Тендерній палаті України інформацію щодо укладеного
договору та про виконання договору протягом 5 робочих днів з
моменту його укладення та виконання відповідно. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ), у разі
укладання договору з порушенням вимог ст. 26, 29-1 цього Закону,
договір, укладений Замовником з ТОВ "Панда-1", вважається
недійсним. Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) у разі встановлення недійсності договору законом, такий
договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого договору
недійсним судом не вимагається.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
Комунальним підприємством "Київський метрополітен" стосовно
проведення процедури закупівлі насосу бочкового для перекачування
агресивних розчинів, насосів типу Гном або еквіваленту, насосів
типу Д або еквіваленту, насосів типу ЕЦВ або еквіваленту, насосів
типу К та КМ або еквіваленту, насосів типу АФГ або еквіваленту,
насосу циркуляційного, насосу типу DLV 115 або еквіваленту,
насосів типу GRUNDFOS або еквіваленту встановлено, що закупівля
була здійснена з грубими порушеннями вимог чинного законодавства у
сфері державних закупівель, а саме: - ст. 34 Закону ( 1490-14 ), в додатку "Основні умови
договору" до тендерної документації до основних умов, які
обов'язково будуть включені до договору про закупівлю, не включено
істотних умов договору, а саме: умови договору про закупівлю після
його підписання не повинні змінюватися; - ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ), у п. 1.3 тендерної
документації не передбачено обов'язкового надання учасниками
інформації щодо включення їх в тематичний каталог учасників
процедур закупівель, що видає Тендерна палата України; - ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ), в додатку N 4 "Критерії та
методика оцінки тендерних пропозицій" до тендерної документації
передбачено здійснення попередньої оплати; - ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ), у п. 22.1 тендерної
документації при визначенні випадків надання інформації щодо
розгляду та оцінки тендерних пропозицій до укладення договору про
закупівлю не зазначено надання інформації Антимонопольному
комітету України та Міжвідомчій комісії; - ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ), у п. 12.4 тендерної
документації визначено, що тендерне забезпечення буде повернено
учаснику торгів протягом 10 календарних днів після настання
підстави для повернення, всупереч визначеним умовам Закону,
відповідно до яких строк обчислюється з дня настання підстави для
повернення тендерного забезпечення; - ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ), у п. 18.5 тендерної
документації строк надання учаснику торгів копії протоколу
розкриття тендерних пропозицій обчислюється з моменту отримання
відповідного запиту, всупереч визначеним умовам Закону - після дня
отримання відповідного запиту від учасника Замовник протягом
одного робочого дня надає йому копію протоколу розкриття тендерних
пропозицій; - ч. 1 ст. 36 Закону ( 1490-14 ), в п. 26.3 тендерної
документації не передбачено право оскаржити рішення, дії або
бездіяльності замовника до суду; - ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ), під час здійснення
процедури відкритих торгів із зменшенням ціни у протоколі від
21.08.2007 р. N 21 не зафіксовано трикратного оголошення чергової
ціни присутнім представникам учасників зменшувати запропоновану
ціну тендерної пропозиції на відповідні, визначені шкалою, розміри
кроку торгів, а зазначено лише кінцеві ціни тендерних пропозицій,
запропонованих учасниками за результатами зменшення ціни у
добровільному порядку; - ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ), до участі у торгах допущено
учасника ТОВ "Барс ЛТД", інформація про якого відсутня в
тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає
Тендерна палата України; - ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ), не відхилено тендерну
пропозицію учасника ТОВ "Барс ЛТД", інформація про якого відсутня
в Тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає
Тендерна палата України; - ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ), допущено до оцінки учасника
ТОВ "Барс ЛТД", тендерна пропозиція якого повинна бути відхилена,
інформація про яких відсутня в тематичному каталозі учасників
процедур закупівель, що видає Тендерна палата України; - ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ), Замовник не відхилив
тендерні пропозиції, які подані пов'язаними особами; - ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ), оголошення про результати
проведення відкритих торгів із зменшенням ціни опубліковано
17.12.2007 р. в інформаційному бюлетені Тендерної палати України,
у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель, пізніше ніж через 10
календарних днів після укладення договору від 10.09.2007 р.; - ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ), Замовником не надіслано
Тендерній палаті України інформацію щодо укладеного договору та
про виконання договору протягом п'яти робочих днів з моменту його
укладення та виконання відповідно.
В результаті проведеного дослідження встановлено, що згідно з
ч. 4 ст. 7 Закону ( 1490-14 ) ТОВ "Панда-1" та ТОВ "Барс ЛТД" є
пов'язаними особами.
Враховуючи вищевикладене, Комунальним підприємством
"Київський метрополітен" проведено фіктивну процедуру відкритих
торгів із зменшенням ціни з придбання насосу бочкового для
перекачування агресивних розчинів, насосів типу Гном або
еквіваленту, насосів типу Д або еквіваленту, насосів типу ЕЦВ або
еквіваленту, насосів типу К та КМ або еквіваленту, насосів
типу АФГ або еквіваленту, насосу циркуляційного, насосу
типу DLV 115 або еквіваленту, насосів типу GRUNDFOS або
еквіваленту з очікуваною вартістю 220 000,00 грн., внаслідок
допущення до участі у процедурах торгів "пов'язаних осіб", які
створили так зване "конкурентне коло" та мають між собою
домовленість щодо визначення цін тендерних пропозицій та інших
умов, що призводить до корупційних дій.
Крім того, слід зазначити, що акцептовано тендерну пропозицію
з ціною 276 934,50 грн., що при незмінному обсязі перевищує
очікувану вартість закупівлі на 56 934,50 грн., чим можливе
нанесення державі збитків.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ), у разі
укладання договору з порушенням вимог ст. 26, 29-1 цього Закону,
договір, укладений Замовником з ТОВ "Панда-1", вважається
недійсним. Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) у разі встановлення недійсності договору законом, такий
договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого договору
недійсним судом не вимагається.
Таким чином, Комунальним підприємством "Київський
метрополітен" за договором від 10.09.2007 р. використовуються
державні кошти у сумі 276 934,50 грн. з грубим порушенням вимог
чинного законодавства.
Дії тендерного комітету Комунального підприємства "Київський
метрополітен" можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь,
визначених ст. 364 Кримінального кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: