open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
22.01.2008 N в-465/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку громадського контролю відповідно до
статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти" ( 1490-14 ).
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника Назва: Головне управління охорони здоров'я та медичного
забезпечення Київської міської державної адміністрації; Адреса: 01034, м. Київ, вул. Прорізна, 19.
2. Головний розпорядник: не зазначений.
3. Відповідальний за проведення торгів: Загородній Володимир
Васильович. Тел. (044) 279-20-72.
4. Предмет закупівлі: витратні матеріали для лікування
методом постійного амбулаторного перитонального діалізу.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
7. Очікувана вартість закупівлі: 900,0 тис.грн.
8. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
16.04.2007 р., закінчення - 06.08.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням
ціни на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти
б/д, б/н - 1 арк.
2. Тендерна документація на закупівлю витратних матеріалів
для лікування методом постійного амбулаторного перитонального
діалізу від 12.03.2007 року б/н - 21 арк.
3. Лист-повідомлення про продовження строку подання та
розкриття тендерних пропозицій від 25.04.2007 р. N 047/5 - 1 арк.
4. Лист-повідомлення про продовження строку подання та
розкриття тендерних пропозицій від 07.05.2007 р. N 049/5 - 1 арк.
5. Лист-повідомлення про внесення змін до тендерної
документації від 20.04.2007 р. N 221/5 - 1 арк.
6. Протокол засідання тендерного комітету про затвердження
медико-технічних вимог до тендерної документації від 12.03.2007 р.
б/н- 2 арк.
7. Протокол засідання тендерного комітету щодо вибору
процедури закупівлі від 23.02.2007 р. б/н - 2 арк.
8. Реєстр отриманих тендерних пропозицій б/д і б/н - 2 арк.
9. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.05.2007 р.
N 2 - 3 арк.
10. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 11.06.2007 р.
N 3 - 2 арк.
11. Повідомлення про результати торгів від 13.06.2007 р.
N 49 - 1 арк.
12. Повідомлення про результати торгів від 13.06.2007 р.
N 49/1 - 1 арк.
13. Акцепт тендерної пропозиції від 11.06.2007 р.
N 43 - 1 арк.
14. Договір від 20.06.07 р. N У-50-07 - 3 арк.
15. Звіт про результати торгів від 06.08.2007 р. N 1 - 3 арк.
Завдання сформульоване наступним чином: "надати висновок про
законність та обґрунтованість проведення Головним управлінням
охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської
державної адміністрації закупівлі витратних матеріалів для
лікування методом постійного амбулаторного перитонального діалізу"
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Вибір процедури закупівлі. Відповідно до наданого Головним управлінням охорони здоров'я
та медичного забезпечення Київської міської державної
адміністрації (надалі - Замовник) протоколу засідання тендерного
комітету щодо вибору процедури закупівлі від 23.02.2007 р. б/н для
придбання витратних матеріалів для лікування методом постійного
амбулаторного перитонального діалізу обрано процедуру відкритих
торгів зі зменшенням ціни. В порушення вимог ст. 1 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 р.
N 1490-III ( 1490-14 ) (надалі - Закон) в частині заборони
здійснення процедури закупівлі одним замовником в інтересах інших,
Головним управлінням охорони здоров'я та медичного забезпечення
Київської міської державної адміністрації взято на себе функції
Замовника із закупівлі для установ та закладів охорони здоров'я,
які є юридичними особами і розпорядниками коштів.
2. Визначення предмету закупівлі. Згідно оголошення про заплановані торги Замовником предмет
закупівлі визначено, як "витратні матеріали для лікування методом
постійного амбулаторного перитонального діалізу". В порушення вимог розпорядження Антимонопольного комітету
України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) "Про затвердження
форм оголошень про проведення процедур закупівель та Інструкцій
щодо їх заповнення", в оголошенні про проведення торгів,
Замовником не визначено предмет закупівлі відповідно до Державного
класифікатора продукції і послуг ДК 016-97
( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 )
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології і сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ).
3. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі. Замовником оголошення про проведення відкритих торгів із
зменшенням ціни опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
16.04.2007 р. N 16 (87), оголошення N 16011707; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
16.04.2007 р. N 16 (53), оголошення N 3512653. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено в
мережі Інтернат за кодом KHT/F 0491.
4. Тендерна документація. Тендерна документація на закупівлю витратних матеріалів для
лікування методом постійного амбулаторного перитонального діалізу
затверджена Головою тендерного комітету 12.03.2007 р. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Замовником
при формуванні ціни - методики розрахунку ціни тендерної
пропозиції, із зазначенням того, які елементи вона повинна
включати, крім вартості самих товарів (витрати на транспортування,
страхування, податки тощо) не враховано вимоги п. 5.1.7 Закону
України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) в частині
звільнення від оподаткування ПДВ лікарських засобів та виробів
медичного призначення, зареєстрованих та допущених до застосування
в Україні та не зазначено вимоги до учасників в частині дотримання
державного регулювання цін на лікарські засоби та вироби медичного
призначення, що закуповуються державними та комунальними
лікувальними закладами згідно вимог ст. 119 Закону України "Про
Державний бюджет України на 2007 рік" ( 489-16 ), ст. 9 Закону
"Про ціни та ціноутворення" ( 507-12 ) та вимог наказу МОЗ України
від 03.12.2001 р. N 480 ( z1045-01 ), яким доведено Перелік
вітчизняних та імпортних лікарських засобів та виробів медичного
призначення, ціни на які підлягають державному регулюванню. Так, Замовником в Розділі 7 Тендерної документації - "Ціни
пропозиції" (п. п. 7.2, 7.4), відповідно до яких "вартість
тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко
визначені", зазначено, що "в тендерній пропозиції ціни вказуються
за кожну одиницю товару, що пропонується, з урахуванням усіх
податків, зборів та платежів". В Додатку 3 до Тендерної документації - Форма II "Цінова
пропозиція", за якою Замовник пропонує учасникам надавати свої
цінові пропозиції, вартість закупівлі запропоновано надавати з
урахуванням ПДВ, що свідчить про недотримання вимог
вищезазначеного чинного нормативного акту та не забезпечує
максимальну економію і ефективність використання державних коштів. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) розділ 3
Тендерної документації "Надання роз'яснень щодо тендерної
документації" та додаток N 1 до тендерної документації "Відомості
щодо торгів" не містить прізвищ, посад та адрес посадових осіб або
інших працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з
учасниками. В порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) в п. 22
тендерної документації "Відхилення тендерних пропозицій",
Замовником не враховано вимогу щодо відхилення тендерної
пропозиції у разі коли інформація про учасника, який подав
тендерну пропозицію, відсутня в каталозі. В порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) Замовник в
п. 9 тендерної документації "Документи, що підтверджують
кваліфікацію Учасника" та в Додатку 2 до тендерної документації не
вимагає від учасників надання інформації щодо включення їх до
Каталогу процедур державних закупівель, що підтверджується Витягом
з Каталогу. В порушення вимог ч. 5 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація Замовника містить вимоги, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників, а саме, пунктом 29
тендерної документації передбачено захист вітчизняного
товаровиробника у відповідності до вимог ст. 6 Закону, яка на
момент проведення торгів виключена Законом. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в розділі
тендерної документації "Основні умови договору" відсутня вимога
щодо зазначення строку дії договору, що відповідно до вимог
ст. 180 Господарського кодексу України ( 436-15 ) є істотною
умовою договору. В порушення вимог ч. 1 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) тендерною
документацією Замовника не передбачено конфіденційність інформації
щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Таким чином, Тендерна документація Замовника складена з
порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, що може призвести до недобросовісної конкуренції серед
учасників та необ'єктивної і упередженої оцінки тендерних
пропозицій та без дотримання принципів державних закупівель,
передбачених ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) в частині максимальної
економії та ефективного використання державних коштів.
5. Подання та розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від
30.05.2007 р. N 2 пропозиції надали у встановлений термін
3 учасники: - ТОВ "Аптека Біокон" з тендерною пропозицією -
1 526 329,3 грн.; - ЗАТ "Бакмед" з тендерною пропозицією - 1 494 115,1 грн.; - ТОВ "Людмила-Фарм" з тендерною пропозицією -
1 574 892,0 грн. Наданий Замовником протокол розкриття тендерних пропозицій
складений з порушенням вимог розпорядження Антимонопольного
комітету України "Про затвердження форми Протоколу про розкриття
тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти та Інструкції щодо її заповнення
від 20.06.2006 р. N 216-р ( z0900-06 ), а саме, за формою, що не
враховує зміни, внесені розпорядженням Антимонопольного комітету
від 12.04.2007 р. N 138-р ( z0463-07 ). Таким чином, протокол розкриття тендерних пропозицій
складений Замовником з порушенням вимог чинного Законодавства.
6. Оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до наданого Замовником протоколу оцінки тендерних
пропозицій від 11.06.2007 р. N 3 переможцем відкритих торгів зі
зменшенням ціни на закупівлю витратних матеріалів для лікування
методом постійного амбулаторного перитонального діалізу за єдиним
критерієм "ціна" визначено ЗАТ "Бакмед" з тендерною пропозицією -
1 494 115,1 гривень. Переможця торгів визначено з дотриманням строків обрання
переможця.
7. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про
результати торгів. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі
Замовником опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
06.08.2007 р. N 32 (103), оголошення N 32235207Р; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
06.08.2007 р. N 32 (69), оголошення N 6949957. Також оголошення про результати закупівлі оприлюднено в
інформаційній системі мережі Інтернет за кодом VLA/RE 2494. В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення
про результати торгів на закупівлю витратних матеріалів для
лікування методом постійного амбулаторного перитонального діалізу,
Замовником опубліковано - 06.08.2007 р., тобто з порушенням
встановленого Законом терміну в 36 календарних днів. В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення
про результати торгів на закупівлю витратних матеріалів для
лікування методом постійного амбулаторного перитонального діалізу
на суму 1 494 115,1 гривень, Замовником не опубліковано у
міжнародному інформаційному бюлетені, який видає Тендерна палата
України англійською мовою. В порушення вимог ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
в оголошенні про результати проведеної процедури закупівлі не
зазначена кількість закуплених витратних матеріалів для лікування
методом постійного амбулаторного перитонального діалізу, що є
основною умовою договору про закупівлю. Замовником направлено повідомлення про результати торгів
учасникам від 13.06.2007 р. N 49, 49/1 та повідомлення про акцепт
тендерної пропозиції від 11.06.2007 р. N 43 переможцю торгів
ЗАТ "Бакмед". В порушення вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) Замовником в
повідомленнях про результати проведення відкритих торгів зі
зменшенням ціни не зазначено місцезнаходження учасника-переможця. Таким чином, оголошення про результати торгів Замовником
оприлюднено у друкованих засобах з питань державних закупівель з
порушенням встановленого Законом терміну в 36 календарних днів,
чим порушено один з принципів державних закупівель, передбачених
ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) в частині відкритості та прозорості на
всіх стадіях державних закупівель.
8. Укладання договору. За результатами проведеної процедури відкритих торгів зі
зменшенням ціни на закупівлю витратних матеріалів для лікування
методом постійного амбулаторного перитонального діалізу Замовник
уклав договір від 20.06.2007 р. N У-50-07 з переможцем торгів
ЗАТ "Бакмед" на суму 1 494 115,1 гривень, яка в ціні товару
включає ПДВ в сумі 249,02 тис.грн., що суперечить вимогам чинного
законодавства та не забезпечує дотримання принципу державних
закупівель - максимальної економії та ефективного використання
державних коштів. Наданий Замовником на дослідження договір від 20.06.2007 р.
N У-50-07 містить суперечливу інформацію, а саме, в п. 2.2
Договору зазначено, що вартість закупівлі не враховує ПДВ, що не
відповідає наданій Специфікації до договору, що є невід'ємною
частиною договору, яка враховує цей податок. В підтвердження зазначеному оголошення про результати торгів
щодо закупівлі витратних матеріалів для лікування методом
постійного амбулаторного перитонального діалізу від 06.08.2007 р.
N 32235207Р зазначає інформацію про укладений договір з
урахуванням ПДВ. Зазначене свідчить про скрите, завуальоване завищення
вартості закупівлі на суму ПДВ, яка вбачається до безпідставного
перерахування на рахунок переможця торгів ЗАТ "Бакмед" в ціні
товару у сумі 249,02 тис. гривень. Сума укладеного з переможцем торгів договору на поставку
витратних матеріалів для лікування методом постійного
амбулаторного перитонального діалізу на суму 1494,12 тис.грн.
перевищує суму очікуваної вартості закупівлі (900,0 тис, грн.) на
594,12 тис. гривень, що є порушенням п. п. 5, 6 ст. 51 Бюджетного
кодексу України ( 2542-14 ) в частині взяття бюджетних зобов'язань
понад суму, призначену для закупівлі. Таким чином, закупівля проведена Замовником непрозора та
всупереч принципу державних закупівель в частині максимальної
економії і ефективного використання державних коштів, передбачених
ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ). Договір від 20.06.2007 р. N У-50-07 між Замовником та
переможцем торгів ЗАТ "Бакмед" укладено з порушенням вимог статей
29 та 29-1 Закону ( 1490-14 ) і згідно ч. 3 ст. 34 Закону такий
договір вважається недійсним (нікчемним).
9. Складання звітності. Наданий Замовником Звіт про результати торгів (тендеру) на
закупівлю витратних матеріалів для лікування методом постійного
амбулаторного перитонального діалізу від 06.08.2007 р. N 1-апд
складено відповідно до вимог розпорядження Антимонопольного
комітету України "Про затвердження форм Звітів про результати
здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні
кошти та Інструкцій щодо їх заповнення" від 20.06.2006 р. N 219-р
( z0907-06 ) зі змінами. Згідно п. 6 Звіту про результати здійснення процедури
закупівлі від 06.08.2007 р. N 1-апд ціна кожної тендерної
пропозиції оцінювалась з урахуванням ПДВ і найнижча ціна, за якою
обрано переможця, враховує суму податку на додану вартість. Відповідно до вимог розпорядження Антимонопольного комітету
України від 12.04.2007 р. N 138-р ( z0463-07 ), якщо договір
укладено на умовах, які не передбачають сплати ПДВ, замовник
повинен зробити примітку у Звіті про результати проведених торгів
"без ПДВ". Така інформація у Звіті Замовника відсутня та свідчить
про те, що договір укладено з урахуванням зазначеного податку. Таким чином, Звіт про результати здійснення процедури
відкритих торгів зі зменшенням ціни щодо закупівлі товарів, робіт
і послуг за державні кошти Замовника свідчить, що процедура
закупівлі проведена без дотримання принципу максимальної економії
та ефективного використання державних коштів.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів щодо
здійснення Головним управлінням охорони здоров'я та медичного
забезпечення Київської міської державної адміністрації закупівлі
витратних матеріалів для лікування методом постійного
амбулаторного перитонального діалізу за процедурою відкритих
торгів із зменшенням ціни, встановлено численні порушення вимог
Закону ( 1490-14 ) та іншого чинного законодавства у сфері
державних закупівель, а саме: - порушено вимоги ст. 1 Закону ( 1490-14 ) - в частині
заборони здійснення процедури закупівлі одним замовником в
інтересах інших, Головним управлінням охорони здоров'я та
медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації
взято на себе функції Замовника із закупівлі для установ та
закладів охорони здоров'я, які є юридичними особами і
розпорядниками коштів; - порушено вимоги розпорядження Антимонопольного комітету
України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) "Про затвердження
форм Оголошень про проведення процедур закупівель та Інструкцій
щодо їх заповнення" - в оголошенні про проведення торгів
Замовником не визначено предмет закупівлі відповідно до Державного
класифікатора продукції і послуг ДК 016-97
( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології і сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ); - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
при формуванні ціни - методики розрахунку ціни тендерної
пропозиції, не враховано вимоги п. 5.1.7 Закону України "Про
податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) в частині звільнення від
оподаткування ПДВ лікарських засобів та виробів медичного
призначення, зареєстрованих та допущених до застосування в Україні
та вимоги до учасників в частині дотримання державного регулювання
цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, згідно
вимог ст. 119 Закону України "Про Державний бюджет України на
2007 рік" ( 489-16 ), ст. 9 Закону "Про ціни та ціноутворення"
( 507-12 ) та вимог наказу МОЗ України від 03.12.2001 р. N 480
( z1045-01 ), яким доведено Перелік вітчизняних та імпортних
лікарських засобів та виробів медичного призначення, ціни на які
підлягають державному регулюванню; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - розділ 3
Тендерної документації "Надання роз'яснень щодо тендерної
документації" та додаток N 1 до тендерної документації "Відомості
щодо торгів" не містить прізвищ, посад та адрес посадових осіб або
інших працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з
учасниками; - порушено вимоги ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) - в п. 22
тендерної документації "Відхилення тендерних пропозицій"
Замовником не враховано вимогу щодо відхилення тендерної
пропозиції у разі, коли інформація про учасника, який подав
тендерну пропозицію, відсутня в каталозі; - порушено вимоги ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) - Замовник в
п. 9 тендерної документації "Документи, що підтверджують
кваліфікацію Учасника" та в Додатку 2 до тендерної документації не
вимагає від учасників надання інформації щодо включення їх до
Каталогу процедур державних закупівель, що підтверджується Витягом
з Каталогу; - порушено вимоги ч. 5 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - тендерна
документація Замовника містить вимоги, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників, а саме, пунктом 29
тендерної документації передбачено захист вітчизняного
товаровиробника у відповідності до вимог ст. 6 Закону, яка на
момент проведення торгів виключена Законом; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - в розділі
тендерної документації "Основні умови договору" відсутня вимога
щодо зазначення строку дії договору, що відповідно до вимог
ст. 180 Господарського кодексу України ( 436-15 ) є істотною
умовою договору; - порушено вимоги ч. 1 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) - тендерною
документацією Замовника не передбачено конфіденційність інформації
щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій; - порушено вимоги розпорядження Антимонопольного комітету
України "Про затвердження форми Протоколу про розкриття тендерних
пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і
послуг за державні кошти та Інструкції щодо її заповнення від
20.06.2006 р. N 216-р ( z0900-06 ), а саме, протокол розкриття
складено за формою, що не враховує зміни, внесені розпорядженням
Антимонопольного комітету від 12.04.2007 р. N 138-р ( z0463-07 ); - порушено вимоги ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) -
оголошення про результати торгів на закупівлю витратних матеріалів
для лікування методом постійного амбулаторного перитонального
діалізу, Замовником опубліковано - 06.08.2007 р., тобто з
порушенням встановленого Законом терміну в 36 календарних днів; - порушено вимоги ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником в оголошенні про результати проведеної процедури
закупівлі не зазначена кількість закуплених витратних матеріалів
для лікування методом постійного амбулаторного перитонального
діалізу; - порушено вимоги ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
в повідомленнях про результати проведення відкритих торгів зі
зменшенням ціни не зазначено місцезнаходження учасника-переможця; - порушено вимоги пп. 5, 6 ст. 51 Бюджетного кодексу України
( 2542-14 ) - сума укладеного з переможцем торгів договору на суму
1494,12 тис.грн. перевищує суму очікуваної вартості закупівлі
(900,0 тис.грн.) на 594,12 тис. гривень, тобто, закупівля
проведена понад зазначену очікувану вартість закупівлі. Таким чином, процедура закупівлі Головним управлінням охорони
здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної
адміністрації витратних матеріалів для лікування методом
постійного амбулаторного перитонального діалізу на суму
1494,12 тис.грн. проведена з грубим порушенням вимог чинного
законодавства, без урахування пільг, наданих в оподаткуванні ПДВ у
сумі 249,02 тис. гривень та понад зазначену очікувану вартість
закупівлі на 594,12 тис. гривень, чим не дотримано принципи
державних закупівель в частині досягнення максимальної економії і
ефективного використання державних коштів та прозорості здійснення
процедури закупівлі, передбачених ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ), що
призвело до завищення вартості закупівлі та втрат державних
коштів, в чому вбачається нанесення збитків державі. Договір від 20.06.2007 р. N У-50-07 між Замовником та
переможцем торгів ЗАТ "Бакмед" укладено з порушенням вимог
статей 29 та 29-1 Закону ( 1490-14 ) і згідно ч. 3 ст. 34 Закону
такий договір вважається недійсним (нікчемним). Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) у разі встановлення недійсності договору Законом
( 1490-14 ) такий договір є недійсним (нікчемним) і визнання
такого договору недійсним судом не вимагається. Дії тендерного комітету Головного управління охорони здоров'я
та медичного забезпечення Київської міської державної
адміністрації щодо організації та проведення процедури закупівлі
витратних матеріалів для лікування методом постійного
амбулаторного перитонального діалізу можуть містити ознаки
суспільно небезпечних діянь, визначених ст. 364 Кримінального
кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: