open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
22.01.2008 N в-463/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку громадського контролю відповідно до
статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти" ( 1490-14 ).
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника: Назва: Головне управління у справах сім'ї та молоді
виконавчого органу Київської міської ради. Адреса: 01034, м. Київ, вул. Рейтерська, 8/5, літ. Б.
2. Головний розпорядник: Головне управління у справах сім'ї
та молоді виконавчого органу Київської міської ради.
3. Відповідальний за проведення торгів: Березенко Сергій
Іванович. Тел. (044) 279-81-71.
4. Предмет закупівлі: послуги з оздоровлення дітей під час
літніх канікул.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги.
6. Джерело фінансування закупівель: місцевий бюджет
7. Очікувана вартість закупівлі: 3 193,00 тис.грн.
8. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
23.04.2007 р., закінчення - 18.06.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Оголошення про проведення відкритих, двоступеневих торгів
та торгів із зменшенням ціни (редукціону) на закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти б/д, б/н - 1 арк.
2. Тендерна документація на закупівлю послуг з оздоровлення
дітей під час літніх канікул від 11.04.2007 року б/н - 24 арк.
3. Наказ про затвердження Положення про тендерний комітет
від 14.06.2007 року з додатком - 2 арк.
4. Наказ про внесення змін до складу тендерного комітету
від 12.07.2007 року N 85-к - 2 арк.
5. Положення про тендерний комітет від 14.06.2007 року
N 61-к - 5 аркушів.
6. Кошторис на 2007 рік - 3 арк.
7. Річний план державних закупівель на 2007 рік - 2 арк.
8. Повідомлення про присвоєння кодів про розміщення повної
інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в
мережі Інтернет - 1 арк.
9. Повідомлення про розміщення річного плану закупівель в
мережі Інтернет - 1 арк.
10. Тендерні пропозиції учасників торгів - 7 арк.
11. Протокол розкриття тендерних пропозицій з додатком
від 08.05.2007 року - 5 арк.
12. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 08.05.2007 року
N 4/1 - 3 арк.
13. Акцепт тендерної пропозиції - 5 арк.
14. Договір від 21.05.2007 року N 59 з плановою калькуляцією
витрат та графіком заїздів на 2007 рік - 6 арк.
15. Договір від 21.05.2007 року N 65/2 з додатком та
калькуляцією вартості послуг з оздоровлення дітей - 6 арк.
16. Договір від 21.05.2007 року N 59/1 з додатком та
калькуляцією вартості перебування дітей - 6 арк.
17. Договір від 21.05.2007 року N 59/6 з додатком та
калькуляцією вартості перебування дітей - 6 арк.
18. Договір від 21.05.2007 року N 59/4 з додатком та
калькуляцією одного дня перебування - 6 арк.
19. Договір від 21.05.2007 року N 59/3 з додатками - 10 арк.
20. Платіжні доручення - 7 арк.
21. Звіт про результати здійснення процедури закупівлі -
4 арк.
Завдання сформульоване наступним чином: "надати висновок про
законність та обґрунтованість проведення Головним управлінням у
справах сім'ї та молоді виконавчого органу Київської міської ради
закупівлі послуг з оздоровлення дітей під час літніх канікул".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету,
кваліфікації членів тендерного комітету. Тендерний комітет Головного управління у справах сім'ї та
молоді виконавчого органу Київської міської ради (надалі -
Замовник) створено відповідно до наказу від 14.06.2007 р. N 67-к у
кількості 6 осіб. Головою тендерного комітету призначено першого
заступника начальника Головного управління Березенка С.І.
Інформація про членів тендерного комітету:
------------------------------------------------------------------ | N | П.І.Б. | Дата та номер |Займана посада | N, дата | |з/п| |розпорядчого акта| в ТК | свідоцтва | | | | включення до | | чи | | | |складу тендерного| |сертифіката| | | | комітету | | | |---+--------------+-----------------+---------------+-----------| | 1 |Березенко С.І.|Наказ від |Голова |Свідоцтво | | | |14.06.2007 р. |тендерного |відсутнє | | | |N 67-к |комітету | | |---+--------------+-----------------+---------------+-----------| | 2 |Пугачова Т.Б. |Наказ від |Член тендерного|Свідоцтво | | | |14.06.2007 р. |комітету |відсутнє | | | |N 67-к | | | |---+--------------+-----------------+---------------+-----------| | 3 |Прокопів В.В. |Наказ |Член тендерного|Свідоцтво | | | |від.14.06.2007 р.|комітету |відсутнє | | | |N 67-к | | | |---+--------------+-----------------+---------------+-----------| | 4 |Блоцький Ю.С. |Наказ від |Член тендерного|Свідоцтво | | | |14.06.2007 р. |комітету |відсутнє | | | |N 67-к | | | |---+--------------+-----------------+---------------+-----------| | 5 |Коляда В.С. |Наказ від |Член тендерного|Свідоцтво | | | |14.06.2007 р. |комітету |відсутнє | | | |N 67-к | | | |---+--------------+-----------------+---------------+-----------| | 6 |Іваненко О.М. |Наказ від |Член тендерного|Свідоцтво | | | |14.06.2007 р. |комітету |відсутнє | | | |N 67-к | | | ------------------------------------------------------------------
В порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) - головою
тендерного комітету не призначено заступника і відповідального
секретаря тендерного комітету. Таким чином, Замовником не проведено в повній мірі загальні
організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету.
2. Фінансування закупівель. Відповідно річного плану державних закупівель на 2007 р.
придбання "послуг з оздоровлення" передбачено в сумі
3354,00 тис. гривень. В порушення вимог п. 3 Інструкції щодо форми Річного плану
державних закупівель, який підлягає оприлюдненню, затвердженої
розпорядженням Антимонопольного комітету України від 20.06.2006 р.
N 218-р ( z0904-06 ) "Про затвердження форм Річного плану
закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти", загальна
очікувана вартість предмета закупівлі не вказана прописом. Річний план закупівель товарів, робіт та послуг за державні
кошти Замовником оприлюднено в інформаційній системі мережі
Інтернет на сайті www.zakupivli.com - PIL/AJ-рп 167
від 25.01.2007 р.
3. Вибір процедури закупівлі. В порушення вимог ч. 5 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) рішення щодо
організації проведення процедури закупівлі послуг з оздоровлення
дітей під час літніх канікул на 2007 рік тендерним комітетом не
приймалось і Замовником для дослідження не надано. Відповідно до річного плану закупівель на 2007 рік
передбачено придбати послуги з оздоровлення дітей під час літніх
канікул за процедурою "відкриті торги".
4. Визначення предмету закупівлі. В порушення вимог п. 5 розпорядження Антимонопольного
комітету України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) предмет
закупівлі не визначено за кодом класифікатора продукції і послуг
ДК 016-97 ( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології і сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ).
Відповідно до класифікатора предмет закупівлі визначається за
кодом 55.23.12.200 - "послуги курортних закладів оздоровчого
характеру".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі. Головним управлінням у справах сім'ї та молоді виконавчого
органу Київської міської ради оголошення про проведення відкритих
торгів опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 23.04.2007 р. N 17 (88), оголошення N 17025207; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до. сфери державних закупівель
від 23.04.2007 р. N 17 (54), оголошення N 3630754. - у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements" від 23.04.2007 р. N 17 (40), оголошення
N М-17-015-07. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com - BAP/N 0583. В порушення вимог ст. 13 Закону ( 1490-14 ) Замовником в
оголошенні проведення торгів оприлюднено за процедурою "відкриті
торги", яка на час здійснення процедури закупівлі не
застосовувалась в сфері державних закупівель. В порушення вимог ч. 1 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) - в
оголошенні про проведення торгів Замовником не зазначено кількість
путівок, що закуповуються; кваліфікаційні вимоги, яким повинні
відповідати учасники. Таким чином, оголошення про заплановану процедуру закупівлі
надано з недотриманням вимог Закону ( 1490-14 ), не забезпечує
повного достовірного інформування учасників про заплановану
процедуру, що негативно впливає на створення оптимального
конкурентного середовища учасників.
6. Тендерна документація. Тендерна документація для учасників щодо закупівлі послуг з
оздоровлення дітей під час літніх канікул до участі у процедурі
відкритих торгів затверджена 11.04.2007 р. та підписана головою
тендерного комітету Березенком С.І. В порушення вимог ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) -
в Додатку 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження
відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам
замовника" Тендерної документації, при наданні тендерних
пропозицій учасниками, Замовником не вимагається інформація про
відсутність рішення про визнання учасника в установленому порядку
банкрутом чи порушення проти нього справи про банкрутство. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - розділ 3
Тендерної документації "Надання роз'яснень щодо тендерної
документації" та додаток N 1 до тендерної документації "Відомості
щодо торгів" не містить прізвищ, посад та адрес посадових осіб або
інших працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з
учасниками. Замовником в розділі 7 Тендерної документації - "Ціни
пропозиції" (п. 7.3) зазначено, що вартість тендерної пропозиції
та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Проте, в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в
частині формування ціни тендерної пропозиції учасника - методики
розрахунку ціни тендерної пропозиції не враховано вимоги п. 5.1.9
Закону України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) в
частині звільнення від оподаткування ПДВ путівок на
санаторно-курортне лікування та відпочинок на території України
фізичних осіб віком до 18 років". Тендерна форма "Пропозиція" - Додаток N 3 до Тендерної
документації, за якою передбачено надавати учасникам свої
пропозиції, зазначає ціну з урахуванням ПДВ, що свідчить про
недотримання Замовником вимог вищезазначених нормативних актів. В порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) -
у п. 23 тендерної документації "Конфіденційність" Замовником не
передбачено Антимонопольний комітет України, як уповноважений
орган у сфері державних закупівель, який має виключне право на
отримання інформації про розгляд та оцінку тендерних пропозицій до
укладання договору. В порушення вимог п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України
( 2542-14 ) та ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) у додатку N 4
тендерної документації "Критерії та методика оцінки тендерних
пропозицій", оцінка за критерієм "Умови розрахунків" передбачає
надання переваги учасникам, умовою яких є попередня оплата в
розмірі 100 та 50%. В порушення вимог ст. 180 Господарського кодексу ( 436-15 )
України та ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - в розділі тендерної
документації "Основні умови договору", в основних умовах, які
обов'язково мають бути включені до договору про закупівлю не
зазначено інформації щодо строку дії договору. В порушення вимог ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - технічне
завдання тендерної документації не містить детального опису
послуг, які закуповуються з викладенням об'єктивних технічних та
якісних характеристик, передбачених наказом Міністерства охорони
здоров'я України від 19 червня 1996 року N 172 ( z0378-96 ) "Про
затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування
та експлуатації оздоровчих закладів", а саме: - опис технічних можливостей учасника (заходи щодо
гарантування екологічної безпеки, та безпеки умов експлуатації -
дозвіл СЕС про обстеження найближчих пляжів); - забезпечення цілодобового водопостачання (графік гарячої
води), охорони, обслуговування медичного персоналу, міжміського
зв'язку; - якість харчування (дозвіл СЕС щодо кратності та
калорійності харчування дітей у закладі, відомості про
постачальників продукції для організації харчування дітей),
санітарний паспорт. Таким чином, Тендерна документація Замовника складена з
порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, не містить всієї необхідної інформації щодо предмета
закупівлі, формування ціни тендерної пропозиції, не забезпечує
об'єктивної і добросовісної конкуренції серед учасників, що
свідчить про недотримання принципів державних закупівель,
передбачених ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) в частині відкритості та
прозорості державних закупівель, максимальної економії та
ефективного використання державних коштів.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій. В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником Протокол розкриття тендерних пропозицій
від 08.05.2007 р. N 4 надіслано в порядку здійснення громадського
контролю Тендерній палаті України - 07.08.2007 р., з порушенням
встановленого терміну на 76 календарних днів. Тендерні пропозиції згідно Протоколу розкриття тендерних
пропозицій від 08.05.2007 р. N 4, по 5 лотах подано п'ятьма
учасниками, а саме: за лотами N 1, 2 та 3: - ТОВ "Азов-Стиль" ДОЦ "Лісова пісня" з тендерною
пропозицією - 74,00 грн., за 1 діто/день; - ТОВ "Оздоровчий комплекс "Факел" з тендерною пропозицією -
75,00 грн. за 1 діто/день; - Дитячий оздоровчий комплекс "Дельфін" з тендерною
пропозицією - 78,00 грн. за 1 діто/день за лотами N 4 та 5: - УСБ "Закарпаття" з тендерною пропозицією - 70,00 грн.
за 1 діто/день; - УСРПМ "Зміна" з тендерною пропозицією - 65,00 грн.
за 1 діто/день; - ТОВ "Оздоровчий комплекс "Факел" з тендерною пропозицією -
75,00 грн. за 1 діто/день. Згідно додатка до протоколу розкриття тендерних пропозицій
від 08.05.2007 року N 4 торги за лотом N 6 не відбулися. Згідно наданих для дослідження тендерних пропозицій учасників
торгів тендерні пропозиції надали наступні учасники: - УСРПМ "Зміна" з тендерною пропозицією - 65,00 грн.
за 1 діто/день без зазначення інформації про ПДВ в ціні товару та
загальної вартості суми тендерної пропозиції; - ТОВ "Азов-Стиль" ДОЦ "Лісова пісня" з тендерною пропозицією
за лотом N 1 - 788 000,00 грн. з урахуванням ПДВ; - ТОВ "Оздоровчий комплекс "Факел" з тендерною пропозицією за
лотом N 1 - 675 000,00 грн. без зазначення інформації про ПДВ в
ціні товару; - Дитячий оздоровчий комплекс "Дельфін" з тендерною
пропозицією за лотом N 2 - 702 000,00 грн. з урахуванням ПДВ: - УСБ "Закарпаття" з тендерною пропозицією - 378 000,00 грн.
з урахуванням ПДВ. Зазначене є порушенням п. 7.1 і п. 7.3 Тендерної
документації - "Ціни пропозиції", відповідно до яких вартість
тендерних пропозицій та всі інші ціни повинні бути чітко
визначені; ціни на товари, які учасник пропонує поставити за
Договором, повинні чітко визначати податки і збори, що сплачуються
або мають бути сплачені та всі інші витрати. Таким чином, тендерні пропозиції учасників УСРПМ "Зміна" та
ТОВ "Оздоровчий комплекс "Факел", прийняті до оцінки Замовником,
не відповідають вимогам Тендерної документації, є неприйнятними до
співставлення і порівняння, так як чітко не зазначають інформацію
про ПДВ в ціні товару, що не забезпечує добросовісну конкуренцію
серед учасників та прозорість проведення процедури закупівлі. Згідно додатка до протоколу розкриття тендерних пропозицій
"Реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.05.2007 р. N 4" та
наданих для дослідження тендерних пропозицій учасників торгів
свідчить, що тендерні пропозиції ДОК "Дельфін" за лотами N 1 та 3,
ТОВ "Оздоровчий комплекс "Факел" за лотами N 2, 3, 4 та 5,
ТОВ "Азов-Стиль" ДОЦ "Лісова пісня" за лотами N 2 та 3 не
надавались. Зазначене свідчить, що Замовником торги проведено формально
та визначено переможців заздалегідь, з порушенням принципу
відкритості та прозорості державних закупівель, на власний
розсуд - з недотриманням принципу добросовісної конкуренції серед
учасників. Згідно додатка до протоколу розкриття тендерних пропозицій
тендерні пропозиції 2 учасників УСБ "Закарпаття" та
ТОВ "Оздоровчий комплекс "Факел" не відповідають вимогам додатка
"Технічні вимоги" тендерної документації, а саме: - всупереч вимогам Тендерної документації по лоту N 4
прийнята тендерна пропозиція ТОВ "Оздоровчий комплекс "Факел", за
якою Замовником вимагалося надання послуг з оздоровлення, в
Західній Україні не відповідала вимогам, оскільки оздоровчий
заклад знаходиться на узбережжі Чорного моря; - по лоту N 5 надані тендерні пропозиції УСБ "Закарпаття" та
ТОВ "Оздоровчий комплекс "Факел" не відповідали вимогам Тендерної
документації, оскільки оздоровчий заклад не знаходиться на
території Київської області. Згідно листа Головного управління у справах сім'ї та молоді
виконавчого органу Київської міської ради N 055/834
від 16.08.2007 р. зазначається, що Тендерна документація не
містить таку умову, як включення до Тематичного каталогу учасників
процедур закупівель, що суперечить п. 1.3 розділу N 1 "Загальна
частина" Тендерної документації та п. 4.6 Додатка N 2 "Перелік
документів, які вимагаються для підтвердження пропозиції учасника
кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника". В порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) тендерним
комітетом не перевірена ступінь відповідності поданих учасниками
документів, а саме, відповідність тендерних пропозицій учасників в
частині формування ціни вимогам Тендерної документації, наявності
витягу із тематичного каталогу учасників і наявність дозволу на
виконання послуг, що вимагалося Замовником. В порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) і п. 24.1
Тендерної документації - тендерні пропозиції всіх учасників
торгів, що не відповідали кваліфікаційним вимогам та умовам
тендерної документації, Замовником не відхилені і допущені до
оцінки. В порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) Замовником
торги не відмінені, оскільки на участь у торгах подано менше
3 тендерних позицій щодо предмета закупівлі, визначеного
Замовником у тендерній документації. Наданий Замовником протокол розкриття тендерних пропозицій
складений з порушенням вимог розпорядження Антимонопольного
комітету України "Про затвердження форми Протоколу про розкриття
тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти та інструкції щодо її заповнення
від 20.06.2006 р. N 216-р ( z0900-06 ), а саме: - відсутні наступні пункти форми протоколу розкриття: "Торги
відмінено", "Визнати торги такими, що не відбулися", "Під час
проведення процедур торгів тендерним комітетом було отримано
принаймні одну скаргу", "Інша інформація". В порушення вимог ч. 1 ст. 7 Закону ( 1490-14 ) - Замовник не
забезпечив створення умов для проведення прозорих державних
закупівель та в порушення вимог ч. 4 ст. 7 Закону не відхилив
тендерну пропозицію учасника - УСРПМ "Зміна", який є з Замовником
пов'язаною особою та перебуває під спільним контролем Київської
міської державної адміністрації. Протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднено в мережі
Інтернет за кодом BR/GA-пр 6325/ААМ від 15.05.2007 р. Таким чином, порушено вимоги чинного законодавства -
Замовником не забезпечено створення умов для проведення прозорих
державних закупівель, не відхилено тендерні пропозиції учасників,
що не відповідали кваліфікаційним вимогам, умовам тендерної
документації та не відхилено тендерну пропозицію учасника, з яким
замовник є пов'язаною особою та перебуває під спільним контролем
Київської міської державної адміністрації.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця. В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
Протокол оцінки тендерних пропозицій надіслано в порядку
здійснення громадського контролю Тендерній палаті України -
23.08.2007 р., з порушенням встановленого терміну на
72 календарних днів. В порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) Замовником
проведена оцінка тендерних пропозицій тільки одного учасника по
кожному лоту, всупереч того, що Замовником не відхилена жодна
тендерна пропозиція учасника. Згідно з Протоколом оцінки тендерних пропозицій
від 08.05.2007 р. N 4/1 визначено переможцем торгів: За лотом N 1 ТОВ "Азов-Стиль" ДОЦ "Лісова пісня" з найменшою
ціною тендерної пропозиції відповідно у сумі 777,00 тис.грн. За лотом N 2 визначено переможцем торгів Дитячий оздоровчий
комплекс "Дельфін" з тендерною пропозицією відповідно у сумі
702,00 тис.грн. За лотом N 3 визначено переможцем торгів ТОВ "Оздоровчий
комплекс "Факел" з тендерною пропозицією відповідно у сумі
912,60 тис.грн. За лотом N 4 визначено переможцем торгів КП УСБ "Закарпаття"
з тендерною пропозицією відповідно у сумі 378,00 тис.грн. За лотом N 5 визначено переможцем торгів УСРПМ "Зміна" з
тендерною пропозицією відповідно у сумі 585,00 тис.грн. В порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) оцінка
тендерних пропозицій учасників проведена всупереч визначеній в
Тендерній документації методиці оцінки тендерних пропозицій
учасників: ціна, строк надання послуг та умови розрахунків. Крім
того, Замовником при оцінці тендерних пропозицій учасників не
враховувалися такі основні показники, як термін оздоровлення дітей
та найменша ціна перебування 1 діто/день, на підставі яких
визначається загальна вартість тендерної пропозиції, що призвело
до завищення вартості закупівлі та втрат державних коштів в сумі
71,3 тисяч гривень.
Інформація наведена в таблиці:
----------------------------------------------------------------------- | Показники | Лот | Лот | Лот | Лот | Лот |Всього| | | N 1 | N 2 | N 3 | N 4 | N 5 | | |----------------------+-------+-------+-------+-------+-------+------| |1. Найменша ціна | 74,0 | 74,0 | 74,0 | 65,0 | 65,0 | х | |тендерної пропозиції, | | | | | | | |що надана за лотом, | | | | | | | |грн. за 1 діто/день | | | | | | | |----------------------+-------+-------+-------+-------+-------+------| |2. Ціна обраної | 74,0 | 78,0 | 75,0 | 70,0 | 65,0 | х | |тендерної пропозиції, | | | | | | | |грн. за 1 діто/день | | | | | | | |----------------------+-------+-------+-------+-------+-------+------| |3. Термін перебування | 21 | 18 | 18 | 18 | 18 | х | |1 дитини за путівкою | | | | | | | |----------------------+-------+-------+-------+-------+-------+------| |4. Кількість путівок, | 500 | 500 | 460 | 300 | 500 | х | |од. | | | | | | | |----------------------+-------+-------+-------+-------+-------+------| |5. Сума обраної |777 000|702 000|621 000|378 000|585 000| х | |тендерної пропозиції, | | | | | | | |грн. (п. 2 х п. 3 х | | | | | | | |п. 4) | | | | | | | |----------------------+-------+-------+-------+-------+-------+------| |6. Сума тендерної |777 000|666 000|612 720|351 000|585 000| х | |пропозиції учасника, | | | | | | | |який надав найменшу | | | | | | | |тендерну пропозицію та| | | | | | | |яка підлягає акцепту | | | | | | | |(п. 1 х п. 3 х п. 4) | | | | | | | |----------------------+-------+-------+-------+-------+-------+------| |7. Сума завищення | - |36 000 | 8280 |27 000 | - |71 280| |вартості закупівлі, | | | | | | | |грн. (п. 5 - п. 6) | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------
Таким чином, визначення переможця торгів Замовником проведено
формально, з порушенням принципу відкритості та прозорості
державних закупівель та на власний розсуд - з недотриманням
принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про
результати торгів. В порушення вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) Замовником
надіслано переможцям повідомлення про акцепт тендерної пропозиції:
ТОВ "Оздоровчий комплекс "Факел", УСРПМ "Зміна", КП УСБ
"Закарпаття", ТОВ "Азов-Стиль" ДОЦ "Лісова пісня" та Дитячий
оздоровчий комплекс "Дельфін" з порушенням встановленого строку на
3 календарних дні. Повідомлення про результати торгів оприлюднено Замовником в
інформаційних системах мережі Інтернет за кодом TLO/FO-акц
6326/ААМ від 15.05.2007 р. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі
N 25183507Р опубліковано в Інформаційному бюлетені Тендерної
палати України від 18.06.2007 року N 25 (96) і в Спеціалізованому
друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною формою
розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних
закупівель N 6237570 від 18.06.2007 року N 25 (62). В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником оголошення про результати торгів було опубліковано в
інформаційному бюлетені Тендерної палати та в спеціалізованому
друкованому засобі масової інформації з порушенням встановленого
терміну на 18 календарних днів пізніше. В порушення вимог ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником в оголошенні про результати торгів не вказані всі
переможці торгів та зазначена невірна вартість договору про
закупівлю по лоту N 3. Оголошення про результати торгів оприлюднено в мережі
Інтернет за кодом WY/DN 2458. Таким чином, в оголошення про результати торгів не зазначена
інформація про переможців торгів в повному обсязі, не вірно
зазначена вартість договору по лоту N 3, повідомлення учасникам
про результати торгів через інформаційні засоби у сфері державних
закупівель проводились з порушенням встановлених термінів.
10. Укладення договору. В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
надано інформацію щодо укладеного договору та про виконання
договору до Тендерної палати України 07.08.2007 року або по
завершенню 68 календарних днів від дня встановленого терміну, який
закінчується 31.05.2007 року. Між Замовником та переможцем торгів по лоту N 1 - ТОВ "Азов
стиль" ДОЦ "Лісова пісня" укладено договір від 21.05.2007 р. N 59
про надання послуг з оздоровлення дітей на загальну
суму 777 000,00 грн., що відповідає акцептованій тендерній
пропозиції. В порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України
від 14.04.97 року N 323 ( 323-97-п ) "Про організацію і фінансове
забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей в Україні"
організацію та відпочинок дітей Замовником проведено з
ігноруванням вимог щодо укладання прямих угод з оздоровчими
закладами на конкурсній основі, так як переможець процедури
закупівлі - ТОВ "Азов стиль", з яким укладено договір про надання
послуг з оздоровлення дітей під час літніх канікул, є посередником
і пропонує послуги Дитячого оздоровчого центру "Лісова пісня". Між Замовником та переможцем торгів по лоту N 2 - ПП "ДОК
"Дельфін" укладено договір від 21.05.2007 р. N 65/2 про надання
послуг з оздоровлення дітей на загальну суму 702 000,00 грн., що
відповідає акцептованій тендерній пропозиції. В порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
укладено договори від 21.05.2007 р. N 59/1 та від 21.05.2007 р.
N 59/6 про надання послуг з оздоровлення дітей на загальну суму
912,6 тис.грн. з переможцем торгів по лоту N 3 - ТОВ "ОК "Факел"
на суму, що перевищує акцептовану тендерну пропозицію переможця -
621,0 тис.грн., що призвело до завищення вартості закупівлі та
втрат державних коштів на суму 291,6 тисяч гривень. В порушення вимог ч. 2, 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в
договорах від 21.05.2007 р. N 59/1, N 59/6 не враховані вимоги
ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) та ст. 180
Господарського кодексу України ( 436-15 ) в частині зазначення
основних умов - не містить істотної умови договору щодо можливості
зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування
видатків. Договори було укладено всупереч вимогам тендерної
документації, а саме: відповідно до розділу "Технічне завдання"
Тендерної документації вимагалося оздоровити 460 осіб, а
відповідно до додатків N 2 вищезазначених договорів Замовником
укладено договори на закупівлю 676 путівок. Між Замовником та переможцем торгів по лоту N 4 - КП "УСБ
"Закарпаття" укладено договір від 21.05.2007 р. N 59/4 про надання
послуг з оздоровлення дітей на загальну суму 378 000,00 грн., що
відповідає акцептованій тендерній пропозиції. Між Замовником та переможцем торгів по лоту N 5 - Центром
соціального розвитку "УСБ "Зміна" укладено договір
від 21.05.2007 р. N 59/3 про надання послуг з оздоровлення дітей
на загальну суму 585 000,00 грн., що відповідає акцептованій
тендерній пропозиції. Таким чином, укладення договорів всупереч вимогам тендерної
документації призвело до завищення вартості закупівлі на суму
291,6 тис.грн., що суперечить принципам державних закупівель в
частині максимальної економії та ефективності використання
державних коштів, доведених ч. 1 ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ).
11. Складання звітності. В порушення вимог ч. 5 ст. 173 Закону ( 1490-14 ) - Звіт про
результати здійснення процедури закупівлі затверджений
18.06.2007 року, переданий в порядку здійснення громадського
контролю до Тендерної палати України на 42 календарних днів
пізніше - 07.08.2007 року, тобто з порушенням встановленого
терміну, який закінчився 05.07.2007 року. Звіт про результати здійснення процедури закупівлі складено
від 18.06.2007 р. N 3. Згідно п. 6.1 наданого Звіту ціна кожної тендерної
пропозиції, яка оцінювалася визначена з урахуванням ПДВ, що є
порушенням вимог чинного законодавства в частині звільнення від
оподаткування ПДВ путівок на санаторно-курортне лікування та
відпочинок на території України фізичних осіб віком до 18 років. Таким чином, вартість закупівлі проведена без урахування
пільг, наданих в оподаткуванні ПДВ, в чому вбачається втрата
державних коштів та нанесення збитків державі у сумі
559,1 тис. гривень. Звіт про результати торгів оприлюднено Замовником в
інформаційних системах мережі Інтернет за кодом YUC/HO-зв 6327/ААМ
від 18.06.2007 р. з дотриманням встановленого терміну.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження по запланованій
процедурі закупівлі послуг з оздоровлення дітей під час літніх
канікул, здійсненої Головним управлінням у справах сім'ї та молоді
виконавчого органу Київської міської ради встановлено порушення
вимог чинного законодавства, а саме: - порушено вимоги п. 5 розпорядження Антимонопольного
комітету України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) предмет
закупівлі не визначено за кодом класифікатора продукції і послуг
ДК 016-97 ( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології і сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ). - порушено вимоги ч. 4 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) - головою
тендерного комітету не призначено заступника і відповідального
секретаря тендерного комітету. - порушено вимоги ч. 5 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) - рішення
щодо організації проведення процедури закупівлі послуг з
оздоровлення дітей під час літніх канікул на 2007 рік тендерним
комітетом не приймалось і Замовником для дослідження не надано. - порушено вимоги ст. 13 Закону ( 1490-14 ) торги проводяться
за процедурою закупівлі "відкриті торги", яка на дату проведення
торгів була відмінена Законом і не застосовувалась. - порушено вимоги ч. 1 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) - в
оголошенні про проведення торгів Замовником не зазначено кількість
путівок, що закуповуються; кваліфікаційні вимоги до учасників. - порушено вимоги ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
не вимагається інформація щодо відсутності рішення про визнання
учасника в установленому порядку банкрутом чи порушення проти
нього справи про банкрутство. - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) розділ 3
Тендерної документації "Надання роз'яснень щодо тендерної
документації" не містить прізвищ, посад та адрес посадових осіб
або інших працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок
з учасниками. - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в частині
формування ціни тендерної пропозиції учасника - методики
розрахунку ціни тендерної пропозиції не враховано вимоги п. 5.1.9
Закону України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) в
частині звільнення від оподаткування ПДВ путівок на
санаторно-курортне лікування та відпочинок на території України
фізичних осіб віком до 18 років. - порушено вимоги ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) - у п. 23
тендерної документації "Конфіденційність" Замовником не
передбачено Антимонопольний комітет України, як уповноважений
орган у сфері державних закупівель, який має виключне право на
отримання інформації про розгляд та оцінку тендерних пропозицій до
укладання договору. - порушено вимоги п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України
( 2542-14 ) та ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) у додатку N 4
тендерної документації "Критерії та методика оцінки тендерних
пропозицій", оцінка за критерієм "Умови розрахунків" передбачає
надання переваги, учасникам, умовою яких є попередня оплата в
розмірі 100 та 50 відсотків. - порушено вимоги ст. 180 Господарського кодексу України
( 436-15 ) та ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в розділі тендерної
документації "Основні умови договору", в основних умовах, які
обов'язково мають бути включені до договору про закупівлю не
зазначено інформацію щодо строку дії договору. - порушено вимоги ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) технічне
завдання тендерної документації не містить повного опису послуг,
які закуповуються з викладенням об'єктивних технічних та якісних
характеристик. - порушено вимоги ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) - протокол
розкриття, оцінки тендерних пропозицій, звіт про результати
закупівлі надані в порядку здійснення громадського контролю
Тендерній палаті з порушенням встановленого терміну. - порушено вимоги розпорядження Антимонопольного комітету
України "Про затвердження форми Протоколу про розкриття тендерних
пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і
послуг за державні кошти та Інструкції щодо її заповнення
від 20.06.2006 р. N 216-р ( z0900-06 ) - протокол розкриття
тендерних пропозицій не містить всієї необхідної інформації. - порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) - тендерним
комітетом не перевірена ступінь відповідності поданих учасниками
документів, а саме, відповідність тендерних пропозицій учасників в
частині формування ціни вимогам Тендерної документації, наявності
витягу із тематичного каталогу учасників і наявність дозволу на
виконання певних послуг, що вимагалося Замовником. - порушено вимоги ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) і п. 24.1
Тендерної документації - тендерні пропозиції учасників торгів, що
не відповідали кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної
документації, Замовником не відхилені і допущені до оцінки. - порушено вимоги ч.1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
торги не відмінені, оскільки на участь у торгах подано менше
3 тендерних пропозицій щодо предмета закупівлі, визначеного
Замовником у тендерній документації. - порушено вимоги ч. 1 ст. 7 Закону ( 1490-14 ) - Замовник не
забезпечив створення умов для проведення прозорих державних
закупівель та в порушення ч. 4 ст. 7 Закону не відхилив тендерну
пропозицію учасника, який є з Замовником пов'язаною особою. - порушено вимоги ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
проведена оцінка тендерних пропозицій тільки одного учасника по
кожному лоту. - порушено вимоги ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) - оцінка
тендерних пропозицій учасників проведена всупереч визначеній в
Тендерній документації методиці оцінки: ціна, строк надання послуг
та умови розрахунків. - порушено вимоги ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
надіслано переможцям повідомлення про акцепт тендерної пропозиції
з порушенням встановленого строку. - порушено вимоги ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником оголошення про результати торгів, опубліковане в
Інформаційному бюлетені Тендерної порушенням та у Спеціалізованому
друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою
розповсюдження з порушенням встановленого терміну. - порушено вимоги ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником в оголошенні про результати торгів не вказані всі
переможці торгів та зазначена невірна вартість договору про
закупівлю по лоту N 3. - порушено вимоги ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - інформація
щодо укладеного договору та про виконання договору надані
Тендерній палаті з порушенням встановленого терміну. Закупівля послуг з оздоровлення дітей під час літніх канікул
проведена Головним управлінням у справах сім'ї та молоді
виконавчого органу Київської міської ради на суму 3354,0 тис.грн.,
проведена з грубими порушеннями вимог Закону та всупереч принципів
державних закупівель - в частині максимальної економії та
ефективного використання державних коштів, що призвело до втрат
державних коштів та нанесення збитків державі на суму
922,0 тис.грн., в тому числі за рахунок безпідставно проведеної
сплати ПДВ - 559,1 тис.грн., внаслідок укладання договору з
переможцем торгів на суму, що перевищує акцептовану вартість -
291,6 тис.грн. та акцепту тендерних пропозицій учасників всупереч
визначеній в Тендерній документації методиці оцінки -
71,3 тисяч гривень. Організацію дітей під час літніх канікул проведено через
посередницькі структури, що є порушеннями постанови Кабінету
Міністрів України від 14.04.97 року N 323 "Про організацію і
фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей в Україні"
( 323-97-п ), відповідно до вимог якої воно повинно проводитися
шляхом укладання прямих угод з оздоровчими закладами на конкурсній
основі. Договори на поставку послуг з оздоровлення дітей Головного
управління у справах сім'ї та молоді виконавчого органу Київської
міської ради з переможцями торгів ТОВ "Оздоровчий комплекс
"Факел", УСРПМ "Зміна", КП УСБ "Закарпаття", ТОВ "Азов-Стиль"
ДОЦ "Лісова пісня" та Дитячий оздоровчий комплекс "Дельфін"
укладені в порушення Тендерної документації та з порушенням вимог
ст. 19, 26, 29, 29-1 Закону ( 1490-14 ), і відповідно до вимог
ч. 3 ст. 34 Закону такі договори вважаються недійсними
(нікчемними) і не забезпечують раціональне використання державних
коштів. Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) такі договори є недійсними (нікчемними) і визнання
таких договорів недійсним судом не вимагається. Дії тендерного комітету Головного управління у справах сім'ї
та молоді виконавчого органу Київської міської ради містять ознаки
суспільно небезпечних діянь, визначених ч. 5 ст. 191 Кримінального
кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: