open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
17.01.2008 N в-270/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника Назва: Управління охорони здоров'я Закарпатської обласної
державної адміністрації. Адреса: 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4.
2. Головний розпорядник: Управління охорони здоров'я
Закарпатської обласної державної адміністрації.
3. Відповідальний за проведення торгів: Турянчик Михайло
Іванович. Тел. (03122) 3-25-62.
4. Предмет закупівлі: медичне обладнання (апарати для
виробництва кисню).
5. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету
(обласного).
7. Очікувана вартість закупівлі: 510,0 тис. гривень.
8. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
30.04.2007 р., закінчення - 23.07.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Наказ "Про внесення змін в тендерний комітет" від
03.03.2005 р. N 85-о - 1 арк.;
2. Наказ "Про внесення змін до тендерного комітету" від
29.12.2006 р. N 740-о - 2 арк.;
3. Наказ "Про внесення змін до тендерного комітету" від
20.04.2007 р. N 152-о - 1 арк.;
4. Положення про порядок діяльності та головні функції
тендерного комітету від 13.05.2007 р. б/н - 4 арк.;
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації 26.06.2006 р.
N 302353 - 1 арк.;
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації 26.06.2006 р.
N 302352 - 1 арк.;
7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації 07.03.2005 р.
N 050331 - 1 арк.;
8. Свідоцтво про підвищення кваліфікації 19.02.2007 р.
N 392970 - 1 арк.;
9. Свідоцтво про підвищення кваліфікації 04.11.2005 р.
N 2668 - 1 арк.;
10. Свідоцтво про підвищення кваліфікації 24.08.2003 р.
N 087961 - 1 арк.;
11. Свідоцтво про підвищення кваліфікації 07.03.2005 р.
N 011040 - 1 арк.;
12. Свідоцтво про підвищення кваліфікації 19.02.2007 р.
N 392959 - 1 арк.;
13. Річний план державних закупівель на 2007 рік б/д і б/н -
1 арк.;
14. Доповнення до річного плану державних закупівель на
2007 рік б/д і б/н - 1 арк.;
15. Річний план державних закупівель на 2007 рік (зі змінами
та доповненнями) від 02.04.2007 р. - 1 арк.;
16. Річний план державних закупівель на 2007 рік (зі змінами
та доповненнями) від 12.07.2007 р. - 1 арк.;
17. Річний план державних закупівель на 2007 рік (зі змінами
та доповненнями) від 02.08.2007 р. - 1 арк.;
18. Повідомлення про присвоєння коду щодо розміщення річного
плану державних закупівель товарів, робіт і послуг в інформаційній
системі в мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України"
(www.zacupivli.com) від 22.01.2007 р. PIL/AJ-рп033 - 1 арк.;
19. Копії документів, що підтверджують цільове використання
коштів - 9 арк.;
20. Кошторис на 2007 рік від 12.01.2007 р. б/н - 2 арк.;
21. Забезпечення виконання договору б/д і б/н - 1 арк.;
22. Тендерне забезпечення (порука) б/д і б/н - 1 арк.;
23. Тендерне забезпечення (порука) від 22.03.2007 р. б/н -
1 арк.;
24. Повідомлення про присвоєння кодів про розміщення повної
інформації щодо державних закупівель в інформаційній мережі в
системи Інтернет "Портал "Державні закупівлі України"
(www.zakupivli.com) від 23.07.2007 р. N VLA/RE - 6373/ІШООвт - 1
арк.;
25. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів
зі зменшенням ціни щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за
державні кошти від 23.07.2007 р. N 6 - 3 арк.;
26. Договір від 02.07.2007 р. N 24/2007 МЕД - 5 арк.;
27. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції переможцю
торгів від 06.04.2007 р. N 440 - 1 арк.;
28. Повідомлення про результати торгів учаснику торгів від
20.06.2007 р. N 572/03-13 - 1 арк.;
29. Повідомлення про результати торгів учаснику торгів від
20.06.2007 р. N 572/03-13 - 1 арк.;
30. Протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій від
01.06.2007 р. N 6 - 4 арк.;
31. Протокол оцінки тендерних (цінових) пропозицій від
20.06.2007 р. N 7 - 4 арк.;
32. Реєстр видачі тендерної документації б/д і б/н - 1 арк.;
33. Витяг з Книги реєстрації учасників від 01.06.2007 р.
б/н - 2 арк.;
34. Тендерна документація на закупівлю медичного обладнання
(апаратів для виробництва кисню) від 13.04.2007 р. б/н - 26 арк.;
35. Протокол засідання тендерного комітету щодо внесення змін
до тендерної документації від 11.05.2007 р. б/н - 2 арк.;
36. Лист-повідомлення учасникам торгів про зміни до тендерної
документації та перенесення строку подання та розкриття тендерних
пропозицій від 11.05.2007 р. N 444/03-13 - 1 арк.;
37. Оголошення про проведення відкритих торгів зі зменшенням
ціни від 13.04.2007 р. N 352/03-13 - 2 арк.;
38. Оголошення про результати проведення відкритих торгів зі
зменшенням ціни від 06.07.2007 р. N 351/03-13 - 2 арк.;
39. Тендерна пропозиція учасника (технічна частина)
ТОВ "Експерт Консалтгруп" б/д і б/н - 27 арк.;
40. Тендерна пропозиція учасника (комерційна частина)
ТОВ "Експерт Консалтгруп" б/д і б/н - 40 арк.;
41. Тендерна пропозиція учасника (комерційна частина)
ТОВ "Дельрус Україна" б/д і б/н - 27 арк.;
42. Тендерна пропозиція учасника (технічна частина)
ТОВ "Дельрус Україна" б/д і б/н - 27 арк.;
43. Тендерна пропозиція учасника (комерційна частина)
ТОВ "Фелікс-Мед" б/д і б/н - 24 арк.;
44. Тендерна пропозиція учасника (технічна частина)
ТОВ "Фелікс-Мед" б/д і б/н - 27 аркушах.
Завдання сформульоване наступним чином: "надати висновок про
законність та обґрунтованість проведення Управлінням охорони
здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації медичного
обладнання (апаратів для виробництва кисню)".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету,
кваліфікації членів тендерного комітету Тендерний комітет Управління охорони здоров'я Закарпатської
обласної державної адміністрації (надалі - Замовник) наказами від
03.03.2005 р. N 85-о, від 29.12.2006 р. N 740-о та від
20.04.2007 р. N 152-о "Про внесення змін до тендерного комітету"
затверджено у складі 10 осіб.
Інформація про членів тендерного комітету:
------------------------------------------------------------------ | N | П.І.Б. | Дата і номер |Займана посада| N, дата | | | | розпорядчого | вТК |свідоцтва чи | | | | акта включення | | сертифіката | | | | до складу | | | | | | тендерного | | | | | | комітету | | | |---+--------------+----------------+--------------+-------------| | 1 |Турянчик М.І. |Накази від |Голова |Свідоцтво | | | |03.03.2005 |тендерного |N 302353 від | | | |N 85-о та від |комітету |26.06.2006 | | | |29.12.2006 | | | | | |N 740-о | | | |---+--------------+----------------+--------------+-------------| | 2 |Романко Г.В. |Накази від |Заступник |Свідоцтво | | | |03.03.2005 |голови |N 050331 від | | | |N 85-о та від |тендерного |07.03.2005 | | | |29.12.2006 |комітету | | | | |N 740-о | | | |---+--------------+----------------+--------------+-------------| | 3 |Брич В.Д. |Накази від |Член |Свідоцтво | | | |03.03.2005 |тендерного |N 302352 від | | | |N 85-о та від |комітету |26.06.2006 | | | |29.12.2006 | | | | | |N 740-о | | | |---+--------------+----------------+--------------+-------------| | 4 |Кузьмик В.М. |Накази від |Член |Свідоцтво | | | |03.03.2005 |тендерного |відсутнє | | | |N 85-о та від |комітету | | | | |29.12.2006 | | | | | |N 740-о | | | |---+--------------+----------------+--------------+-------------| | 5 |Міцьо Т.В. |Накази від |Член |Свідоцтво | | | |03.03.2005 |тендерного |відсутнє | | | |N 85-о та від |комітету | | | | |29.12.2006 | | | | | |N 740-о | | | |---+--------------+----------------+--------------+-------------| | 6 |Мариненко М.В.|Накази від |Член |Свідоцтво | | | |03.03.2005 |тендерного |N 011040 від | | | |N 85-о та від |комітету |07.03.2005 | | | |29.12.06 N 740-о| | | |---+--------------+----------------+--------------+-------------| | 7 |Яцина Ю.Ю. |Накази від |Член |Свідоцтво | | | |03.03.2005 |тендерного |N 2668 від | | | |N 85-о та від |комітету |04.11.2005 | | | |29.12.2006 | | | | | |N 740-о | | | |---+--------------+----------------+--------------+-------------| | 8 |Миронюк І.С. |Наказ від |Член |Свідоцтво | | | |29.12.2006 |тендерного |N 392970 від | | | |N 740-о |комітету |19.02.2007 | |---+--------------+----------------+--------------+-------------| | 9 |Скрип В.В. |Наказ від |Член |Свідоцтво | | | |29.12.2006 |тендерного |N 392959 від | | | |N 740-о |комітету |19.02.2007 | |---+--------------+----------------+--------------+-------------| | 10|Федак В.В. |Накази від |Секретар |Свідоцтво | | | |03.03.2005 |тендерного |N 087961 від | | | |N 85-о та від |комітету |24.08.2003 | | | |29.12.2006 | | | | | |N 740-о | | | ------------------------------------------------------------------
Повноваження тендерного комітету визначені в Положенні про
порядок діяльності та головні функції тендерного комітету щодо
організації та проведення процедури закупівлі товарів, робіт та
послуг за державні кошти, затвердженого 13.05.2003 року. Головою
тендерного комітету призначено начальника управління - Турянчика
Михайла Івановича. В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 р.
N 1490-III ( 1490-14 ) (надалі Закон) - двоє членів тендерного
комітету на момент проведення торгів не пройшли навчання чи
підвищення кваліфікації та не мають відповідних свідоцтв або
сертифікатів з організації проведення процедур у сфері державних
закупівель. Крім того, троє членів тендерного комітету не
проходили навчання з підвищення кваліфікації понад 2 роки, чим
порушено встановлений Законом термін підвищення кваліфікації. Таким чином, рівень кваліфікації членів тендерного комітету
та їх підготовка не відповідають вимогам Закону ( 1490-14 ) у
сфері державних закупівель.
2. Фінансування закупівель Відповідно до наданого Замовником на дослідження кошторису на
2007 рік від 12.01.2007 р., річного плану (зі змінами та
доповненнями) державних закупівель, який підлягає оприлюдненню на
2007 рік, та Звіту про результати здійснення процедури відкритих
торгів зі зменшенням ціни від 23.07.2007 р. N 6 очікувана вартість
закупівлі (фінансування) медичного обладнання (апаратів для
виробництва кисню) (КЕК 2110) затверджена в сумі 510,0 тис.грн.
Джерелом фінансування визначено місцевий (обласний) бюджет. Річний план державних закупівель, який підлягає оприлюдненню
на 2007 рік та зміни і доповнення до нього Замовником оприлюднено
в інформаційній системі в мережі Інтернет за кодом PIL/AJ-рп033
від 22.01.2007 р.
3. Вибір процедури закупівлі В порушення вимог ч. 6 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
протягом 5 робочих днів з дати отримання письмового запиту не
надіслано до Тендерної палати України протокол засідання
тендерного комітету щодо вибору процедури закупівлі медичного
обладнання (апаратів для виробництва кисню). Відповідно до наданого на дослідження оголошення про
проведення торгів, для закупівлі медичного обладнання (апаратів
для виробництва кисню) Замовником обрано процедуру відкритих
торгів зі зменшенням ціни.
4. Визначення предмету закупівлі Відповідно до оголошення про заплановані торги, Замовником
предмет закупівлі визначено, як медичне обладнання (апарат для
виробництва кисню). В порушення вимог розпорядження Антимонопольного комітету
України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) "Про затвердження
форм оголошень про проведення процедур закупівель та Інструкцій
щодо їх заповнення", в оголошенні про проведення торгів,
Замовником не визначено предмет закупівлі відповідно до Державного
класифікатора продукції і послуг ДК 016-97 ( v1822217-97,
v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ), затвердженого наказом
Державного комітету України стандартизації, метрології і
сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ).
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Оголошення про заплановану закупівлю Замовником опубліковано: - в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
30.04.2007 р. N 89 (18), оголошення N 18030007; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що. публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
30.04.2007 р. N 18 (55), оголошення N 3754155; Також, оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено в
інформаційній системі в мережі Інтернет - www.zakupivli.com -
STK/YA 711. Відповідно оголошень про заплановану закупівлю кінцевий
термін подання тендерних пропозицій та дата розкриття Замовником
визначена - 29.05.2007 р. В порушення вимог ч. 1 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) Замовником в
оголошенні про заплановані відкриті торги зі зменшенням ціни не
зазначена кількість медичного обладнання (апаратів для виробництва
кисню) запланованих до закупівлі. В Технічних вимогах тендерної
документації Замовником вказана їх кількість 23 одиниці.
6. Тендерна документація Тендерна документація на проведення торгів (тендера) щодо
закупівлі медичного обладнання (апаратів для виробництва кисню)
розроблена Замовником та затверджена Головою тендерного комітету
13.05.2007 р. В порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
в Розділі 23 "Конфіденційність" тендерної документації не
враховано можливість виключного надання Антимонопольному комітету
України, як уповноваженому органу інформації щодо розгляду та
оцінки тендерних пропозицій до укладання договору. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Замовником
при формуванні ціни - методики розрахунку ціни тендерної
пропозиції, із зазначенням того, які елементи вона повинна
включати, крім вартості самих товарів, (витрати на
транспортування, страхування, податки тощо) не враховано вимоги
п. 5.1.7 Закону України "Про податок на додану вартість"
( 168/97-ВР ) в частині звільнення від оподаткування ПДВ виробів
медичного призначення, зареєстрованих та допущених до застосування
в Україні. Так, Замовником в Розділі 7 тендерної документації - "Ціни
пропозиції" (п.п. 7.1, 7.3) відповідно до яких "вартість тендерної
пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені",
зазначено, що "учасник визначає ціни на товари, які він пропонує
поставити за Договором на умовах поставки DDP (Інкотермс-2000), з
урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути
сплачені, усіх інших витрат. В Додатку 3 до тендерної документації - Тендерна форма
"Пропозиція", за якою Замовник пропонує учасникам надавати свої
цінові тендерні пропозиції, вартість закупівлі запропоновано
надавати з урахуванням ПДВ, що свідчить про недотримання вимог
вищезазначеного чинного нормативного акту та не забезпечує
максимальну економію і ефективність використання державних коштів. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Розділ 3 -
"Надання роз'яснень щодо тендерної документації" та Додаток 1 -
"Відомості щодо торгів" не містять прізвищ, посад та адрес
посадових осіб або інших працівників Замовника, уповноважених
здійснювати зв'язок з учасниками. В порушення вимог ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) Замовник в
Додатку 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження
відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам
Замовника" та в Розділі 9 тендерної документації не вимагає від
учасників надання інформації щодо відсутності рішення про визнання
учасника в установленому порядку банкрутом чи порушення проти
нього справи про банкрутство. Таким чином, тендерна документація Замовника складена з
порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, не містить усю необхідну інформацію щодо предмета
закупівлі та формування ціни тендерних пропозицій, чим не
дотримано принципи державних закупівель - відкритості та
прозорості, максимальної економії та ефективного використання
коштів у сфері державних закупівель, передбачених ст. 2-1 Закону
( 1490-14 ).
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій Відповідно до наданого Замовником протоколу розкриття
тендерних пропозицій від 01.06.2007 р. N 6, пропозиції надали в
установлений змінами до тендерної документації термін три
учасники, а саме: - ТОВ "Дельрус Україна" з тендерною пропозицією -
509 979,0 грн. (з урахуванням ПДВ): - ТОВ "Хелікс-Мед" з тендерною пропозицією 509 990,5 грн.
(з ПДВ): - ТОВ "Експерт Консалт Груп" з тендерною пропозицією -
509 910,0 гривень (з ПДВ). Наданий Замовником протокол розкриття тендерних пропозицій
складений з порушенням вимог розпорядження Антимонопольного
комітету України "Про затвердження форми Протоколу про розкриття
тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти та Інструкції щодо її заповнення"
від 20.06.2006 р. N 216-р ( z0900-06 ) зі змінами, а саме, в п.
2.2 не зазначена кількість предмета закупівлі та відсутній
передбачений Формою протоколу пункт "Інша інформація". Протокол розкриття тендерних пропозицій Замовником,
оприлюднено в інформаційній системі в мережі Інтернет, про що
свідчить повідомлення про присвоєння кодів від 23.07.2007 р.
N VLA/RE-6373/ІШООвт.
8. Оцінка тендерних пропозицій Відповідно до наданого Замовником протоколу оцінки тендерних
пропозицій від 20.06.2007 р. N 7 за результатами оцінки тендерних
пропозицій учасників за визначеними у тендерній документації
критеріями ("Ціна" - 80 балів, "Умови розрахунків" - 10 балів та
"Строк поставки" - 10 балів), переможцем відкритих торгів зі
зменшенням ціни на закупівлю медичного обладнання (апаратів для
виробництва кисню) визначено ТОВ "Експерт Консалт Груп" з
тендерною пропозицією - 509 910,0 гривень (з ПДВ). Переможця торгів визначено з дотриманням строків обрання
переможця.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про
результати торгів Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі
Замовником опубліковано: - в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
23.07.2007 р. N 30 (101), оголошення N 30170607Р; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
23.07.2007 р. N 30 (67), оголошення N 6745506. Також оголошення про результати закупівлі оприлюднено в
інформаційній системі мережі Інтернет за кодом НАР/ТС 1574. В порушення вимог ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
в оголошенні про результати проведеної процедури закупівлі не
зазначена кількість закупленого медичного обладнання (апаратів для
виробництва кисню). Замовником направлено повідомлення про акцепт тендерної
пропозиції від 20.06.2007 р. N 572/03-13 переможцю торгів ТОВ
"Експерт Консалт Груп" та повідомлення про результати торгів
учасникам ТОВ "Хелікс-Мед" і ТОВ "Дельрус Україна" від 20.06.2007
р. N 572/03-13. В порушення вимог ч. 3 ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення
про результати торгів оприлюднено Замовником в інформаційних
системах в мережі Інтернет за кодом НАРДС 1574 - 13.07.2007 р., що
по даті не співпадає з строком висвітлення інформації в оголошенні
про результати проведеної процедури закупівлі, опублікованому в
інформаційному бюлетені Тендерної палати України - 23.07.2007 р.,
що не забезпечує своєчасне надання інформації та прозорість
проведення процедури закупівлі. Таким чином, оголошення про результати торгів Замовником
оприлюднено в мережі Інтернет та у друкованих засобах з питань
державних закупівель неодночасно, чим порушено один з принципів
державних закупівель, передбачених ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) в
частині відкритості та прозорості на всіх стадіях державних
закупівель.
10. Укладання договору За результатами проведеної процедури відкритих торгів зі
зменшенням ціни Замовник уклав договір від 02.07.2007 р. N 24/2007
МЕД на закупівлю медичного обладнання (апаратів для виробництва
кисню) з переможцем торгів ТОВ "Експерт Консалт Груп" відповідно
до акцептованої тендерної пропозиції на суму 509,91 тис.грн., яка
в ціні товару включає ПДВ в сумі 84,98 тис.грн., що суперечить
вимогам чинного законодавства та не забезпечує дотримання принципу
державних закупівель - максимальної економії та ефективного
використання державних коштів. В п. 6 Договору - "Вартість та умови платежу" зазначено, що
вартість закупівлі не враховує ПДВ, що не відповідає наданій
тендерній пропозиції ТОВ "Експерт Консалт Груп", яка враховує цей
податок. Додаток 1 до Договору (специфікація N 1), що є
невід'ємною частиною договору, в ціні одиниці обладнання та
вартості закупівлі засвідчує також ПДВ. Зазначене свідчить про скрите, завуальоване завищення
вартості закупівлі на суму ПДВ, яка вбачається до безпідставного
перерахування на рахунок переможця торгів ТОВ "Експерт Консалт
Груп" в ціні товару. Таким чином, закупівля проведена Замовником непрозоре, без
чіткого визначення ціни тендерної пропозиції, що передбачено
тендерною документацією, всупереч принципу державних закупівель в
частині максимальної економії і ефективного використання державних
коштів, передбачених ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ). Договір від 02.07.2007 р. N 24/2007 МЕД між Замовником та
переможцем торгів ТОВ "Експерт Консалт Груп" укладено з порушенням
вимог статей 19, 29-1 Закону ( 1490-14 ) та всупереч вимог
тендерної документації, і згідно ч. 3 ст. 34 Закону такий договір
вважається недійсним (нікчемним).
11. Складання звітності Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів зі
зменшенням ціни щодо закупівлі медичного обладнання (апаратів для
виробництва кисню) від 23.07.2007 р. N 6 Замовником складений з
порушенням вимог розпорядження Антимонопольного комітету України
"Про затвердження форм Звітів про результати здійснення процедур
закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та Інструкцій
щодо їх заповнення" від 20.06.2006 р. N 219-р ( z0907-06 ) зі
змінами, а саме, в п. 3.2 Звіту не зазначена інформація щодо
кількості предмета закупівлі. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів зі
зменшенням ціни щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні
кошти Замовником, оприлюднено в інформаційній системі в мережі
Інтернет 23.07.2007 р. за кодом N VLA/RE-6373/ІШООвт. Згідно п. 6 Звіту про результати здійснення процедури
закупівлі від 23.07.2007 р. N 6 ціна кожної тендерної пропозиції
оцінювалась з урахуванням ПДВ і найнижча ціна, за якою обрано
переможця, враховує суму податку на додану вартість. Відповідно до вимог розпорядження Антимонопольного комітету
України від 12.04.2007 р. N 138-р ( z0463-07 ), якщо договір
укладено на умовах, які не передбачають сплати ПДВ, замовник
повинен зробити примітку у Звіті про результати проведених торгів
"без ПДВ". Така інформація у Звіті Замовника відсутня та свідчить
про те, що договір укладено з урахуванням зазначеного податку. В підтвердження зазначеному, оголошення про результати торгів
щодо закупівлі медичного обладнання (апаратів для виробництва
кисню) від 23.07.2007 р. N 30170607Р зазначає інформацію про
укладений договір з урахуванням ПДВ. Таким чином Звіт про результати здійснення процедури
відкритих торгів зі зменшенням ціни щодо закупівлі товарів, робіт
і послуг за державні кошти Замовника не містить усієї необхідної
інформації та свідчить, що процедура закупівлі проведена без
дотримання принципу максимально економного використання державних
коштів.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження процедури відкритих
торгів із зменшенням ціни, здійсненої Управлінням охорони здоров'я
Закарпатської обласної державної адміністрації щодо закупівлі
медичного обладнання (апаратів для виробництва кисню) встановлено
порушення вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, а саме: - порушено вимоги ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) - двоє
членів тендерного комітету на момент проведення торгів не пройшли
навчання чи підвищення кваліфікації та не мають відповідних
свідоцтв чи сертифікатів з організації проведення процедур у сфері
державних закупівель; - порушено вимоги ч. 6 ст. 173 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником не надіслано до Тендерної палати України протокол
засідання тендерного комітету щодо вибору процедури закупівлі
медичного обладнання (апаратів для виробництва кисню); - порушено вимоги розпорядження Антимонопольного комітету
України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) "Про затвердження
форм оголошень про проведення процедур закупівель та Інструкцій
щодо їх заповнення" - в оголошенні про проведення торгів,
Замовником не визначено предмет закупівлі відповідно до Державного
класифікатора продукції і послуг ДК 016-97 ( v1822217-97,
v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ), затвердженого наказом
Державного комітету України стандартизації, метрології і
сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ); - порушено вимоги ч. 1 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
в оголошенні про заплановані відкриті торги зі зменшенням ціни не
зазначена кількість медичного обладнання (апаратів для виробництва
кисню) запланованих до закупівлі; - порушено вимоги ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником в Розділі 23 "Конфіденційність" тендерної документації
не враховано можливість виключного надання Антимонопольному
комітету України, як уповноваженому органу інформації щодо
розгляду та оцінки тендерних пропозицій до укладання договору; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
при формуванні ціни - методики розрахунку ціни тендерної
пропозиції, не враховано вимоги п. 5.1.7 Закону України "Про
податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) в частині звільнення від
оподаткування ПДВ виробів медичного призначення. зареєстрованих та
допущених до застосування в Україні; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - Розділ 3
"Надання роз'яснень щодо тендерної документації" тендерної
документації Замовника та Додаток 1 "Відомості щодо торгів" не
містять прізвищ, посад та адрес посадових осіб або інших
працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з
учасниками; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - не
зазначена Замовником кількість товару, тендерна документація
Замовника містить інформацію, яка є неоднозначною та непрозорою; - порушено вимоги ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) - Замовник в
Додатку 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження
відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам
Замовника" та в Розділі 9 тендерної документації не вимагає від
учасників надання інформації щодо відсутності рішення про визнання
учасника в установленому порядку банкрутом чи порушення проти
нього справи про банкрутство; - порушено вимоги розпорядження Антимонопольного комітету
України "Про затвердження форми Протоколу про розкриття тендерних
пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і
послуг за державні кошти та Інструкції щодо її заповнення" від
20.06.2006 р. N 216-р ( z0900-06 ) зі змінами, - в п. 2.2 не
зазначена кількість предмета закупівлі та відсутній передбачений
Формою протоколу пункт "Інша інформація"; - порушено вимоги ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником в оголошенні про результати проведеної процедури
закупівлі не зазначена кількість закупленого медичного обладнання; - порушено вимоги розпорядження Антимонопольного комітету
України "Про затвердження форм Звітів про результати здійснення
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та
Інструкцій щодо їх заповнення" від 20.06.2006 р. N 219-р
( z0907-06 ) зі змінами, - в п. 3.2 Звіту не зазначена кількість
предмета закупівлі. - порушено вимоги ч. 3 ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ) -
оголошення про результати торгів оприлюднено Замовником в
інформаційних системах в мережі Інтернет - 13.07.2007 р., що
податі не співпадає з строком публікації оголошення про результати
торгів, опублікованому в інформаційному бюлетені Тендерної палати
України - 23.07.2007 р. Таким чином, процедура закупівлі Управлінням охорони здоров'я
Закарпатської обласної державної адміністрації медичного
обладнання (апаратів для виробництва кисню) на суму
509,91 тис.грн. проведена з грубим порушенням вимог чинного
законодавства, без урахування пільг, наданих в оподаткуванні ПДВ,
чим не дотримано принципи державних закупівель в частині
досягнення максимальної економії та ефективного використання
державних коштів, передбачених ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ), що
призвело до завищення вартості закупівлі та втрат державних коштів
і нанесення збитків державі у сумі 84.98 тис. гривень. Договір на закупівлю медичного обладнання (апаратів для
виробництва кисню) від 02.07.2007 р. N 24/2007 МЕД між Управлінням
охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації та
переможцем торгів ТОВ "Експерт Консалт Груп" укладено з порушенням
вимог статей 19 та 29-1 Закону ( 1490-14 ) та всупереч вимог
тендерної документації і згідно ч. 3 ст. 34 Закону такий договір
вважається недійсним (нікчемним). Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) у разі встановлення недійсності договору Законом, такий
договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого договору
недійсним судом не вимагається. Дії тендерного комітету Управління охорони здоров'я
Закарпатської обласної державної адміністрації щодо організації та
проведення процедури закупівлі медичного обладнання (апаратів для
виробництва кисню) можуть містити ознаки суспільно небезпечних
діянь, визначених ст. 364 Кримінального кодексу України
( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: