open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
10.12.2007 N в-179/12

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку громадського контролю, відповідно до
вимог ст. 17-1, 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт
і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
Замовник торгів: Державний комітет України з державного
матеріального резерву, код за ЄДРПОУ 00034016.
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Пушкинська, 28. Відповідальний
за проведення торгів: Гоняний Леонід Васильович, телефон:
(044) 234-85-35, Могильна Ольга Миколаївна, (044) 234-72-56.
Процедура закупівлі: редукціон.
Предмет закупівлі: масло вершкове селянське.
Джерело фінансування: кошти державного бюджету.
Очікувана вартість закупівлі: 10 500 000 грн.
Період здійснення процедури закупівлі: початок 11.06.2007,
розкриття 26.06.2007.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю за N 24088507,
опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 11.06.2007 N 24(95) на 1 арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю N 4797161,
опубліковане у спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву,
яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель
від 11.06.2007 N 24(61) на 1 арк.;
3. Оголошення про заплановану закупівлю N М-24-070-07,
опубліковане у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає
Тендерна палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements" від 11.06.2007 N 24(47) на 1 арк.;
4. Тендерна документація на закупівлю масла вершкового
селянського на 27 арк.;
5. Протокол розкриття тендерних пропозицій при здійсненні
процедури закупівлі I етап від 26.06.2007 N 75 на 2 арк.;
6. Протокол вибору переможця II етап від 16.07.2007 N 86 на
2 аркушах.
Завдання сформульоване таким чином: "...надати Висновок про законність та обґрунтованість
проведення процедури щодо закупівлі Державним комітетом України з
державного матеріального резерву масла вершкового селянського".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Державним комітетом України з державного матеріального
резерву (далі - Замовник) оголошення про проведення редукціону
опубліковано: - в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
11.06.2007 N 24(95), оголошення N 24088507; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
11.06.2007 N 24(61), оголошення N 4797161; - у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements" від 11.06.2007 N 24(47), оголошення N M-24-070-07. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com (код NGJ/C 0125). Відповідно до ч. 3 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) строк для
подання тендерних пропозицій має становити 30 календарних днів від
дати опублікування оголошення про проведення торгів в
інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України. В
окремих випадках цей строк може бути скорочено до 15 календарних
днів. Так, в оголошенні кінцевий термін для подання тендерних
пропозицій встановлено 26.06.2007 або скорочено до 16 календарних
днів.
2. Тендерна документація Тендерна документація із закупівлі масла вершкового
селянського, що надана на дослідження, не відповідає вимогам
статей 21, 23, 26-1, 29, 34, 26 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 6 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не затверджена тендерним комітетом Замовника; - в порушення вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не містить обов'язкової інформації щодо зазначення
прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або
інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із
учасниками; - в порушення ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невірно вказано період, з якого обчислюється термін повернення
тендерного забезпечення, а саме: у п. 12.4 тендерної документації
зазначено, що тендерне забезпечення буде повернуто протягом 10
календарних днів після настання підстави для його повернення,
замість з дня настання підстави для повернення тендерного
забезпечення, як того вимагає Закон; - в порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) в
розділі 23 тендерної документації "Конфіденційність" не
передбачена можливість надання інформації щодо розгляду, оцінки
тендерних пропозицій до укладення договору Міжвідомчій комісії з
питань державних закупівель; - в порушення вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невірно обчислюється період укладання договору, а саме: у п. 27.2
тендерної документації зазначено, що договір укладається протягом
21 робочого дня з дня акцепту, але не раніше, ніж через п'ять
робочих днів після надсилання повідомлення про результати торгів,
замість "не раніше ніж через п'ять робочих днів з дня відправлення
письмового повідомлення всім учасникам процедур"; - в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) у
тендерній документації відсутні методика та критерії оцінки
тендерних пропозицій учасників; - в порушення вимог ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в додатку 6 до
тендерної документації до основних умов, які обов'язково будуть
включені до договору про закупівлю, не включено істотних умов
договору, а саме: умови договору про закупівлю після його
підписання не повинні змінюватися.
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій На дослідження надано протокол розкриття тендерних пропозицій
від 26.06.2007 N 75. Відповідно до вищезазначеного протоколу
розкриття на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від
трьох учасників, а саме: - ТОВ "Югпостач"; - ТОВ "Севкомплект"; - ТОВ "ВВІКО". Розкриття тендерних пропозицій відбулось з порушенням вимог
статей 18, 27, 28 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) до участі
у торгах допущено учасників, інформація про яких відсутня в
тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає
Тендерна палата України, зокрема: ТОВ "Югпостач" та
ТОВ "Севкомплект"; - в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не відхилено тендерні пропозиції учасників через відсутність про
них інформації в каталозі; - в порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) торги не
відмінено через те, що до оцінки мало бути допущено тендерні
пропозиції менше ніж трьох учасників. Разом з цим дослідженням встановлено, що учасники
ТОВ "Югпостач" та ТОВ "Севкомплект" є пов'язаними особами,
оскільки їх засновниками є Морозова Галина Дмитрівна та Ставська
Марина Євгенівна. Отже, в порушення вимог ч. 4 ст. 7 Закону ( 1490-14 )
Замовником не відхилено тендерні пропозиції через те, що вони
подані учасниками процедури закупівлі, які є пов'язаними особами.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця На дослідження надано протокол вибору переможця II етап від
16.07.2007 N 86. Оцінка тендерних пропозицій відбулася з порушенням вимог
статті 26 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) допущено
до оцінки учасників, тендерні пропозиції яких повинно було
відхилити. Відповідно до протоколу від 16.07.2007 N 86, переможцем
торгів визначено ТОВ "ВІКО", який останнім запропонував найнижчу
ціну, а саме 10 496 999,20 грн.
5. Інформування про результати торгів Замовником оголошення про результати процедури опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
19.11.2007 N 47(118), оголошення N 47185307Р; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 19.11.2007 N 33(70),
оголошення N 7051845; - у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements" від 13.08.2007 N M-33-109-07P. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com (код WUZ/TN 2358). В порушення ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення про
результати проведення процедури редукціону оприлюднено і
опубліковано в інформаційних системах в мережі Інтернет та у
спеціалізованих друкованих засобах масової інформації та в
інформаційному бюлетені, який видає Тендерна палата України, також
у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата
України, та інших відповідних міжнародних виданнях, не протягом
10 календарних днів після укладення договору про закупівлю.
6. Укладення договору В порушення ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником не
надіслано Тендерній палаті України інформацію щодо укладеного
договору протягом п'яти робочих днів з моменту його укладення.
7. Звіт про результати процедури закупівлі В порушення ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником не
надіслано Тендерній палаті України в паперовому або електронному
вигляді звіт про результати здійснення процедури закупівлі
протягом трьох робочих днів з дати їх затвердження.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
Державним комітетом України з державного матеріального резерву
процедури редукціону щодо закупівлі масла вершкового селянського
встановлено, що закупівля здійснюється з порушеннями вимог чинного
законодавства у сфері державних закупівель, а саме: - в порушення вимог ч. 6 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не затверджена тендерним комітетом Замовника; - в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не містить обов'язкової інформації щодо зазначення
прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або
інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із
учасниками; - в порушення ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невірно вказано період, з якого обчислюється термін повернення
тендерного забезпечення; - в порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) в
розділі 23 тендерної документації "Конфіденційність" не
передбачена можливість надання інформації щодо розгляду, оцінки
тендерних пропозицій до укладення договору Міжвідомчій комісії з
питань державних закупівель; - в порушення вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невірно обчислюється період укладання договору; - в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) у
тендерній документації відсутні методика та критерії оцінки
тендерних пропозицій учасників; - в порушення вимог ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в додатку 6 до
тендерної документації до основних умов, які обов'язково будуть
включені до договору про закупівлю, не включено істотних умов
договору, а саме: умови договору про закупівлю після його
підписання не повинні змінюватися; - в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) до участі
у торгах допущено учасників, інформація про яких відсутня в
тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає
Тендерна палата України, зокрема: ТОВ "Югпостач" та
ТОВ "Севкомплект"; - в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) Замовник
не відхилено тендерні пропозиції учасників через відсутність про
них інформації в каталозі; - в порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) торги не
відмінено через те, що до оцінки мало бути допущено тендерні
пропозиції менше ніж трьох учасників; - в порушення вимог ч. 4 ст. 7 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не відхилено тендерні пропозиції через те, що вони подані
учасниками процедури закупівлі, які є пов'язаними особами; - в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) допущено
до оцінки учасників, тендерні пропозиції яких повинно було
відхилити; - в порушення ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення про
результати проведення процедури редукціону оприлюднено і
опубліковано в інформаційних системах в мережі Інтернет та у
спеціалізованих друкованих засобах масової інформації та в
інформаційному бюлетені, який видає Тендерна палата України, також
у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата
України, та інших відповідних міжнародних виданнях, не протягом
10 календарних днів після укладення договору про закупівлю; - в порушення ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником не
надіслано Тендерній палаті України інформацію щодо укладеного
договору протягом п'яти робочих днів з моменту його укладення; - в порушення ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником не
надіслано Тендерній палаті України в паперовому або електронному
вигляді звіт про результати здійснення процедури закупівлі
протягом трьох робочих днів з дати їх затвердження. Дії тендерного комітету Державного комітету України з
державного матеріального резерву можуть містити ознаки суспільно
небезпечних діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу
( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: