open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
16.01.2008 N в-172/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника: Назва: Управління праці та соціального захисту населення
Жовтневої районної у м. Дніпропетровську ради. Адреса: 49005, м. Дніпропетровськ, вул. Жуковського, 39/41,
тел./факс (056) 377-18-85.
2. Відповідальний за проведення торгів: Сенаткіна Вікторія
Віталіївна.
3. Головний розпорядник коштів: Жовтнева районна у
м. Дніпропетровську рада.
4. Предмет закупівлі: послуги санаторіїв та інших оздоровчих
закладів з відновлення здоров'я.
5. Очікувана вартість закупівлі - 213,4 тис.грн.
6. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
7. Джерело фінансування: субвенція.
8. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
19.03.2007 р., закінчення - 22.05.2007 р. Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Наказ "Про затвердження складу тендерного комітету" від
17.11.2003 р. N 95 - 2 арк.
2. Положення про порядок створення та функції тендерного
комітету від 17.11.2003 р. N 95 - 2 арк.
3. Наказ "Про внесення змін до складу тендерного комітету
управління" від 10.02.2004 р. N 16 - 2 арк.
4. Наказ "Про внесення змін до складу тендерного комітету
управління" від 06.07.2004 р. N 70 - 2 арк.
5. Наказ "Про внесення змін до складу тендерного комітету
управління" від 26.08.2005 р. N 116 - 1 арк.
6. Наказ "Про призначення відповідального секретаря
тендерного комітету" від 31.08.2005 р. N 1/118 - 1 арк.
7. Наказ "Про внесення змін до складу тендерного комітету
управління" від 28.01.2006 р. N 38 - 1 арк.
8. Свідоцтва про підвищення кваліфікації - 12 арк.
9. Кошторис на 2007 рік - 4 арк.
10. Розшифровка до кошторису на 2007 рік - 4 арк.
11. Витяг з помісячного розпису видатків бюджету на 2007 рік
від 06.02.2007 р. - 7 арк.
12. Річний план державних закупівель на 2007 рік - 2 арк.
13. Повідомлення про присвоєння коду N ДКО/Q-рп 5690/ШОО від
04.05.2007 р. щодо розміщення річного плану державних закупівель
товарів, робіт і послуг в інформаційній системі в мережі
Інтернет - 1 арк.
14. Протокол засідання тендерного комітету щодо затвердження
річного плану закупівель на 2007 рік та питання щодо його
оприлюднення від 26.01.2007 р. N 1 - 2 арк.
15. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.04.2007 р.
N 2 - 2 арк.
16. Протокол засідання тендерного комітету щодо зменшення
ціни та відхилення тендерної пропозиції Санаторія "Перлина Карпат"
від 18.04.2007 р. N 7 - 2 арк.
17. Протокол засідання тендерного комітету щодо погодження
надання тендерного забезпечення у формі поруки від 12.04.2007 р. -
1 арк.
18. Протокол оцінки від 23.04.2007 р. N 8 - 3 арк.
19. Тендерна документація на закупівлю послуг санаторіїв та
інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я (зі змінами) від
01.03.2007 р. б/н - 14 арк.
20. Повідомлення про присвоєння кодів від 22.05.2007 р. -
1 арк.
21. Витяги з Інформаційного бюлетеня Тендерної палати України
про заплановані торги та результати торгів - на 2 арк.;
22. Витяги із Спеціалізованого друкованого засобу масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження про
заплановані торги та результати торгів - на 2 арк.
23. Тендерна пропозиція Санаторія "Дніпровський" - 58 арк.
24. Тендерна пропозиція Санаторія "Перлина Карпат" - 24 арк.
25. Тендерна пропозиція ВВМВС України "Нові Санжари" -
42 арк.
26. Тендерна пропозиція ПП "Дніпро-ЮГ" - 44 арк.
27. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції та
результати торгів від 25.04.2007 р. N 2684, 2680, 2689, 2588 -
7 арк.
28. Звіт про результати торгів від 22.05.2007 р. N 2 - 4 арк.
29. Договір від 07.05.2007 р. N 26/05/2007 - 2 арк.
30. Договір від 07.05.2007 р. N 27/05/2007 - 2 арк.
31. Рахунок від 14.05.2007 р. N 18-1 арк.
32. Рахунок-фактура від 07.05.2007 р. N СФ-0000014 - 1 арк.
33. Видаткова накладна від 14.05.2007 р. N 30 - 1 арк.
34. Видаткова накладна від 07.05.2007 р. N РН-0000007 -
1 арк.
35. Платіжні доручення від 27.06.2007 р. N 5376, 5377 -
1 арк.
36. Виписка з рахунку за 06.07.2007 р. - 1 арк.
37. Супровідний лист від 21.11.2007 р. N 5357 - 2 арк. Завдання сформульоване наступним чином: надати висновок про
законність та обґрунтованість проведення процедури відкритих
торгів із зменшенням ціни щодо закупівлі Управлінням праці та
соціального захисту населення Жовтневої районної у
м. Дніпропетровську ради послуг санаторіїв та інших оздоровчих
закладів з відновлення здоров'я.
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку. При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету,
кваліфікації членів тендерного комітету. Тендерний комітет Управління праці та соціального захисту
населення Жовтневої районної у м. Дніпропетровську ради (надалі -
Замовник) створено відповідно до наказу від 17.11.2003 р. N 95 з
урахуванням внесених змін у кількості 7 осіб. Головою тендерного
комітету призначено заступника начальника управління
Сенаткіну В.В.
Інформація про членів тендерного комітету
------------------------------------------------------------------ | N | П.І.Б. | Дата та номер | Займана | N, дата | |з/п| | розпорядчого | посада |свідоцтва чи | | | | акта включення | в ТК | сертифікату | | | | до складу | | | | | | тендерного | | | | | | комітету | | | |---+---------------+----------------+-------------+-------------| | 1 |Сенаткіна В.В. |Наказ від |Голова |ТС N 0507 від| | | |17.11.2003 р. |тендерного |16.03.2007 р.| | | |N 95 |комітету | | |---+---------------+----------------+-------------+-------------| | 2 |Кожемякіна О.М.|Наказ від |Заступник |N 11828 від | | | |10.02.2004 р. |голови |16.06.2006 р.| | | |N 16 |тендерного | | | | | |комітету | | |---+---------------+----------------+-------------+-------------| | 3 |Галушка Н.В. |Наказ від |Секретар |N 10901 від | | | |31.08.2005 р. |тендерного |16.02.2006 р.| | | |N 1/118 |комітету | | |---+---------------+----------------+-------------+-------------| | 4 |Терещенко О.Ю. |Наказ від |Член |ТС N 0512 від| | | |06.07.2004 р. |тендерного |16.03.2007 р.| | | |N 70 |комітету | | |---+---------------+----------------+-------------+-------------| | 5 |Губанова І.І. |Наказ від |Член |ТС N 0483 від| | | |28.01.2006 р. |тендерного |16.03.2007 р.| | | |N 38 |комітету | | |---+---------------+----------------+-------------+-------------| | 6 |Ісаєва Т.М. |Наказ від |Член |N 10909 від | | | |17.11.2003 р. |тендерного |16.02.2006 р.| | | |N 95 |комітету | | |---+---------------+----------------+-------------+-------------| | 7 |Сливна Н.М. | - " - |Член |N 10919 від | | | | |тендерного |16.02.2006 р.| | | | |комітету | | ------------------------------------------------------------------
На час проведення торгів свідоцтва про проходження навчання у
сфері організації та здійснення процедур закупівлі за державні
кошти мали всі члени тендерного комітету. В порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону України "Про закупівлю
товарів робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 р.
N 1490-III ( 1490-14 ) (надалі - Закон) та Положення про порядок
створення та функції тендерного комітету, заступника голови
тендерного комітету призначено начальником Управління праці та
соціального захисту населення Бабенко Н.Н. (наказ
від 06.07.2004 р. N 70), який не несе персональної
відповідальності за виконання покладених на комітет функцій і не
організовує його роботу. В порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону
рішення тендерного комітету щодо визначення функцій кожного члена
у встановленому порядку відсутнє. Таким чином, Замовником не проведено в повній мірі загальні
організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету.
2. Фінансування закупівель. Відповідно до кошторису на 2007 рік по КПКВ 090203 "Інші
пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність
Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх
соціального захисту" ( 3551-12 ), особам, які мають особливі
заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих
(загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною,
ветеранам праці, особам, які мають особливі трудові заслуги перед
Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих)
осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною,
жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам,
які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами" по
КЕКВ 1343 ( v0604201-01 ) "Інші поточні трансферти населенню",
кошторисом та річним планом державних закупівель на 2007 р.
передбачено на придбання послуг санаторіїв та інших оздоровчих
закладів з відновлення здоров'я кошти в сумі 213,4 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від
26.01.2007 р. N 1 для закупівлі послуг санаторіїв та інших
оздоровчих закладів з відновлення здоров'я, Замовником обрана
процедура відкритих торгів зі зменшенням ціни.
4. Визначення предмета закупівлі. Відповідно до оголошення про заплановані торги, Замовником
предмет закупівлі визначено, як "послуги санаторіїв та інших
оздоровчих закладів з відновлення здоров'я". В порушення вимог
п. 5 розпорядження Антимонопольного комітету України від
20.06.2006 р. N 217-р ( 3551-12 ) "Про затвердження форм Оголошень
про проведення процедур закупівель та Інструкції щодо їх
заповнення" предмет закупівлі в оголошенні про
проведення процедури закупівлі не визначено відповідно
до Державного класифікатора продукції та послуг
ДК 016-97 ( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології та сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ).
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі. Оголошення про заплановану закупівлю послуг санаторіїв та
інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
19.03.2007 р. N 12 (83) за N 12022707; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
19.03.2007 р. N 12 (49) за N 3192049. Відповідно до оголошення про заплановані відкриті торги із
зменшенням ціни дата розкриття визначена 18.04.2007 року. В порушення вимог ч. 1 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) в оголошенні
про проведення торгів не зазначено рахунок, який відкрито
Замовнику в органах Державного казначейства України, місце та
строк надання послуг (регіони). Оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено в
інформаційній системі в мережі Інтернет за кодом FPR/M - 104 від
09.03.2007 р. В порушення вимог ч. 3 ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
Оголошення про заплановану закупівлю оприлюднене в інформаційній
системі в мережі Інтернет раніше дати опублікування його у засобах
друкованої масової інформації у сфері закупівель на 10 календарних
днів. Замовником річний план закупівель на 2007 рік розміщено в
інформаційній системі мережі Інтернет за кодом
N ДКО/Q - рп 5690/ШОО від 04.05.2007 р. В порушення вимог ч. 2 ст. 2-2 Закону ( 1490-14 ) річний план
державних закупівель на 2007 рік, який був затверджений Замовником
рішенням тендерного комітету 26.01.2007 (Протокол засідання
тендерного комітету від 26.01.2007 р. N 1) оприлюднений в
інформаційній мережі системи Інтернет 04.05.2007 з порушенням
встановленого терміну на 82 календарних днів. Таким чином, оголошення про заплановану процедуру закупівлі
не містить повну інформацію щодо запланованої процедури закупівлі
послуг санаторно-курортних закладів, оголошення про заплановану
закупівлі та річний план неоприлюднені в інформаційній мережі
системі Інтернет з порушенням термінів, що негативно впливає на
створення оптимального конкурентного середовища учасників.
6. Тендерна документація. Тендерна документація щодо закупівлі послуг санаторіїв та
інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я затверджена
головою тендерного комітету Сенаткіною В.В. 01.03.2007 р. В порушення вимог ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація Замовника не містить детального опису предмета
закупівлі з викладенням об'єктивних та якісних його характеристик,
а саме, Замовником не вимагається від учасників надання
документально підтвердженої інформації про відповідність
оздоровчих закладів, встановленим вимогам: Сертифікату Акредитації
МОЗ України щодо категорійності санаторно-курортного закладу з
оздоровлення та відпочинку, Сертифікату відповідності оздоровчого
закладу щодо спроможності надавати послуги у відповідності до
встановлених вимог, що є порушенням наказу Державного комітету
стандартизації, метрології та сертифікації від 01.02.2005 р. N 28
( z0466-05 ), яким затверджено Перелік продукції, що підлягає
обов'язковій сертифікації в Україні, в тому числі і послуги
санаторних і курортних закладів оздоровлювального характеру. В порушення вимог ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) в Додатку 2
Тендерної документації - "Перелік документів, які вимагаються для
підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та
іншим вимогам замовника", при наданні тендерних пропозицій
учасниками, Замовником не вимагається наявність інформації про
працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і
досвід. В порушення вимог ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація Замовника та Технічне завдання, не містить вимог щодо
наявності інформації про оздоровчі та технічні можливості
Учасника, короткий опис оснащення медичною апаратурою
(медобладнанням) закладу, забезпечення санітарно - гігієнічними
умовами та інших умов проживання та дозвілля. В порушення вимог ч. 1, 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в додатку
до Тендерної документації "Технічне завдання" Замовником зазначена
запланована ціна закупівлі 1 путівки - 2400,0 грн. та очікувана
вартість закупівлі - 213400,0 грн., що призводить до обмеження
розміру цінових пропозицій учасників та не сприяє досягнення
оптимального і раціонального використання державних коштів. В порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в Основних
умовах договору Тендерної документації не передбачено можливість
зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування
видатків, що є істотною умовою для договорів даного виду. В порушення вимог ст. 21 Закону ( 1490-14 ), ст. 180
Господарського кодексу України ( 436-15 ) та ч. 1 ст. 638
Цивільного кодексу України ( 435-15 ) в основних умовах, які
обов'язково мають бути включені до договору про закупівлю, не
передбачена вимога щодо визначення строку дії договору. В порушення вимог ч. 2 ст. 22 Закону ( 1490-14 ) рішення
тендерного комітету щодо внесення змін до Тендерної документації
та письмові повідомлення учасникам про зазначені зміни відсутні. Таким чином, Тендерна документація Замовника складена з
порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, не містить усю необхідну інформацію щодо предмета
закупівлі, якості предмета закупівлі та кваліфікації учасників, що
не забезпечує об'єктивну і добросовісну конкуренцію і свідчить про
недотримання принципів державних закупівель, передбачених
ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) в частині відкритості та прозорості
державних закупівель, максимальної економії та ефективного
використання державних коштів.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій. В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.04.2007 р. N 2
надано до Тендерної палати України в порядку здійснення
громадського контролю 27.11.2007 р., при кінцевому терміні -
23.04.2007 р., тобто з порушенням строку надання на 217
календарних днів. На участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від чотирьох
учасників, а саме: По лоту N 1 "Послуги санаторно-курортних закладів по
лікуванню захворювань серцево-судинної системи": - Медичний центр внутрішніх військ Міністерства внутрішніх
справ України "Нові Санжари" з тендерною пропозицією вартості
1 путівки терміном перебування 24 дня - 2304,0 грн.; - ДП "Санаторій Дніпровський" з тендерною пропозицією
вартості 1 путівки терміном 24 день - 2400,0 грн. Внаслідок
зменшення ціни на визначені розміри кроків ціна 1 путівки по лоту
N 1 зменшилась і склала 2280,0 грн.; - ПП ТТК "Дніпро-Юг" з тендерною пропозицією вартості
1 путівки - 2400,0 грн.; - Санаторій "Перлина Карпат" з тендерною пропозицією вартості
1 путівки - 2520,0 грн. По лоту N 2 "Послуги санаторно-курортних закладів по
лікуванню захворювань кістково-м'язової системи": - ДП "Санаторій Дніпровський" з тендерною пропозицією
вартості 1 путівки терміном 24 день - 2400,0 грн.; - ПП ТТК "Дніпро-Юг" з тендерною пропозицією вартості
1 путівки терміном 24 день - 2352,0 грн.; По лоту N 3 "Послуги санаторно-курортних закладів по
лікуванню органів травлення": - Медичний центр внутрішніх військ Міністерства Внутрішніх
справ України "Нові Санжари" з тендерною пропозицією вартості
1 путівки терміном 24 день - 2304,0 грн.; - ДП "Санаторій Дніпровський" з тендерною пропозицією
вартості 1 путівки терміном 24 день - 2400,0 грн.; - ПП ТТК "Дніпро-Юг" з тендерною пропозицією вартості 1
путівки терміном 24 день - 2352,0 грн.; Внаслідок зменшення ціни
на визначені розміри кроків ціна 1 путівки зменшилась і склала
2302,0 грн.; - Санаторій "Перлина Карпат" з тендерною пропозицією вартості
1 путівки - 2520,0 грн. В порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) та
розпорядження Антимонопольного комітету України "Про затвердження
форми Протоколу про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та
Інструкції щодо її заповнення" від 20.06.2006 р. N 216-р
( z0900-06 ), Замовником у протоколі розкриття від 18.04.2007 р.
N 2 не зазначено вартість тендерної пропозиції Санаторію "Перлина
Карпат". Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від
18.04.2007 р. N 7 та Протоколу розкриття від 18.04.2007 р. N 2
Замовником була відхилена тендерна пропозиція учасника торгів -
санаторію "Перлина Карпат" як така, що не відповідала
кваліфікаційним вимогам Замовника, а саме: учасником не надано
копію довідки ЄДРПОУ, витяг з тематичного каталогу учасників
процедур, тендерне забезпечення в формі поруки та підтверджуючі
документи, що додаються до неї. В порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) та п. 5.6
Додатка 2 до Тендерної документації учасники процедури закупівлі
ПП ТТК "Дніпро-Юг" та Медичний центр внутрішніх військ
Міністерства внутрішніх справ України "Нові Санжари" для
підтвердження своїх кваліфікаційних вимог надали Замовнику витяги
з Тематичного каталогу учасників, зареєстрованих у торгах за
оголошеннями N 12022607 та 12023207 відповідно, що не надає їм
право брати участь у відкритих торгів зі зменшенням ціни і
надавати тендерні пропозиції за процедурою закупівель, яка
проводилась за оголошенням N 12022707. Відповідно до вимог п. 12.1 Тендерної документації, учасники
мали право надавати до подання тендерної пропозиції тендерне
забезпечення у формі поруки іншого підприємства, установи,
організації за умови погодження із Замовником. Протоколом засідання тендерного комітету від 12.04.2007 р.
N 6 було погоджено надання тендерного забезпечення у формі поруки
наступним учасникам: - ПП "Дніпро-ЮГ" від СГ ТОВ "Добробут-АГРО"; - ДП "Санаторій Дніпровський" від ПП "Альфа-Геркулес". В порушення вимог ч. 4 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) та п. 12.1
Тендерної документації учасники Санаторій "Перлина Карпат" і
Медичний центр внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ
України "Нові Санжари" не погодили із Замовником дозвіл про
надання тендерного забезпечення у формі поруки іншим
підприємством, установою чи організацією. Тендерне забезпечення у формі поруки, що було надане
Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю
"Добробут-АГРО" учаснику торгів ПП "Дніпро-ЮГ" не забезпечувало
виконання договору, оскільки станом на 01.01.2007 р. його
розрахунковому рахунку було в наявності коштів у сумі
0,5 тис.грн., а кредиторська заборгованість за товари, роботи та
послуги становила у сумі 302,4 тис.грн., що підтверджено
фінансовим звітом підприємства за 2006 рік. Таким чином, в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 )
та п. 12.1 Тендерної документації Замовник не відхилив тендерну
пропозицію ПП "Дніпро-ЮГ", оскільки надане тендерне забезпечення в
формі поруки СГ ТОВ "Добробут-АГРО" не забезпечувало виконання
договору про закупівлю та не відповідають умовам тендерної
документації, і в порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону, торги не
відмінив. В порушення вимог розпорядження Антимонопольного комітету
України від 20.06.2006 р. N 215-р ( z0899-06 ) "Про затвердження
форми Реєстру отриманих тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та
Інструкції щодо її заповнення" не складено Реєстр отриманих
тендерних пропозицій, які надійшли від учасників. Протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднено в мережі
Інтернет за кодом STK/YA-np5587/LUOO від 18.04.2007 р. Таким чином, в порушення вимог чинного законодавства
Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників, які не
відповідали вимогам Тендерної документації Замовника і не надали
тендерного забезпечення, чим було створено штучне коло учасників
процедури закупівлі. Протокол розкриття тендерних пропозицій
складено всупереч встановленій формі і не зазначає повну
інформацію про тендерні пропозиції учасників.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця. В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
Протокол оцінки тендерних пропозицій від 23.04.2007 р. N 8 надано
до Тендерної палати України в порядку здійснення громадського
контролю 27.11.2007 р., при кінцевому терміні - 26.04.2007 р.,
тобто з порушенням строку надання на 214 календарних днів. Згідно з Протоколом оцінки тендерних пропозицій
від 23.04.2007 р. N 8 до участі в торгах допущені три учасника: - Медичний центр внутрішніх військ Міністерства внутрішніх
справ України "Нові Санжари" з тендерними пропозиціями по лоту N 1
"Послуги санаторно-курортних закладів по лікуванню захворювань
серцево-судинної системи" і лоту N 3 "Послуги санаторно-курортних
закладів по лікуванню органів травлення" вартістю 1 путівки
терміном перебування 24 дня - 2304,0 грн. по кожному лоту; - ДП "Санаторій Дніпровський" з тендерними пропозиціями: по
лоту N 1 лоту "Послуги санаторно-курортних закладів по лікуванню
захворювань серцево-судинної системи" вартість 1 путівки - 2280,0
грн., лоту N 2 "Послуги санаторно-курортних закладів по лікуванню
захворювань кістково-м'язової системи" вартістю 1 путівки терміном
24 день - 2400,0 грн. і лоту N 3 "Послуги санаторно-курортних
закладів по лікуванню органів травлення" - 2400,0 грн.; - ПП ТТК "Дніпро-Юг" з тендерною пропозицією по лоту N 1
вартість 1 путівки - 2400,0 грн., по лотам N 2 - 2352,0 грн., по
лоту N 3 - 2302,0 грн. Згідно з Протоколом оцінки тендерних пропозицій від
23.04.2007 р. N 8 за результатами оцінки переможцем торгів обрано: - по лоту N 1 - ДП "Санаторій Дніпровський" вартість
1 путівки 2280,0 грн.; - по лоту N 3 - ПП ТТК "Дніпро-Юг" вартість 1 путівки
2302,0 грн. В порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) та
п. 3 Додатка 4 до Тендерної документації Замовником під час оцінки
тендерної пропозиції учасника ДП "Санаторій Дніпровський" за
критерієм "Рейтинг учасника у Реєстрі учасників процедур
закупівель", який надав витяг з Тематичного каталогу за участю у
торгах оголошення N 12022707 надано 0 балів, що призвело до
заниження оцінки на 10 балів та невірно визначеного переможця
торгів по лоту N 3. Таким чином, оцінка тендерних пропозицій учасників проведена
з порушенням вимог Закону ( 1490-14 ), а саме, внаслідок
недотримання критеріїв та методики оцінки визначення переможця
торгів по лоту N 3 за критерієм "Рейтинг учасника у Реєстрі
учасників процедур закупівель" учаснику ДП "Санаторій
Дніпровський" занижено оцінку на 10 балів та визначено переможцем
торгів по цьому лоту ПП ТТК "Дніпро-Юг". Слід зазначити, що переможець торгів ПП ТТК "Дніпро-Юг" є
посередником Санаторію "Одеса" Служби безпеки України. ПП ТТК
"Дніпро-Юг" створено 25.01.2007 р., основними видами діяльності є: - послуги з організації подорожувань; - оптова та роздрібна торгівля м'ясом та м'ясними продуктами; - виробництво м'яса; - будівництво будівель. Таким чином, в порушення вимог ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 )
переможцем торгів щодо закупівлі послуг санаторіїв та інших
оздоровчих закладів з відновлення здоров'я по лоту N 3 "Послуги
санаторно-курортних закладів по лікуванню органів травлення"
визначено учасника торгів ПП ТТК "Дніпро-Юг", який відповідно до
положень свого Статуту не має права на здійснення вищезазначеної
діяльності. Відповідно до Довідки про відсутність заборгованості з
податків і зборів від 17.04.2007 р. N 1107/10/25-086, наданої ДПІ
у Кіровському районі м. Дніпропетровська, ПП ТТК "Дніпро-Юг" не
мало обсягу реалізації товарів, робіт і послуг та не сплачувало до
бюджету обов'язкових платежів (податку на додану вартість, податку
на прибуток, не нараховувало та не виплачувало заробітну плату
співробітникам), що ставить під сумнів виконання зобов'язань,
взятих за рахунок державних коштів цим учасником. В порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) Замовником
по лоту N 2 не визнано торги такими, що не відбулися, оскільки на
участь у торгах надано менше трьох тендерних пропозицій.
9.Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про
результати торгів. Замовником листами від 25.04.2007 р. N 2680, 2684, 2689, 2588
проінформовано про результати здійснення процедури відкритих
торгів із зменшенням ціни та про акцепт тендерної пропозиції
учасників торгів: ДП "Санаторій Дніпровський", ПП ТТК "Дніпро-Юг",
Медичний центр внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ
України "Нові Санжари", Санаторій "Перлина Карпат". Інформацію про акцепт тендерної пропозиції та повідомлення
про результати торгів оприлюднено Замовником в інформаційних
системах мережі Інтернет за кодом CHK/RU-акц5588/ШОО
від 23.04.2007. В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
оголошення про результати торгів, яке повинно надаватись протягом
10 календарних днів після укладення договору, було опубліковано в
Інформаційному бюлетені Тендерної палати України N 21 (92) за
N 21113707Р та у Спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву,
яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель
N 21 (58) за N 5832086 - 21.05.2007 р., з порушенням встановленого
терміну (17.05.2007 р.) на 4 календарних днів. Оголошення про результати торгів оприлюднено Замовником в
інформаційних системах мережі Інтернет за кодом BR/GA - 1330
від 11.05.2007 р. В порушення вимог ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) в
оголошенні про результати торгів не зазначено місце надання послуг
санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я та
кількість учасників, що отримали тендерну документацію, що
свідчить про непрозоре та формальне проведення процедури закупівлі
і суперечить ст. 21 Закону в частині дотримання принципів
державних закупівель.
10. Укладення договору. Між Замовником та переможцями торгів укладено договори про
надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з
відновлення здоров'я: - ПП ТТК "Дніпро-Юг" договір від 07.05.2007 р. N 26/05/2007
загальною вартістю 59852,0 грн. в кількості 26 путівок, що
відповідає акцептованій пропозиції; - ДП "Санаторій Дніпровський" договір від 07.05.2007 р.
N 27/05/2007 загальною вартістю 86640,0 грн. в кількості
38 путівок, що відповідає акцептованій пропозиції. Термін дії
договорів визначено до 31.12.2007 р. В порушення вимог ч. 5 ст. 34 Закону ( 1490-14 ), договорами
від 31.05.2007 р. не передбачена можливість Замовника в
односторонньому порядку розірвання договорів у разі відмови
постачальника від виконання його умов. В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ), Замовником
договори від 07.05.2007 р. N 26/05/2007, 26/05/2007 надано
Тендерній палаті України - 27.11.2007 р. порушенням встановленого
терміну (15.05.2007 р.) 195 календарних днів. Таким чином, договори на закупівлю послуг санаторіїв та інших
оздоровчих закладів з відновлення здоров'я між Замовником та
переможцями торгів ПП ТТК "Дніпро-Юг" від 07.05.2007 р. 26/05/2007
та ДП "Санаторій Дніпровський" від 07.05.2007 р. N 27/05/2007
укладено з порушенням вимог ч. 1 ст. 19, ч. 3 ст. 4-1, ч. 3
ст. 26, ч. 7 ст. 26, ч. 1 ст. 29-1, ч. 2 ст. 29-1 та ч. 1 ст. 17
Закону ( 1490-14 ) та всупереч вимогам тендерної документації і
визначеним в ній основним умовам і згідно ч. 3 ст. 34 Закону такий
договір вважається недійсним (нікчемним).
11.Складання звітності. За результатами торгів Тендерним комітетом Замовника складено
Звіт про результати здійснення процедур відкритих торгів щодо
закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти
від 22.05.2007 р. N 2. В порушення вимог ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) в Звіті про
результати торгів не зазначено: - ціна і стислий опис інших основних умов кожної тендерної
пропозиції; - стислий виклад критеріїв порівняння та оцінки тендерних
пропозицій і визначення переможця процедури закупівлі. Звіт про результати торгів оприлюднено Замовником в
інформаційних системах мережі Інтернет за кодом MPU/PL-зв5589/ШОО
від 22.05.2007 р.
ВИСНОВОК
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
стосовно проведення Управлінням праці та соціального захисту
населення Жовтневої районної у м. Дніпропетровську ради відкритих
торгів із зменшенням ціни на закупівлю послуг санаторіїв та інших
оздоровчих закладів з відновлення здоров'я встановлено, що
закупівля була здійснена з порушеннями вимог чинного законодавства
у сфері державних закупівель, а саме: - порушено вимоги ч. 4 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) та Положення
про порядок створення та функції тендерного комітету, заступника
голови тендерного комітету призначено начальником Управління праці
та соціального захисту населення Бабенко Н.Н., який не несе
персональної відповідальності за виконання покладених на комітет
функцій і не організовує його роботу; - порушено вимоги ч. 4 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) рішення
тендерного комітету щодо визначення функцій кожного члена у
встановленому порядку відсутнє; - порушено вимоги п. 5 розпорядження Антимонопольного
комітету України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) "Про
затвердження форм Оголошень про проведення процедур закупівель та
Інструкції щодо їх заповнення" предмет закупівлі в оголошенні про
проведення процедури закупівлі не визначено відповідно до
Державного класифікатора продукції та послуг
ДК 016-97 ( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології та сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ); - порушено вимоги ч. 1 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) в оголошенні
про проведення торгів не зазначено рахунок, який відкрито
Замовнику в органах Державного казначейства України, місце та
строк надання послуг (регіон); - порушено вимоги ч. 3 ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
Оголошення про заплановану закупівлю оприлюднене в інформаційній
системі в мережі Інтернет раніше дати опублікування його у засобах
друкованої масової інформації у сфері закупівель; - порушено вимоги ч. 2 ст. 2-2 Закону ( 1490-14 ) річний план
державних закупівель на 2007 рік, оприлюднено в інформаційній
мережі системі Інтернет з порушенням встановленого терміну на 82
календарних днів; - порушено вимоги ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація Замовника не містить детального опису предмета
закупівлі з викладенням об'єктивних та якісних його характеристик,
а саме, Замовником не вимагається від учасників надання
документально підтвердженої інформації про відповідність
оздоровчих закладів, встановленим вимогам: Сертифікату Акредитації
МОЗ України щодо категорійності санаторно-курортного закладу з
оздоровлення та відпочинку, Сертифікату відповідності оздоровчого
закладу щодо спроможності надавати послуги у відповідності до
встановлених вимог, що є порушенням наказу Державного комітету
стандартизації, метрології та сертифікації від 01.02.2005 р. N 28
( z0466-05 ), яким затверджено Перелік продукції, що підлягає
обов'язковій сертифікації в Україні; - порушено вимоги ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) в Додатку 2
Тендерної документації - "Перелік документів, які вимагаються для
підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та
іншим вимогам замовника", при наданні тендерних пропозицій
учасниками, Замовником не вимагається наявність інформації про
працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і
досвід; - порушено вимоги ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація Замовника та Технічне завдання, не містить вимог щодо
наявності інформації про оздоровчі та технічні можливості
Учасника, короткий опис оснащення медичною апаратурою
(медобладнанням) закладу, забезпечення санітарно-гігієнічними
умовами та інших умов проживання та дозвілля; - порушено вимоги ч. 1, 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в додатку
до Тендерної документації "Технічне завдання" Замовником зазначена
запланована ціна закупівлі 1 путівки та очікувана вартість
закупівлі, що призводить до обмеження розміру цінових пропозицій
учасників та не сприяє досягнення оптимального і раціонального
використання державних коштів. - порушено вимоги ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в Основних
умовах договору Тендерної документації не передбачено можливість
зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування
видатків, що є істотною умовою для договорів даного виду; - порушено вимоги ст. 21 Закону ( 1490-14 ), ст. 180
Господарського кодексу України ( 436-15 ) та ч. 1 ст. 638
Цивільного кодексу України ( 435-15 ) в основних умовах, які
обов'язково мають бути включені до договору про закупівлю, не
передбачена вимога щодо визначення строку дії договору; - порушено вимоги ч. 2 ст. 22 Закону ( 1490-14 ) рішення
тендерного комітету щодо внесення змін до Тендерної документації
та письмові повідомлення учасникам про зазначені зміни відсутні; - порушено вимоги ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
Протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол оцінки надано до
Тендерної палати України в порядку здійснення громадського
контролю з порушенням строку їх надання; - порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) та
розпорядження Антимонопольного комітету України "Про затвердження
форми Протоколу про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та
Інструкції щодо її заповнення" від 20.06.2006 р. N 216-р
( z0900-06 ), Замовником у протоколі розкриття не зазначено
вартість тендерної пропозиції Санаторію "Перлина Карпат"; - порушено вимоги ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) та вимоги
п. 5.6 Додатка 2 до Тендерної документації учасниками:
ПП ТТК "Дніпро-Юг" і Медичний центр внутрішніх військ Міністерства
Внутрішніх справ України "Нові Санжари" для підтвердження своїх
кваліфікаційних вимог не надано витягу з Тематичного каталогу
учасників процедур закупівель для участі у відкритих торгах зі
зменшенням ціни, яка проводилась за оголошенням N 12022707; - порушено вимоги ч. 4 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) та п. 12.1
Тендерної документації учасники Санаторій "Перлина Карпат" і
Медичний центр внутрішніх військ Міністерства Внутрішніх справ
України "Нові Санжари" не погодили із Замовником дозвіл про
надання тендерного забезпечення у формі поруки іншим
підприємством, установою чи організацією; - порушено вимоги ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) та п. 12.1
Тендерної документації - Замовник не відхилив тендерну пропозицію
ПП "Дніпро-ЮГ", оскільки надане тендерне забезпечення в формі
поруки СГ ТОВ "Добробут-АГРО" не забезпечувало виконання договору
про закупівлю та не відповідало умовам тендерної документації, і в
порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону, торги не відмінив; - порушено вимоги розпорядження Антимонопольного комітету
України від 20.06.2006 р. N 215-р ( z0899-06 ) "Про затвердження
форми Реєстру отриманих тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та
Інструкції щодо її заповнення" не складено Реєстр отриманих
тендерних пропозицій, які надійшли від учасників; - порушено вимоги ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) та
п. 3 Додатка 4 до Тендерної документації Замовником під час оцінки
тендерної пропозиції учасника ДП "Санаторій Дніпровський" за
критерієм "Рейтинг учасника у Реєстрі учасників процедур
закупівель", який надав витяг з Тематичного каталогу за участю у
торгах оголошення N 12022707 надано 0 балів, що призвело до
заниження оцінки на 10 балів та невірно визначеного переможця
торгів по лоту N 3; - порушено вимоги ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) переможцем
торгів щодо закупівлі послуг санаторіїв та інших оздоровчих
закладів з відновлення здоров'я по лоту N 3 "Послуги
санаторнокурортних закладів по лікуванню органів травлення"
визначено учасника торгів ПП ТТК "Дніпро-Юг", який відповідно до
положень свого Статуту не має права на здійснення вищезазначеної
діяльності; - порушено вимоги ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) Замовником
по лоту N 2 не визнано торги такими, що не відбулися, оскільки на
участь у торгах надано менше трьох тендерних пропозицій; - порушено вимоги ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
оголошення про результати торгів, яке повинно надаватись протягом
10 календарних днів після укладення договору, було опубліковано в
Інформаційному бюлетені Тендерної палати України N 21 (92) за
N 21113707Р та у Спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву,
яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель
N 21 (58) за N 5832086 - 21.05.2007 р., з порушенням встановленого
терміну; - порушено вимоги ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) в
оголошенні про результати торгів не зазначено місце надання послуг
санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я та
кількість учасників, що отримали тендерну документацію, що
свідчить про непрозоре та формальне проведення процедури закупівлі
і суперечить ст. 21 Закону в частині дотримання принципів
державних закупівель: - порушено вимоги ч. 5 ст. 34 Закону ( 1490-14 ), договорами
від 31.05.2007 р. не передбачена можливість Замовника в
односторонньому порядку розірвання договорів у разі відмови
постачальника від виконання його умов; - порушено вимоги ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ), Замовником
договори від 07.05.2007 р. N 26/05/2007, 26/05/2007 надано
Тендерній палаті України в порядку здійснення громадського
контролю з порушенням встановленого терміну на 195 календарних
днів. - порушено вимоги ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) в Звіті про
результати торгів не зазначено: ціна і стислий опис інших основних
умов кожної тендерної пропозиції; стислий виклад критеріїв
порівняння та оцінки тендерних пропозицій і визначення переможця
процедури закупівлі. Процедура закупівлі послуг санаторіїв та інших оздоровчих
закладів з відновлення здоров'я Замовником торгів - Управлінням
праці та соціального захисту населення Жовтневої районної у
м. Дніпропетровську ради на суму 146492,0 грн. проведена з грубими
порушеннями численних вимог Закону ( 1490-14 ). Договори на закупівлю послуг санаторіїв та інших оздоровчих
закладів з відновлення здоров'я між Замовником - Управлінням праці
та соціального захисту населення Жовтневої районної у
м. Дніпропетровську ради та переможцями торгів - ПП ТТК
"Дніпро-Юг" від 07.05.2007 р. N 26/05/2007 та ДП "Санаторій
Дніпровський" від 07.05.2007 р. N 27/05/2007 укладено з порушенням
вимог ч. 1 ст. 19, ч. 3 ст. 4-1, ч. 3 ст. 26, ч. 7 ст. 26,
ч. 1 ст. 29-1, ч. 2 ст. 29-1 та ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) та
всупереч вимогам тендерної документації і визначеним в ній
основним умовам і згідно ч. 3 ст. 34 Закону такий договір
вважається недійсним (нікчемним). Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) такий договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого
договору недійсним судом не вимагається. Дії тендерного комітету Управління праці та соціального
захисту населення Жовтневої районної у м. Дніпропетровську ради
можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь, визначених
ст. 364 Кримінального кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: