open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
14.01.2008 N в-135/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ). Загальна інформація: 1. Інформація про Замовника: Замовник торгів: Відділ освіти Уманської міськради
Черкаської області. Адреса: 20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Піонтковського,
12, тел.: (04744) 5-21-37, 5-95-70; факс 5-24-55.
2. Відповідальний за проведення торгів: Шамрай Тетяна
Петріна.
3. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
4. Предмет закупівлі: масло вершкове.
5. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
6. Очікувана вартість закупівлі: 60 000 гривень.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
05.11.2007 р., розкриття - 20.11.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів: 1. Оголошення про заплановану закупівлю за N 45048807,
опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 05.11.2007 р. N 45(116) - на 1 арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю N 8303082,
опубліковане у спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву,
яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель,
від 05.11.2007 р. N 45(82) - на 1 арк.;
3. Тендерна документація на закупівлю масла вершкового - на
22 арк.;
4. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі -
на 2 аркушах. Завдання сформульоване таким чином: надати Висновок про
законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі
Відділом освіти Уманської міськради Черкаської області масла
вершкового.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку. При дослідженні наданих матеріалів встановлено: 1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Відділом освіти Уманської міськради Черкаської області
(далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із
зменшенням ціни опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
05.11.2007 р. N 45(116), оголошення N 45048807; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від
05.11.2007 р. N 45(82), оголошення N 8303082. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.torgi.net.ua - 018 nov 116. Строк для подання тендерних пропозицій Замовником встановлено
на 20.11.2007 або скорочено до 16 календарних днів.
2. Тендерна документація Тендерна документація із закупівлі масла вершкового, що
надана на дослідження, не відповідає вимогам статей 21, 23, 26, 29
Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 6 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не затверджена тендерним комітетом Замовника; - в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не містить обов'язкової інформації щодо зазначення
прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або
інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із
учасниками; - в порушення ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невірно вказано період, з якого обчислюється термін повернення
тендерного забезпечення, а саме: у п. 12.4 тендерної документації
зазначено, що тендерне забезпечення буде повернуто протягом 10
календарних днів після настання підстави для його повернення,
замість з дня настання підстави для повернення тендерного
забезпечення, як того вимагає Закон; - в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невірно встановлено період надання протоколу розкриття учасникам
процедури, а саме: у п. 18.5 тендерної документації Замовником
зазначено, що копію протоколу розкриття тендерних пропозицій буде
надано учаснику протягом одного робочого дня з моменту отримання
відповідного запиту від нього, замість "протягом одного робочого
дня після дня отримання від учасника відповідного запиту"; - в порушення вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невірно обчислюється період укладання договору, а саме: у п. 28.2
тендерної документації зазначено, що договір укладається протягом
21 робочого дня з дня акцепту, але не раніше, ніж через п'ять
робочих днів після надсилання повідомлення про результати торгів,
замість "не раніше ніж через п'ять робочих днів з дня відправлення
письмового повідомлення всім учасникам процедур".
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не надіслано Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів
з дати затвердження протоколу розкриття тендерних пропозицій в
паперовому або електронному вигляді.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не надіслано Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів
з дати затвердження протоколу оцінки тендерних пропозицій в
паперовому або електронному вигляді.
5. Інформування про результати торгів Замовником оголошення про результати проведеної процедури
закупівлі масла вершкового опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
17.12.2007 р. N 51(122), оголошення N 51135107Р; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від
17.12.2007 р. N 51(88), оголошення N 8882980. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com, код HSO/GR 1564. В порушення ч.1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення про
результати проведення процедури відкритих торгів із зменшенням
ціни оприлюднено і опубліковано в інформаційних системах в мережі
Інтернет та у спеціалізованих друкованих засобах масової
інформації та в інформаційному бюлетені, який видає Тендерна
палата України, також у міжнародному інформаційному бюлетені, що
видає Тендерна палата України, та інших відповідних міжнародних
виданнях, не протягом 10 календарних днів після укладення договору
про закупівлю.
6. Укладення договору В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не надіслано Тендерній палаті України інформацію щодо укладеного
договору протягом п'яти робочих днів з моменту його укладення. Відповідно до оголошення про результати проведеної процедури
закупівлі Замовником з переможцем торгів ПП Лободіним Сергієм
Вікторовичем укладено 29.11.2007 р. договір на загальну суму
57 115,20 гривень. Також Тендерною палатою України проведено порівняння ціни на
масло вершкове, що були запропоновані переможцем ПП Лободіним
Сергієм Вікторовичем з середньоринковими цінами на території
Черкаської області станом на 30.11.2007 р. В результаті проведеного дослідження встановлено, що ціни
запропоновані ПП Лободіним Сергієм Вікторовичем, значно
перевищували середньоринкові ціни на 4,48 гривень за 1 кг
(порівняння з середньоринковими цінами наведено у таблиці N 1).
Таблиця N 1. Порівняння з середньоринковими цінами
------------------------------------------------------------------------- | N | Назва | Ціни запропоновані |Середньоринкова ціна, яка| Різниця | |з/п|предмета| ПП Лободіним Сергієм | склалася на території | (8-5) | | |закупів-| Вікторовичем |Черкаської області станом| | | | лі | | на 30.11.2007 р. | | | | |----------------------+-------------------------| | | | | Кіль-|Ціна,|Вартість | Кіль- | Ціна, |Вартість | | | | |кість,| грн.|договору |кість, | грн. |договору | | | | | кг | | | кг | | | | |---+--------+------+-----+---------+-------+-------+---------+---------| | 1 |Масло |2608 |21,90|57 115,20| 2608 | 17,42 |45 431,36|11 683,84| | |вершкове| | | | | | | | -------------------------------------------------------------------------
Отже, Замовником буде використано державних коштів на
11 683,84 тис.грн. більше, ніж середньоринкові ціни, які діють на
ринку Черкаської області, що фактично є нанесенням державі
збитків. Таким чином, Замовником порушено вимоги ч. 1 ст. 2-1 Закону
( 1490-14 ) щодо принципів здійснення державних закупівель, а
саме: максимальної економії та ефективності. Разом з цим, відповідно до вимог ч. 3 ст. 34 Закону
( 1490-14 ) договір вважається недійсним (нікчемним), якщо його
було укладено за результатами процедури закупівлі, проведеної з
порушенням вимог статей 4-1, 4-2, 8, 17, 18-1, 19, 26, 29, 29-1
цього Закону. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) договір
від 29.11.2007 р., укладений між Відділом освіти Уманської
міськради Черкаської області та ПП Лободіним Сергієм Вікторовичем
вважається недійсним (нікчемним), оскільки його було укладено з
порушеннями вимог статті 29-1 цього Закону.
7. Складання звітності В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не надіслано Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів
з дати затвердження звіту в паперовому або електронному вигляді.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
Відділом освіти Уманської міськради Черкаської області процедури
відкритих торгів із зменшенням ціни щодо закупівлі масла
вершкового встановлено, що закупівлю здійснено з порушеннями вимог
чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме: - в порушення вимог ч. 6 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не затверджена тендерним комітетом Замовника; - в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не містить обов'язкової інформації щодо зазначення
прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або
інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із
учасниками; - в порушення ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невірно вказано період, з якого обчислюється термін повернення
тендерного забезпечення; - в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невірно встановлено період надання протоколу розкриття учасникам
процедури; - в порушення вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невірно обчислюється період укладання договору; - в порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 )
Замовником не надіслано Тендерній палаті України протягом трьох
робочих днів з дати затвердження протоколів розкриття та оцінки
тендерних пропозицій і звіту в паперовому або електронному
вигляді; - в порушення ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення про
результати проведення процедури відкритих торгів із зменшенням
ціни оприлюднено і опубліковано в інформаційних системах в мережі
Інтернет та у спеціалізованих друкованих засобах масової
інформації та в інформаційному бюлетені, який видає Тендерна
палата України, також у міжнародному інформаційному бюлетені, що
видає Тендерна палата України, та інших відповідних міжнародних
виданнях, не протягом 10 календарних днів після укладення договору
про закупівлю. - в порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не надіслано Тендерній палаті України інформацію щодо укладеного
договору протягом п'яти робочих днів з моменту його укладення;
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) договір
від 29.11.2007 р., укладений між Відділом освіти Уманської
міськради Черкаської області та ПП Лободіним Сергієм Вікторовичем,
вважається недійсним (нікчемним), оскільки його було укладено з
порушеннями вимог статті 29-1 цього Закону; - порушено вимоги ч. 1 ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) щодо
принципів здійснення державних закупівель, а саме максимальної
економії та ефективності.
Договір від 29.11.2007 р., укладений між Відділом освіти
Уманської міськради Черкаської області та ПП Лободіним Сергієм
Вікторовичем на 11 683,84 грн., перевищує середньоринкові ціни,
які діяли на ринку Черкаської області, що фактично є нанесенням
державі збитків.
Таким чином, за укладеним договором Замовником з грубим
порушенням вимог Закону ( 1490-14 ) при здійсненні державних
закупівель, взято бюджетних зобов'язань у розмірі 57 115,20 грн.,
в чому вбачається можливе нанесення державі збитків на суму
закупівлі.
Дії тендерного комітету Відділу освіти Уманської міськради
Черкаської області можуть містити ознаки суспільно небезпечних
діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: