open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
14.01.2008 N в-125/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника: Назва: Головне управління юстиції у Луганській області. Адреса: 91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3-а,
тел. (0642) 58-59-95; E-mail: ftd@lg.informjust.ua.
2. Відповідальний за проведення торгів: Філатова Тетяна
Дмитрівна.
3. Предмет закупівлі: меблі конторські та магазинні.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5. Джерело фінансування закупівель: кошти державного бюджету.
6. Очікувана вартість закупівлі: 87 500,00 грн.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
20.08.2007 р., закінчення - 10.12.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю N 34028707,
опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 20.08.2007 р. N 34 (105) - 1 арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю N 6578371,
опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель від
20.08.2007 р. N 34 (71) - 1 арк.;
3. Тендерна документація на закупівлю меблів конторських та
магазинних від 19.07.2007 р. б/н - 21 арк.;
4. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.10.2007 р.
N 2/11 - 3 арк.;
5. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 31.10.2007 р.
N 3/11 - 6 арк.;
6. Інформація щодо укладеного договору від 26.11.2007 р.
N 9-24-5240 - 1 арк.;
7. Оголошення по результати проведеної процедури закупівлі,
опубліковане у інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 10.12.2007 р. N 50 (121), оголошення N 50083507Р - 1 арк.;
8. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі,
опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву,
яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель
від 10.12.2007 р. N 50 (87), оголошення N 8779560 - 1 аркуш.
Завдання сформульоване таким чином: надати висновок про
законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі
Головним управлінням юстиції у Луганській області з придбання
меблів конторських та магазинних.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Головним управлінням юстиції у Луганській області (далі -
Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням
ціни опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
20.08.2007 р. N 34 (105), оголошення N 34028707; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 20.08.2007 р.
N 34 (71), оголошення N 6578371. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zacupivli.com код ORG/F 0742. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 19 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (далі -
Закон) строк для подання тендерних пропозицій має становити
30 календарних днів від дати опублікування оголошення про
проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України. В окремих випадках цей строк може бути скорочено
до 15 календарних днів. Так, в оголошенні кінцевий термін для
подання тендерних пропозицій встановлено 17.09.2007, або скорочено
до 28 календарних днів.
2. Тендерна документація Тендерна документація із закупівлі меблів конторських та
магазинних, що надана на дослідження, не відповідає вимогам статей
21, 23, 26, 26-1, 29, 34 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 6 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не затверджена тендерним комітетом замовника; На дослідження надано тендерну документацію на закупівлю
меблів конторських та магазинних, затверджену головою тендерного
комітету Філатовою Т.Д., проте відповідно до вимог ч. 6 ст. 21
Закону ( 1490-14 ) тендерна документація затверджується тендерним
комітетом замовника; - у п. 12.4 тендерної документації визначено, що тендерне
забезпечення буде повернено учаснику торгів протягом
10 календарних днів після настання підстави для повернення
всупереч вимог ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ), відповідно до якої
строк обчислюється з дня настання підстави для повернення
тендерного забезпечення; - у п. 18.5 тендерної документації строк надання учаснику
торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється
з моменту отримання від нього відповідного запиту всупереч вимог
ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ), якою встановлено, що копія
протоколу розкриття тендерних пропозицій надається всім учасникам
на їх запит протягом одного робочого дня після отримання від
учасника відповідного запиту; - в порушення вимог ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) у п. 23
тендерної документації не вказано Антимонопольний комітет України,
як орган влади, якому надається інформація щодо розгляду та оцінки
тендерних пропозицій до укладання договору про закупівлю; - у п. 28.2 тендерної документації визначено, що договір про
закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів
після надсилання акцепту та повідомлення про результати торгів
всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ), відповідно до яких
строк обчислюється з дня відправлення письмового повідомлення всім
учасникам; - в порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) у додатку
б/н до тендерної документації до основних умов, які обов'язково
будуть включені до договору про закупівлю, не включено всі істотні
умови договору, а саме умови договору про закупівлю не повинні
змінюватися після його підписання. Крім того, дослідженням встановлено невідповідність змісту
поданого оголошення про заплановану закупівлю змісту тендерної
документації стосовно дати розкриття тендерних пропозицій, а саме:
в п. 7 оголошення визначено дату розкриття пропозицій
17.09.2007 р., в п. 7 додатка 1 тендерної документації -
18.09.2007 р.).
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій На дослідження надано протокол розкриття тендерних пропозицій
від 24.10.2007 р. N 2/11. Відповідно до вищезазначеного протоколу
розкриття на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від
трьох учасників, а саме: - Єнакіївського виробничого підприємства "Світанок"
Українського товариства глухих з ціновою пропозицією
87 492,00 грн.; - Лебединського учбово-виробничого підприємства Українського
товариства глухих з ціновою пропозицією 87 500,00 грн.; - Луганського виробничого підприємства "Восток" Українського
товариства глухих з ціновою пропозицією 87 497,00 гривень. Розкриття тендерних пропозицій відбулось з порушенням вимог
ст. ст. 7, 26, 27, 28 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 1, 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 )
розкриття тендерних пропозицій відбулось не у встановлений
замовником строк, а саме: дата складання протоколу розкриття
тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій 24.10.2007 р.,
проте тендерною документацією дату розкриття встановлено на
18.09.2007 р.; - в порушення вимог ч. 4 ст. 7 та ч. 1 ст. 27 Закону
( 1490-14 ) Замовник не відхилив тендерні пропозиції, які подані
пов'язаними особами. Так, Єнакіївське учбово-виробниче підприємство "Світанок",
Лебединське учбово-виробниче підприємство та Луганське виробниче
підприємство "Восток" є структурними підрозділами Українського
товариства глухих (УТОГ) та відповідно перебувають під спільним
контролем останнього. Згідно з вимогами ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) торги
відміняються у разі, якщо відхиляються всі тендерні пропозиції
відповідно до вимог статті 27 Закону. Таким чином, Замовником в порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону
( 1490-14 ) не відмінено торги із закупівлі меблів конторських та
магазинних.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця На дослідження надано протокол оцінки тендерних пропозицій
від 31.10.2007 р. N 3/11. Відповідно до вказаного протоколу
Замовником обрано переможцем відкритих торгів із зменшенням ціни
на закупівлю меблів конторських та магазинних Єнакіївське
виробниче підприємство "Світанок" Українського товариства глухих. Оцінка тендерних пропозицій відбулась з порушенням вимог
статті 26 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) до оцінки
допущено учасників, тендерні пропозиції яких повинно бути
відхилено.
5. Інформування про результати торгів Надані для дослідження матеріали щодо проведення процедури
відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю меблів
конторських та магазинних вказують на порушення Замовником вимог
ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ), якою визначено, що оголошення
про результати проведення торгів оприлюднюється і публікується в
інформаційних системах в мережі Інтернет, у спеціалізованих
друкованих засобах масової інформації, в інформаційному бюлетені
та міжнародному бюлетені, що видає Тендерна палата України,
протягом 10 календарних днів після укладення договору про
закупівлю. Так, договір про закупівлю укладено 26.11.2007 р.,
оголошення опубліковано 10.12.2007 р., тобто на 4 календарних дні
пізніше, встановленого Законом строку. Оголошення про результати закупівлі меблів конторських та
магазинних було опубліковано Замовником: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
10.12.2007 р. N 50 (121), оголошення N 50083807Р; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 10.12.2007 р.
N 50 (87), оголошення N 8779560. Також оголошення про результати закупівлі оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com код ELO/S 2559.
6. Укладення договору Згідно з інформацією про результати проведеної процедури
закупівлі, від 26.11.2007 р., за результатами торгів Замовником
укладено договір з Єнакіївським виробничим підприємством
"Світанок" Українського товариства глухих про закупівлю меблів
конторських та магазинних від 26.11.2007 р на загальну суму
87 492,00 грн. Договір про закупівлю було укладено за результатами процедури
закупівлі, проведеної з порушеннями вимог статей 26, 29-1 Закону
( 1490-14 ), що відповідно до ч. 3 ст. 34 Закону є підставою для
визнання даного договору недійсним.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
стосовно проведення Головним управлінням юстиції у Луганській
області відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю меблів
конторських та магазинних, встановлено, що закупівля здійснена з
порушеннями вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, а саме: - ч. 6 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна документація не
затверджена тендерним комітетом замовника; - ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) у п. 12.4 тендерної
документації визначено, що тендерне забезпечення буде повернено
учаснику торгів протягом 10 календарних днів після настання
підстави для повернення всупереч визначеним умовам Закону,
відповідно до яких строк обчислюється з дня настання підстави для
повернення тендерного забезпечення; - ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) у п. 18.4 тендерної
документації строк надання учаснику торгів копії протоколу
розкриття тендерних пропозицій обчислюється з моменту отримання
від нього відповідного запиту всупереч визначеним умовам Закону,
відповідно до яких встановлено, що копія протоколу розкриття
тендерних пропозицій надається всім учасникам на їх запит протягом
одного робочого дня після дня отримання від учасника відповідного
запиту; - ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) у п. 23 тендерної документації
не вказано Антимонопольний комітет України, як орган влади, якому
надається інформація щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій
до укладання договору про закупівлю; - ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) у п. 28.2 тендерної
документації визначено, що договір про закупівлю укладається не
раніше, ніж через п'ять робочих днів після надсилання акцепту та
повідомлення про результати торгів всупереч визначеним умовам
Закону, відповідно до яких строк обчислюється з дня відправлення
письмового повідомлення всім учасникам; - ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) у додатку б/н до тендерної
документації до основних умов, які обов'язково будуть включені до
договору про закупівлю, не включено всі істотні умови договору, а
саме умови договору про закупівлю не повинні змінюватися після
його підписання; - ч. 1, 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) розкриття тендерних
пропозицій відбулось не у встановлений замовником строк; - ч. 4 ст. 7 та ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) Замовник не
відхилив тендерні пропозиції, які подані пов'язаними особами; - ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) до оцінки допущено
учасників, тендерні пропозиції яких повинно бути відхилено; - ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) Замовником не відмінено
торги у відповідності до статті 27 Закону; - ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення про результати
процедури закупівлі опубліковано Замовником пізніше ніж через
10 календарних днів після укладання договору. Договір про закупівлю меблів конторських та магазинних від
26.11.2007 р. було укладено за результатами процедури закупівлі,
проведеної з порушенням вимог статей 26, 29-1 Закону ( 1490-14 ),
що відповідно до ч. 3 ст. 34 Закону є підставою для визнання
даного договору недійсним. Дії тендерного комітету Головного управління юстиції у
Луганській області можуть містити ознаки суспільно небезпечних
діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу України
( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: