open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
14.01.2008 N в-122/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника: Назва: Одеське головне фінансове управління
облдержадміністрації. Адреса: 65032, м. Одеса, пр-т Шевченка, 4,
тел.: (048) 718-95-75, 714-32-53; E-mail: OFU@paco.net.
2. Відповідальний за проведення торгів: Мазур Наталія
Василівна.
3. Предмет закупівлі: послуги з оренди службових легкових
автомобілів.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5. Джерело фінансування закупівель: кошти державного бюджету.
6. Очікувана вартість закупівлі: 197 500,00 грн.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
27.08.2007 р., закінчення - 03.12.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю N 35077807,
опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 27.08.2007 р. N 35 (106) - 1 арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю N 6785572,
опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель від
27.08.2007 р. N 35 (72) - 1 арк.;
3. Тендерна документація на закупівлю послуг з оренди
службових легкових автомобілів б/д б/н - 22 арк.;
4. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.10.2007 р.
N 1 - 3 арк.;
5. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 22.10.2007 р.
N 8 - 4 арк.;
6. Оголошення по результати проведеної процедури закупівлі,
опубліковане у Інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 03.12.2007 р. N 49 (120), оголошення N 49154207Р - 1 арк.;
7. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі,
опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву,
яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель
від 03.12.2007 р. N 49 (86), оголошення N 8678545 - 1 аркуш.
Завдання сформульоване таким чином: надати висновок про
законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі
Одеським головним фінансовим управлінням облдержадміністрації з
придбання послуг з оренди службових легкових автомобілів.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Одеським головним фінансовим управлінням облдержадміністрації
(далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із
зменшенням ціни опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
27.08.2007 р. N 35 (106), оголошення N 35077807; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 27.08.2007 р.
N 35 (72), оголошення N 6785572. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com код UMO/NK 0242. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 19 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (далі -
Закон) строк для подання тендерних пропозицій має становити
30 календарних днів від дати опублікування оголошення про
проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України. В окремих випадках цей строк може бути скорочено
до 15 календарних днів. Так, в оголошенні кінцевий термін для
подання тендерних пропозицій встановлено 11.09.2007 р., або
скорочено до 15 календарних днів.
2. Тендерна документація Тендерна документація із закупівлі послуг з оренди службових
легкових автомобілів, що надана на дослідження, не відповідає
вимогам статей 23, 26, 26-1, 29, 34 Закону ( 1490-14 ), а саме: - у п. 12.4 тендерної документації визначено, що тендерне
забезпечення буде повернено учаснику торгів протягом
10 календарних днів після настання підстави для повернення
всупереч вимог ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ), відповідно до якої
строк обчислюється з дня настання підстави для повернення
тендерного забезпечення; - у п. 18.5 тендерної документації строк надання учаснику
торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється
з моменту отримання від нього відповідного запиту всупереч вимог
ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ), якою встановлено, що копія
протоколу розкриття тендерних пропозицій надається всім учасникам
на їх запит протягом одного робочого дня після отримання від
учасника відповідного запиту; - в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) у додатку
N 4 до тендерної документації "Критерії та методика оцінки
тендерних пропозицій" до критеріїв оцінки не включено обов'язковий
критерій строк поставки (виконання); - в порушення вимог ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) у п. 23
тендерної документації не вказано Антимонопольний комітет України,
як орган влади, якому надається інформація щодо розгляду та оцінки
тендерних пропозицій до укладання договору про закупівлю; - у п. 28.2 тендерної документації визначено, що договір про
закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів
після надсилання акцепту та повідомлення про результати торгів
всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ), відповідно до яких
строк обчислюється з дня відправлення письмового повідомлення всім
учасникам; - в порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) у додатку
б/н до тендерної документації до основних умов, які обов'язково
будуть включені до договору про закупівлю, не включено всі істотні
умови договору, а саме: можливість зменшення обсягів закупівлі
залежно від реального фінансування видатків; умови договору про
закупівлю не повинні змінюватися після його підписання.
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій На дослідження надано протокол розкриття тендерних пропозицій
від 19.10.2007 р. N 1. Відповідно до вищезазначеного протоколу
розкриття на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від
трьох учасників, а саме: - Автопідприємства по обслуговуванню обласної ради та
обласної державної адміністрації; - Суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи
Гончарука Миколи Борисовича; - Підприємства "Платан". Розкриття тендерних пропозицій відбулося з порушеннями вимог
статей 18, 27 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) до участі
у торгах допущено учасників, інформація про яких відсутня в
Тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає
Тендерна палата України. Зокрема, в Тематичному каталозі учасників
процедур закупівель відсутня інформація щодо учасників: Суб'єкта
підприємницької діяльності - фізичної особи Гончарука Миколи
Борисовича та Підприємства "Платан"; - в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не відхилено тендерні пропозиції учасників (Суб'єкта
підприємницької діяльності - фізичної особи Гончарука Миколи
Борисовича та Підприємства "Платан") через невідповідність їх
кваліфікаційним вимогам, зазначеним в тендерній документації, а
саме: ненадання витягу із тематичного каталогу учасників процедур,
закупівель. Таким чином, Замовником, в порушення вимог статей 18, 27
Закону ( 1490-14 ) та вимог п. 24 тендерної документації не
відхилено тендерні пропозиції вищевказаних учасників та в
порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону не відмінено торги.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця На дослідження надано протокол оцінки тендерних пропозицій
від 22.10,2007 р. N 8. Відповідно до вказаного протоколу
Замовником обрано переможцем відкритих торгів із зменшенням ціни
на закупівлю послуг з оренди службових легкових автомобілів
Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної
державної адміністрації.
5. Інформування про результати торгів Надані для дослідження матеріали щодо проведення процедури
відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю послуг з оренди
службових легкових автомобілів вказують на порушення Замовником
вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ), якою визначено, що
оголошення про результати проведення торгів оприлюднюється і
публікується в інформаційних системах в мережі Інтернет, у
спеціалізованих друкованих засобах масової інформації, в
інформаційному бюлетені та міжнародному бюлетені, що видає
Тендерна палата України, протягом 10 календарних днів після
укладення договору про закупівлю. Так, договір про закупівлю
укладено 29.10.2007 р., оголошення опубліковано 03.12.2007 р.,
тобто на 25 календарних днів пізніше, встановленого Законом
строку. Оголошення про результати закупівлі послуг з оренди службових
легкових автомобілів було опубліковано Замовником: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
03.12.2007 р. N 49 (120), оголошення N 49154207Р; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 03.12.2007 р.
N 49 (86), оголошення N 8678545. Також оголошення про результати закупівлі оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com код YAC/DE2101.
6. Укладення договору Відповідно до вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовник
зобов'язаний надіслати Тендерній палаті України інформацію щодо
укладеного договору та про виконання договору протягом п'яти
робочих днів з моменту його укладення та виконання відповідно.
Проте, станом на січень 2008 року вищевказана інформація
Замовником не надіслана, що є порушенням вимог ч. 6 ст. 34 Закону. Згідно з інформацією, відображеною в опублікованому
оголошенні про результати здійснення процедури закупівлі
N 49154207Р, між Замовником та переможцем торгів Автопідприємством
по обслуговуванню обласної ради та обласної державної
адміністрації укладено договір про закупівлю послуг з оренди
службових легкових автомобілів від 29.10.2007 р. на загальну суму
177 600,00 гривень. Договір про закупівлю було укладено за результатами процедури
закупівлі, проведеної з порушеннями вимог статей 26, 29-1 Закону
( 1490-14 ), що відповідно до ч. 3 ст. 34 Закону є підставою для
визнання даного договору недійсним.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
стосовно проведення Одеським головним фінансовим управлінням
облдержадміністрації відкритих торгів із зменшенням ціни на
закупівлю послуг з оренди службових легкових автомобілів,
встановлено, що закупівля здійснена з порушеннями вимог чинного
законодавства у сфері державних закупівель, а саме: - ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) до участі у торгах допущено
учасників, інформація про яких відсутня в тематичному каталозі
учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України; - ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) не відхилено тендерні
пропозиції учасників через невідповідність їх кваліфікаційним
вимогам, зазначеним в тендерній документації; - ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) у п. 12.4 тендерної
документації визначено, що тендерне забезпечення буде повернено
учаснику торгів протягом 10 календарних днів після настання
підстави для повернення всупереч визначеним умовам Закону,
відповідно до яких строк обчислюється з дня настання підстави для
повернення тендерного забезпечення; - ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) у п. 18.4 тендерної
документації строк надання учаснику торгів копії протоколу
розкриття тендерних пропозицій обчислюється з моменту отримання
від нього відповідного запиту всупереч визначеним умовам Закону,
відповідно до яких встановлено, що копія протоколу розкриття
тендерних пропозицій надається всім учасникам на їх запит протягом
одного робочого дня після дня отримання від учасника відповідного
запиту; - ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) у додатку N 4 до тендерної
документації "Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій" до
критеріїв оцінки не включено обов'язковий критерій строк поставки
(виконання); - ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) у п. 23 тендерної документації
не вказано Антимонопольний комітет України, як орган влади, якому
надається інформація щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій
до укладання договору про закупівлю; - ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) у п. 28.2 тендерної
документації визначено, що договір про закупівлю укладається не
раніше, ніж через п'ять робочих днів після надсилання акцепту та
повідомлення про результати торгів всупереч визначеним умовам
Закону, відповідно до яких строк обчислюється з дня відправлення
письмового повідомлення всім учасникам; - ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) у додатку б/н до тендерної
документації до основних умов, які обов'язково будуть включені до
договору про закупівлю, не включено всі істотні умови договору, а
саме: можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального
фінансування видатків; умови договору про закупівлю не повинні
змінюватися після його підписання; - ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення про результати
процедури закупівлі опубліковано Замовником пізніше ніж через 10
календарних днів після укладання договору; - ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником не надіслано
Тендерній палаті України інформацію щодо укладеного договору та
про виконання договору протягом п'яти робочих днів з моменту його
укладення та виконання відповідно. Договір про закупівлю послуги з оренди службових легкових
автомобілів від 29.10.2007 р., було укладено за результатами
процедури закупівлі, проведеної з порушеннями вимог статті 29-1
Закону ( 1490-14 ), що відповідно до ч. 3 ст. 34 Закону є
підставою для визнання даного договору недійсним. Дії тендерного комітету Одеського головного фінансового
управління облдержадміністрації можуть містити ознаки суспільно
небезпечних діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу
України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: