open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
14.01.2008 N в-119/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника: Назва: Державний департамент України з питань виконання
покарань. Адреса: 04050, м. Київ, вул. Мельникова, 81, тел.:
(044) 481-05-97, 481-05-44. Відповідальний за проведення торгів: Пасічник Юрій
Володимирович.
2. Предмет закупівлі: крупа в асортименті.
3. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
4. Джерело фінансування закупівель: кошти державного бюджету.
5. Очікувана вартість закупівлі: 3 200 000,00 грн.
6. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
20.08.2007 р., закінчення - 29.10.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю N 34054507,
опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 20.08.2007 р. N 34 (105) - 1 арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю N 6631471,
опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель
від 20.08.2007 р. N 34(71)-1 арк.;
3. Оголошення про заплановану закупівлю N М-34-032-07,
опубліковане у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає
Тендерна палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements" від 20.08.2007 р. N 34 (57) - 1 арк.;
4. Тендерна документація на закупівлю круп в асортименті
від 31.07.2007 р. N 80 - 21 арк.;
5. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.09.2007 р.
N 32 - 7 арк.;
6. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 21.09.2007 р.
N 94 - 10 арк.;
7. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі,
опубліковане у Інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 29.10.2007 р. N 44 (115), оголошення N 44167507Р- 1 арк.;
8. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі,
опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву,
яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель
від 29.10.2007 р. N 44 (81), оголошення N 8169288 - 1 арк.
9. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі
N М-44-122-07Р, опубліковане у міжнародному інформаційному
бюлетені, що видає Тендерна палата України, "International Edition
Ukrainian Public Procurements" від 29.10.2007 р. N 44 (67) -
1 аркуш.
Завдання сформульоване таким чином: надати висновок про
законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі
Державним департаментом України з питань виконання покарань з
придбання круп в асортименті.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку. При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Державним департаментом України з питань виконання покарань
(далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із
зменшенням ціни опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 20.08.2007 р. N 34(105), оголошення N 34054507; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 20.08.2007 р.
N 34 (71), оголошення N 6631471; - у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements" від 20.08.2007 p. N 34 (57), оголошення
N M-34-032-07. Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com код ORG/F 0965. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 19 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (далі -
Закон) строк для подання тендерних пропозицій має становити
30 календарних днів від дати опублікування оголошення про
проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України. В окремих випадках цей строк може бути скорочено
до 15 календарних днів. Так, в оголошенні кінцевий термін для
подання тендерних пропозицій встановлено 03.09.2007 р. або
скорочено до 15 календарних днів.
2. Тендерна документація Тендерна документація із закупівлі круп в асортименті, що
надана на дослідження, не відповідає вимогам статей 23, 26, 26-1,
27, 29, 34 Закону ( 1490-14 ), а саме: - у п. 12.5 тендерної документації визначено, що тендерне
забезпечення буде повернено учаснику торгів протягом
10 календарних днів після настання підстави для повернення
всупереч вимог ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ), відповідно до якої
строк обчислюється з дня настання підстави для повернення
тендерного забезпечення; - у п. 18.5 тендерної документації строк надання учаснику
торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється
з моменту отримання від нього відповідного запиту всупереч вимог
ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ), якою встановлено, що копія
протоколу розкриття тендерних пропозицій надається всім учасникам
на їх запит протягом 1 робочого дня після отримання від учасника
відповідного запиту; - в порушення вимог ст. 26-1 Закону ( 1490-14 )
у п. 23 тендерної документації не вказано Антимонопольний комітет
України, як орган влади, якому надається інформація щодо розгляду
та оцінки тендерних пропозицій до укладання договору про
закупівлю; - в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 )
у п. 24 тендерної документації не передбачено всіх умов, на
підставі яких будуть відхилені тендерні пропозиції учасників,
а саме якщо інформація про учасника, який подав тендерну
пропозицію, відсутня в каталозі; - у п. 28.2 тендерної документації визначено, що договір про
закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів
після надсилання акцепту та повідомлення про результати торгів
всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ), відповідно до яких
строк обчислюється з дня відправлення письмового повідомлення всім
учасникам; - в порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) у додатку
б/н до тендерної документації до основних умов, які обов'язково
будуть включені до договору про закупівлю, не включено всі істотні
умови договору, а саме: можливість зменшення обсягів закупівлі
залежно від реального фінансування видатків; умови договору про
закупівлю не повинні змінюватися після його підписання. Відповідно до технічних вимог тендерної документації, до
закупівлі планується крупа в кількості 2000 тонн, у тому числі: - крупа пшенична в кількості 400 тонн; - крупа перлова в кількості 400 тонн; - крупа ячмінна в кількості 400 тонн; - пшоно 1 сорту в кількості 400 тонн; - крупа вівсяна в кількості 200 тонн; - горох в кількості 200 тонн. При цьому учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції
по окремих частинах предмета закупівлі. Окремою частиною предмета
закупівлі є обсяг поставки - 200 тонн. Відповідно до Додатку N 4 "Критерії та методика оцінки
тендерних пропозицій" тендерної документації оцінку тендерних
пропозицій передбачено здійснювати наступним чином: - визначення переможців на поставку крупи пшеничної
здійснюється окремо за накопичувальним принципом по запропонованих
обсягах товару; - першим переможцем на поставку крупи пшеничної обирається
Учасник, який набрав, після процедури зменшення ціни, максимальну
кількість балів, і його пропозиція акцептується на запропонований
обсяг поставки на кількість частин предмета закупівлі, кратних
200 тонн; - послідуючі переможці обираються за наступними максимальними
кількостями балів в порівнянні з запропонованими цінами, що
залишилися; - порівняння цін і накопичення обсягу поставки здійснюється
доти, доки, залишаються пропозиції для порівняння або не буде
набрано обсяг 400 тонн; - визначення переможця(ів) на поставку крупи перлової,
ячмінної, вівсянки, пшона 1 сорту, гороху здійснюється аналогічно
визначенню переможця(ів) на поставку крупи пшеничної. Відповідно до ст. 1 Закону ( 1490-14 ) переможець процедури
закупівлі - це учасник, тендерна пропозиція якого в результаті
оцінки визнана найкращою та акцептована. Отже, в порушення ст. 1 Закону ( 1490-14 ) амовником
передбачено обрання переможцем не тільки учасника, тендерна
пропозиція якого в результаті оцінки визнана найкращою та
акцептована, але й інших учасників за наступними максимальними
кількостями балів. Крім того, методика оцінки передбачає одночасне оцінювання
всіх тендерних пропозицій, а не оцінювання окремого лоту, який
становить 200 тонн. Тобто, з одного боку, Замовником надано можливість учасникам
подавати тендерні пропозиції по окремих частинах предмету
закупівлі, а з іншого, методика оцінки не передбачає оцінювання
окремих частин предмету закупівлі. Отже, в порушення вимог ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
в тендерній документації передбачена необ'єктивна та упереджена
методика оцінки тендерних пропозицій.
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій На дослідження надано протокол розкриття тендерних пропозицій
від 03.09.2007 р. N 32. Відповідно до вищезазначеного протоколу
розкриття на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від семи
учасників, а саме: Товариства з обмеженою відповідальністю
"Енерготранс", Товариства з обмеженою відповідальністю "Рудана",
Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної
фірми "Віко", Приватного підприємства "Київпродзбут", Суб'єкта
підприємницької діяльності - фізичної особи Блошко В.М.,
Відкритого акціонерного товариства "Каланчацький комбінат
хлібопродуктів" та Державного підприємства "Департаментсервіс". Цінові пропозиції учасників викладені в Таблиці N 1.
Таблиця N 1 "Цінові пропозиції учасників"
------------------------------------------------------------------ | Найменування |Вид крупи|Кількість,| Ціна за | Кінцева | | учасника | | тонн |тонну, грн.| загальна | | | | | |вартість, грн. | |---------------+---------+----------+-----------+---------------| |ТОВ |пшенична | 200 | 3000,00 | 600 000,00 | |"Енерготранс" |---------+----------+-----------+---------------| | |перлова | 200 | 2920,00 | 584 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |ячмінна | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |пшоно | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |вівсянка | _ | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |горох | - | - | - | |---------------+---------+----------+-----------+---------------| |ТОВ "Рудана" |пшенична | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |перлова | 200 | 3000,00 | 600 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |ячмінна | 200 | 2950,00 | 590 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |пшоно | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |вівсянка | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |горох | - | - | - | |---------------+---------+----------+-----------+---------------| |ТОВ "ВКФ "Віко"|пшенична | 200 | 2900,00 | 580 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |перлова | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |ячмінна | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |пшоно | 200 | 4700,00 | 940 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |вівсянка | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |горох | 200 | 3520,00 | 704 000,00 | |---------------+---------+----------+-----------+---------------| |ПП |пшенична | - | - | - | |"Київпродзбут" |---------+----------+-----------+---------------| | |перлова | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |ячмінна | 200 | 3100,00 | 620 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |пшоно | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |вівсянка | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |горох | 200 | 3490,00 | 698 000,00 | |---------------+---------+----------+-----------+---------------| |СПД-ФО |пшенична | 200 | 2910,00 | 582 000,00 | |Блошко В.М. |---------+----------+-----------+---------------| | |пшенична | 200 | 2910,00 | 582 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |перлова | 200 | 3000,00 | 600 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |ячмінна | - | _ | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |пшоно | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |вівсянка | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |горох | - | - | - | |---------------+---------+----------+-----------+---------------| |ВАТ |пшенична | 200 | 2920,00 | 584 000,00 | |"Каланчацький |---------+----------+-----------+---------------| |КХП" |перлова | 200 | 2950,00 | 590 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |перлова | 200 | 2970,00 | 594 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |ячмінна | 200 | 2950,00 | 590 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |ячмінна | 200 | 2950,00 | 590 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |пшоно | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |вівсянка | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |горох | 200 | 3520,00 | 704 000,00 | |---------------+---------+----------+-----------+---------------| |ДП |пшенична | - | - | - | |"Департамент- |---------+----------+-----------+---------------| | сервіс" |перлова | 200 | 2900,00 | 580 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |ячмінна | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |пшоно | 200 | 4600,00 | 920 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |пшоно | 200 | 4000,00 | 920 000,00 | | |---------+----------+-----------+---------------| | |вівсянка | - | - | - | | |---------+----------+-----------+---------------| | |горох | - | - | - | ------------------------------------------------------------------
Розкриття тендерних пропозицій відбулося з порушеннями вимог
статей 18, 27 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) до участі
у торгах допущено учасників, інформація про яких відсутня в
Тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає
Тендерна палата України. Зокрема, в тематичному каталозі учасників
процедур закупівель відсутня інформація щодо учасників:
ТОВ "Енерготранс", СПД ФО Блошко В.М., ВАТ "Каланчацький КХП"
та ДП "Департаментсервіс"; - в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не відхилено тендерні пропозиції учасників через: - невідповідність тендерних пропозицій учасників
кваліфікаційним вимогам, зазначеним в тендерній документації, а
саме: ненадання витягу із тематичного каталогу учасників процедур
закупівель учасниками ТОВ "Енерготранс", СПД ФО Блошко В.М.,
ВАТ "Каланчацький КХП" та ДП "Департаментсервіс". Відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) тендерному
комітету Замовника відкриті торги із зменшенням ціни на закупівлю
круп в асортименті необхідно було відмінити через допущення до
оцінки тендерних пропозицій менше ніж трьох учасників. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) торги
відміняються частково (за лотом), якщо було подано менше трьох
тендерних пропозицій до відповідного лота. Враховуюче те що окремою частиною предмету закупівлі є вид
крупи та її обсяг поставки - 200 тонн, до кожного лоту в 200 тонн
повинно бути подано не менше трьох тендерних пропозицій. Тобто, до кожного виду крупи, зокрема, пшеничної, перлової,
ячмінної та пшона (400 тонн) повинно бути подано не менше ніж
6 тендерних пропозицій. При цьому по 2 лотам крупи пшеничної учасниками подано
5 тендерних пропозицій, по 2 лотам крупи ячмінної - 4 тендерних
пропозицій. Отже, відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 )
Замовнику необхідно було відмінити торги частково за 1 лотом крупи
пшеничної та 1 лотом крупи ячмінної, через подання менше трьох
тендерних пропозицій до відповідного лоту.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця На дослідження надано протокол оцінки тендерних пропозицій
від 21.09.2007 р. N 94. Відповідно до вказаного протоколу Замовником обрано
переможців відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю круп
в асортименті. Інформація щодо переможців торгів представлена
в Таблиці N 2.
Таблиця N 2 "Інформація щодо переможців торгів"
------------------------------------------------------------------ | Найменування | Вид крупи | Обсяг |Ціна за 1| Загальна | | переможця | |закупівлі,| тонну, | сума | | | | т | грн. | закупівлі, | | | | | | грн. | |----------------+-------------+----------+---------+------------| |ТОВ "ВКФ "Віко" |крупа | 200 | 2900,00 | 580 000,00 | | |пшенична | | | | |----------------+-------------+----------+---------+------------| |СПД-ФО Блошко |крупа | 200 | 2910,00 | 582 000,00 | |В.М. |пшенична | | | | |----------------+-------------+----------+---------+------------| |ДП |крупа перлова| 200 | 2900,00 | 580 000,00 | |"Департамент- | | | | | |сервіс" | | | | | |----------------+-------------+----------+---------+------------| |ТзОВ |крупа перлова| 200 | 2920,00 | 584 000,00 | |"Енерготранс" | | | | | |----------------+-------------+----------+---------+------------| |ТОВ "Рудана" |крупа ячмінна| 200 | 2950,00 | 590 000,00 | |----------------+-------------+----------+---------+------------| |ВАТ |крупа ячмінна| 200 | 2950,00 | 590 000,00 | |"Каланчацький | | | | | |ККХ" | | | | | ------------------------------------------------------------------
Відповідно до протоколу оцінки по лотам N 7, N 8 та N 10
торги визнано такими, що не відбулися у зв'язку з тим, що ціна
найбільш вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену
на закупівлю. По лоту N 9 торги відмінено у зв'язку з тим, що було
подано менше трьох тендерних пропозицій. При дослідженні вищезазначеного протоколу виявлено, що
процедура оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця
відбулась з порушенням вимог статей 18, 26, 28 Закону, а саме: - в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) до оцінки
допущено учасників, тендерні пропозиції яких повинні бути
відхилені, а саме: ТОВ "Енерготранс", СПД ФО Блошко В.М.,
ВАТ "Каланчацький КХП" та ДП "Департаментсервіс"; - в порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не відмінено торги у зв'язку з поданням менше ніж трьох тендерних
пропозицій до відповідного лота; - в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 )
переможцями торгів визначено учасників, інформація про яких
відсутня в тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що
видає Тендерна палата України, а саме: СПД ФО Блошко В.М.,
ДП "Департаментсервіс" та ТОВ "Енерготранс".
5. Інформування про результати торгів Надані для дослідження матеріали щодо проведення процедури
відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю круп в
асортименті вказують на порушення Замовником вимог ч. 1 ст. 29-1
Закону ( 1490-14 ), якою визначено, що оголошення про результати
проведення торгів оприлюднюється і публікується в інформаційних
системах в мережі Інтернет, у спеціалізованих друкованих засобах
масової інформації, в інформаційному бюлетені та міжнародному
бюлетені, що видає Тендерна палата України, протягом
10 календарних днів після укладення договору про закупівлю. Так,
договори про закупівлю укладено 04.10.2007 р., оголошення
опубліковано 29.10.2007 р., тобто на 15 календарних днів пізніше,
встановленого Законом строку. Оголошення про результати закупівлі круп в асортименті було
опубліковано Замовником: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України
від 29.10.2007 р. N 44 (115), оголошення N 44167507Р; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних Закупівель від 29.10.2007 р.
N 44 (81), оголошення N 8169288; - у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements" від 29.10.2007 р. N 44 (67), оголошення
N М-44-122-07Р. Також оголошення про результати закупівлі оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com код NZK/RA 3136.
6. Укладання договору Згідно з інформацією про результати проведеної процедури
закупівлі, зазначеною в оприлюдненому оголошенні N 44167507Р та в
наданій Замовником інформації, за результатами торгів Замовником
укладено договори з: - СПД - ФО Блошко В.М. від 04.10.2007 р. на загальну суму
582 000,00 грн.; - ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Віко" від 04.10.2007 р. на
загальну суму 580 000,00 грн.; - ДП "Департаментсервіс" від 04.10.2007 р. на загальну суму
580 000,00 грн.; - ТОВ "Енерготранс" від 04.10.2007 р. на загальну суму
584 000,00 грн.; - ТОВ "Рудана" від 04.10.2007 р. на загальну суму
590 000,00 грн.; - ВАТ "Каланчацький комбінат хлібопродуктів"
від 04.10.2007 р. на загальну суму 590 000,00 грн. Загальна вартість укладених договорів між Замовником та
переможцями складає 3 506 000,00 гривень та перевищує очікувану
вартість закупівлі на суму 306 000,00 гривень. Тобто, Замовником здійснена закупівля круп в асортименті із
зайвим використанням державних коштів на загальну суму
306 000,00 гривень. Договори про закупівлю було укладено за результатами
процедури закупівлі, проведеної з порушенням вимог статей 26, 29-1
Закону ( 1490-14 ), що відповідно до ч. 3 ст. 34 Закону є
підставою для визнання даних договорів недійсними.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
стосовно проведення Державним департаментом України з питань
виконання покарань відкритих торгів із зменшенням ціни на
закупівлю круп в асортименті, встановлено, що закупівля здійснена
з порушеннями вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, а саме: - ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) до участі у торгах допущено
учасників, інформація про яких відсутня в Тематичному каталозі
учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України; - ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) у п. 12.5 тендерної
документації визначено, що тендерне забезпечення буде повернено
учаснику торгів протягом 10 календарних днів після настання
підстави для повернення всупереч визначеним умовам Закону,
відповідно до яких строк обчислюється з дня настання підстави для
повернення тендерного забезпечення; - ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) у п. 18.4 тендерної
документації строк надання учаснику торгів копії протоколу
розкриття тендерних пропозицій обчислюється з моменту отримання
від нього відповідного запиту всупереч визначеним умовам Закону,
відповідно до яких встановлено, що копія протоколу розкриття
тендерних пропозицій надається всім учасникам на їх запит протягом
1 робочого дня після дня отримання від учасника відповідного
запиту; - ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) щодо допущення до оцінки
учасників, тендерні пропозиції яких повинні бути відхилені; - ст. 1 Закону ( 1490-14 ) щодо передбачення Замовником у
тендерній документації обрання переможцем не тільки учасника,
тендерна пропозиція якого в результаті оцінки визнана найкращою та
акцептована, але й інших учасників за наступними максимальними
кількостями балів; - ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) щодо передбачення Замовником в
тендерній документації необ'єктивної та упередженої методики
оцінки тендерних пропозицій; - ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) у п. 23 тендерної документації
не вказано Антимонопольний комітет України, як орган влади, якому
надається інформація щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій
до укладання договору про закупівлю; - ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) у п. 24 тендерної
документації не передбачено всіх умов, на підставі яких будуть
відхилені тендерні пропозиції учасників, а саме якщо інформація
про учасника, який подав тендерну пропозицію, відсутня в каталозі; - ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) щодо невідхилення Замовником
тендерних пропозицій учасників; - ч. 1 ст. 28 Закону ( 1490-14 ) Замовником не відмінено
торги у зв'язку з поданням менше ніж трьох тендерних пропозицій до
відповідного лота; - ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) у п. 28.2 тендерної
документації визначено, що договір про закупівлю укладається не
раніше, ніж через 5 робочих днів після надсилання акцепту та
повідомлення про результати торгів всупереч визначеним умовам
Закону, відповідно до яких строк обчислюється з дня відправлення
письмового повідомлення всім учасникам; - ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення про результати
процедури закупівлі опубліковано Замовником пізніше ніж через
10 календарних днів після укладання договору; - ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) у додатку б/н до тендерної
документації до основних умов, які обов'язково будуть включені до
договору про закупівлю, не включено всі істотні умови договору, а
саме: можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального
фінансування видатків; умови договору про закупівлю не повинні
змінюватися після його підписання. Договори про закупівлю крупи в асортименті від 04.10.2007 р.
було укладено за результатами процедури закупівлі, проведеної з
порушеннями вимог статей 26, 29-1 Закону ( 1490-14 ), що
відповідно до ч. 3 ст. 34 Закону є підставою для визнання даних
договорів недійсними. Дії тендерного комітету Державного департаменту України з
питань виконання покарань можуть містити ознаки суспільно
небезпечних діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу
України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: