open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

05.04.2013  № 3303-06/12077-12


Публічному акціонерному товариству
"Укртрансгаз"
Кловський узвіз, 9/1, м. Київ, 01021

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти насосів та компресорів повітряних (станція азотна АА-44/6,4 С У1 або еквівалент - 4 од.) (оголошення № 291450 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 20.09.2012 № 112/1 (714/1)), проведеної публічним акціонерним товариством "Укртрансгаз" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".

I. Дата початку здійснення моніторингу: 26.02.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 26.02.2013 № 3303-05/6824-12).

II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.

IV. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю насосів та компресорів повітряних (станція азотна АА-44/6,4 С У1 або еквівалент - 4 од.) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 17.09.2012 № 12-114.

Відповідно до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 11.12.2012 № 12-114-р для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:

№ п/п

Назва учасника

Ціна пропозиції, грн. (з ПДВ)

1

ТОВ "НВК Енергосоюз"

102554400,00

2

ПАТ "Науково-виробниче акціонерне товариство ВНДІкомпресормаш"

97200000,00

3

ТОВ "Асканія-Сервіс"

89451840,00

4

ТОВ "Видобудлогістика"

118200000,00

5

ТОВ "Евроекомаш"

93399984,00

6

ТОВ "Атлас Копко Україна"

91743696,00

7

ТОВ "Інтернешнл Інжініринг Україна"

205177512,00

Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 10.01.2013 № 12-114-вдх пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Асканія-Сервіс", ТОВ "Видобудлогістика" та ТОВ "Інтернешнл Інжініринг Україна" відхилено на підставі абзацу другого пункту 1 і пункту 3 частини першої статті 29 Закону, оскільки учасники не відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а їх пропозиції конкурсних торгів не відповідають умовам документації конкурсних торгів.

Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 10.01.2013 № 12-114-о до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "НВК Енергосоюз", ПАТ "Науково-виробниче акціонерне товариство ВНДІкомпресормаш", ТОВ "Евроекомаш" та ТОВ "Атлас Копко Україна", а переможцем конкурсних торгів на основі цінового критерію і методики оцінки, зазначених у пункті 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів, визначено ТОВ "Атлас Копко Україна", пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною та акцептовано.

Протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 08.02.2013 № 12-114-ск зазначено, що у зв'язку із відмовою ТОВ "Атлас Копко Україна" від укладання договору проведено повторну оцінку пропозицій конкурсних торгів, допущених до оцінки, а саме: ТОВ "НВК Енергосоюз", ПАТ "Науково-виробниче акціонерне товариство ВНДІкомпресормаш" та ТОВ "Евроекомаш", та переможцем конкурсних торгів на основі цінового критерію і методики оцінки, зазначених у пункті 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів, визначено ТОВ "Евроекомаш", пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною та акцептовано.

Відповідно до пункту 1.4 додатка II документації конкурсних торгів "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів" учасниками процедури закупівлі для підтвердження наявності фінансової спроможності мали бути надані копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період та за останній звітний квартал поточного року з відміткою про прийняття управлінням державної статистики за місцем знаходження учасника.

При цьому у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "НВК Енергосоюз" та ТОВ "Атлас Копко Україна" надані копії балансу та звіту про фінансові результати без відповідної відмітки про прийняття управлінням державної статистики за місцем знаходження учасника.

Пунктом 1 "Оформлення пропозицій конкурсних торгів" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів передбачено, що усі сторінки пропозицій конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні містити, зокрема, підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджуються копією статуту, копією виписки з протоколу засновників або копією протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю на посадову особу учасника.

Згідно із змістом пропозиції конкурсних торгів ТОВ "НВК Енергосоюз" уповноваженою особою учасника є директор товариства Язиков В. Д., що діє на підставі наказу про призначення від 16.10.2006 № 67/к та протокольного рішення засновників товариства від 11.09.2006 № 7/11.

Згідно із змістом пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Евроекомаш" уповноваженою особою учасника є директор Трегуб В. О., що діє на підставі наказу про призначення від 24.07.2012 № 1 та протокольного загальних зборів учасників товариства від 23.07.2012 № 3.

При цьому у складі пропозицій конкурсних торгів ТОВ "НВК Енергосоюз" та ТОВ "Евроекомаш" наявні документи, що засвідчені неуповноваженими особами.

Також слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 2.2 додатка II документації конкурсних торгів "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів" учасниками у складі поданих конкурсних торгів має бути надано завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копію технічного паспорта чи сертифіката якості на продукцію, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції.

При цьому у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Евроекомаш" надано копію паспорта СО 1003.00 ПС на азотну установку АДА-100-99,996-ТП, не завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.

Згідно з пунктами 1 і 3 частини першої статті 29 Закону у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону, а також якщо пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів, замовник відхиляє таку пропозицію.

Частинами четвертою та п'ятою статті 28 Закону встановлено, що замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно з Законом, та визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено.

Допущення до процедури оцінки менше двох пропозицій конкурсних торгів учасника є підставою для відміни процедури закупівлі відповідно до абзацу сьомого пункту 1 статті 30 Закону.

V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником Мінекономрозвитку за процедурою закупівлі насосів та компресорів повітряних (станція азотна АА-44/6,4 С У1 або еквівалент - 4 од.), виявлено:

Щодо відповідності порядку проведення процедури закупівлі вимогам законодавства у сфері державних закупівель:

- пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Атлас Копко Україна" та ТОВ "НВК Енергосоюз" не відповідають вимогам пункту 1.4 додатка II документації конкурсних торгів;

- пропозиції ТОВ "НВК Енергосоюз" та ТОВ "Евроекомаш" не відповідають вимогам пункту 1 розділу 3 документації конкурсних торгів.

VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує врахувати вказані порушення та не допускати їх у майбутньому.

Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України









Б.М. Горбанський

{Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: