open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
19.02.2008 N в-72/02

Стосовно дотримання процедур державних закупівель

(відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку громадського контролю відповідно до
статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти" ( 1490-14 )
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника: Назва: Державне підприємство "Дельта-лоцман". Адреса: 54017, м. Миколаїв, вул. Лягіна, 27.
2. Відповідальний за проведення торгів: Анищенко Олександр
Миколайович, тел./факс (0512) 5-30-06.
3. Предмет закупівлі: днопоглиблювальні роботи для доведення
глибин до паспортних габаритів Херсонського морського каналу.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5. Джерело фінансування закупівель: власні кошти
підприємства.
6. Очікувана вартість: 10 050 000,00 гривень.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
07.05.2007 р., закінчення - 24.09.2007 року.
Для розгляду та дослідження використано наступні матеріали:
1. Наказ про затвердження складу постійно діючого тендерного
комітету Державного підприємства "Дельта-лоцман" та Положення про
тендерний комітет Державного підприємства "Дельта-лоцман" від
28.09.2006 р. N 125 - на 2 арк.;
2. Положення про постійно діючий тендерний комітет
ДП "Дельта-лоцман" б/н та б/д - на 3 арк.;
3. Довіреність, видана Аніщенко О.М. щодо діяльності від
імені ДП "Дельта-лоцман" та підписання договорів з переможцями
торгів від 29.09.2006 р. N 36/06 - на 1 арк.;
4. Наказ про внесення змін до наказу від 28.09.2006 р. N 125
"Про затвердження складу постійно діючого тендерного комітету
Державного підприємства "Дельта-лоцман" та Положення про тендерний
комітет Державного підприємства "Дельта-лоцман" від 06.11.2006 р.
N 202 - на 1 арк.;
5. Протокол засідання постійно діючого тендерного комітету
Державного підприємства "Дельта-лоцман" щодо визначення функцій
кожного члена тендерного комітету від 04.10.2006 р. б/н - на
2 арк.;
6. Наказ про затвердження складу постійно діючого тендерного
комітету від 04.06.2007 р. N 286 - на 2 арк.;
7. Довіреність, видана Слівчуку Ю.В., щодо діяльності від
імені ДП "Дельта-лоцман" та підписання договорів з переможцями
торгів від 01.06.2007 р. N 22 - на 1 арк.;
8. Наказ щодо внесення змін до наказу від 04.06.2007 р. N 286
"Про затвердження складу постійно діючого тендерного комітету" від
04.09.2007 р. N 419 - на 4 арк.;
9. Свідоцтво про проходження курсу навчання, видане
Петровій Н.М., від 01.06.2007 р. N МТН-0708 - на 1 арк.;
10. Свідоцтво про проходження курсу навчання, видане
Слівчуку Ю.В., від 01.06.2007 р. N МТН-0707 - на 1 арк.;
11. Свідоцтво про проходження курсу навчання, видане
Бутрій М.Г., від 01.06.2007 р. N МТН-0704 - на 1 арк.;
12. Свідоцтво про проходження курсу навчання, видане
Угляй Є.І., від 01.06.2007 р. N МТН-0709 - на 1 арк.;
13. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане
Анищенку О.М., від 05.03.2006 р. СПК N 324068 - на 1 арк.;
14. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане
Сироті С.А., від 05.03.2006 р. СПК N 324066 - на 1 арк.;
15. Свідоцтво про проходження курсу навчання, видане
Охотській Є.В., від 01.06.2007 р. N МТН-0706 - на 1 арк.;
16. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане
Руденко І.В., від 05.03.2006 р. СПК N 324064 - на 1 арк.;
17. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане
Кирюхіній Н.О., від 05.03.2006 р. СПК N 324070 - на 1 арк.;
18. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане
Холодулькіну І.Г., від 09.10.2005 р. СПК N 216815 - на 1 арк.;
19. Оголошення про проведення відкритих торгів і зменшення
ціни, двоступеневих торгів та редукціону на закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти б/д та б/н - на 1 арк.;
20. Витяг з Інформаційного бюлетеня Тендерної палати України
від 07.05.2007 р. N 19(90) - 1 арк.;
21. Витяг зі Спеціального друкованого засобу масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель від
07.05.2007 р. N 25(62) - 1 арк.;
22. Тендерна документація на закупівлю днопоглиблювальних
робіт для доведення глибин до паспортних габаритів Херсонського
морського каналу від 17.04.2007 р. б/н - на 40 арк.;
23. Тендерна пропозиція ТОВ "Укрводшлях" б/д б/н - 40 арк.;
24. Тендерна пропозиція ТОВ "Укрморшлях" б/д б/н - 65 арк.;
25. Тендерна пропозиція ДП "Чорноморсько-Азовське
виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів" б/д б/н -
45 арк.;
26. Тендерна пропозиція ТОВ "Акваторія-Юг" б/д б/н - 50 арк.;
27. Тендерна пропозиція ВАТ "Чорномортехфлот" б/д б/н -
47 арк.;
28. Протокол розкриття тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від
06.08.2007 р. N 41 - на 5 арк.;
29. Протокол оцінки та акцепту тендерних пропозицій на
закупівлю днопоглиблювальних робіт для доведення глибин до
паспортних габаритів Херсонського морського каналу від
15.08.2007 р. б/н - на 2 арк.;
30. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції учасникам та
переможцю торгів від 15.08.2007 р. N 3801 - на 1 арк.;
31. Оголошення про результати проведення торгів на закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти б/д б/н - на 2 арк.;
32. Витяг з Інформаційного бюлетеня Тендерної палати України
від 24.09.2007 N 39(110) - 1 арк.;
33. Витяг зі Спеціалізованого друкованого засобу масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель, від 24.09.2007
N 39(76) - 1 арк.;
34. Звіт про результати здійснення процедур відкритих торгів
і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за
державні кошти від 25.09.2007 р. N 47 - на 4 арк.;
35. Повідомлення про присвоєння кодів про розміщення повної
інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в
мережі Інтернет від 14.09.2007 - на 1 аркуші.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету,
кваліфікації членів тендерного комітету. Тендерний комітет Державного підприємства "Дельта-лоцман" (в
подальшому - Замовник) створено на підставі наказу про
затвердження складу постійно діючого тендерного комітету
Державного підприємства "Дельта-лоцман" та Положення про тендерний
комітет Державного підприємства "Дельта-лоцман" від 28.09.2006 р.
N 125 із змінами, внесеними наказами від 06.11.2006 р. N 202 та
від 04.06.2007 N 286. Відповідно до вищезазначених наказів, головою тендерного
комітету, заступником голови тендерного комітету та секретарем
тендерного комітету призначені: - з 28.09.2006 р. по 04.06.2007 р. - головою тендерного
комітету призначений головний інженер Анищенко О.М., якому
довіреністю від 29.09.2006 р. N 36/6 надано право діяти від імені
ДП "Дельта-лоцман" та підписувати договори з переможцями торгів,
заступник голови тендерного комітету та секретар тендерного
комітету не визначені; - з 04.06.2007 р. по теперішній час - головою тендерного
комітету призначено заступника директора Слівчука Ю.В., якому
відповідно до довіреності від 01.06.2007 р. N 22 надано право
діяти від імені ДП "Дельта-лоцман" та підписувати договори з
переможцями торгів, заступник голови тендерного комітету та
секретар тендерного комітету не визначені. Додатком N 1 до наказу
щодо внесення змін до наказу від 04.06.2007 р. N 286 "Про
затвердження складу постійно діючого Тендерного комітету" від
04.09.2007 р. N 419 призначено заступника голови тендерного
комітету - заступника директора Угляй Є. І., секретарем - фахівця
з державних закупівель - Бутрій М.Г. В порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) головою
тендерного комітету Анищенком О.М. (з 28.09.2006 р. по
04.06.2007 р.) не призначались заступник голови тендерного
комітету та відповідальний секретар. Положення про створення постійно діючої тендерної комісії
затверджено наказами ДП "Дельта-лоцман" від 31.08.2005 р. N 397,
від 28.09.2006 р. N 125 та від 04.09.2007 р. N 419. На виконання вимог ст. 12 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) члени
тендерного комітету протягом 6 місяців з моменту вступу до
тендерного комітету мають отримати відповідні сертифікати чи
свідоцтва встановленого зразку про проходження навчання чи
підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення
процедур закупівель. Інформацію про членів тендерного комітету на час проведення
торгів наведено у таблиці нижче.
--------------------------------------------------------------------- | N| П.І.Б. | Дата та номер |Займана посада| N, дата | | | | розпорядчого | в тендерному | свідоцтва чи | | | |акта включення | комітеті | сертифіката | | | | до складу | | | | | | тендерного | | | | | | комітету | | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| | 1|Анищенко О.М. |28.09.2006 р. |голова |СПК N 324068 від| | | |N 125 |тендерного |05.03.2006 р. | | | | |комітету | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| | 2|Бугаєнко В.В. |28.09.2006 р. |член |відсутнє | | | |N 125 |тендерного | | | | | |комітету | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| | 3|Охотська Є.В. |28.09.2006 р. |член |N МНТ-0706 від | | | |N 125 |тендерного |01.06.2007 р. | | | | |комітету | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| | 4|Сирота С.А. |28.09.2006 р. |член |СПК N 324066 від| | | |N 125 |тендерного |05.03.2006 р. | | | | |комітету | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| | 5|Руденко І.В. |28.09.2006 р. |член |СПК N 324064 від| | | |N 125 |тендерного |05.03.2006 р. | | | |04.06.2007 р. |комітету | | | | |N 286 | | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| | 6|Кірюхіна Н.О. |6.02.2006 р. |секретар |СПК N 324070 від| | | |N 34 |тендерного |05.03.2006 р. | | | |06.11.2006 р. |комітету | | | | |N 202 | | | | | |04.06.2007 р. | | | | | |N 286 | | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| | 7|Холодулькін І.Г.|16.02.2006 р. |член |СПК N 216815 від| | | |N 34 |тендерного |09.10.2005 р. | | | |06.11.2006 р. |комітету | | | | |N 202 | | | | | |04.06.2007 р. | | | | | |N 286 | | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| | 8|Табула О.М. |06.11.2006 р. |член |відсутнє | | | |N 202 |тендерного | | | | | |комітету | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| | 9|Щербакова О.В. |06.11.2006 р. |член |N ДЗ-0017 від | | | |N 202 |тендерного |14.04.2006 р. | | | | |комітету | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| |10|Слівчук Ю.В. |04.06.2007 р. |голова |N МНТ-0707 від | | | |N 286 |тендерного |01.06.2007 р. | | | | |комітету | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| |11|Угляй Є.І. |04.06.2007 р. |заступник |N МНТ-0709 від | | | |N 286 |голови |01.06.2007 р. | | | | |тендерного | | | | | |комітету | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| |12|Петрова Н.М. |04.06.2007 р. |член |N МТН-0708 від | | | |N 286 |тендерного |01.06.2007 р. | | | | |комітету | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| |13|Бутрій М.Г. |04.06.2007 р. |член |N МТН-0708 від | | | |N 286 |тендерного |01.06.2007 р. | | | | |комітету | | |--+----------------+---------------+--------------+----------------| |14|Охотський О.М. |04.06.2007 р. |член |відсутнє | | | |N 286 |тендерного | | | | | |комітету | | ---------------------------------------------------------------------
В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) член
тендерного комітету Бугаєнко В.В., введений до складу тендерного
комітету наказом від 28.09.2006 р. N 125, та член тендерного
комітету Табула О.М., введений до складу тендерного комітету
наказом від 06.11.2006 р. N 202, не отримали свідоцтва про
проходження курсу навчання чи підвищення кваліфікації з питань
організації та здійснення процедур закупівель. В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) член
тендерного комітету Охотська Є.В., введена до складу тендерного
комітету наказом від 28.09.2006 р. N 125, отримала свідоцтво про
проходження курсу навчання з питань організації та здійснення
процедур закупівель з порушення встановленого терміну (до
28.03.2007) на 33 календарних дні.
2. Щодо вибору процедури закупівлі. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо
визначення процедури закупівлі та затвердження тендерної
документації від 17.04.2007 р. б/н, закупівлю днопоглиблювальних
робіт для доведення глибин до паспортних габаритів Херсонського
морського каналу вирішено провести шляхом застосування процедури
відкритих торгів із зменшенням ціни.
3. Щодо публікації оголошення про закупівлю. Оголошення про заплановану закупівлю днопоглиблювальних робіт
для доведення глибин до паспортних габаритів Херсонського
морського каналу опубліковано: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
07.05.2007 р. N 19(90) за N 19093707; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
07.05.2007 р. N 25(62) за N 3941256. Також, оголошення про заплановану закупівлю оприлюднене в
мережі Інтернет за кодом CHK/RU 0354 від 27.04.2007 року.
4. Щодо підготовки тендерної документації. Тендерна документація на закупівлю днопоглиблювальних робіт
для доведення глибин до паспортних габаритів Херсонського
морського каналу затверджена головою тендерного комітету Замовника
Анищенком О.М. 17.04.2007 року. В порушення ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація не містить повної інформацію щодо технічних вимог і
характеристики плавзасобів та обладнання, які будуть
використовуватись при днопоглиблювальних роботах, а саме: - свідоцтв про придатність до плавання, виданих Регістром
Судноплавства України; - кваліфікаційних свідоцтв Регістра судноплавства України на
плавзасоби. Таким чином, тендерна документація Замовника складена з
порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, оскільки не містить повної інформації щодо предмету
закупівлі, що свідчить про недотриманням Замовником принципів
державних закупівель, передбачених ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ), в
частині відкритості та прозорості державних закупівель,
максимальної економії та ефективного використання державних коштів
і може призвести до непрозорої процедури закупівлі,
недобросовісної конкуренції серед учасників та необ'єктивної і
упередженої оцінки тендерних пропозицій.
5. Щодо подання та розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до протоколів засідання тендерного комітету від
30.05.2007 р., від 06.07.2007 р. та від 16.07.2007 р. б/н строк
подання тендерних пропозицій було продовжено до 06.08.2007 р. у
зв'язку з виробничою необхідністю. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій при
здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні
кошти від 06.08.2007 р. N 41 на участь у торгах надійшли тендерні
пропозиції від п'яти учасників: - ДП "Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне
управління морських шляхів" (від 06.08.2007 р.); - ДП "Укрводшлях" (від 06.08.2007 р.); - ТОВ "Укрморшлях" (від 06.08.2007 р.); - ТОВ "Акваторія-Юг" (від 06.08.2007 р.); - ВАТ "Чорномортехфлот" (від 06.08.2007 р.). Тендерна пропозиція ТОВ "Акваторія-Юг" не відповідає умовам
тендерної документації, оскільки не містить всіх необхідних
документів, передбачених технічним завданням та додатками до
тендерної документації, а саме: документального підтвердження
кваліфікації працівників учасника або можливого субпідрядника, та
документального підтвердження гарантій якості робіт та виконання
їх у зазначені строки. Крім того, до договору поруки, укладеного
між Поручителем - ТОВ "ОСК", Боржником - ТОВ "Акваторія-Юг" та
Кредитором ДП "Дельта-лоцман", не надано наступних документів,
передбачених розділом 12 тендерної документації, а саме: - копії Статуту поручителя; - Свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької
діяльності; - завіреної копії фінансового балансу за попередній рік; - довідки з банку про відсутність непогашеного кредиту; - довідки з ДПІ про відсутність заборгованостей перед
бюджетом. Тендерна пропозиція ДП "Чорноморсько-Азовське
виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів" не відповідає
умовам тендерної документації, в частині ненадання документів,
передбачених технічним завданням та додатками до тендерної
документації, а саме: - ліцензії на будівельну діяльність, видану управлінням
містобудування та архітектури; - додатку до свідоцтва про визнання, видане Регістром
судноплавства України, щодо переліку робіт, які має право
виконувати учасник; - документального підтвердження відповідної кваліфікації
працівників можливого субпідрядника; - калькуляції добової вартості роботи обладнання, що буде
задіяне в днопоглиблювальних роботах; - свідоцтва щодо включення учасника до Тематичного каталогу
учасників процедур закупівель. Крім того, ДП "Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне
управління морських шляхів" не надало повного переліку документів
щодо надання поруки за нього ДП "Укртехфлот", які передбачені
п. 12.1 розділу 12 тендерної документації, а саме: - завірену копію фінансового балансу за попередній рік; - довідку з банку про відсутність непогашеного кредиту; - довідку з ДПІ про відсутність заборгованості перед
бюджетом; До ціни тендерної пропозиції на виконання днопоглиблювальних
робіт учасником не надано підтверджуючих розрахунків та документів
за статтями витрат договірної ціни, а саме: - розрахунку заробітної плати; - розрахунку вартості раціону харчування; - розрахунку вартості пального; - розрахунку амортизаційних відрахувань; - розрахунку загально-виробничих витрат; - розрахунку прибутку. Відповідно до наданих документів, основні умови договору, що
надані в тендерній пропозиції ТОВ "Укрводшлях" не відповідають
умовам тендерної документації. Крім того, ТОВ "Укрводшлях" не
надано: - свідоцтва про визнання, виданого Регістром судноплавства
України, щодо можливості учасника виконувати днопоглиблювальні
роботи; - відомостей щодо кваліфікації робітників учасника та
можливих субпідрядників; - відомостей про субпідрядників; - ліцензії на будівельну діяльність, видану управлінням
містобудування та архітектури. Тендерна пропозиція ВАТ "Чорномортехфлот" не відповідає
умовам тендерної документації в частині не надання підтверджуючих
документів кваліфікаційним вимогам тендерної документації, а саме: - свідоцтва про визнання, видане Регістром судноплавства
України щодо можливості учасника виконувати днопоглиблювальні
роботи; - підтверджуючих документів щодо кваліфікації працівників
учасника та можливих субпідрядників; - інформації щодо можливих субпідрядників. До ціни тендерної пропозиції на виконання днопоглиблювальних
робіт учасником також не надані підтверджуючі розрахунки та
документи за статтями витрат договірної ціни, а саме: - розрахунок заробітної плати; - розрахунок вартості раціону харчування; - розрахунок вартості пального; - розрахунок амортизаційних відрахувань; - розрахунок загально-виробничих витрат; - розрахунок прибутку. Тендерна пропозиція ТОВ "Укрморшлях" не відповідає умовам
тендерної документації в частині не надання підтверджуючих
документів кваліфікаційним вимогам тендерної документації, а саме: - свідоцтва про визнання, видане Регістром судноплавства
України щодо можливості учасника виконувати днопоглиблювальні
роботи; - складу плавзасобів, які повинні виконувати роботи з
днопоглиблювання; До ціни тендерної пропозиції на виконання днопоглиблювальних
робіт учасником не надані підтверджуючі розрахунки та документи за
статтями витрат договірної ціни, а саме: - розрахунок заробітної плати; - розрахунок вартості раціону харчування; Слід зазначити, що
до Статуту учасника були внесені зміни 10.07.2007 р., якими передбачено зміна назви
товариства з ТОВ "Квінта - ССД" на ТОВ "Укрмошлях". Основними
видами діяльності ТОВ "Квінта - ССД" було вирощування зернових,
технічних та інших культур сільськогосподарського призначення, і
товариство не мало ані відповідного досвіду днопоглиблювальних
робіт, ані кваліфікованого персоналу на ці роботи. Таким чином, в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 )
та всупереч вимог п. 24.1 тендерної документації Замовник не
відхилив тендерні пропозиції ДП "Чорноморсько-Азовське
виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів",
ДП "Укрводшлях", ТОВ "Укрморшлях", ТОВ "Акваторія-Юг" та
ВАТ "Чорномортехфлот", як такі, що не відповідають умовам
тендерної документації, і в порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону,
торги не відмінив. Протокол розкриття тендерних пропозицій було оприлюднене в
мережі Інтернет за кодом ORG/F-пр7743/ЄНЄ. Таким чином, Замовником при проведенні закупівлі за
процедурою "відкриті торги із зменшенням ціни" допущено до участі
в тендері підприємства, тендерні пропозиції яких не відповідають
умовам тендерної документації, що суперечить чинному законодавству
та основним принципам державних закупівель, передбачених вимогами
ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) в частині об'єктивної та неупередженої
оцінки тендерних пропозицій.
7. Щодо оцінки тендерних пропозицій учасників. Відповідно до протоколу оцінки та акцепту тендерних
пропозицій на закупівлю днопоглиблювальних робіт для доведення
глибин до паспортних габаритів Херсонського морського каналу від
15.08.2007 р. б/н, тендерні пропозиції учасників містили наступні
умови: - ДП "Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне
управління морських шляхів" (кінцева ціна - 10 900 000 грн. та
строк виконання робіт - 150 календарних днів); - ДП "Укрводшлях" (кінцева ціна - 9 800 000 грн. та строк
виконання робіт - 153 календарних дні); - ТОВ "Укрморшлях" (кінцева ціна 10 800 000 грн. та строк
виконання робіт - 90 календарних днів); - ТОВ "Акваторія-Юг" (кінцеваціна 12 726 075 грн. та строк
виконання робіт - 90 календарних днів); - ВАТ "Чорномортехфлот" (кінцева ціна - 10 000 000,00 грн. та
строк виконання робіт - 130 календарних днів). Оцінка тендерних пропозицій проведена відповідно до методики
та за критеріями визначеними в тендерній документації. Переможцем
торгів за сумарною кількістю балів визначено ТОВ "Укрморшлях".
8. Щодо інформування про акцепт тендерної пропозиції та про
результати торгів. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції Замовником
надіслані ДП "Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне
управління морських шляхів", ДП "Укрводшлях", ТОВ "Укрморшлях",
ТОВ "Акваторія-Юг" та ВАТ "Чорномортехфлот" листом від
15.08.2007 р. N 3801. Відповідно до вимог ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ), акцепт
тендерної пропозиції та повідомлення про результати торгів
оприлюднене через інформаційну систему в мережі Інтернет, що
підтверджується наданим на дослідження повідомленням про
присвоєння коду N UMO/NK-акц7744/ЄНЄ від 15.08.2007 р. щодо
розміщення акцепту тендерних (цінових) пропозицій в інформаційній
системі в мережі Інтернет. Оголошення про результати закупівлі днопоглиблювальних робіт
для доведення глибин до паспортних габаритів Херсонського
морського каналу опубліковано Замовником: - в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
24.09.2007 р. N 39(110) за N 39206907Р; - у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель, від 24.09.2007 р. N 39(76)
N 7659405; Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднене в
мережі Інтернет за кодом ZPAC/U 0277. В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
оголошення про результати торгів, яке повинно надаватись протягом
10 календарних днів після укладення договору, було опубліковано
пізніше встановленого терміну (до 20.09.2007 р.) на 4 календарних
дні. Таким чином, повідомлення про результати торгів розміщене в
інформаційних засобах масової інформації у сфері державних
закупівель з порушенням встановлених термінів, що засвідчує про
відсутність принципу відкритості та прозорості проведення
процедури закупівлі, а також вільного доступу, відкритості та
доступності інформації з питань закупівель.
9. Щодо укладання договору. Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ "Укрморшлях"
укладено договір на проведення днопоглиблювальних робіт на
ділянках Херсонського морського каналу для доведення глибин до
паспортних габаритів від 10.09.2007 р. N 823/В-07 на суму
10 800 000,00 гривень. Додатковою угодою від 28.12.2007 р. N 1, до договору від
10.09.2007 р. N 823/В-07 на проведення днопоглиблювальних робіт на
ділянках; Херсонського морського каналу для доведення глибин до
паспортних габаритів, термін виконання днопоглиблювальних робіт
подовжено до 06.04.2008 р. в зв'язку з моніторинговими
дослідженнями за навколишнім середовищем, на підставі п. 9.6
вищезазначеного договору та п. 19 Загальних умов укладання та
виконання договорів в капітальному будівництві, затверджених
постановою КМУ від 01.08.2005 р. N 668 ( 668-2005-п ). Слід зазначити, що термін виконання робіт з днопоглиблювання
Херсонського каналу був визначальним критерієм оцінки тендерних
про позицій учасників торгів. Так, до оцінки було надано більш
вигідну цінову пропозицію ДП "Укрводшлях" - 9 800 000 грн.,
строком виконання робіт - 153 календарних дні. Отже, в результаті перенесення строку виконання робіт з
днопоглиблювання, як це передбачено додатковою угодою N 1 від
28.12.2007 р. до договору від 10.09.2007 р. N 823/В-07, та в
зв'язку із не обранням більш вигідної тендерної пропозиції
ТОВ "Укрводшлях", державі нанесено збитків на загальну суму
1 000 000,00 гривень. В порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) умови
договору про закупівлю відрізняються від умов тендерної пропозиції
учасника - переможця, а саме: - відповідно до тендерної пропозиції ТОВ "Укрморшлях"
виконання днопоглиблювальних робіт передбачалось здійснювати
землекараваном "Дунай", на який надано розрахунки його
мобілізації, роботи та демобілізації, а відповідно до договору -
землекараванами "Оріон" та "Арбатський"; - в договорі передбачається зміна вартості 1 куб.м ґрунту при
виконанні днопоглиблювальних робіт у випадку збільшення вартості
паливно-мастильних матеріалів, хоча в тендерній пропозицій це не
було передбачено. Згідно з вимогами ч. 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) договір на
закупівлю послуг з комплексного технічного обслуговування та
ремонту плавзасобів від 10.09.2007 р. N 823/В-07, укладений між
Державним підприємством "Дельта-лоцман" та переможцем
ТОВ "Укрморшлях" вважається недійсним, оскільки: - замовник не дотримався вимог частини сьомої статті 12
Закону ( 1490-14 ); - договір було укладено за результатами процедури закупівлі,
проведеної з порушенням вимог статей 17, 19, 29-1 цього Закону
( 1490-14 ).
10. Щодо складання звітності. В порушення вимог ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) у звіті про
результати здійснення процедур відкритих торгів і двоступеневих
торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти
від 25.09.2007 р. N 47 не зазначено: - місця виконання робіт; - відомостей про кваліфікацію учасників, що подали тендерні
пропозиції; - стислого викладу змін до тендерної документації; - інформації про відсутність учасника-переможця процедури
закупівлі в реєстрі недобросовісних учасників; - інформації про наявність учасника-переможця процедури
закупівлі в тематичному каталозі учасників процедур закупівлі.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
стосовно проведення Державним підприємством "Дельта-лоцман"
процедури відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю
днопоглиблювальних робіт для доведення глибин до паспортних
габаритів Херсонського морського каналу встановлено, що закупівля
була здійснена з грубими порушеннями вимог чинного законодавства у
сфері державних закупівель. Процедура закупівлі днопоглиблювальних робіт для доведення
глибин до паспортних габаритів Херсонського морського каналу
Замовником торгів - Державним підприємством "Дельта-лоцман" на
суму 10 800 000,00 грн. проведена з грубими порушеннями вимог
Закону ( 1490-14 ). Згідно з вимогами ч. 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) договір на
закупівлю послуг з комплексного технічного обслуговування та
ремонту плавзасобів від 10.09.2007 р. N 823/В-07, укладений між
Державним підприємством "Дельта-лоцман" та переможцем
ТОВ "Укрморшлях" вважається недійсним, оскільки: - замовник не дотримався вимог частини 7 статті 12 Закону
( 1490-14 ); - договір було укладено за результатами процедури закупівлі,
проведеної з порушенням вимог статей 17, 19, 29-1 цього Закону
( 1490-14 ). Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) такий договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого
договору недійсним судом не вимагається. В порушення вимог ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) результати
проведеної процедури закупівлі не забезпечують дотримання
основного принципу державних закупівель - максимальної економії та
ефективного використання державних коштів. Дії тендерного комітету Державного підприємства
"Дельта-лоцман" можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь,
визначених ст. 364 Кримінального кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: