open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
10.01.2008 N в-61/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 ) Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ). Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника: Назва: Український науково-практичний центр ендокринної
хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України. Адреса: 02091, м. Київ, Харківське шосе 121 тел.: (044)
564-53-76, 560-75-46.
2. Відповідальний за проведення торгів: Карпінець Ганна
Василівна.
3. Головний розпорядник коштів: Міністерство охорони здоров'я
України.
4. Предмет закупівлі: препарати фармацевтичні різні.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
6. Джерело фінансування: кошти державного бюджету, очікувана
вартість - 190 000,0 гривень.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
25.06.2007 р. Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням
ціни, двоступеневих торгів та редукціону на закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти б/д та б/н - на 1 арк.
2. Тендерна документація на закупівлю препаратів
фармацевтичних різних від 13.06.2007 р. б/н - на 23 арк.
3. Протокол про розкриття тендерних пропозицій при здійснені
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від
10.07.2007 р. N 44 - 2 арк.
4. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення
переможця від 11.07.2007 р. N 46 - 3 арк.
5. Звіт про результати здійснення процедур відкритих торгів
із зменшення торгів щодо закупівлі товарів, робіт та послуг за
державні кошти від 13.08.2007 р. N 14 - 3 арк.
6. Договір про постачання фармацевтичної продукції від
03.08.2007 р. N 30-07/07 - 4 арк.
7. Дані про рівні цін на вироби медичного призначення Центру
розвитку ринків у сфері державних закупівель від 15.10.2007 р.
N 265/101-А
Завдання сформульоване наступним чином: надати висновок про
законність та обґрунтованість проведення процедури відкритих
торгів із зменшенням ціни щодо закупівлі Українським
науково-практичним центром ендокринної хірургії, трансплантації
ендокринних органів і тканин МОЗ України препаратів фармацевтичних
різних.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: Матеріали, перелічені у вступній
частині висновку. При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Оголошення про заплановану закупівлю препаратів
фармацевтичних різних опубліковано: - в інформаційному бюлетені тендерної палати України від
25.06.2007 р. N 26 (97) за N 26043107; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
25.06.2007 р. N 26 (63) за N 5137063. Також, оголошення про заплановану закупівлю оприлюднене на
сайті Інтернет за кодом PB/EI 0238. Відповідно до оголошення про заплановані відкриті торги із
зменшенням ціни дата розкриття визначена 10.07.2007 року. В порушення вимог п. 5 розпорядження Антимонопольного
комітету України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) "Про
затвердження форм Оголошень про проведення процедур закупівель та
Інструкції щодо їх заповнення" предмет закупівлі в оголошені про
проведення процедури закупівлі не визначено відповідно до
Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97
( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології та сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ). В порушення вимог ч. 3 ст. 19 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 р.
N 1490-III ( 1490-14 ) (надалі - Закон) строк подання тендерних
пропозицій скорочено від дати опублікування оголошення до 16
календарних днів, причини такого скорочення у Звіті про результати
проведення торгів від 13.08.2007 р. N 14 не зазначено. Таким чином, оголошення про заплановану процедуру закупівлі
не містить повну інформацію про предмет закупівлі, не забезпечує
повного достовірного інформування учасників про заплановану
процедуру, термін подання тендерних пропозицій учасників скорочено
до 16 календарних днів без зазначення причин, що негативно впливає
на створення оптимального конкурентного середовища учасників.
2. Тендерна документація Тендерна документація на закупівлю препаратів фармацевтичних
різних затверджена головою тендерного комітету Замовника
Доготар В.Б. 13.06.2007 року. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Замовником
при формуванні ціни тендерної пропозиції (методики розрахунку ціни
тендерної пропозиції) із зазначенням того, які елементи вона
повинна включати, крім вартості самих товарів (витрати на
транспортування, страхування, податки тощо), не враховано вимоги
п. 5.1.7 Закону України "Про податок на додану вартість" від
03.04.97 р. N 168-97-ВР ( 168/97-ВР ) та вимоги постанови Кабінету
Міністрів України від 17.12.2003 р. N 1949 ( 1949-2003-п ) в
частині звільнення від оподаткування виробів медичного
призначення, зареєстрованих та допущених до застосування в
Україні. Тендерна форма "Пропозиція" - додаток N 3 до Розділу 7
Тендерної документації, за якою учасники мають надавати свої
пропозиції, зазначає ціну з урахуванням ПДВ, що свідчить по
недотримання Замовником вимог зазначених нормативних актів. В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
надіслано Тендерній палаті України Тендерну документацію на
здійснення закупівлі в паперовому або електронному вигляді з
порушенням встановленого терміну. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) розділ 3
Тендерної документації "Надання роз'яснень щодо тендерної
документації" та додаток N 1 "Відомості щодо торгів" не містить
прізвищ, посад та адрес посадових осіб або інших працівників
Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. В порушення ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Тендерна
документація не зазначає повну інформацію щодо медико-технічних
вимог і характеристики предмету закупівлі та його властивостей, а
саме: - не визначено фармакотерапевтичної групи (код АТХ)
відповідно до вимог п. 3.2 наказу МОЗ України від 24.05.2005 р.
N 226 ( z0635-05 ) та постанови КМУ України від 29.03.2006 р.
N 400 ( 400-2006-п ); - не визначено міжнародної непатентованої назви препаратів
фармацевтичних різних; - не вимагається надання учасниками гарантії щодо
спроможності забезпечення Замовника медикаментами у необхідній
кількості та згідно його заявки; - не вимагається визначення терміну придатності медикаментів
на момент постачання. Крім того, в п. 7 Тендерної документації - "Ціни пропозиції"
при формуванні ціни тендерної пропозиції не зазначено вимоги до
учасників в частині державного регулювання цін на засоби медичного
призначення, що закуповуються державними та комунальними
лікувальними закладами, відповідно до Переліку вітчизняних та
імпортних лікарських засобів і виробів медичного призначення, ціни
на які підлягають державному регулюванню, доведеного наказом МОЗ
від 03.12.2001 р. N 480 ( z1045-01 ) на виконання вимог ст. 9
Закону України "Про ціни та ціноутворення" ( 507-12 ), ст. 119
Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік"
( 489-16 ). В порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) розділом
23 Тендерної документації не передбачено надання інформації
Антимонопольному комітету України щодо розгляду та оцінки
тендерних пропозицій до укладення договору про закупівлю. В порушення вимог ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) в додатку 2
до Тендерної документації - "Перелік документів, які вимагаються
для підтвердження відповідності пропозиції учасника
кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" Замовником не
вимагається від учасників документального підтвердження інформація
про відсутність рішення щодо визнання учасника в установленому
порядку банкрутом чи порушення проти нього справи про банкрутство. Умовами п. 2 "Основних умов договору" тендерної документації
передбачено зміна ціни на товар відповідно до коливання
закупівельних цін у виробника, у зв'язку зі зміною митних тарифів,
курсу валют, інфляцією, зміною податкового законодавства, чим
порушено вимоги ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в частині заборони
внесення змін до умов тендерної (цінової) пропозиції учасника -
переможця, крім випадків зменшення ціни тендерної пропозиції та
випадків коригування ціни договору в разі отримання відповідного
позитивного висновку Міжвідомчої комісії з питань державних
закупівель. В порушення вимог ч. 3 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Тендерна
документація містить посилання на конкретний тип предмета
закупівлі без зазначення виразу "або еквівалент". Таким чином, Тендерна документація Замовника складена з
порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, не містить усю необхідну інформацію щодо предмету
закупівлі, формування ціни тендерної пропозиції та кваліфікації
учасників, що не забезпечує об'єктивну і добросовісну конкуренцію
і свідчить про недотримання принципів державних закупівель,
передбачених ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в частині відкритості та
прозорості державних закупівель, максимальної економії та
ефективного використання державних коштів.
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій Розкриття тендерних пропозицій відбулося 10.07.2007 р. о
10.00 годині, як зазначено у тендерній документації. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від
10.07.2007 р. N 44 на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції
від трьох учасників:
1. ТОВ "Технології для життя" м. Київ з тендерною
пропозицією: лот N 1 - 99 424,40 грн., та лот N 2 -
91 538,26 грн.;
2. ТОВ "Профімед" м. Київ з тендерною пропозицією: лот N 1 -
99 465,30 грн., лот N 2 - 91 500,38 грн.;
3. ТОВ "Елітмедіка" м. Одеса з тендерною пропозицією:
лот N 1 - 99 375,10 грн., лот N 2 - 90 408,36 гривень. В протоколі розкриття тендерних пропозицій від 10.07.2007 р.
N 44 зазначено, що кваліфікаційні вимоги учасників торгів
відповідають вимогам, передбаченим тендерною документацією.
Замовником допущено до оцінки всіх учасників. Відповідно до п. 6 Звіту про результати здійснення процедури
закупівлі, підписаного головою тендерного комітету Драчко О.А. та
затвердженого печаткою Замовника, ціни тендерних пропозицій, які
надійшли від учасників, визначені з урахуванням ПДВ, що засвідчує
про порушення вимог чинного законодавства при здійсненні закупівлі
фармацевтичних препаратів, операції з продажу яких звільняються
від обкладання податком на додану вартість. В порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) в Протоколі
розкриття тендерних пропозицій відсутня інформація про наявність
всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією. Таким чином, Замовником при проведенні закупівлі за
процедурою "відкриті торги із зменшенням ціни" в протоколі
розкриття тендерних пропозицій не зазначено інформацію про
наявність та правильність оформлення всіх необхідних документів,
що суперечить основним принципам, передбачених ст. 21 Закону
( 1490-14 ) і в частині відкритості та прозорості проведення
процедури закупівлі на всіх її стадіях.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця Відповідно до Протоколу оцінки тендерних пропозицій від
11.07.2007 р. N 46 Замовником до оцінки допущено всі учасники, що
подали тендерні пропозиції. В порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не складено додаток до протоколу оцінки тендерних пропозицій
(протокол відхилення) щодо правильності оформлення учасниками
тендерних пропозицій, ступінь відповідності кваліфікаційним
вимогам та умовам тендерної документації. В порушення вимог п. 5.1.7 Закону України "Про податок на
додану вартість" ( 168/97-ВР ) та вимог постанови Кабінету
Міністрів України від 17.12.2003 р. N 1949 ( 1949-2003-п ) "Про
перелік лікарських засобів та виробів медичного призначення,
операції з продажу яких звільняються від обкладання податком на
додану вартість", акцептована тендерна пропозиція учасника -
переможця процедури торгів надана з урахуванням ПДВ, що свідчить
про безпідставне завищення вартості лікарських засобів на
31 130,58 гривень. Переможцем торгів на закупівлю препаратів фармацевтичних
різних, по лоту N 1 та лоту N 2 визначено тендерну пропозицію
ТОВ "Елітмедіка", як таку, що відповідає усім критеріям оцінки. Таким чином, оцінка тендерних пропозицій учасників проведена
непрозоре, за цінами, які враховують ПДВ, що свідчить про
ігнорування Замовником вимог чинного законодавства в частині
звільнення від оподаткування операцій з продажу фармацевтичних
препаратів, зареєстрованих і допущених до продажу на території
України.
5. Інформування про результати торгів Оголошення про результати закупівлі препаратів лікарських
фармацевтичних різних було опубліковано Замовником: - в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
25.06.2007 р. N 33 (104) від 13.08.2007 р., оголошення
N 33110307Р; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 13.08.2007 р. N 33
(70), оголошення N 7051115. Також, оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на
сайті www.zakupivli.com код WUZAH 2355.
6. Укладення договору Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ "Елітмедіка"
укладено договір від 03.08.2007 р. N 30-07/07 про постачання
фармацевтичних засобів, вартістю 186 783,46 гривень. Термін дії договору визначено до 31.12.2007 р. В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
договір від 03.08.2007 р. надано Тендерній палаті України -
27.09.2007 р. з порушенням встановленого терміну (06.08.2007 р.)
на 55 календарних днів. В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не надана інформація до Тендерної палати України про виконання
умов договору. Умовами п. 2.5 договору про постачання фармацевтичних засобів
зазначено, що ціна на предмет закупівлі можуть бути змінені
внаслідок зміни закупівельних цін, зміною митних тарифів, курсу
валют та інфляції, що оформлюється додатковою угодою та
узгоджується обома сторонами, чим порушено вимоги ч. 2 ст. 34
Закону ( 1490-14 ) в частині заборони внесення змін до умов
тендерної (цінової) пропозиції учасника - переможця, крім випадків
зменшення ціни тендерної пропозиції та випадків коригування ціни
договору в разі отримання відповідного позитивного висновку
Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель. В порушення вимог ч. 5 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) договором
від 03.08.2007 р. N 30-07/07 не передбачена можливість Замовника в
односторонньому порядку розірвання договорів у разі відмови
постачальника від виконання його умов. В порушення вимог ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) в частині
дотримання одного із основних принципів державних закупівель, -
максимальної економії та ефективності використання державних
коштів, Замовником на час проведення процедури закупівлі не було
вивчено ринок постачальників фармацевтичних препаратів та цін на
ньому. Дослідженням 35% відсотків Переліку фармацевтичних
препаратів, що закуповувалися, відповідно до висновку Центру
розвитку ринків у сфері державних закупівель від 15.10.2007 р.
N 265/10-А, встановлено завищення ціни по 15 найменуваннях
лікарських засобів, в порівнянні із середньоринковими цінами, що
діяли на ринку на час проведення торгів, в чому вбачається
нанесення збитків державі на суму 47,6 тис.грн., в тому числі:
---------------------------------------------------------------------------------- | N | Назва |Кіль- | Ціна | Сума, |Середньо-| Сума за |Різниця, | | п/п | лікарського |кість |тендерної | грн. | ринкова | середньо-| грн. | | | препарату | |пропозиції| | ціна, | ринковою| | | | | |учасника, | | грн. | ціною, | | | | | | грн. | | | грн. | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 1 |Марля медична | 1000| 1,62 |29 160,00 | 0,76 |13 680,00 |15 480,00| | |відбілена в | | | | | | | | |рулоні | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 2 |Бинти марлеві | 4000| 2,50 |10 000,00 | 1,17 | 4680,00 |5320,00 | | |нестерильні | | | | | | | | |"Фея" 7 м х | | | | | | | | |14 см | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 3 |Лейкопластирі | 800| 6,25 | 5000,00 | 2,80 | 802,00 |4197,20 | | |в катушках 3 х| | | | | | | | |500 см | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 4 |Пластирі | 2000| 7,00 |14 000,00 | 3,39 | 6780,00 |7220,00 | | |хірургічні | | | | | | | | |2,5 см х 5 м | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 5 |Пов'язки | 60| 27,60 | 1656,00 | 23,45 | 1407,00 | 249,00 | | |спеціальні, | | | | | | | | |стерильні N 1 | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 6 |Пов'язки | 5 | 325,00 | 1625,00 | 254,24 | 1271,20 | 353,80 | | |спеціальні, | | | | | | | | |стерильні N 1 | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 7 |Пластир | 20| 78,00 | 1560,00 | 24,38 | 487,60 |1072,40 | | |фіксуючий, | | | | | | | | |стрічковий | | | | | | | | |Omnifix | | | | | | | | |elastic | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 8 |Пов'язка | 4 | 455,00 | 1820,00 | 32,93 | 131,72 |1688,28 | | |спеціальна | | | | | | | | |Hydrocol, | | | | | | | | |стерильна | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 9 |"Промогран" | 200| 58,00 |11 600,00 | 42,29 | 8458,00 |3142,00 | | |28 кв.см | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 10 |Етилон, | 900| 13,50 |12 150,00 | 8,91 | 8019,00 |4131,00 | | |монофіламентна| | | | | | | | |поліамідна | | | | | | | | |нитка, 3/0, 45| | | | | | | | |см (із | | | | | | | | |зворотньою | | | | | | | | |ріжучою | | | | | | | | |голкою) 26 мм | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 11 |Актисорб 6,5 х| 100| 19,85 | 1985,00 | 16,20 | 1620,00 | 365,00 | | |9,5 см | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 12 |Пролен, (4/0) | 250| 35,00 | 8750,00 | 30,44 | 7610,00 |1140,00 | | |90 см, 2 голки| | | | | | | | |17 мм | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 13 |Пролен, (7/0) | 60| 83,00 | 5028,00 | 39,90 | 2394,00 |2634,00 | | |60 см, 2 голки| | | | | | | | |13 мм | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 14 |Кетгут | 60| 8,00 | 480,00 | 3,24 | 194,40 | 285,60 | | |хірургічний, | | | | | | | | |N 4, 1,5 м, у | | | | | | | | |стерильному | | | | | | | | |контейнері | | | | | | | |-----+--------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| | 15 |Кетгут | 60| 8,00 | 480,00 | 3,32 | 199,20 | 280,80 | | |хірургічний, | | | | | | | | |N 5, 1,5 м, у | | | | | | | | |стерильному | | | | | | | | |контейнері | | | | | | | |--------------------+------+----------+----------+---------+----------+---------| |ВСЬОГО | | |105 294,00| |57 734,12 |47 559,88| ----------------------------------------------------------------------------------
Таким чином, завищення цін на фармацевтичні препарати, в
порівнянні із середньоринковими цінами, що діяли на ринку на час
проведення торгів призвели до завищення вартості закупівлі
лікарських препаратів на суму 47,6 тис. гривень. Договір про постачання фармацевтичних засобів від
03.08.2007 р. N 30-07/07 між Замовником та ТОВ "Елітмедіка" на
суму 186783,46 грн. укладено без урахування пільг, наданих в
оподаткуванні операцій з продажу, які звільняються від обкладання
податком на додану вартість, що призвело до завищення вартості
закупівлі та втрат державних коштів на суму 31 130,58 грн. про що
свідчить додаток N 1 "Специфікація до Договору від 03.08.2007 р.
N 30-07/07", яка зазначає ціну та загальну вартість товару з
урахуванням ПДВ та Звіт про результати торгів від 13.08.2007 р.
N 14. Договір від 03.08.2007 р. N 30-07/07 укладено з порушенням
вимог ст. 19 та 26 Закону ( 1490-14 ) та всупереч вимогам
тендерної документації і визначеним в ній основним умовам, які
повинні були бути обов'язково включеними до договору про
закупівлю, і згідно ч. 3 ст. 34 Закону такі договори вважається
недійсним (нікчемним).
7. Складання звітності В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
надано Звіт про результати здійснення процедури закупівлі від
13.08.2007 р. N 14 Тендерній палаті України - 28.08.2007 р. з
порушенням встановленого терміну (16.08.2007 р.) на 12 календарних
днів. В порушення вимог ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) у Звіті про
результати здійснення процедури закупівлі від 13.08.2007 р. N 14
не зазначено: - відомості про кваліфікацію учасників, що подали тендерні
пропозиції; - номер оголошення про результати закупівель; - номер оголошення про результати торгів в інформаційному
бюлетені Тендерної палати України та в спеціалізованому
друкованому засобі масової інформації Тендерної палати України; - реквізити інформаційної системи в мережі Інтернет;
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
стосовно проведення Українським науково-практичним центром
ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин
МОЗ України процедури відкритих торгів із зменшенням ціни на
закупівлю препаратів фармацевтичних різних встановлено, що
закупівля була здійснена з порушеннями вимог чинного законодавства
у сфері державних закупівель, а саме: - порушено вимоги п. 5 розпорядження Антимонопольного
комітету України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) "Про
затвердження форм оголошень про проведення процедур закупівель та
Інструкції щодо їх заповнення" предмет закупівлі в оголошені про
проведення процедури закупівлі не визначено відповідно до
Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97
( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології та сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ); - порушено вимоги ч. 3 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) строк
подання тендерних пропозицій скорочено від дати опублікування
оголошення без зазначення причини такого скорочення; - порушено вимоги ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
невчасно надіслано Тендерній палаті України Тендерну документацію
на здійснення закупівлі в паперовому або електронному вигляді з
порушенням встановленого терміну; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не зазначено прізвищ, посад та адрес посадових осіб або інших
працівників уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками; - порушено вимоги ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
в Тендерній документації не передбачено надання інформації
Антимонопольному комітету України щодо розгляду та оцінки
тендерних пропозицій до укладення договору про закупівлю; - порушено вимоги ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не вимагається від учасників документального підтвердження
інформація про відсутність рішення щодо визнання учасника в
установленому порядку банкрутом чи порушення проти нього справи
про банкрутство; - порушено вимоги ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в частині
заборони внесення змін до умов тендерної (цінової) пропозиції
учасника - переможця, крім випадків зменшення ціни тендерної
пропозиції та випадків коригування ціни договору в разі отримання
відповідного позитивного висновку Міжвідомчої комісії з питань
державних закупівель; - порушення вимог ч. 3 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Тендерна
документація містить посилання на конкретний тип предмета
закупівлі без зазначення виразу "або еквівалент"; - порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) в Протоколі
розкриття тендерних пропозицій відсутня інформація про наявність
всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією; - порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не складено додаток до протоколу оцінки тендерних пропозицій
(протокол відхилення) щодо правильності оформлення учасниками
тендерних пропозицій, ступінь відповідності кваліфікаційним
вимогам та умовам тендерної документації; - порушено вимоги п. 5.1.7 Закону України "Про податок на
додану вартість" ( 168/97-ВР ) та постанови Кабінету Міністрів
України від 17.12.2003 р. N 1949 ( 1949-2003-п ) "Про перелік
лікарських засобів та виробів медичного призначення, операції з
продажу яких звільняються від обкладання податком на додану
вартість" - акцептована тендерна пропозиція учасника - переможця
процедури торгів надана з урахуванням ПДВ; - порушено вимоги ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
надано договір Тендерній палаті України з порушенням встановленого
терміну; - порушено вимоги ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не надана інформація до Тендерної палати України про виконання
умов договору; - порушено вимоги ч. 5 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) договором не
передбачена можливість Замовника в односторонньому порядку
розірвання договорів у разі відмови постачальника від виконання
його умов; - порушено вимоги ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Замовником на час
проведення процедури закупівлі не було вивчено ринок
постачальників фармацевтичних препаратів та цін на ньому, що
призвело до завищення цін при закупівлі фармацевтичних препаратів; - порушено вимоги ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
надано Звіт про результати здійснення процедури закупівлі
Тендерній палаті України з порушенням встановленого терміну; - порушено вимоги ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) у Звіті про
результати здійснення процедури закупівлі не зазначено: відомості
про кваліфікацію учасників, що подали тендерні пропозиції; номер
оголошення про результати закупівель; номер оголошення про
результати торгів в інформаційному бюлетені Тендерної палати
України та в спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації Тендерної палати України; реквізити інформаційної
системи в мережі Інтернет. Таким чином, процедура закупівлі Українським
науково-практичним центром ендокринної хірургії, трансплантації
ендокринних органів і тканин МОЗ України проведена з порушенням
вимог Закону ( 1490-14 ), не містить всю необхідну інформацію та
не забезпечує дотримання принципів державних закупівель в частині
досягнення максимальної економії та ефективного використання
державних коштів, відкритості та доступності інформації з питань
закупівель, передбачених вимогами ст. 2-1 Закону. Договір від 03.08.2007 р. N 30-07/07 укладено з порушенням
вимог ст. 19 та ст. 26 Закону ( 1490-14 ) та всупереч вимогам
тендерної документації, визначеним в ній основним умовам, які
повинні були бути обов'язково включеними до договору про
закупівлю, і згідно ч. 3 ст. 34 Закону такі договори вважається
недійсним (нікчемним). Згідно вимог ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) визнання такого договору недійсним судом не
вимагається. Загальна сума збитків, нанесених державі, за рахунок
неправомірних дій Замовника торгів складає 78,7 тис.грн., з них в
частині недотримання пільг, наданих в оподаткуванні ПДВ,
31,1 тис.грн. та завищення середньоринкової ціни -
47,6 тис. гривень. Дії тендерного комітету Українського науково-практичного
центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і
тканин МОЗ України щодо організації та проведення процедури
закупівлі препаратів фармацевтичних різних можуть містити ознаки
суспільно небезпечних діянь, визначених ст. 364 Кримінального
кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: