open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
11.01.2008 N в-60/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
Загальна інформація: 1. Інформація про Замовника: Назва: Інститут урології Академії медичних наук України. Адреса: 04053, м. Київ, вул. Ю.Коцюбинського, 9-а, тел./факс
(044) 486-57-63, E-mail - urtender@i.kiev.ua.
2. Відповідальний за проведення торгів: Дехтяр Ірина
Павлівна.
3. Предмет закупівлі: універсальна модульна система для
екстракорпоральної ударно-хвильової літотрипсії.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги зі зменшенням ціни.
5. Джерело фінансування: кошти державного бюджету, очікувана
вартість закупівлі - 3 200 000,00 гривень.
6. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
27.08.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Наказ про створення постійно діючої тендерної комісії від
23.02.2004 р. N 20 - на 1 арк.
2. Наказ про розробку та затвердження Положення про тендерний
комітет та створення постійно діючої тендерної комісії від
27.01.2004 р. N 15 - на 1 арк.
3. Наказ про затвердження постійно діючого тендерного
комітету від 11.01.2005 р. N 7 - на 1 арк.
4. Наказ щодо внесення змін до складу тендерного комітету від
13.06.2007 р. N 35 - на 1 арк.
5. Положення про тендерний комітет інституту урології АМН
України б/д, б/н - 4 арк.
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Геращенко Л.П. від
23.06.2006 р. СПК N 344208 - на 1 арк.
7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Дехтяр І.П. від
23.06.2007 р. СПК N 344212 - на 1 арк.
8. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Гарбарьовій Є.М. від
30.03.2007 р. СПК N 344212 - на 1 арк.
9. 10. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Хіміч В.І. від
30.03.2007 р. 12СПК N 449512 - на 1 арк.
11. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Рудник В.М. від
26.03.2004 р. СПК N 392241 - на 1 арк.
12. Свідоцтво Пирогов В.О. від 15.06.2007 р. N 013053 - на
1 арк.
13. Довідка про зміни до річного розпису бюджету (кошторису)
на 2007 рік від 23.03.2007 р. N 125 - на 2 арк.
14. Кошторис на 2007 рік від 07.02.2007 р. - на 2 арк.
15. Довідка про зміни до річного розпису (кошторису) на
2007 рік від 24.07.2007 р. N 531 - на 1 арк.
16. Річний план державних закупівель, який підлягає
оприлюдненню б/д та б/н - на 2 арк.
17. Протокол засідання тендерного комітету Інституту урології
АМН України щодо обрання процедури торгів від 01.08.2007 р.
N 24/1-т.
18. Тендерна документація на закупівлю універсальної
модульної системи для екстракорпоральної ударної літотрипсії від
01.08.2007 р., б/н - на 25 арк.
19. Протокол засідання тендерного комітету Черкаської
центральної районної лікарні щодо організації проведення процедури
закупівлі від 23.02.2007 р. N 15 - на 1 арк.
20. Витяг із спеціалізованого друкованого засобу масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель від
27.08.2007 р. N 35 (72) - 1 арк.
21. Витяг із інформаційного бюлетеня Тендерної палати України
від 27.08.2007 р. N 35(106) - на 1 арк.
22. Оголошення про проведення відкритих, двоступеневих торгів
та торгів із зменшенням ціни (редукціону) на закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти б/д та б/н - на 2 арк.
23. Протокол про розкриття тендерних пропозицій при
здійсненні процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні
кошти від 11.09.2007 р. N 24 - на 4 арк.
24. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення
переможця б/д та б/н - на 3 арк.
25. Платіжне доручення від 24.09.2007 р. N 280 - на 1 арк.
26. Платіжне доручення від 05.09.2007 р. N 237 - на 1 арк.
27. Інформація про наявність учасника в тематичному каталозі
учасника процедур закупівель б/д N 00036031 - на 1 арк.
28. Тендерна пропозиція ТОВ "Медімпорт-Україна" б/д та б/н -
на 1 арк.
29. Акцепт тендерної пропозиції ТОВ "Медімпорт-Україна" від
11.09.2007 р. N 24/6 - на 1 арк.
30. Платіжне доручення від 05.09.2007 р. N 1092 - на 1 арк.
31. Інформація про наявність учасника в тематичному каталозі
учасника процедур закупівель б/д N 00035854 - на 1 арк.
32. Тендерна пропозиція ТОВ "БТЛ Україна" б/д та б/н - на
1 арк.
33. Повідомлення про результати відкритих торгів ТОВ "БТЛ
Україна" від 11.09.2007 р. N 24/7 - на 1 арк.
34. Платіжне доручення від 07.09.2007 р. N 269 - на 1 арк.
35. Інформація про наявність учасника в тематичному каталозі
учасника процедур закупівель б/д N 00036022 - на 1 арк.
36. Тендерна пропозиція ТОВ "Фірма Технокомплекс" б/д та
б/н - на 1 арк.
37. Повідомлення про результати відкритих торгів ТОВ "Фірма
Технокомплекс " від 11.09.2007 р. N 24/8 - на 1 арк.
38. Оголошення про результати проведення відкритих торгів на
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти б/н та б/д -
на 2 арк.
39. Повідомлення про присвоєння кодів про розміщення повної
інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі
Інтернет від 12.10.2007 р. N 205036 - на 1 арк.
40. Витяг з міжнародного інформаційного бюлетеня, що видає
Тендерна палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements".
41. Платіжне доручення про сплату за розміщення оголошення
від 16.10.2007 р. N 359 - на 1 арк.
42. Рахунок-фактура від 14.11.2007 р. N СФ-0000027 - на
1 арк.
43. Договір від 19.08.2007 р. N 18-07 - на 6 арк.
44. Супровідний лист від 03.10.2007 р. N 265 - на 1 арк.
45. Звіт про результати здійснення процедур відкритих і
двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за
державні кошти від 02.10.2007 р. N 24 - на 3 арк.
Завдання сформульоване наступним чином: надати висновок про
законність та обґрунтованість проведення процедури відкритих
торгів із зменшенням ціни щодо закупівлі Інститутом урології АМН
України універсальної модульної системи для екстракорпоральної
ударно-хвильової літотрипсії.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: Матеріали, перелічені у вступній
частині висновку. При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету,
кваліфікації членів тендерного комітету Тендерний комітет Інституту урології АМН України (в
подальшому - Замовник) створено у складі 7 осіб на підставі наказу
щодо затвердження складу постійно діючого тендерного комітету,
розробки і затвердження Положення про тендерний комітет Замовника
від 27.01.2004 р. N 15, наказу від 23.02.2004 р. N 20 та наказу
від 13.06.2006 р. N 35 щодо внесення змін до складу тендерного
комітету. Відповідно до вищезазначених наказів, головою тендерного
комітету призначено заступника директора з наукової роботи -
Пирогова В.О., заступником голови тендерного комітету -
Рудника В.М., секретарем тендерного комітету - Геращенко Л.П. В порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 р.
N 1490-III ( 1490-14 ) (далі - Закон) та в супереч п. 1.6
Положення про тендерний комітет Інституту урологи АМН України
Головою тендерного комітету не визначено функціональні обов'язки
та права заступника голови і відповідального секретаря тендерного
комітету. Положення про створення постійно діючої тендерної комісії
затверджено наказом Інституту урології АМН України від
23.02.2004 р. N 20. Інформація про членів тендерного комітету
------------------------------------------------------------------ | N| П.І.Б. | Дата та номер | Займана |N, дата свідоцтва | | | | розпорядчого | посада в | чи сертифіката | | | | акта включення| ТК | | | | | до складу | | | | | | тендерного | | | | | | комітету | | | |--+---------------+---------------+----------+------------------| | 1|Пирогов В.О. |11.01.2005 р. |Голова |N 013053 від | | | |N 7 |комітету |15.06.2007 р. | |--+---------------+---------------+----------+------------------| | 2|Рудник В.М. |11.01.2005 р. |Заступник |СПК N 108340 від | | | |N 7 |голови |26.03.2004 р. | | | | |комітету | | |--+---------------+---------------+----------+------------------| | 3|Геращенко Л.П. |13.06.2006 р. |Секретар |СПК N 344208 від | | | |N 35 |комітету |23.06.2007 р. | |--+---------------+---------------+----------+------------------| | 4|Хіміч В.І. |11.01.2005 р. |Член |12СПК N 449521 від| | | |N 7 |комітету |30.03.2007 р. | |--+---------------+---------------+----------+------------------| | 5|Горбарьова Є.М.|11.01.2005 р. |Член |12СПК N 444716 від| | | |N 7 |комітету |30.03.2007 р. | |--+---------------+---------------+----------+------------------| | 6|Дехтяр І.П. |11.01.2005 р. |Член |СПК N 344212 від | | | |N 7 |комітету |23.06.2006 р. | |--+---------------+---------------+----------+------------------| | 7|Бабенко Л.П. |11.01.2007 р. |Член |відсутнє | | | |N 7 |комітету | | ------------------------------------------------------------------
На виконання вимог ст. 12 Закону ( 1490-14 ) члени тендерного
комітету протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного
комітету мають отримати відповідні сертифікати чи свідоцтва
встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення
кваліфікації з питань організації та здійснення процедур
закупівель. Свідоцтва про підвищення кваліфікації мають:
Рудник В.М. від 26.03.2004 р. СПК N 108340; Хіміч В.І. від
30.03.2007 р. 12СПК N 449521; Гарбарьова Є.М. від 30.03.2007 р.
12СПК N 444716; Дехтяр І.П. від 23.06.2007 р. СПК N 344212;
Геращенко Л.П., від 23.06.2006 р. СПК N 344208. Крім того, голова
тендерного комітету Пирогов В.О. отримав свідоцтво про проходження
курсу навчання за темою "Державні закупівлі в Україні" від
15.06.2007 р. N 013053. В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) Голова
тендерного комітету Пирогов В.О. не проходив підвищення
кваліфікації у сфері державних закупівель упродовж двох років. В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) член
тендерного комітету Рудник В.М., який отримав свідоцтво про
підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення
процедур закупівель 26.03.2004 р. СПК N 108340, не проходив
повторне підвищення кваліфікації протягом двох наступних років. В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) член
тендерного комітету Бабенко Л.П. не отримала відповідні
сертифікати чи свідоцтва встановленого зразку про проходження
навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та
здійснення процедур закупівель у порядку, встановленому
уповноваженим органом.
2. Фінансування закупівель Кошторис на 2007 рік Інституту урології АМН України
затверджено президентом АМН України академіком Возіановим О.Ф.
07.02.2007 р. Довідка про зміни до річного бюджету (кошторису) на 2007 рік
Інститут урології АМН України, затверджена віце-президентом АМН
України Розенфельд Л.Г. 24.07.2007 р. N 531, відповідно якої на
закупівлю товарів по коду економічної класифікації видатків
бюджету (КЕКВ) N 2110 "Придбання обладнання і предметів
довгострокового користування" ( v0604201-01 ) передбачено
додаткове виділення коштів державного бюджету в сумі
3200 тис. гривень. Відповідно до річного плану державних закупівель (зі змінами,
внесеними протоколом засідання тендерного комітету від
01.08.2007 р. N 6) б/д та б/н, який підлягає оприлюдненню на
2007 рік Інститутом урології АМН України передбачена закупівля
медичного обладнання на суму 6420 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету
Замовника від 01.08.2007 р. N 24/1-т закупівлю універсальної
модульної системи для екстракорпоральної ударно-хвильової
літотрипсії вирішено провести шляхом застосування процедури
відкритих тортів із зменшенням ціни.
4. Визначення предмета закупівлі В порушення вимог ч. 1 ст. 1 Закону ( 1490-14 ) та п. 5
розпорядження Антимонопольного комітету України від 20.06.2006 р.
N 217-р ( z0901-06 ) "Про затвердження форм Оголошень про
проведення процедур закупівель та Інструкції щодо їх заповнення"
(далі - Розпорядження), в п. 3.1 в оголошені про проведення
процедури закупівлі не визначено предмет закупівлі відповідно до
Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97
( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології та сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ).
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Оголошення про заплановану закупівлю універсальної модульної
системи для екстракорпоральної ударно-хвильової літотрипсії
опубліковано: - в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
27.08.2007 р. N 35 (106) за N 35025807; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від
27.08.2007 р. N 35 (72) за N 6739872; - у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements" від 27.08.2007 р. N 35 (58), оголошення
N М-35-008-07. Також, оголошення про заплановану закупівлю оприлюднене на
сайті www.zakupivli.com за кодом UMO/NK 0869. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовником
визначено 11.09.2007 р. В порушення вимог п. 2.4 Розпорядження ( z0901-06 ) в
оголошені про проведення процедури закупівлі не вірно зазначено
номер телефону представника Замовника, відповідального за
проведення торгів, що може свідчити про наміри послаблення
конкуренції серед учасників. В порушення ч. 3 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) строк подання
тендерних пропозицій скорочено від дати опублікування оголошення
до 15 календарних днів, причини такого скорочення у звіті про
результати проведення торгів від 02.10.2007 р. N 24 не зазначено,
що також може свідчити про наміри послаблення конкуренції серед
учасників. Таким чином, оголошення про заплановану процедуру закупівлі
не містить повну інформацію про предмет закупівлі, не забезпечує
контактний телефон зв'язку із Замовником та повного достовірного
інформування учасників про заплановану процедуру, термін подання
тендерних пропозицій учасників скорочено до 15 календарних днів
без зазначення причин, що негативно впливає на створення
оптимального конкурентного середовища учасників та суперечить
основним принципам державних закупівель в частині відкритості та
прозорості на всіх стадіях державних закупівель.
6. Тендерна документація Тендерна документація на закупівлю універсальної модульної
системи для екстракорпоральної ударно-хвильової літотрипсії
затверджена головою тендерного комітету Пироговим В.О. 01.08.2007
року. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Замовником
при формуванні ціни тендерної пропозиції (методики розрахунку ціни
тендерної пропозиції) із зазначенням того, які елементи вона
повинна включати, крім вартості самих товарів (витрати на
транспортування, страхування, податки тощо), не враховано вимоги
п. 5.1.7 Закону України "Про податок на додану вартість" від
03.04.97 р. N 168/97-ВР ( 168/97-ВР ) та вимоги постанови Кабінету
Міністрів України від 17.12.2003 р. N 1949 ( 1949-2003-п ) в
частині звільнення від оподаткування виробів медичного
призначення, зареєстрованих та допущених до застосування в
Україні. Тендерна форма "Пропозиція" - додаток N 3 до Тендерної
документації, за якою учасникам передбачено надавати свої
пропозиції, зазначає ціну за одиницю поставки та загальну вартість
закупівлі з урахуванням ПДВ, що свідчить про недотримання вимог
зазначених нормативних актів. В порушення вимог ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) в додатку 2
до тендерної документації - "Перелік документів, які вимагаються
для підтвердження відповідності пропозиції учасника
кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" Замовником не
вимагається від учасників документального підтвердження інформація
про відсутність рішення щодо визнання учасника в установленому
порядку банкрутом чи порушення проти нього справи про банкрутство. В порушення ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в основних умовах,
які обов'язково повинні бути включені до договору про закупівлю -
додаток до тендерної документації "Основні умови договору", не
містять вимоги щодо зазначення у договорі інформації визначення
строку дії договору, що є згідно ст. 180 Господарського кодексу
України ( 436-15 ) та ст. 638 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) основними умовами договору. В порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) в Розділі
23 тендерної документації Замовником не передбачено надання
інформації щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій до
укладення договору про закупівлю Антимонопольному комітету
України, як уповноваженому органу у сфері державних закупівель. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в розділі 3
тендерної документації "Надання роз'яснень щодо тендерної
документації" та додатка N 1 до тендерної документації "Відомості
щодо торгів" не зазначено прізвищ, посад та адрес посадових осіб
або інших працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок
з учасниками. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в частині
зазначення основних умов, які обов'язково будуть включені до
договору про закупівлю, у Додатку N 4 тендерної документації
"Основні умови, які обов'язково будуть включені до договору про
закупівлю", що надаються до тендерної документації у вигляді
проекту Договору поставки, не визначені обов'язки продавця у
відповідності до Міжнародних правил тлумачення торговельних
термінів Інкотермс 2000 року ( 988_007 ). В порушення вимог ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерною
документацією в частині детального опису товару, що закуповуються,
не вимагається: - документи для підтвердження реєстрації обладнання на ринку
України через МОЗ України, сертифіката відповідності предмета
закупівлі та забезпечення сервісним обслуговування (сервісні
центри) відповідно до гарантії постачальника; - надання витягу з Державного реєстру медичної техніки та
виробів медичного призначення щодо їх внесення до медичної
техніки, які дозволені для виробництва і застосування в Україні,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України "Про Порядок
державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного
призначення" від 09.11.2004 р. N 1497 ( 1497-2004-п ), що
засвідчує дотримання виробником стандартів та надає дозвіл і право
застосування їх в медичній практиці. Таким чином, тендерна документація Замовника, складена з
порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, не містить всю необхідну інформацію щодо формування
ціни тендерної пропозиції, якості лікарських засобів, не зазначає
в повній мірі основні умови договору, що обов'язково будуть
включені до договору при його укладанні та свідчить про
недотриманням принципів державних закупівель, передбачених ст. 2-1
Закону ( 1490-14 ) в частині відкритості та прозорості державних
закупівель, максимальної економії та ефективного використання,
державних коштів і може призвести до непрозорої процедури
закупівлі.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Протокол
розкриття тендерних пропозицій від 11.09.2007 р. N 24 надісланий
Замовником в порядку здійснення громадського контролю до Тендерної
палати України понад встановлений термін (14.09.2007 р.) з дати
його затвердження на 14 робочих днів. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 11.09.2007 р. о
10 год 30 хв., як зазначено у тендерній документації. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від
11.09.2007 р. N 24 на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції
від трьох учасників, а саме: - ТОВ "БТЛ Україна" з тендерною пропозицією
3 190 000,00 грн.; - ТОВ "Фірма Технокомплекс" з тендерною пропозицією
3 200 000,00 грн.; - ТОВ "Медімпорт-Україна" з тендерною пропозицією
3 145 000 гривень. При розкритті тендерних пропозицій був присутній представник
тільки від ТОВ "Медімпорт-Україна". В порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) та всупереч
вимогам пункту 18.4 Розділу 18 тендерної документації Замовником
при розкритті тендерних пропозицій не було запропоновано учасникам
зменшувати ціну тендерних пропозицій на відповідні, визначені
шкалою, розміри кроку торгів або зменшити її в добровільному
порядку, та не засвідчено таку інформацію в протоколі розкриття
тендерних пропозицій. В порушення вимог п. 4 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) та п. 12.1
тендерної документації рішення щодо погодження учасником ТОВ "БТЛ
Україна" подання тендерного забезпечення, яке вносилось за нього
підприємство ТОВ "Медичний центр "Медіо" у формі поруки, із
Замовником не погоджувалося. В порушення вимог п. 4 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) та п. 12.1
тендерної документації учасником ТОВ "БТЛ Україна" до тендерної
документації не надано наступні документи поручителя: - копію статуту; - копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта
підприємницької діяльності; - довідка з банку про відсутність непогашеного кредиту; - довідка про відсутність заборгованостей перед бюджетом. В порушення вимог розпорядження Антимонопольного комітету
України "Про затвердження форми протоколу про розкриття тендерних
пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і
послуг за державні кошти та Інструкції щодо її заповнення" від
20.06.2006 р. N 216-р ( z0900-06 ) (зі змінами), Протокол
розкриття тендерних пропозицій не відповідає за формою
встановленим вимогам, а саме не зазначає інформацію: - про кінцеву ціну запропоновану учасниками; - про наявність та правильність оформлення всіх необхідних
документів, передбачених тендерною документацією; Протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднений через
інформаційну систему в мережі Інтернет на порталі "Державні
закупівлі України", код: ZPAC/U-пр2543/ТЮВ від 11.09.2007. Таким чином, Замовником не перевірено тендерну пропозицію
учасника в частині її відповідності кваліфікаційним вимогам, не
погоджено подання тендерного забезпечення, що надається за
учасника ТОВ "БТЛ Україна" іншим господарюючим суб'єктом
ТОВ "Медичний центр "Медіо".
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця Відповідно до протоколу оцінки тендерних пропозицій б/д та
б/н, всі кваліфікаційні вимоги учасників торгів відповідають
вимогам, передбаченим тендерною документацією. Замовником допущено
до оцінки всіх учасників. В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовник
не надіслав Тендерній палаті України з метою забезпечення
здійснення громадського контролю у сфері державних закупівель в
паперовому або електронному вигляді, протокол оцінки тендерних
пропозицій протягом трьох робочих днів з дати його затвердження.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції Повідомлення про результати торгів направлені ТОВ "Фірма
"Технополіс" та ТОВ "БТЛ Україна" листами від 11.09.2007 р. N 24/8
та N 24/7. Акцепт тендерної пропозиції переможцю торгів -
ТОВ "Медімпорт-Україна" було направлено листом від 11.09.2007 р.
N 24/6. Акцепт тендерної пропозиції та повідомлення про результати
торгів оприлюднене через інформаційну систему в мережі Інтернет
"Портал "Державні закупівлі України," що підтверджується, наданим
на дослідження, повідомленням про присвоєння коду ZPAC/U-акц
2544/ТЮВ від 11.09.2006 р., щодо розміщення акцепту тендерних
(цінових) пропозицій в інформаційній системі в мережі Інтернет
"Портал "Державні закупівлі України".
10. Інформування про результати торгів Оголошення про результати закупівлі універсальної модульної
системи для екстаркорпоральної ударно-хвильової літотрипсії було
опубліковано Замовником: - в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
15.10.2007 р. N 42 (113), оголошення N 42150807Р; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 15.10.2007 р. N 42
(79), оголошення N 7965337. - у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України, "International Edition Ukrainian Public
Procurements" від 15.10.2007 р. N 42 (65), оголошення
N М-42-072-07Р. Також, оголошення про заплановану закупівлю оприлюднене на
Інтернет-сайті (код LTM/E). В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення
про результати проведення процедури відкритих торгів із зменшенням
ціни оприлюднене і опубліковане в засобах масової інформації з
порушенням встановленого терміну (29.09.2007 р.) на 16 календарних
днів. В порушення вимог ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) в
оголошенні про результати торгів не зазначено: - місце поставки товарів; - кількість учасників, що отримали тендерну документацію та
кількість учасників, що подали тендерні пропозиції. Таким чином, повідомлення про результати торгів, розміщене в
інформаційних засобах масової інформації у сфері державних
закупівель, з порушенням встановлених термінів, і не зазначає
повної інформації про місце доставки товару та кількість
учасників, які отримали тендерну документацію, що засвідчує про
відсутність принципу відкритості та прозорості проведення
процедури закупівлі.
11. Укладення договору В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
договір від 19.09.2007 р. N 18-07 надано Тендерній палаті України
04.10.2007 р., з порушенням встановленого терміну (24.09.2007 р.)
на 10 календарних днів. В порушення вимог ч. 5 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) договором
від 26.06.2007 р. не передбачена можливість Замовника в
односторонньому порядку розірвання договорів у разі відмови
постачальника від виконання його умов. В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не надана інформація до Тендерної палати України про виконання
умов договору. Умовами п. 2.5 договору про від 19.09.2007 р. N 18-07
зазначено, що ціна за одиницю товару може змінюватись, у випадку
зміни ціни сторонами укладається додаткова угода, яка є
невід'ємною частиною договору, чим порушено вимоги ч. 2 ст. 34
Закону ( 1490-14 ) в частині заборони внесення змін до умов
тендерної (цінової) пропозиції учасника - переможця, крім випадків
зменшення ціни тендерної пропозиції та випадків коригування ціни
договору в разі отримання відповідного позитивного висновку
Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель. В порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) умови
договору не відповідають умовам тендерної документації, а саме:
Основними умовами договору в тендерній документації передбачене
коригування ціни на товар лише у разі отримання позитивного
рішення Міжвідомчої комісії, а договором від 19.09.2007 р. N 18-07
- за згодою сторін та укладенням додаткових угод. Укладений Інститутом урології АМН України з
ТОВ "Медімпорт-Україна договір від 19.09.2007 р. N 18-07
вважається недійсним (нікчемним) згідно вимог ст. 215 Цивільного
кодексу України ( 435-15 ) стосовно недійсності правочинна, якщо
його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин),
оскільки грубо порушено вимоги Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ), а саме:
договір було укладено за результатами процедури закупівлі,
проведеної з порушенням вимог статей 19, 26, 29-1 Закону.
12. Складання звітності В порушення вимог ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) у звіті про
результати здійснення процедури закупівлі від 26.06.2007 р. N 14
не зазначено: - відомості про кваліфікацію учасників, що подали тендерні
пропозиції; заявки на участь у попередній кваліфікації учасників
або запис про відсутність таких заявок; - інформацію про відсутність учасника - переможця процедури
закупівлі в реєстрі недобросовісних учасників; - інформація про наявність учасника - переможця процедури
закупівлі в тематичному каталозі учасників процедур закупівель.
ВИСНОВОК:
В результаті дослідження наданих матеріалів Черкаською
центральною районною лікарнею стосовно проведеної процедури
відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю товарів препарати
інсуліну встановлено, що закупівля була здійснена з грубими
порушеннями вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, а саме: - порушено вимоги п. 5 розпорядження Антимонопольного
комітету України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) "Про
затвердження форм Оголошень про проведення процедур закупівель та
Інструкції щодо їх заповнення" - предмет закупівлі в оголошені про
проведення процедури закупівлі не визначено відповідно до
Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97
( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології та сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ); - порушено вимоги ч. 4 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) - Головою
тендерного комітету не призначено заступника голови і
відповідального секретаря тендерного комітету та не визначено їх
функціональні обов'язки та права; - порушено вимоги ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) - Голова
тендерного комітету та член тендерного комітету Бабенко Л.П. не
отримали в установлений термін свідоцтво про проходження курсу
навчання, член тендерного комітету Рудник В.М. не проходив
повторне підвищення кваліфікації у сфері державних закупівель; - порушено вимоги п. 2.4 розпорядження Антимонопольного
комітету України від 20.06.2006 р. N 217-р ( z0901-06 ) "Про
затвердження форм Оголошень про проведення процедур закупівель та
Інструкції щодо їх заповнення" - в оголошені про проведення
процедури закупівлі не вірно зазначено номер телефону представника
Замовника, відповідального за проведення торгів; - порушено вимоги ч. 3 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) - строк
подання тендерних пропозицій скорочено від дати опублікування
оголошення до 15 календарних днів, причини такого скорочення; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
при формуванні ціни тендерної пропозиції (методика розрахунку
тендерної пропозиції) не враховано вимоги в частині звільнення від
оподаткування ПДВ операцій з продажу медичного обладнання,
зареєстрованого і допущеного до продажу на території України; - порушено вимоги ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
не вимагається від учасників документального підтвердження
інформація про відсутність рішення щодо визнання учасника в
установленому порядку банкрутом чи порушення проти нього справи
про банкрутство; - порушення ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - в основних
умовах, які обов'язково повинні бути включені до договору про
закупівлю, не містяться вимоги щодо зазначення у договорі
інформації щодо визначення строку дії договору; - порушено вимоги ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником не передбачено надання інформації щодо розгляду та
оцінки тендерних пропозицій до укладення договору про закупівлю
Антимонопольному комітету України, як уповноваженому органу у
сфері державних закупівель; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - в
тендерній документації не зазначено прізвищ, посад та адрес
посадових осіб або інших працівників Замовника, уповноважених
здійснювати зв'язок з учасниками; - порушено вимоги ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - тендерна
документація не містить детального опису товару, що закуповуються,
з викладенням об'єктивних технічних та якісних характеристик; - порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
при розкритті тендерних пропозицій не було запропоновано учасникам
зменшувати ціну тендерних пропозицій на відповідні, визначені
шкалою, розміри кроку торгів або зменшити її в добровільному
порядку, та не засвідчено таку інформацію в протоколі розкриття
тендерних пропозицій; - порушено вимоги розпорядження Антимонопольного комітету
України "Про затвердження форми протоколу про розкриття тендерних
пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і
послуг за державні кошти та Інструкції щодо її заповнення" від
20.06.2006 р. N 216-р ( z0900-06 ) (зі змінами) - Протокол
розкриття тендерних пропозицій не відповідає за формою
встановленим вимогам, а саме не зазначає інформацію про кінцеву
ціну запропоновану учасниками, наявність та правильність
оформлення всіх необхідних документів, передбачених тендерною
документацією; - порушено вимоги ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) - Замовник
не надіслав Тендерній палаті України з метою забезпечення
здійснення громадського контролю у сфері державних закупівель в
паперовому або електронному вигляді, протокол оцінки тендерних
пропозицій протягом трьох робочих днів з дати його затвердження; - порушено вимоги ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) -
оголошення про результати проведення процедури відкритих торгів із
зменшенням ціни оприлюднене і опубліковане в засобах масової
інформації з порушенням встановленого терміну; - порушено вимоги ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) - в
оголошенні про результати торгів не зазначено: місце поставки
товарів, кількість учасників, що отримали тендерну документацію та
кількість учасників, що подали тендерні пропозиції; - порушено вимоги ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
договір від 19.09.2007 р. N 18-07 надано Тендерній палаті України
з порушенням встановленого терміну; - порушено вимоги ч. 5 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - договором
від 19.09.2007 р. N 18-07 не передбачена можливість Замовника в
односторонньому порядку розірвання договорів у разі відмови
постачальника від виконання його умов; - порушено вимоги ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
не надана інформація до Тендерної палати України про виконання
умов договору; - порушено вимоги ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - в частині
заборони внесення змін до умов тендерної (цінової) пропозиції
учасника - переможця, крім випадків зменшення ціни тендерної
пропозиції та випадків коригування ціни договору в разі отримання
відповідного позитивного висновку Міжвідомчої комісії з питань
державних закупівель; - порушено вимоги ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) - у звіті
про результати здійснення процедури закупівлі від 26.06.2007 р.
N 14 не зазначено відомості про кваліфікацію учасників, що подали
тендерні пропозиції; заявки на участь у попередній кваліфікації
учасників або запис про відсутність таких заявок; інформацію про
відсутність учасника - переможця процедури закупівлі в реєстрі
недобросовісних учасників; інформація про наявність учасника -
переможця процедури закупівлі в Тематичному каталозі учасників
процедур закупівель; - порушено вимоги п. 4 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) та п. 12.1
тендерної документації - рішення щодо погодження учасником подання
тендерного забезпечення, що вносилось за них іншим підприємством у
формі поруки, із Замовником не погоджувалося; - порушено вимоги п. 4 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) та п. 12.1
тендерної документації учасником ТОВ "БТЛ Україна" до тендерної
документації не надано фінансові документи поручителя; - порушено вимоги ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - умови
договору не відповідають умовам тендерної документації. Таким чином, процедура закупівлі Інститутом урології АМН
України проведена з порушенням вимог Закону, проведена з
порушенням вимог ст. ст. 19, 26, 29-1 Закону та всупереч вимог
тендерної документації, і відповідно до вимог ч. 3 ст. 34 Закону
укладений договір на загальну суму 3145 тис.грн. вважається
недійсним (нікчемним). Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) у разі встановлення недійсності договору законом, такий
договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого договору
недійсним судом не вимагається. В порушення вимог ст. 2-1 Закону ( 1490-14 ) результати
проведеної процедури закупівлі не забезпечують дотримання
основного принципу державних закупівель - максимальної економії та
ефективного використання державних коштів. Дії тендерного комітету інституту урології АМН України щодо
організації та проведення процедури закупівлі універсальної
модульної системи для екстракорпоральної ударно-хвильової
літотрипсії можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь,
визначених ст. 364 Кримінального кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: