open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
10.01.2008 N в-56/01

Стосовно дотримання процедур

державних закупівель

(відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти") ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника: Назва: Управління освіти Подільської районної у м. Києві
державної адміністрації. Адреса: 04070, м. Київ, вул. Фролівська, 1,
тел. (044) 425-21-06.
2. Головний розпорядник: не зазначено.
3. Відповідальний за проведення торгів: Гребень Людмила
Володимирівна.
4. Предмет закупівлі: послуги дитячих літніх оздоровчих
таборів.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
6. Джерело фінансування закупівель: місцевий бюджет.
7. Очікувана вартість закупівлі: 978,1 тис.грн.
8. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
23.04.2007 р., кінець - 18.06.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти, б/д, б/н - 1 арк.
2. Тендерна документація на закупівлю послуг "Послуги дитячих
літніх оздоровчих таборів" від 11.04.2007 р., б/н - 27 арк.
3. Протокол розкриття тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від
11.05.2007 р. N 11 - 2 арк.
4. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 16.05.2007 р.
N 12 - 2 арк.
5. Звіт про результати здійснення процедури закупівлі від
14.06.2007 р. б/н - 1 арк.
6. Договір N 144 від 01.06.2007 р. - 1 арк.
7. Наказ про створення постійного тендерного комітету при
Управлінні освіти Подільської районної державної адміністрації
м. Києва від 18.01.2002 р. N 11 - 2 арк.
8. Наказ від 02.12.2002 р. N 301 - 1 арк.
9. Наказ від 09.06.2003 р. N 181 - 1 арк.
10. Наказ від 09.10.2006 р. N 248- 1 арк.
11. Наказ від 31.01.2006 р. N 40 - 5 арк.
12. Наказ від 13.07.2007 р. N 203 - 1 арк.
13. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 343090 від
24.03.2006 р. - 1 арк.
14. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 344647 від
24.02.2006 р. - 1 арк.
15. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 343089 від
24.03.2006 р. - 1 арк.
16. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 344645 від
24.02.2006 р. - 1 арк.
17. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 343088 від
24.03.2006 р. - 1 арк.
18. Свідоцтво від 27.04.2007 р. N 692 - 1 арк.
19. Свідоцтво від 27.04.2007 р. N 691 - 1 арк.
20. Протокол засідання тендерного комітету від 04.04.2007 р.
б/н - 1 арк.
21. Повідомлення про акцепт тендерної пропозицій від
16.05.2007 р. б/н - 1 арк.
22. Повідомлення про результати торгів від 16.05.2007 р.,
б/н - 1 арк.
23. Повідомлення про результати торгів від 16.05.2007 р.,
б/н - 1 арк.
24. Кошторис на 2007 рік від 15.02.2007 р. - 3 арк.
25. Виписки з банківських рахунків за 20.06.2007 р.,
10.07.2007 р., 10.07.2007 р., 27.07.2007 р., 08.08.2007 р.,
13.08.2007 р., 31.08.2007 р., 12.09.2007 р. - 8 арк.
26. Платіжні доручення від 19.06.2007 р. N 2611, від
09.07.2007 р. N 3053, від 06.07.2007 р. N 3014, від 09.07.2007 р.
N 3054, від 27.07.2007 р. N 3331, від 03.08.2007 р. N 3559, від
13.08.2007 р. N 3629, від 31.08.2007 р. N 3930, від 31.08.2007 р.
N 3931, від 10.09.2007 р. N 4152, від 31.08.2007 р.
N 3932 - 10 арк.
27. Накладні від 18.06.2007 р. N 10, від 26.07.2007 р. N 16,
від 09.07.2007 р. N 18, від 08.08.2007 р. N 32, від 28.08.2007 р.
N 10 - 5 арк.
28. Повідомлення про присвоєння кодів N РВ/ЕІ-4870/РНВвт від
14.06.2007 р. - 1 арк.
29. Тендерна пропозиція ТОВ "Оздоровчий комплекс "Сонячний",
б/д, б/н - 1 арк.
30. Тендерна пропозиція ТОВ "Коматекс", б/д, б/н - 1 арк.
31. Тендерна пропозиція ТОВ "Прибережний", б/д, б/н - 1 арк.
32. Договір від 01.06.2007 р. N 144 - 4 арк.
33. Звіт про результати здійснення процедур відкритих торгів
із зменшенням ціни і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів,
робіт і послуг за державні кошти N 52 від 14.06.2007 р. - 3 арк.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином: надати
висновок щодо законності та обґрунтованості проведення процедури
закупівлі Управлінням освіти Подільської районної у м. Києві
державної адміністрації з придбання послуг літніх оздоровчих
таборів.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету,
кваліфікації членів тендерного комітету Тендерний комітет Управління освіти Подільської у місті Києві
державної адміністрації (в подальшому - Замовник) створено у
складі 9 осіб на підставі наказу "Про створення тендерного
комітету для організації та проведення процедур закупівлі" від
09.10.2007 р. N 248 та наказу "Про організацію роботи тендерного
комітету управління освіти згідно чинного законодавства".
Відповідно до вищезазначеного наказу, головою тендерного комітету
призначено заступника начальника управління освіти - Пешко С.М.,
заступниками голови тендерного комітету - Лицева С.А.,
Топчій Т.Г., секретарем тендерного комітету - Яковенко О.О.
Інформація про членів тендерного комітету
------------------------------------------------------------------ | N | П.І.Б. |Дата та номер |Займана посада | N, дата | |п/п| | розпорядчого | в ТК |свідоцтва чи | | | |акту включення| | сертифікату | | | | до складу | | | | | | тендерного | | | | | | комітету | | | |---+---------------+--------------+---------------+-------------| | 1 |Пешко С.М. |09.10.2006 р. |Голова комітету|СПК N 343089 | | | |N 248 | |від | | | | | |24.03.2006 р.| |---+---------------+--------------+---------------+-------------| | 2 |Луцева С.А. |09.10.2006 р. |Заступник |N 692 від | | | |N 248 |голови комітету|27.04.2007 р.| |---+---------------+--------------+---------------+-------------| | 3 |Топчій Т.Г. |09.10.2006 р. |Заступник |відсутнє | | | |N 248 |голови комітету| | |---+---------------+--------------+---------------+-------------| | 4 |Яковенко О.О. |09.10.2006 р. |Секретар |СПК N 344647 | | | |N 248 |комітету |від | | | | | |24.02.2006 р.| |---+---------------+--------------+---------------+-------------| | 5 |Олійник О.М. |09.10.2006 р. |Член комітету |СПК N 343088 | | | |N 248 | |від | | | | | |24.03.2006 р.| |---+---------------+--------------+---------------+-------------| | 6 |Рубцов Л.Л. |09.10.2006 р. |Член комітету |СПК N 344645 | | | |N 248 | |від | | | | | |24.02.2006 р.| |---+---------------+--------------+---------------+-------------| | 7 |Гребень Л.В. |09.10.2006 р. |Член комітету |відсутнє | | | |N 248 | | | |---+---------------+--------------+---------------+-------------| | 8 |Шейко Л.В. |09.10.2006 р. |Член комітету |СПК N 343090 | | | |N 248 | |від | | | | | |24.03.2006 р.| |---+---------------+--------------+---------------+-------------| | 9 |Чаяловська Л.Г.|09.10.2006 р. |Член комітету |N 691 від | | | |N 248 | |27.04.2007 р.| ------------------------------------------------------------------
Положення про порядок створення та головні функції постійно
діючого тендерного комітету Управління освіти Подільської районної
у м. Києві державної адміністрації щодо організації та проведення
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
затверджено наказом Управління освіти Подільської районної у місті
Києві державної адміністрації від 31.01.2006 р. N 40. В порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) призначення
заступника голови тендерного комітету і відповідального секретаря
та визначення їх функцій, що являється повноваженням голови
тендерного комітету, проведено за наказами начальника управління
освіти Г.Троян. В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) два члени
тендерного комітету Замовника не отримали у відповідний термін
сертифікати чи свідоцтва встановленого зразку про проходження
навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та
здійснення процедур закупівель. Таким чином, рівень кваліфікації членів тендерного комітету
та їх підготовка не відповідають вимогам Закону ( 1490-14 ) у
сфері державних закупівель. Права та обов'язки членів тендерного
комітету визначені посадовою особою, яка не несе персональну
відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
2. Фінансування закупівель Кошторисом на 2007 рік Управління освіти Подільської районної
м. Києва держадміністрації (кошти місцевого бюджету) КВК 020,
КПК 091108, КЕКВ 1343 ( v0604201-01 ) передбачено видатки на
загальну суму 1 213 000 грн. Річний план закупівель товарів, робіт та послуг на 2007 р.
Замовником на дослідження не наданий. В порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону ( 1490-14 )
оприлюднення за допомогою інформаційних систем в мережі Інтернет
річного плану державних закупівель Замовником не проводилось і на
запит Тендерної палати України така інформація не надана.
3. Вибір процедури закупівлі Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету
Замовника від 04.04.2007 р. б/н закупівлю послуг дитячих літніх
оздоровчих таборів вирішено провести шляхом застосування процедури
відкритих торгів із зменшенням ціни.
4. Визначення предмету закупівлі Замовником визначено предмет закупівлі відповідно до
Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97
( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 )
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології та сертифікації від 30.12.97 р. N 822 ( v0822217-97 ),
за кодом 55.23.11.000 "Послуги дитячих та студентських літніх
таборів".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Замовником оголошення про проведення відкритих торгів із
зменшенням ціни опубліковано: - в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
23.04.2007 р. N 17 (88), оголошення N 17026107; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 23.04.2007 р.
N 17 (54), оголошення N 3631654. Оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті
www.zakupivli.com код ESP/T 0282. В порушення вимог ч. 3 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) Замовником
скорочено строк подання тендерних пропозицій до 18 календарних
днів без зазначення причин такого скорочення у звіті про
результати торгів. Таким чином, оголошення не містить повного достовірного
інформування учасників, що негативно впливає на створення
оптимального конкурентного середовища учасників.
6. Тендерна документація Тендерна документація затверджена головою тендерного комітету
Замовника 11.04.2007 р. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Замовником
при формуванні ціни тендерної пропозиції - методики розрахунку
ціни тендерної пропозиції із зазначенням того, які елементи вона
повинна включати, крім вартості самих послуг (витрати на
транспортування, страхування, податки тощо), не враховано вимоги
п. 5.1.9 Закону України "Про податок на додану вартість"
( 168/97-ВР ) в частині звільнення від оподаткування ПДВ путівок
на санаторно-курортне лікування та відпочинок на території України
фізичних осіб, віком до 18 років. Зокрема, Замовником в Розділі 7 Тендерної документації -
"Ціни пропозиції" (п. 7.1, п. 7.3) зазначено, що "учасник вказує
ціну за одиницю товару, який має на меті постачати, з урахуванням
всіх обов'язкових податків і зборів та інших витрат Учасника, а
вартість закупівлі та всі інші ціни повинні бути чітко визначені". Тендерна форма пропозиції - додаток N 3 до Тендерної
документації, за якою учасникам передбачено надавати свої
пропозиції, зазначає ціну з урахуванням ПДВ, що свідчить про
порушення вищезазначеного законодавства. В порушення вимог ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) Замовником в
додатку N 2 до Тендерної документації - "Перелік документів, які
вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника
кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" не вимагається надання
учасниками: - документально підтвердженої інформації про відсутність
рішення щодо визнання учасника в установленому порядку банкрутом
чи порушення проти нього справи про банкрутство, - документального підтвердження наявності працівників
відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Основними умовами договору, що визначені в тендерній
документації та які обов'язково будуть включені до договору про
закупівлю, передбачено порядок розрахунків на умовах передоплати
за 3 робочих дні до початку I зміни, що є порушенням вимог п. 7
ст. 51 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) та вимог ч. 2 ст. 34
Закону ( 1490-14 ), відповідно якого попередня оплата дозволена за
умови одержання позитивного висновку Міжвідомчої комісії. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в частині
зазначення основних умов, які обов'язково будуть включені до
договору про закупівлю, в порушення вимог ст. 180 Господарського
кодексу ( 436-15 ) та ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу ( 435-15 ) в
додатку тендерної документації "Основні умови договору", які
обов'язково мають бути включені до договору про закупівлю, не
передбачено вимоги щодо визначення в договорі строку його дії, що
являється однією із основних умовою договору. В порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) в
пункті 23.1 Тендерної документації Замовником не передбачено
надання інформації щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій до
укладання договору Антимонопольному комітету України, як
уповноваженому органу. Таким чином, Тендерна документація Замовника складена з
порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, не містить усю необхідну інформацію щодо формування
ціни тендерної пропозиції, кваліфікаційних вимог до постачальників
та основних вимог до договору, що не забезпечує об'єктивну і
добросовісну конкуренції серед учасників, та свідчить про
недотриманням принципів державних закупівель, передбачених ст. 2-1
Закону ( 1490-14 ) в частині відкритості та прозорості проведення
державних закупівель, максимальної економії та ефективного
використання державних коштів і може призвести до непрозорої
процедури закупівлі, недобросовісної конкуренції серед учасників
та необ'єктивної і упередженої оцінки тендерних пропозицій.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій Розкриття тендерних пропозицій відбулося 11.05.2007 р.
о 14.00 годині. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від
11.05.2007 р. N 11 торги за лотом N 1 щодо закупівлі 250 путівок з
оздоровлення дітей на узбережжі Чорного моря відмінено, так як не
було подано жодної тендерної пропозиції. За лотом N 2, Технічним завданням якого передбачалась
закупівля путівок 450 путівок з терміном перебування не менше
18 днів на узбережжі Джарилгацької затоки та з терміном не менше
62 дні - 100 путівок, подали 3 учасники: ТОВ "Прибережний" з ціною тендерних пропозицій -
1 029 600 грн., ТОВ "Коматекс" з ціною тендерних пропозицій - 915 200 грн., ТОВ "ОК "Сонячний" з ціною тендерних пропозицій -
1 015 300 грн. Протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднений через
інформаційну систему в мережі Інтернет за кодом BR/GA пр4868/РНВ
11.05.2007 р. В порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) Замовником
під час розкриття тендерних пропозицій не перевірено наявність та
правильність оформлення учасниками всіх необхідних документів,
передбачених додатком 2 Тендерної документації, та допущено до
оцінки тендерні пропозиції учасників, що не відповідали вимогам
Замовника. Зокрема, не відповідали вимогам п. 7.6 Додатка N 2 Тендерної
документації тендерні пропозиції учасників в частинні надання
витягу з Тематичного каталогу учасників процедур закупівель, що є
порушенням вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ). В порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) Замовник не
відхилив тендерні пропозиції учасників, як такі, що не
відповідають вимогам Закону та Тендерної документації Замовника і
в порушення вимог ч. 1 ст. 28 Закону не відмінив торги на
закупівлю послуг дитячих літніх оздоровчих таборів за лотом N 2,
учасники яких не відповідали кваліфікаційним вимогам.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця Відповідно до протоколу оцінки тендерних пропозицій усі
учасники допущені Замовником до оцінки. Замовником визначено переможця торгів за лотом N 2 на основі
критеріїв та методики оцінки, зазначеної в тендерній
документації - ТОВ "Коматекс", з ціною тендерної пропозиції -
915 200 грн.
9. Інформування про результати торгів Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі
послуги дитячих літніх оздоровчих таборів було опубліковано
Замовником: - в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
18.06.2007 р. N 25 (96), оголошення N 25185207Р; - у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель від 18.06.2007 р.
N 25 (62), оголошення N 6237587. Також, оголошення про результати проведеної процедури
закупівлі оприлюднене Замовником в мережі Інтернет за кодом
WY/DN 1605 від 08.06.2007 р. В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) оголошення
про результати проведення процедури відкритих торгів із зменшенням
ціни опубліковане в спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель та
інформаційному бюлетені Тендерної палати України з порушенням
встановленого терміну на 8 календарних днів, або по завершенню
18 календарних дні після укладення договору про закупівлю.
10. Укладення договору В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
надіслано до Тендерної палати України інформацію щодо укладеного
договору з порушенням встановленого терміну на 71 робочий день. За результатами торгів за лотом N 2 Замовником укладено
договір на закупівлю послуг дитячих літніх оздоровчих таборів від
01.06.2007 р. із ТОВ "Коматекс" на загальну суму 904 320 грн. Відповідно до п. 1.1 Договору "Організація літнього
відпочинку дітей шкільного віку (пільгові категорії) в дитячому
оздоровчому комплексі "Крилатий", який розташований за адресою:
селище Красне, Скадовський район, Херсонська область", що є
самостійною юридичною особою. В порушення вимог п. 1 постанови
КМУ від 14.04.97 р. N 323 ( 323-97-п ) "Про організаційне і
фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей в Україні"
в частині організації відпочинку та оздоровлення дітей шляхом
укладення прямих угод з оздоровчими закладами на конкурсній
основі. Замовником проведена закупівля послуг з оздоровлення через
посередника ТОВ "Коматекс". Умовами укладеного договору (п. 2.3) передбачено передоплату
вартості путівок за 3 робочі дні до початку зміни, що є порушенням
вимог п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ). В порушення вимог ст. 180 Господарського кодексу ( 436-15 )
та ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу ( 435-15 ) укладений договір не
містить істотну умову договору визнану такою за законом та
необхідних для договору, а саме: терміну дії договору. Укладений договір не враховує пільги, надані в оподаткуванні
ПДВ путівок на санаторно-курортне лікування та відпочинок на
території України фізичних осіб, віком до 18 років, оскільки
п. 2.1 договору від 01.06.2007 р. N 144 зазначає "Сума цього
Договору складає 904 320 грн. в т.ч. ПДВ 20%", в чому вбачаються
втрати державних коштів у сумі 150,72 тис.грн. Про що також
свідчать надані на дослідження Накладні від 18.06.2007 р. N 10,
від 09.07.2007 р. N 18, що зазначають вартість путівок та суму
ПДВ, та платіжні доручення від 06.07.2007 р. N 3014, від
09.07.2007 р. N 3054, від 09.07.2007 р. N 3053, від 19.06.2007 р.
N 2611, відповідно до яких оплата проводилася за путівки, в тому
числі ПДВ. Таким чином, процедура закупівлі проведена без урахування
пільг, наданих в оподаткуванні ПДВ, в чому вбачається втрата та
безпідставне перерахування державних коштів на рахунок посередника
ТОВ "Коматекс" - на суму 150,72 тис.грн.
11. Складання звітності Тендерним комітетом Замовника оформлено звіт про результати
здійснення процедур відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт
і послуг за державні кошти від 14.06.2007 р. б/н. В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
в порядку громадського контролю надіслано Тендерній палаті України
звіт про результати здійснення процедури закупівлі 26.06.2007 р.,
або на 5 робочих днів пізніше встановленого терміну, який
закінчився 19.06.2007 р. В порушення вимог ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) та
розпорядження Антимонопольного комітету України "Про затвердження
форм Звітів про результати здійснення процедур закупівель та
Інструкції щодо їх заповнення" від 20.06.2006 р. N 219-р
( z0907-06 ) із змінами, внесеними згідно з розпорядженням від
12.04.2007 р. N 138-р ( z0463-07 ), в звіті про результати торгів
не зазначено: - ціна і стислий опис інших основних умов кожної тендерної
пропозиції; - стислий виклад критеріїв порівняння та оцінки тендерних
пропозицій і визначення переможця процедури закупівлі. Звіт про результати здійснення процедури закупівлі
оприлюднений через інформаційну систему в мережі Інтернет
(код: РВ/ЕІ зв4870/РНВ 14.06.2007 р.).
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
Управлінням освіти Подільської районної у м. Києві державної
адміністрації стосовно проведення процедури закупівлі послуг
дитячих літніх оздоровчих таборів, що закупівля була здійснена з
грубими порушеннями вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, а саме: - порушено вимоги ч. 4 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) -
призначення заступника голови тендерного комітету і
відповідального секретаря та визначення їх функцій, що являється
повноваженням голови тендерного комітету, проведено за наказами
начальника Управління освіти; - порушено вимоги ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) - два члени
тендерного комітету Замовника не отримали у відповідний термін
сертифікати чи свідоцтва встановленого зразку про проходження
навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та
здійснення процедур закупівель; - порушено вимоги ч. 1 ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ) - відсутня
інформація щодо оприлюднення за допомогою інформаційних систем в
мережі Інтернет річного плану державних закупівель; - порушено вимоги ч. 3 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) - причини
скорочення строку для подання тендерних пропозицій не викладені в
звіті про результати здійснення процедур відкритих торгів із
зменшенням ціни; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
при формуванні ціни тендерної пропозиції не враховано вимоги
п. 5.1.9 Закону України "Про податок на додану вартість"
( 168/97-ВР ) в частині звільнення від оподаткування ПДВ поставки
путівок на санаторно-курортне лікування та відпочинок на території
України фізичних осіб, віком до 18 років; - порушено вимоги ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) - в
Тендерній документації Замовником не вимагається надання
учасниками: документально підтвердженої інформації про відсутність
рішення щодо визнання учасника в установленому порядку банкрутом
чи порушення проти нього справи про банкрутство, документального
підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які
мають необхідні знання та досвід; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ),
ст. 180 Господарського кодексу ( 436-15 ) та ч. 1 ст. 638
Цивільного кодексу ( 435-15 ) не передбачено вимоги щодо
визначення в договорі строку його дії, що являється однією із
основних умовою договору; - порушено вимоги п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України
( 2542-14 ) - основними умовами договору, що визначені в тендерній
документації та які обов'язково будуть включені до договору про
закупівлю передбачено розрахунки на умовах попередньої оплати; - порушено вимоги ч. 1 ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) - в
пункті 23.1 Тендерної документації Замовником не передбачено
надання інформації щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій до
укладання договору Антимонопольному комітету України, як
уповноваженому органу; - порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
під час розкриття тендерних пропозицій не перевірено наявність та
правильність оформлення учасниками всіх необхідних документів,
передбачених Тендерною документацією, та допущено до оцінки
тендерні пропозиції учасників, що не відповідали вимогам
Замовника; - порушено вимоги ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) - Замовник
не відхилив тендерні пропозиції всіх учасників, як такі що не
відповідають вимогам Замовника та в порушення вимог ч. 1 ст. 28
Закону не відмінив торги, учасники яких не відповідали
кваліфікаційним вимогам; - порушено вимоги ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником в порядку громадського контролю надіслано Тендерній
палаті України звіт про результати здійснення процедури закупівлі
з порушенням встановленого терміну на 5 робочих днів з дати його
затвердження; - порушено вимоги ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) та
розпорядження Антимонопольного комітету України "Про затвердження
форм Звітів про результати здійснення процедур закупівель та
Інструкції щодо їх заповнення" від 20.06.2006 р. N 219-р
( z0907-06 ) із змінами, внесеними згідно з розпорядженням від
12.04.2007 р. N 138-р ( z0463-07 ), в звіті про результати торгів
не зазначено: ціна і стислий опис інших основних умов кожної
тендерної пропозиції, стислий виклад критеріїв порівняння та
оцінки тендерних пропозицій і визначення переможця процедури
закупівлі; - порушено вимоги ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) -
оголошення про результати проведеної процедури закупівлі
опубліковане в інформаційному бюлетені Тендерної палати України з
недотриманням встановленого терміну; - порушено вимоги ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
надіслано до Тендерної палати України інформацію щодо укладеного
договору з порушенням встановленого терміну; - порушено вимоги п. 1 постанови КМУ від 14.04.97 р. N 323
( 323-97-п ) "Про організаційне і фінансове забезпечення
відпочинку та оздоровлення дітей в Україні" в частині організації
відпочинку та оздоровлення дітей шляхом укладення прямих угод з
оздоровчими закладами на конкурсній основі - Замовником проведена
закупівля послуг з оздоровлення через посередника; - порушено вимоги ст. 180 Господарського кодексу ( 436-15 )
та ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу ( 435-15 ) укладений договір не
містить істотну умову договору визнану такою за законом та
необхідних для договору, а саме: терміну дії договору. Замовником торгів - Управління освіти Подільської районної у
м. Києві державної адміністрації процедура закупівлі послуг
дитячих літніх оздоровчих таборів проведена з грубими порушеннями
вимог ст. 41, 17, 19, ч. 3 ст. 26, 29-1 Закону ( 1490-14 ), і
відповідно до вимог ч. 3 ст. 34 Закону укладений договір на
загальну суму 904,32 тис. грн. вважається недійсним (нікчемним).
Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) у
разі встановлення недійсності договору законом, такий договір є
недійсним (нікчемним) і визнання такого договору недійсним судом
не вимагається. Процедура закупівлі послуг дитячих літніх оздоровчих таборів
проведена Управління освіти Подільської районної у м. Києві
державної адміністрації з грубим порушенням вимог чинного
законодавства та недотриманням принципів державних закупівель,
передбачених ст. 2 Закону ( 1490-14 ) в частині максимальної
економії та ефективного використання коштів в чому вбачаються
втрати державних коштів та нанесення збитків державі за рахунок
сплати ПДВ в ціні путівок на суму 150,72 тис.грн. Організацію оздоровлення та відпочинок дітей проведено через
посередницькі структури, що є ігноруванням вимог постанови
Кабінету Міністрів України від 14.03.97 р. N 323 ( 323-97-п ) "Про
організацію і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення
дітей в Україні", відповідно до вимог якої воно повинно
проводитися виключно шляхом укладання прямих угод з оздоровчими
закладами на конкурсній основі. В порушення вимог ст. 21 Закону
( 1490-14 ) результати проведеної процедури закупівлі не
забезпечують дотримання основних принципів здійснення державних
закупівель в частині забезпечення прозорості проведення торгів,
добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та
прозорості проведення процедури закупівлі на всіх стадіях її
проведення, досягнення максимальної економії, чим не досягнуто
основної мети Закону - створення конкурентного середовища у сфері
державних закупівель, запобіганням проявам корупції та досягнення
оптимального і раціонального використання державних коштів. Дії тендерного комітету Управління освіти Подільської
районної у м. Києві державної адміністрації щодо організації та
проведення процедури закупівлі послуг дитячих літніх оздоровчих
таборів можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь,
визначених ст. 364 Кримінального кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: