open
  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Чинний
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ДИРЕКТИВА
18.12.2007 N ЕД-01-07

Експлуатація літаків,

що не обладнані системами БСПС II (ACAS II),

TAWS (EGPWS) та ELT*

_______________

* Нижченаведену Експлуатаційну директиву видано
Державіаадміністрацією відповідно до Правил сертифікації
експлуатантів (п. 4.1.4), затверджених наказом Державіаслужби
20.09.2005 N 684 ( z1545-05 ).
1. Починаючи з 01.04.2008 року цивільним повітряним суднам,
які знаходяться в Державному реєстрі цивільних повітряних суден
України та не обладнані системою типу БСПС II (ACAS II) відповідно
до вимог Додатка 6 ( 995_655 ) (частина 1, п. 6.18) до Конвенції
про міжнародну цивільну авіацію ( 995_038 ) та JAR-OPS 1
(п. 1.668), виконання польотів заборонено. Вимоги щодо наявності у складі обладнання повітряного судна
системи типу БСПС II (ACAS II) розповсюджуються на повітряні судна
з турбінними двигунами, в яких максимальна сертифікована злітна
вага перевищує 5700 кг або на борту яких дозволено перевезення
більш ніж 19 пасажирів. Система типу БСПС II (ACAS II) повинна функціонувати
відповідно до вимог відповідних положень тома 4 Додатка 10
( 995_655 ) до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію
( 995_038 ).
2. Починаючи з 01.06.2008 року цивільним повітряним суднам,
які знаходяться в Державному реєстрі цивільних повітряних суден
України та не обладнані системою типу TAWS (EGPWS) відповідно до
вимог Додатка 6 ( 995_655 ) (частина 1, п. 6.15) до Конвенції про
міжнародну цивільну авіацію ( 995_038 ) та JAR-OPS 1 (п. 1.665),
виконання польотів заборонено. Вимоги щодо обладнання повітряного судна системою TAWS
(EGPWS), яка має функцію оцінки рельєфу місцевості в напрямку
польоту, розповсюджуються на повітряні судна з турбінними та
поршневими двигунами, максимальна сертифікована злітна вага яких
перевищує 5700 кг або максимальна затверджена кількість
пасажирських місць перевищує 9.
3. З 01.04.2008 року цивільним повітряним суднам, які
знаходяться в Державному реєстрі цивільних повітряних суден
України та не обладнані системою типу ELT (автоматичний аварійний
радіомаяк здатний передавати на частотах 121.5 МГц і 406 МГц)
відповідно до вимог Додатка 6 ( 995_655 ) (частина 1, п. 6.17) до
Конвенції про міжнародну цивільну авіацію (995_038) та JAR-OPS 1
(п. 1.820), виконання польотів заборонено. Вимоги щодо обладнання повітряних суден системою ELT
(автоматичний аварійний радіомаяк здатний передавати на частотах
121.5 МГц і 406 МГц.) розповсюджуються на повітряні судна, які
виконують комерційні авіаційні перевезення. Всі ELT, які можуть передавати на частоті 406 МГц повинні
бути закодовані відповідно до Додатка 10 ( 995_655 ) до Конвенції
про міжнародну цивільну авіацію ( 995_038 ) та відповідним чином
зареєстровані. Обладнання ELT, встановлене на борту, повинно функціонувати
відповідно до вимог відповідних положень тома 3 Додатка 10
( 995_655 ) до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію
( 995_038 ).
Заступник Голови
Державіаадміністрації О.М.Ігнат'єв

  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: