open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
N 12 від 28.02.2002

Про створення в Україні сильного конкурентоспроможного

національного авіаперевізника
{ Рішення вводиться в дію Наказом Міністерства

транспорту та зв'язку

N 155 ( v0155361-02 ) від 06.03.2002 }

На виконання Орієнтовного плану створення сильного
конкурентоспроможного національного авіаперевізника (далі -
флагманський авіаперевізник), затвердженого Міністром транспорту
України 02.10.2001 р., а також наказу Міністерства транспорту
України від 28.09.2001 р. N 656 ( v0656361-01 ) міжвідомчою
робочою групою була проведена організаційно-аналітична робота. При
цьому робочою групою були залучені міжнародні експерти та
спеціалізована консалтингова фірма. Основними авіакомпаніями України, що залучені до цього
процесу, визначені СЗАТ "Авіакомпанія "Міжнародні Авіалінії
України", ЗАТ "Авіакомпанія "Аеросвіт" та ВАТ "Авіакомпанія
"Авіалінії України". Оскільки авіакомпанія "Авіалінії України" знаходиться в
скрутному фінансово-економічному стані, то робочою групою прийняте
рішення розглядати на першому етапі об'єднання тільки авіакомпаній
"Міжнародні Авіалінії України" та "Аеросвіт". Розгляд питання про
приєднання авіакомпанії "Авіалінії України" до процесу створення
флагманського авіаперевізника передбачено здійснити після
фінансового оздоровлення цієї авіакомпанії. Принципово важливим для ефективної реалізації цього процесу є
також розбудова провідного міжнародного вузлового аеропорту (хабу)
на базі Державного міжнародного аеропорту "Бориспіль". Заслухавши інформацію Директора Укравіатрансу і голови
міжвідомчої робочої групи Шкатюка А.Г., з урахуванням пропозицій
керівників авіакомпаній щодо створення в Україні флагманського
авіаперевізника та на підставі документів, що додаються, Колегія
В И Р І Ш И Л А:
1. Визнати за необхідне створення в Україні флагманського
авіаційного перевізника та з цією метою об'єднання на першому
етапі СЗАТ "Авіакомпанія "Міжнародні Авіалінії України" та ЗАТ
"Авіакомпанія "Аеросвіт".
2. Взяти до відома інформацію президента авіакомпанії
"Міжнародні Авіалінії України" Потемського В.М. та генерального
директора авіакомпанії "Аеросвіт" Гуртового Г.А. про прийняття в
грудні 2001 року спостережними радами акціонерів обох компаній
принципового рішення щодо доцільності їх участі в процесі
об'єднання авіакомпаній.
3. Державному департаменту авіаційного транспорту
(Шкатюк А.Г.), департаменту стратегічного розвитку
(Терентюк О.М.), департаменту транспортної політики
(Легенький Г.М.) у встановленому порядку забезпечити: 3.1 Розробку до 01.04.2002 р. орієнтовного плану об'єднання
авіакомпаній "Міжнародні Авіалінії України" та "Аеросвіт", взявши
за основу сітьовий графік погоджений акціонерами цих авіакомпаній,
і забезпечити відповідно до компетенції його реалізацію з
урахуванням спільного листа двох авіакомпаній від 08.02.2002 р.
N 1-3/167. 3.2 Розробку до 01.06.2002 р. проекту Програми державної
підтримки діяльності флагманського авіаційного перевізника
України. 3.3 Вжиття заходів спільно з керівництвом ВАТ "Авіакомпанія
"Авіалінії України" (Давидов О.М.) щодо фінансового оздоровлення
авіакомпанії з метою створення сприятливих умов для її подальшого
включення до об'єднаної авіакомпанії. При цьому встановити у ВАТ
"Авіакомпанія "Авіалінії України" режими жорсткої економії витрат,
а також активізувати роботу з реструктуризації боргів. При
проведенні скорочення чисельності персоналу під фактичні обсяги
робіт орієнтуватися на створення нових робочих місць в об'єднаній
авіакомпанії. 3.4 Відпрацювання до 01.07.2002 р. конкретних пропозицій щодо
удосконалення нормативно-правової бази України для впровадження
ефективних механізмів фінансування лізингових операцій із
залучення об'єднаною авіакомпанією сучасної авіаційної техніки.
4. Державному департаменту авіаційного транспорту
(Шкатюк А.Г.), департаменту транспортної політики (Легенький Г.М.)
підготувати у встановленому порядку проект наказу Міністерства
транспорту України про впровадження сприятливої тарифної політики
по аеронавігаційним і аеропортовим зборам для вітчизняних
авіаперевізників при виконанні ними польотів на території України.
5. Державному департаменту авіаційного транспорту
(Шкатюк А.Г.): 5.1 У встановленому порядку здійснити ретельний аналіз та
вжити заходів з оптимізації кількості авіакомпаній України, які
призначені на виконання регулярних міжнародних повітряних
сполучень та/або мають дозволи на виконання міжнародних
нерегулярних перевезень, в цілях підвищення ефективності
регулярної експлуатації маршрутів та рівня якості послуг для
пасажирів. 5.2 Відпрацювати до 01.06.2002 р. стратегію подальшого
розвитку внутрішніх авіаперевезень в Україні та нерегулярних
польотів. 5.3 Проаналізувати та підготувати у встановленому порядку до
01.04.2002 р. пропозиції щодо належного забезпечення сезонних
пасажирських авіаперевезень до Автономної Республіки Крим. 5.4 Забезпечити поетапну реалізацію державної політики
розбудови міжнародного вузлового аеропорту на базі ДМА
"Бориспіль", шляхом концентрації потоків міжнародних авіапасажирів
та вантажів в/з України переважно через ДМА "Бориспіль". 5.5 Терміново відпрацювати пропозиції щодо заходів,
необхідних для прискорення реалізації проекту будівництва нового
термінального комплексу в ДМА "Бориспіль". 5.6 Забезпечити щомісячне інформування Міністерства
транспорту України про стан реалізації процесу створення в Україні
флагманського авіаперевізника.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на
заступника Державного секретаря Міністерства транспорту
Демиденка А.Ф.
Голова Колегії В.П.Пустовойтенко
Секретар Колегії І.І.Строгуш
"Транспорт України", N 6, 29.03.2002 р.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: