open
  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Зміст
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Зміст
Чинний

МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

06.01.2017  № 5

Про затвердження Галузевої програми забезпечення безпеки руху на міському електричному транспорті на 2017 - 2019 роки

Відповідно до підпункту 31 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2015 року № 460, та з метою покращення стану безпеки руху на міському електричному транспорті НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Галузеву програму забезпечення безпеки руху на міському електричному транспорті на 2017 - 2019 роки (далі - Галузева програма), що додається.

2. Керівникам структурних підрозділів апарату Міністерства інфраструктури України, відповідальних за виконання заходів, передбачених планом заходів з виконання Галузевої програми, який є додатком до Галузевої програми, Державній службі України з безпеки на транспорті, державному підприємству "Київська державна регіональна технічна інспекція міського електротранспорту":

1) забезпечити своєчасне виконання заходів, передбачених планом заходів з виконання Галузевої програми;

2) подавати щороку, до 15 січня року, наступного за звітним, Управлінню безпеки на транспорті та технічного регулювання Міністерства інфраструктури України інформацію про стан виконання заходів, передбачених планом заходів з виконання Галузевої програми, для її узагальнення та подання до 01 лютого року, наступного за звітним, керівництву Міністерства інфраструктури України.

3. Управлінню безпеки на транспорті та технічного регулювання забезпечити:

1) оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури України;

2) у разі необхідності, своєчасне внесення змін до Галузевої програми та (або) плану заходів з виконання Галузевої програми, з метою підвищення ефективності їх виконання.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Лавренюка Ю.Ф.

Міністр

В. Омелян


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
06.01.2017 № 5

ГАЛУЗЕВА ПРОГРАМА
забезпечення безпеки руху на міському електричному транспорті на 2017 - 2019 роки

I. Стан забезпечення безпеки руху на міському електричному транспорті

На сьогодні виникла нагальна потреба активізації зусиль та вжиття дієвих заходів щодо посилення безпеки руху на міському електричному транспорті, що зумовлено нинішнім станом забезпечення безпеки руху в Україні та підвищенням рівня аварійності під час експлуатації трамвайних вагонів і тролейбусів.

За даними Державної служби України з безпеки на транспорті, за участю міського електричного транспорту протягом 6 місяців 2016 року сталося 230 дорожньо-транспортних пригод (далі - ДТП), у яких 6 осіб загинули та 77 осіб отримали травми.

З вини водіїв рухомого складу міського електричного транспорту сталося 83 ДТП, у яких 1 особа загинула, а 15 отримали травми різного ступеня тяжкості.

Порівняно з показниками аналогічного періоду 2015 року кількість ДТП з вини водіїв рухомого складу міського електричного транспорту зменшилась на 41 %, при цьому кількість загиблих осіб залишилася такою самою, як і в минулому році, а кількість травмованих осіб зменшилася на 44 %.

Наведений у таблиці 1 аналіз ДТП на міському електричному транспорті, скоєних з вини водіїв трамваїв та тролейбусів, свідчить, що протягом 2012 - 2013 років відбувся стабільний спад рівня аварійності за всіма показниками. Однак дві резонансні ДТП з вини водіїв міського електричного транспорту, що сталися у 2014 році і внаслідок яких 5 осіб загинули та 33 отримали травми, призвели до росту показників аварійності, а саме: кількість загиблих осіб зросла на 350 %, кількість травмованих осіб - на 220,7 %.

Таблиця 1

Назва показника (класифікація та наслідки подій)

Роки

2012

2013

% до показників минулого року

2014

% до показників минулого року

2015

% до показників минулого року

Кількість ДТП за участю водіїв міського електричного транспорту, у тому числі:

1055

1023

-3,03 %

670

-34,5 %

817

+21,9 %

за участю водіїв тролейбусів

757

736

-2,8 %

478

-35,1 %

526

+10,0 %

за участю водіїв трамваїв

298

287

-3,7 %

193

-32,8 %

291

+50,8 %

Кількість ДТП з вини водіїв міського електричного транспорту, у тому числі:

393

320

-18,6 %

267

-16,6 %

289

+8,2 %

з вини водіїв тролейбусів

344

280

-18,6 %

212

-24,3 %

220

+3,8 %

з вини водіїв трамваїв

49

40

-18,4 %

55

+37,5 %

69

+25,5 %

Загинули, у тому числі:

2

2

0

9

+350 %

3

-66,7 %

з вини водіїв тролейбусів

2

1

-50 %

8

+700 %

2

-75,5 %

з вини водіїв трамваїв

-

1

+100 %

1

-

1

-

Травмовано, у тому числі:

86

29

-66,3 %

93

+220,7 %

85

-8,6 %

з вини водіїв тролейбусів

63

19

-69,8 %

51

+168,4 %

39

-23,5 %

з вини водіїв трамваїв

23

10

-56,5 %

42

+320 %

46

-9,5 %

Кількість ДТП на 100 транспортних засобів

6,04

6,01

-17,0 %

4,2

-15,4 %

4,6

7,8 %

Кількість загиблих на 100 ДТП

0,03

0,03

-

0,14

+366,7 %

0,05

-64,3 %

Кількість травмованих на 100 ДТП

1,32

0,45

-65,9

1,5

+228 %

1,3

-13,3 %

__________
Примітки:



1. Ведення статистики щодо аварійності на міському електричному транспорті розпочато з 2012 року після отримання Державною службою України з безпеки на транспорті відповідних повноважень.

2. Показники аварійності на транспорті в Україні за 2014 та 2015 роки не враховують показників аварійності в Автономній Республіці Крим, місті Севастополі та на окупованих територіях Донецької і Луганської областей.

У 2015 році, порівняно з попереднім, 2014 роком, відновився спад показників щодо кількості загиблих і травмованих осіб, водночас дещо зріс показник щодо кількості ДТП - на 8,2 %.

Основними причинами виникнення негативних явищ у сфері безпеки руху на міському електричному транспорті є:

фізичний знос трамвайних вагонів і тролейбусів;

неналежний, зокрема аварійний, технічний стан контактних мереж трамвайних і тролейбусних ліній, трамвайних колій, тягових підстанцій;

запровадження у другому півріччі 2014 року та першому півріччі 2015 року мораторію на здійснення контролюючими органами заходів державного нагляду (контролю) за суб'єктами господарювання у сфері міського електричного (трамвай, тролейбус) транспорту, що надають транспортні послуги, здійснюючи експлуатацію та утримання об'єктів міського електричного транспорту;

низька кваліфікація та підготовка фахівців відділів (служб) безпеки руху підприємств міського електричного транспорту.

З метою проведення аналізу діяльності підприємств міського електричного транспорту Державною службою України з безпеки на транспорті розроблено та Міністерством інфраструктури України погоджено анкету аудиту діяльності підприємства міського електротранспорту.

За результатами анкетування встановлено, що понад 90 % трамваїв і 60 % тролейбусів відпрацювали нормативний термін експлуатації і підлягають списанню. Інформацію про кількісні показники фізичного зносу рухомого складу (трамваїв та тролейбусів) наведено в таблиці 2.

Близько 20 % трамвайних колій, понад 19 % контактної мережі трамвайних і тролейбусних ліній та 14 % тягових підстанцій не відповідають Правилам експлуатації трамвая та тролейбуса, затвердженим наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 10.12.96 № 103, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.03.97 за № 66/1870, перебувають в аварійному стані та потребують ремонту або заміни.

Таблиця 2


2010 рік

2011 рік

2012 рік

2013 рік

2014 рік

2015 рік

од.

% знош.

од.

% знош.

од.

% знош.

од.

% знош.

од.

% знош.

од.

% знош.

Рухомий склад, у тому числі:

6823

85,5

6682

83,2

6510

81,2

6382

80,6

6295

78,9

5707

87

тролейбусів

3976

76,2

3901

70,7

3815

67,7

3736

66,9

3675

64,7

2929

78

трамваїв

2847

94,7

2781

95,7

2695

94,7

2646

94,3

2620

93

2278

96

__________
Примітка.



Кількість рухомого складу на підприємствах міського електричного транспорту України за 2015 рік не включає підприємств галузі, розташованих на окупованих територіях Донецької та Луганської областей, в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі.

Інформація про кількість та технічний стан об'єктів міського електричного транспорту

Таблиця 3

Довжина ліній контактної мережі трамвая та тролейбуса (км)

Довжина ліній трамвайної колії (км)

Кількість тягових підстанцій (од.)

усього

не відповід. ПЕТТ

%

усього

не відповід. ПЕТТ

%

усього

не відповід. ПЕТТ

%

2010

6475,2

1437,9

22,2

2008,96

510,7

25,4

698

137

19,6

2011

6433,8

1456,5

22,6

1967,9

482,5

24,5

699

138

19,7

2012

6460,4

1425,8

22,1

1935,6

445,1

23,0

699

165

23,6

2013

6358,5

1517,4

23,9

1927

471,8

24,5

690

166

24,1

2014

6331

1316

20,8

1923,1

463,4

24,1

687

129

18,8

2015

6323,2

1133,2

17,9

1914,5

377,5

19,7

688

99

14,4

__________
Примітка.

Дані щодо кількості та технічного стану об'єктів міського електричного транспорту за 2015 рік не включають підприємств галузі, розташованих на окупованих територіях Донецької та Луганської областей, в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі.

При цьому на деяких підприємствах міського електротранспорту не проводиться оцінка ризику виникнення ДТП, обстеження маршрутів міського електротранспорту з метою виявлення аварійно небезпечних ділянок та місць концентрації ДТП, а також не проводяться перевірки з питань забезпечення безпеки руху та кількості порушень водіями трамвайних вагонів і тролейбусів транспортної дисципліни.

З метою встановлення обставин та організаційних, кваліфікаційних і технічних причин виникнення ДТП проведено технічні розслідування двох резонансних дорожньо-транспортних пригод за участю міського електричного (трамвай, тролейбус) транспорту.

Так, за результатами розслідування ДТП, яке сталося 30.03.2014 в місті Харцизьку Донецької області за участю тролейбуса марки ЗиУ-682Ві УБ, який здійснював перевезення 7 пасажирів за міським тролейбусним маршрутом № 1 "Залізничний вокзал - Промзона", та автобуса Сетра-С215, що рухався з центру міста в напрямку м. Макіївки і перевозив 35 пасажирів у режимі нерегулярних перевезень за маршрутом Харцизьк - Донецьк, і в якій 5 осіб загинули та 21 отримали травми, встановлено, що основною причиною цієї ДТП є падіння струмоприймачів тролейбуса ЗиУ-682Ві УБ, внаслідок чого тролейбус зупинився, перегородивши головну дорогу, по якій рухався автобус Сетра-С215.

Інша ДТП сталася 05.06.2014 в місті Харкові на вулиці Героїв Праці за участю трамвайних вагонів типу Татра-Т-3.

2013

6358,5

1517,4

23,9

1927

471,8

24,5

690

166

24,1

2014

6331

1316

20,8

1923,1

463,4

24,1

687

129

18,8

2015

6323,2

1133,2

17,9

1914,5

377,5

19,7

688

99

14,4

__________
Примітка.



Дані щодо кількості та технічного етану об'єктів міського електричного транспорту за 2015 рік не включають підприємств галузі, розташованих на окупованих територіях Донецької та Луганської областей, в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі.

При цьому на деяких підприємствах міського електротранспорту не проводиться оцінка ризику виникнення ДТП, обстеження маршрутів міського електротранспорту з метою виявлення аварійно небезпечних ділянок та місць концентрації ДТП, а також не проводяться перевірки з питань забезпечення безпеки руху та кількості порушень водіями трамвайних вагонів і тролейбусів транспортної дисципліни.

З метою встановлення обставин та організаційних, кваліфікаційних і технічних причин виникнення ДТП проведено технічні розслідування двох резонансних дорожньо-транспортних пригод за участю міського електричного (трамвай, тролейбус) транспорту.

Так, за результатами розслідування ДТП, яке сталося 30.03.2014 в місті Харцизьку Донецької області за участю тролейбуса марки ЗпУ-682Ві УБ, який здійснював перевезення 7 пасажирів за міським тролейбусним маршрутом № 1 "Залізничний вокзал - Промзона", та автобуса Сетра-С215, що рухався з центру міста в напрямку м. Макіївки і перевозив 35 пасажирів у режимі нерегулярних перевезень за маршрутом Харцизьк - Донецьк, і в якій 5 осіб загинули та 21 отримали травми, встановлено, що основною причиною цієї ДТП є падіння струмоприймачів тролейбуса ЗиУ-682Ві УБ, внаслідок чого тролейбус зупинився, перегородивши головну дорогу, по якій рухався автобус Сетра-С215.

Інша ДТП сталася 05.06.2014 в місті Харкові на вулиці Героїв Праці за участю трамвайних вагонів типу Татра-Т-3.

Водій трамвайного вагона марки Т-3, здійснюючи переведення 53 пасажирів за маршрутом № 27 "Новожаново - Салтівка". виїхав на перехрестя, де, пропускаючи легковий автомобіль, зупинився на знеструмленій ділянці контактної мережі з трамвайно-тролейбусним перетином.

Після повної зупинки трамвайного вагона через знеструмлення водій, грубо порушуючи вимоги підпунктів 6.21.2, 6.21.3, пункту 8.6 посадової інструкції водія трамвая, затвердженої наказом комунального підприємства "Жовтневе трамвайне депо" від 17.02.2014 № 30, опустив струмоприймач, вийшов із кабіни трамвайного вагона, не встановив під бандаж противідкатний пристрій і вручну розгальмував усі соленоїди колодкового гальма. Неконтрольований трамвай скотився назад по коліях на відстань близько 300 - 350 метрів, де зіткнувся з трамвайним поїздом під керуванням водія, який здійснював перевезення близько 100 пасажирів за маршрутом № 26 "Лісопарк - Салтівка".

Унаслідок цієї ДТП 12 пасажирів трамвайного поїзда отримали травми та були доставлені до лікарень м. Харкова.

За результатами проведення розслідування причин та обставин цієї ДТП комісія встановила, що основною причиною її виникнення є грубе порушення водієм посадової інструкції водія трамвая, а саме:

підпункту 6.21.2 - не допускати зупинку трамвайного вагона (поїзда) на знеструмлених ділянках контактної мережі;

підпункту 6.21.3 - у разі зупинки трамвайного вагона (поїзда) на знеструмленій ділянці контактної мережі трамвай повинен подаватися вперед (назад) шляхом буксирування;

пункту 8.6 - водію забороняється залишати рухомий склад на лінії і кабіну водія на схилах.

Основною причиною настання ДТП є порушення Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306, Правил експлуатації трамвая та тролейбуса, затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 10.12.96 № 103, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 06.03.97 за № 66/1870, Правил користування трамваєм та тролейбусом у містах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.10.2006 № 329, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 06.12.2006 за № 1274/13148, посадової інструкції водія трамвая (тролейбуса).

Крім того, супутніми причинами ДТП, які вплинули на тяжкість її наслідків, є:

1) застарілий рухомий склад парку міського електричного транспорту, зокрема парку трамваїв;

2) порушення водіями тролейбусів та трамваїв посадової інструкції водія трамвая (тролейбуса) та трудової дисципліни;

3) неналежний контроль з боку керівництва підприємств міського електричного транспорту:

за роботою водіїв тролейбусів та трамваїв на лінії;

режимом праці та відпочинку водіїв міського електричного транспорту;

технічним обслуговуванням та ремонтом тролейбусів і трамваїв.

Інформування компетентних органів про виникнення ДТП здійснюється шляхом передачі повідомлень про ДТП від підприємств міського електричного транспорту до територіального органу Державної служби України з безпеки на транспорті у відповідному регіоні.

Розслідування обставин і причин ДТП за участю міського електричного транспорту здійснюється відповідно до вимог Порядку технічного розслідування дорожньо-транспортних пригод, катастроф, аварій на автомобільному та міському електричному (трамвай, тролейбус) транспорті, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 23.06.2015 № 231, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.07.2015 за № 818/27263.

II. Мета Галузевої програми

Метою Галузевої програми є зниження рівня аварійності на міському електричному транспорті та тяжкості наслідків ДТП, забезпечення прийнятного рівня безпеки перевезень пасажирів трамвайними вагонами і тролейбусами шляхом реалізації комплексних заходів з поліпшення стану безпеки руху.

III. Основні напрями, завдання та заходи Галузевої програми

Галузева програма спрямована на комплексне розв'язання проблем у сфері безпеки перевезень міським електричним транспортом, забезпечення пріоритету життя і здоров'я учасників дорожнього руху.

Основними завданнями Галузевої програми є:

удосконалення нормативно-правової бази з питань безпеки перевезень (з урахуванням змін у законодавстві);

підвищення ефективності державного контролю (нагляду) за забезпеченням безпеки руху на міському електричному транспорті;

запровадження правового механізму допуску до експлуатації та використання сучасних і безпечних за конструкцією трамвайних вагонів і тролейбусів;

убезпечення процесів утримання трамвайних вагонів і тролейбусів, їх конструкції та технічного стану;

забезпечення належного рівня кваліфікації водіїв трамвайних вагонів і тролейбусів;

удосконалення порядку обліку та інформування про ДТП, запровадження порядку проведення технічного розслідування ДТП з тяжкими наслідками за участю водіїв трамвайних вагонів і тролейбусів;

проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед підприємств міського електричного транспорту і громадськості, здійснення співпраці із заінтересованими органами та організаціями з питань безпеки пасажирських перевезень.

Невід'ємною частиною Галузевої програми є план заходів з виконання Галузевої програми, який є її додатком та містить перелік заходів, спрямованих на розв'язання проблем у сфері безпеки пасажирських перевезень на міському електричному транспорті та досягнення мети Галузевої програми.

IV. Очікувані результати виконання Галузевої програми

Виконання Галузевої програми дасть змогу забезпечити:

поліпшення стану безпеки дорожнього руху та зменшення кількості ДТП та осіб, що постраждали внаслідок ДТП;

зменшення соціальних та економічних втрат від ДТП та наслідків, до яких вони призводять;

підвищення ефективності формування та реалізації державної політики у сфері забезпечення безпеки руху на міському електричному транспорті;

безпечні та комфортні умови перевезення пасажирів міським електричним транспортом.

V. Фінансове забезпечення виконання Галузевої програми

Більшість заходів з виконання Галузевої програми передбачають роботи з перегляду чинних, розробки та запровадження нових законодавчих та інших нормативно-правових актів, нормативних документів і не потребують фінансування.

Реалізація заходів з виконання Галузевої програми, які потребують фінансування, здійснюється у разі виділення та за рахунок коштів державного бюджету в межах бюджетних призначень, передбачених на відповідний рік, з урахуванням підготовленого належним чином фінансово-економічного обґрунтування, а також інших джерел, не заборонених законодавством.

Заступник начальника
Управління безпеки
на транспорті та технічного
регулювання -
начальник відділу
безпеки руху та перевезення
небезпечних вантажів,
екологічної безпеки
та страхової політики

















А.В. Щелкунов


Додаток
до Галузевої програми забезпечення
безпеки руху на міському електричному
транспорті на 2017 - 2019 роки
(розділ III)

ПЛАН ЗАХОДІВ
з виконання Галузевої програми забезпечення безпеки руху на міському електричному транспорті на 2017 - 2019 роки

№ з/п

Заходи

Строк виконання

Відповідальні виконавці та співвиконавці

1

2

3

4

1.

Організація діяльності міського електричного транспорту та забезпечення безпеки руху трамвайними вагонами та тролейбусами

1.1.

Розробити проект Закону України "Про внесення змін і доповнень до деяких законодавчих актів України щодо питань обов'язкового технічного контролю об'єктів міського електричного транспорту, реєстрації та обліку трамваїв і тролейбусів"

2017 рік

Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мін інфраструктури - відп.
Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури
Укртрансбезпека

1.2.

Розробити, затвердити та подати на державну реєстрацію до Мін'юсту наказ Мін інфраструктури "Про затвердження Правил експлуатації трамвая та тролейбуса"

2017 рік

Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури - відп.
Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури
Укртрансбезпека

1.3.

Розробити та забезпечити прийняття наказу Мін інфраструктури "Про затвердження Положення про порядок експлуатації трамвая і тролейбуса на маршрутах з важкими умовами руху"

2018 рік

Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури - відп.
Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури
Укртрансбезпека

2.

Державний нагляд (контроль) за забезпеченням безпеки руху на міському електричному транспорті

2.1.

Здійснення заходів державного нагляду (контролю) за діяльністю суб'єктів господарювання у сфері міського електричного (трамвай, тролейбус) транспорту щодо дотримання ними вимог законодавства, норм і стандартів

щороку

Укртрансбезпека

2.2.

Організація і проведення "Днів безпеки руху"

щороку

Укртрансбезпека

3.

Організація утримання в технічно справному стані об'єктів міського електричного транспорту, допуск до експлуатації трамвайних вагонів і тролейбусів

3.1.

Розробити та забезпечити прийняття проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення обов'язкового технічного контролю об'єктів міського електричного транспорту"

2017 - 2018 роки*

Укртрансбезпека - відп. Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури
Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури

3.2.

Розробити та забезпечити прийняття проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та обліку трамваїв і тролейбусів"

2017 - 2018 роки*

Укртрансбезпека - відп. Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури
Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури

3.3.

Розробити та забезпечити прийняття наказу Мінінфраструктури "Про затвердження Методики оцінки технічного стану чотиривісних трамвайних вагонів під час проведення обов'язкового технічного контролю"

2017 - 2018 роки

Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури - відп.
Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури
Укртрансбезпека

3.4.

Розробити та забезпечити прийняття наказу Мінінфраструктури "Про затвердження Методики оцінки технічного стану тролейбусів під час проведення обов'язкового технічного контролю"

2017 - 2018 роки

Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури - відп.
Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури
Укртрансбезпека

4.

Інформування про надзвичайні події та ситуації на міському електричному транспорті, порядок обліку та розслідування дорожньо-транспортних пригод

4.1.

Забезпечити подання на державну реєстрацію до Мін'юсту наказу Мінінфраструктури "Про затвердження Порядку ведення обліку та здійснення аналізу причин катастроф, аварій, дорожньо-транспортних пригод та пожеж на автомобільному та міському електричному транспорті (трамвай, тролейбус)"

2018 - 2019 роки

Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури
Укртрансбезпека - відп.

4.2.

Забезпечити розроблення та подання на державну реєстрацію до Мін'юсту наказу Мін інфраструктури "Про внесення змін до Порядку технічного розслідування дорожньо-транспортних пригод, катастроф, аварій на автомобільному та міському електричному (трамвай, тролейбус) транспорті"

2018 - 2019 роки

Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури
Укртрансбезпека - відп.

4.3.

Розробити та забезпечити подання на державну реєстрацію до Мін'юсту наказу Мінінфраструктури "Про затвердження Положення про порядок службового розслідування дорожньо-транспортних пригод на міському електричному транспорті"

2018 - 2019 роки

Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури
Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури
Укртрансбезпека - відп.

5.

Вимоги до водіїв транспортних засобів (трамваїв, тролейбусів) та підтвердження їх кваліфікації

5.1.

Забезпечити розроблення та подання на державну реєстрацію до Мін'юсту наказу Мінінфраструктури "Про затвердження Положення про атестаційну комісію підприємств міського електричного транспорту з визначення кваліфікації водіїв трамвая та тролейбуса"

2019 рік

Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури - відп.
Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання
Мінінфраструктури

6.

Організаційні питання

6.1.

Облік та аналіз дорожньо-транспортних пригод відповідно до встановлених вимог, вжиття заходів щодо їх запобігання

постійно

Укртрансбезпека

6.2.

Проведення щорічних робіт, пов'язаних з обов'язковим технічним контролем (державним технічним оглядом) об'єктів міського електричного транспорту

щороку

Державне підприємство "Київська державна регіональна технічна інспекція міського електротранспорту"

6.3.

Проведення реєстрації та обліку трамвайних вагонів і тролейбусів

постійно

Укртрансбезпека

6.4.

Проведення засідань Комісії Мінінфраструктури з питань безпеки транспорту

постійно протягом 2017 - 2019 років

Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури - відп.
Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури
Департамент державної політики в галузі залізничного транспорту Мінінфраструктури
Укртрансбезпека
Державне підприємство "Київська державна регіональна технічна інспекція міського електротранспорту"

__________
Примітка.



* - з урахуванням прийняття Закону України "Про внесення змін і доповнень до деяких законодавчих актів України щодо питань обов'язкового технічного контролю об'єктів міського електричного транспорту, реєстрації та обліку трамваїв і тролейбусів"

Заступник начальника
Управління безпеки
на транспорті та технічного
регулювання -
начальник відділу
безпеки руху та перевезення
небезпечних вантажів,
екологічної безпеки
та страхової політики

















А.В. Щелкунов

{Текст взято з сайту Мінінфраструктури України http://www.mtu.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Зміст
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу