open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

28.08.2014  № 1/9-430


Департаментам (управлінням)
освіти і науки обласних,
Київської міської державних адміністрацій

До листів Міністерства освіти і науки України від 25.06.2014 № 1/9-335 та від 13.08.2014 № 1/9-413

На звернення обласних органів управління освітою повідомляємо, що при розробленні робочих навчальних планів для 3 - 4, 6 - 9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, з урахуванням встановленого гранично допустимого тижневого навантаження, рекомендуємо керуватися нормою, встановленою пунктом 16 Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2004 р. № 848, щодо можливості перерозподілу між освітніми галузями до 15 відсотків навчального часу, визначеного інваріантною частиною Базового навчального плану. Міністерство листами від 25.06.2014 № 1/9-335 та від 13.08.2014 № 1/9-413 доручало обласним органам управління освітою привести робочі навчальні плани у відповідність до Державних санітарних норм і правил "Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 20.02.2013 № 144, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.03.2013 за № 410/22942.

Ураховуючи, що для опанування дітьми з особливими потребами відповідного освітнього рівня строк навчання у школі I та II ступенів збільшений на один рік, спеціальні навчальні заклади мають право при формуванні навчальних планів перерозподіляти години, передбачені на вивчення предметів інваріантної складової у сторону зменшення, не більше ніж у два рази, у порівнянні з показниками Типових навчальних планів. При цьому вилучення з навчального процесу предметів інваріантної складової не допускається.

Інваріантна складова обов'язково передбачає години для корекційно-розвиткової роботи, які не входять у гранично допустиме навантаження. Зміст корекційно-розвиткової роботи визначається з урахуванням особливостей розвитку дітей, мети, завдань та напрямів такої роботи.

Заступник Міністра

П. Полянський

{Текст взято з сайту Міністерства освіти і науки http://www.mon.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: