open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2006 N 863

Про забезпечення регіонів України

устаткуванням для створення реєстру

хворих на цукровий діабет

Відповідно до статті 53 Закону України "Про Державний бюджет
України на 2006 рік" ( 3235-15 ), постанови Кабінету Міністрів
України від 24.01.2006 N 46 ( 46-2006-п ) "Про закупівлю товарів
для проведення заходів з виконання Комплексної програми "Цукровий
діабет" і лікування нецукрового діабету, а також інформатизації і
комп'ютеризації загальноосвітніх навчальних закладів", постанови
Кабінету Міністрів України від 13 березня 2006 р. N 274
( 274-2006-п ) "Про затвердження Порядку використання у 2006 році
цільових коштів для проведення заходів з виконання Комплексної
програми "Цукровий діабет" і лікування нецукрового діабету",
з метою виконання Комплексної програми "Цукровий діабет"
( 545/99 ) Н А К А З У Ю:
1. Довести до відома перелік устаткування для автоматичного
оброблення інформації для створення реєстру хворих на цукровий
діабет у кількісному та вартісному вимірі (додається).
2. Рекомендувати основні умови, які обов'язково будуть
включені до договору про закупівлю устаткування для автоматичного
оброблення інформації для створення реєстру хворих на цукровий
діабет між замовником та постачальником (додається).
3. Міністру Автономної Республіки Крим, начальникам Головних
управлінь охорони здоров'я Дніпропетровської, Львівської та
Харківської, Головного управління охорони здоров'я та медицини
катастроф Черкаської, управління охорони здоров'я та курортів
Вінницької, управління охорони здоров'я та медицини катастроф
Одеської, управлінь охорони здоров'я обласних державних
адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я та медичного
забезпечення Київської та управління охорони здоров'я
Севастопольської міських державних адміністрацій:
3.1. Укласти договори про закупівлю устаткування для
автоматичного оброблення інформації для створення реєстру хворих
на цукровий діабет з Українсько-російсько-американським
товариством з обмеженою відповідальністю Підприємство СПЕЦ, салон
"Спецвузавтоматика", як переможцем торгів (протокол Постійного
тендерного комітету МОЗ України від 06.12.2006 р. N 61) на
підставі переліку, що додається.
3.2. Доповісти МОЗ України про виконання п. 3.1 у тижневий
термін.
3.3. Розподілити закуплені устаткування для автоматичного
оброблення інформації для створення реєстру хворих на цукровий
діабет.
3.4. Подавати до Департаменту економіки, фінансових та
майнових відносин звіти про отримання та використання устаткування
для автоматичного оброблення інформації для створення реєстру
хворих на цукровий діабет за формами, відповідно до наказу МОЗ
України від 26 липня 2004 року N 373 ( v0373282-04 ) "Про
удосконалення організації роботи щодо визначення товарів і
предметів централізованого постачання".
3.5. Забезпечити персональну відповідальність за розподілом
устаткування для автоматичного оброблення інформації для створення
реєстру хворих на цукровий діабет по закладах, контроль за
збереженням та раціональним використанням.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Міністра Гайдаєва Ю.О.
Перший заступник Міністра О.М.Орда

ПЕРЕЛІК

устаткування для автоматичного

оброблення інформації для створення

реєстру хворих на цукровий діабет

------------------------------------------------------------------ | N | Адміністративно- | Робоча |Факс-модем|Принтер| Вартість,| |п/п| територіальна | станція | ZyXEL |Samsung| грн. | | | одиниця |(комп'ютер| Omni 56K |ML-3051| | | | | R-LINE | MINI, |nd для | | | | | на базі | шт. | малих | | | | |процесору | |робочих| | | | | Celeron | | груп, | | | | |D 331-2), | | шт. | | | | | шт. | | | | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |1. |АР Крим | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |2. |Вінницька обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |3. |Волинська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |4. |Дніпропетровська | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | | |обл. | | | | | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |5. |Донецька обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| | 6 |Житомирська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |7. |Закарпатська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |8. |Запорізька обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |9. |Івано-Франківська | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | | |обл. | | | | | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |10.|Київська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |11.|Кіровоградська обл.| 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |12.|Луганська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |13.|Львівська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |14.|Миколаївська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |15.|Одеська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |16.|Полтавська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |17.|Рівненська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |18.|Сумська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |19.|Тернопільська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |20.|Харківська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |21.|Херсонська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |22.|Хмельницька обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |23.|Черкаська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |24.|Чернівецька обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |25.|Чернігівська обл. | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |26.|м. Київ | | | | | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |27.|м. Севастополь | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| |28.|МОЗ України | 2 | 2 | 1 |10 370,00 | |---+-------------------+----------+----------+-------+----------| | |Всього | 54 | 54 | 27 |279 990,00| ------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
організації та розвитку
медичної допомоги населенню Р.О.Моісеєнко

ОСНОВНІ УМОВИ,

які обов'язково будуть включені

до договору про закупівлю

1. Предмет Договору
Специфікація (невід'ємна частина договору) повинна містити
вказівку на найменування, одиницю виміру, кількість, загальну
вартість, ціну на умовах DDP-кінцевий пункт призначення (Інкотермс
у редакції 2000)

Виробником (виробниками)товару є ______________________. Виробником (виробниками)товару є ______________________. Постачальник зобов'язується надати Покупцю до даного Договору
забезпечення виконання Договору на ім'я Замовника відповідно до
розділу 7 Договору та нотаріально завірені копії наступних
документів: копію свідоцтва про державну реєстрацію Постачальника,
копія довідки про включення Постачальника до ЄДРПОУ, копію
свідоцтва платника ПДВ.
2. Ціна і загальна сума Договору
Ціна встановлюються в національній валюті України, включає
всі витрати, пов'язані з доставкою та гарантійним обслуговуванням
товару.

Валютою Договору є гривня України. Загальна сума цього
Договору складає ____________ грн. (без або в т.ч. ПДВ). Валютою Договору є гривня України. Загальна сума цього
Договору складає ____________ грн. (без або в т.ч. ПДВ). Загальна сума Договору підлягає зменшенню у разі зменшення
бюджетних призначень під час уточнення показників Державного
бюджету України на 2006 рік.
3. Умови та порядок розрахунків
Датою платежу є день перерахування грошових коштів на рахунок
Постачальника.
4. Передача і приймання товару, претензії
Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно
до товаро-супровідних документів, по якості - відповідно до
документів, що засвідчують його якість згідно з пунктом 6 цього
Договору та згідно з технічними вимогами, визначеними тендерною
документацією. Приймання та передача товару оформлюється видатковою
накладною. В накладній відповідно до специфікації обов'язково
зазначаються номер Договору, назва товару,назва виробника,
кількість, ціна за одиницю, загальна вартість. При виникненні претензій по некомплектності, кількості чи
якості товару відповідною комісією складається Дефектний Акт.
Постачальник згідно з Дефектним Актом зобов'язаний
доукомплектувати їх у 20 (двадцятиденний) строк або замінити
комплектними виробами у той же строк. Доукомплектування товару не звільняє Постачальника від сплати
штрафу та встановлених відсотків за прострочення виконання
зобов'язань, що передбачено розділом 8 цього Договору. Строки і порядок встановлення Одержувачем недоліків
в поставленому йому товарі, які не могли бути виявлені при
звичайному його прийманні, і пред'явлення Постачальнику претензій
у зв'язку з недоліками визначаються відповідно до чинного
законодавства України.
5. Якість товару та гарантія
Постачальник гарантує якість товару згідно з чинним
законодавством та відповідність його технічним вимогам, визначеним
тендерною документацією. Гарантійний термін обслуговування товару пропонується
учасником (але не менше, ніж встановлено у тендерній документації)
з дня введення в експлуатацію. Термін усунення виявленого дефекту на протязі 30 календарних
днів. Термін гарантійного обслуговування збільшується на час
перебування товару в ремонті. Зазначений час обчислюється заново
від дня виконання ремонту товару, що засвідчується відповідним
актом. Якщо протягом гарантійного строку товар виявиться дефектним
або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник
зобов'язаний замінити дефектний товар. Строк гарантійного обслуговування товару обчислюється заново
від дня його заміни, про що укладається відповідний акт. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості
(транспортні витрати та ін.), несе Постачальник. Гарантії Постачальника не розповсюджуються на випадки
недодержання правил експлуатації.
6. Пакування та маркування
Товар повинен передаватися Покупцеві в упаковці, яка
відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та
збереження його якості під час перевезення з урахуванням можливого
перевантаження під час транспортування. Маркування на упаковці повинно бути нанесено водостійкою
фарбою і містити такі дані: найменування Постачальника,
найменування Покупця, номер Договору, місце призначення, номер
пакувальної одиниці та їх загальна кількість, розміри пакувальної
одиниці, вагу пакувальної одиниці "брутто" та "нетто", вказівки по
транспортуванню та завантаженню-розвантаженню ("верх", "низ",
"обережно", "не кантувати", максимальну кількість у табелі тощо).
7. Забезпечення виконання Договору
Під час укладання Договору Постачальник надає Замовнику
забезпечення виконання цього Договору у формі безвідкличної
банківської гарантії відповідно до Положення про порядок
здійснення банками операцій за гарантіями в національній та
іноземній валюті, затвердженого Постановою Правління Національного
банку України від 15 грудня 2004 року N 639 або депозиту в розмірі
15% від загальної вартості цього Договору. Покупець має право обернути забезпечення виконання Договору
на свою користь в разі повного або часткового невиконання
Постачальником своїх зобов'язань за цим Договором. Обернення забезпечення виконання Договору на користь
Замовника не припиняє виконання зобов'язань Постачальника за
Договором.
8. Відповідальність Сторін
За кожний день порушення зобов'язань щодо терміну поставки
товару або гарантійної заміни дефектного товару, за яке здійснено
попередню оплату та за кожний день порушення терміну поставки
Постачальник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ
від вартості непоставленого товару за кожний день прострочення,
а за прострочення понад 30 (тридцяти) днів додатково стягується на
рахунок Одержувача штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вартості
непоставленого товару. За порушення умов зобов'язання щодо якості, комплектності
товару стягується штраф на рахунок Одержувача у розмірі
20 (двадцяти) відсотків вартості неякісного (некомплектного)
товару. Сплата пені і штрафу не звільняє Сторону, яка їх сплатила,
від виконання зобов'язань за цим Договором. У випадку відсутності або припинення бюджетного фінансування
програми Покупець не несе майнової відповідальності перед
Постачальником. Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним
законодавством України.
9. Форс-мажорні обставини
Жодна із Сторін не несе відповідальності за невиконання
будь-якого з положень цього Договору, якщо це невиконання є
наслідком причин, що знаходяться поза контролем Сторін таких, як
стихійне лихо, воєнні дії, торгові ембарго (далі "форс-мажорні
обставини"). При виникненні форс-мажорних обставин, які роблять неможливим
повне або часткове виконання кожною із Сторін зобов'язань за цим
Договором, виконання умов цього Договору відсувається відповідно
до часу, протягом якого будуть діяти такі обставини. Якщо ці обставини будуть продовжуватися більше 6 місяців, то
кожна із Сторін має право відмовитися від подальшого виконання
обов'язків за цим Договором відносно непоставленого товару. Сторона, для якої створилася неможливість виконання
зобов'язань за цим Договором, повинна негайно сповістити іншу
Сторону про початок і припинення форс-мажорних обставин. Наявність та строк дії форс-мажорних обставин підтверджується
Торгово-промисловою палатою України.
10. Вирішення спорів
Усі суперечки, які можуть виникнути із Договору, Сторони
будуть вирішувати шляхом застосування досудового врегулювання
спору (з додержанням претензійного порядку). У тому випадку, якщо Сторони не можуть самостійно дійти
згоди, спір вирішується згідно з чинним законодавством України.
11. Строк дії Договору та прикінцеве положення
Договір може буди змінено та доповнено за згодою Сторін,
а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством
України. Усі зміни, доповнення, уточнення, а також розірвання Договору
дійсні у тому випадку, якщо їх викладено у формі додаткових угод
у письмовій формі і підписані уповноваженими представниками
Сторін. Кількість товару, що є предметом Договору, може бути
скоригована в залежності від виділених асигнувань та можливості
поставки. Жодна із Сторін не має права передавати права та обов'язки за
цим Договором третій особі без отримання письмової згоди іншої
Сторони.

Додаток N 1

до договору

СПЕЦИФІКАЦІЯ

------------------------------------------------------------------ | N |Найменування |Виробник |Ціна без ПДВ |ПДВ| К-сть |Вартість| |п/п | | | (грн.) | | шт. | (грн.) | |----+-------------+---------+--------------+---+-------+--------| | | | | | | | | |----+-------------+---------+--------------+---+-------+--------| | | | | | | | | |----+-------------+---------+--------------+---+-------+--------| | | | | | | | | | |ВСЬОГО: | | | | | | ------------------------------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: