open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

03.01.2013  № 3303-05/153-12


ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго"
Запорізьке шосе, 22, м. Дніпропетровськ,
49107

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти комплексу електрозабезпечення (оголошення № 324170 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 19.11.2012 № 129/2 (731/2)) ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у фізичної особи Гуфмана Г. Л.

I. Дата початку здійснення моніторингу: 28.11.2012.

II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 28.11.2012 № 3303-05/44911-12).

III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника та відповідність документів Замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель відповідно до абзаців третього та четвертого пункту 1.5 Порядку.

IV. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника комплексу електрозабезпечення оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 15.11.2012.

У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

Згідно з пунктом 6 обґрунтування причинами та обставинами, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника, є те, що комплекс електрозабезпечення встановлено та експлуатується на земельній ділянці за адресою м. Нікополь, вул. К. Лібкнехта, 169, як єдиний комплекс електрозабезпечення споживачів. Дане електрообладнання належить ФО Гуфман Г. Л. на правах приватної власності.

Перспективним планом розвитку м. Нікополя передбачалось будівництво об'єктів інфраструктури саме в центральній частині міста. Для їх електрозабезпечення відпрацьовувались варіанти проектування двох розподільчих пунктів (РП) "Краснодонська" та "Преображенська" з перспективною видачею сумарної потужності 15 - 18 МВт. При розгляді можливості підключення РП ПС "Нікопольська-міська-35", що належить ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", виявилася неспроможною задовольнити потреби в запланованій потужності у зв'язку з номінальним завантаженням трансформаторів в часи максимуму.

Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування даної процедури закупівлі, є інвестиційна програма ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго" 2012 року, договір купівлі-продажу майна, акт оцінки майна.

При цьому інвестиційна програма ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго" 2012 року для здійснення моніторингу надана не була.

Водночас вищезазначені документи не містять підтвердження інформації щодо відсутності альтернативних шляхів електрозабезпечення об'єктів інфраструктури в центральній частини міста Нікополя.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги.

Частиною другою статті 39 Закону передбачено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Звертаємо увагу на те, що винятковість процедури закупівлі в одного учасника, на відміну від інших процедур закупівлі, потребує максимального обґрунтування та об'єктивного документального підтвердження необхідності застосування цієї процедури як єдино можливої в конкретному випадку за умов, визначених частиною другою статті 39 Закону.

При цьому рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійснення моніторингу Мінекономрозвитку вважає, що вищевказана процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником без наявності умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбаченої пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує усунути вказані порушення та не допускати їх у майбутньому.

У разі неможливості їх усунення Міністерство пропонує провести процедуру закупівлі з дотриманням вимог Закону.

Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України









Б.М. Горбанський

{Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: