open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
10.01.2005 N 07-06/29-152
Управлінням Державного

казначейства в Автономній

Республіці Крим, областях,

містах Києві та Севастополі,

Міністерству фінансів АРК,

Головним фінансовим

управлінням обласних,

Київській міській державній

адміністрації,

фінансовому управлінню

Севастопольської міської

державної адміністрації

Щодо дотримання норм бюджетного законодавства

З метою забезпечення єдиного підходу виконання наказу
Міністерства фінансів України від 13.12.2004 N 773 "Про
затвердження Методичних рекомендацій зі складання мережі
розпорядників коштів місцевих бюджетів усіх рівнів", надісланого
листом Державного казначейства України від 14.12.2004
N 07-06/2489, та враховуючи численні запити з окремих питань
виконання місцевих бюджетів, Державне казначейство України
роз'яснює наступне.
Звертаємо вашу увагу, що місцевий бюджет виконується за
розписом, який затверджується керівником місцевого фінансового
органу. Керівник місцевого фінансового органу протягом бюджетного
періоду забезпечує відповідність розпису місцевого бюджету
встановленим бюджетним призначенням (стаття 78 Бюджетного кодексу
України ( 2542-14 ). Статтею 122 Бюджетного кодексу України
передбачена відповідальність органів місцевого самоврядування за
порушення вимог бюджетного законодавства в частині бюджетного
планування. Недотримання учасником бюджетного процесу
встановленого Бюджетним кодексом України та іншими
нормативно-правовими актами порядку складання, розгляду,
затвердження, внесення змін, виконання бюджету чи звіту про
виконання бюджету вважається бюджетним правопорушенням (стаття 116
Бюджетного кодексу України).
Згідно зі статтею 143 Конституції України ( 254к/96-ВР ) та
статтею 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"
( 280/97-ВР ) обласні та районні ради можуть затверджувати
програми соціально-економічного та культурного розвитку
відповідних областей і районів та контролювати їх виконання.
Звертаємо увагу, що видатки місцевих бюджетів включають бюджетні
призначення, встановлені рішенням про місцевий бюджет, на
конкретні цілі, що пов'язані з реалізацією програм, перелік яких
визначено статтями 88 - 91 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 )
(стаття 70 цього Кодексу). Види видатків на здійснення
повноважень, що виконуються за рахунок коштів державного бюджету
та місцевих бюджетів, джерела здійснення видатків бюджетів та
відповідальність за здійснення цих видатків чітко визначено
статтями 82 - 84 Бюджетного кодексу України. Отже, видатки на
реалізацію програм соціально-економічного та культурного розвитку
відповідних областей і районів мають передбачатися у рішеннях про
місцеві бюджети із дотриманням норм зазначених статей Кодексу та
лише на ті заходи, які безпосередньо пов'язані із виконанням цих
програм та не можуть бути забезпечені у рамках інших бюджетних
програм.
Слід зважити на те, що згідно з положеннями Методичних
рекомендацій зі складання мережі розпорядників коштів місцевих
бюджетів усіх рівнів, затверджених наказом Міністерства фінансів
України від 13.12.2004 N 773, у разі необхідності здійснення
видатків розпорядником коштів одного місцевого бюджету за рахунок
коштів іншого бюджету (державного чи місцевого), наприклад, на
виконання програм соціально-культурного та економічного розвитку
або на умовах співфінансування окремих заходів за рахунок різних
бюджетів, у межах чинного законодавства України, статтями 85, 92 і
93 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) передбачено механізм
передачі відповідних бюджетних ресурсів у вигляді міжбюджетного
трансферту.
Враховуючи вище викладені положення, здійснення видатків
розпорядником коштів державного бюджету за рахунок коштів
місцевого бюджету також можливо лише у разі передачі відповідних
бюджетних ресурсів у вигляді міжбюджетного трансферту. Такий
підхід дозволить забезпечити прозорість, достовірність та
правильність звітності про виконання державного та місцевих
бюджетів, забезпечить дотримання принципу єдності при реалізації
повноважень по контролю за дотриманням бюджетного законодавства,
встановлених Державному казначейству України статтею 112
Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ).
Управлінням Державного казначейства України вищевикладені
роз'яснення довести до відома розпорядників коштів, які формують
мережу та обслуговуються відповідними територіальними органами
Державного казначейства України.
Заступник Голови О.О.Чечуліна

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: