open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
07.12.2007 N в-135/12

Стосовно дотримання

процедур державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю,
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ). Підстава: в порядку здійснення громадського контролю,
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ). Загальна інформація:
1. Інформація про замовника Назва: Управління освіти Кіровоградської міської ради. Адреса: 25022, м. Кіровоград, вул, К.Маркса, буд. 41.
2. Головний розпорядник: Управління освіти Кіровоградської
міської ради.
3. Відповідальний за проведення торгів: Серопян Євген
Олександрович.
4. Предмет закупівлі: послуги санаторно-курортних закладів.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги зі зменшенням ціни.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
7. Очікувана вартість закупівлі: 243,0 тис.грн.
8. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
26.03.2007, закінчення - 16.05.2007. Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Оголошення про торги - 1 арк.
2. Тендерна документація на закупівлю послуг
санаторно-курортних закладів від 13.03.2007 року б/н - 22 арк.
3. Наказ "Про внесення змін до складу тендерного комітету
управління освіти" від 08.12.2006 N 632/0 - 1 арк.
4. Наказ "Про затвердження тендерного комітету управління
освіти" від 19.09.2006 N 456/0 - 2 арк.
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Романова О.О. від
22.12.2007 - 1 арк.
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Серопяна Є.О. від
22.12.2006 - 1 арк.
7. Положення про тендерний комітет управління освіти по
організації та здійсненню процедур закупівель товарів і послуг за
рахунок коштів міського бюджету від 26.12.2003 N 542 - 5 арк.
8. Протокол розкриття від 10.04.2007 б/н - 2 арк.
9. Протокол щодо порівняння, оцінки тендерних, пропозицій та
вибору переможця на закупівлю послуг санаторно-курортних закладів
на 2007 рік від 10.04.2007 б/н - 3 арк.
10. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції від
11.04.2007 N 01.14-189 - 1 арк.
11. Калькуляція вартості путівки для дітей в
ТОВ "ДПОЗ "Дружба" - 1 арк.
12. Калькуляція вартості одного діто-дня по
ОК "Лісова пісня" - 1 арк.
13. Калькуляція собівартості путівки в санаторій "Гусарське
урочище" - 1 арк.
14. Договір від 19.04.2007 укладений з ТОВ "ДПОЗ "Дружба" -
1 арк.
15. Договір від 19.04.2007 укладений з ОК "Лісова пісня" -
1 арк.
16. Звіт про результати здійснення процедур відкритих і
двоступеневих торгів від 16.05.2007 N 5 - 2 арк.
17. Повідомлення про присвоєння кодів N TLO/FO-1460/ВКЄвт від
16.05.2007 - 1 арк.
18. Оголошення про результати проведення торгів на закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти - 1 арк.
19. Річний план закупівель на 2007 рік - 1 арк.
20. Повідомлення про присвоєння коду N DS/PQ-pn 063 від
09.01.2007 - 1 арк.
21. Протокол засідання тендерного комітету від 05.01.2007 -
1 арк.
Завдання сформульоване наступним чином: "надати висновок про законність та обґрунтованість проведення
процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни Управлінням освіти
Кіровоградської міської ради щодо закупівлі послуг
санаторно-курортних закладів".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: Матеріали, перелічені у вступній частині висновку. При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету,
кваліфікації членів тендерного комітету. Тендерний комітет управління освіти Кіровоградської міської
ради (надалі - Замовник) створено відповідно до наказу від
19.09.2006 р. N 456/о, з урахуванням змін, внесених наказом від
08.12.2006 N 632/о, у кількості 6 осіб. Головою тендерного
комітету призначено директора департаменту з гуманітарних питань -
начальника управління освіти Романова О.О. Інформація про членів тендерного комітету (таблиця).
------------------------------------------------------------------ | N | П.І.Б. |Дата та номер |Займана посада в| N, дата | |з/п| | розпорядчого | ТК | свідоцтва чи | | | |акта включення| | сертифіката | | | | до складу | | | | | | тендерного | | | | | | комітету | | | |---+-------------+--------------+----------------+--------------| | 1 |Романов О.О. |Наказ від |Голова |СПК N 376751 | | | |08.12.2006 |тендерного |від 22.12.2006| | | |N 632/о |комітету | | |---+-------------+--------------+----------------+--------------| | 2 |Шевченко О.В.|Наказ від |Заступник голови|Не надано | | | |19.09.2006 |тендерного | | | | |N 456/о |комітету | | |---+-------------+--------------+----------------+--------------| | 3 |Серопян Є.О. | - " - |Секретар |СПК N 376752 | | | | |тендерного |від 22.12.2006| | | | |комітету | | |---+-------------+--------------+----------------+--------------| | 4 |Скороход В.С.| - " - |Член тендерного |Не надано | | | | |комітету | | |---+-------------+--------------+----------------+--------------| | 5 |Дежурко О.В. | - " - |Член тендерного |Не надано | | | | |комітету | | |---+-------------+--------------+----------------+--------------| | 6 |Цимбал О.В. | - " - |Член тендерного |Не надано | | | | |комітету | | ------------------------------------------------------------------
На час проведення торгів свідоцтво про проходження навчання у
сфері організації та здійснення процедур закупівлі за державні
кошти мало два члени тендерного комітету - голова тендерного
комітету Романов О.О. та Серопян Є.О. В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) інші члени
тендерного комітету протягом шести місяців з моменту вступу до
тендерного комітету не мали відповідні сертифікати чи свідоцтва
встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення
кваліфікації з питань організації та здійснення процедур
закупівель. Наказом управління освіти від 26.12.2003 N 542 затверджено
Положення про тендерний комітет по організації та здійсненню
процедур закупівель товарів і послуг за рахунок коштів міського
бюджету, яке визначає порядок створення, основні функції, права,
обов'язки та відповідальність тендерного комітету при здійсненні
закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти.
2. Фінансування закупівель. Відповідно до річного плану державних закупівель на 2007 р.
передбачено на закупівлю послуг санаторно-курортних закладів кошти
в сумі 243,0 тисяч грн.
3. Вибір процедури закупівлі. В порушення вимог ч. 6 ст. 12 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (надалі -
Закон) та п. 3.1 Положення про тендерний комітету Замовника
відсутнє рішення тендерного комітету щодо вибору процедури
закупівлі послуг санаторно-курортних закладів. Відповідно до
річного плану на 2007 рік та оголошення про заплановані торги
Замовником обрана процедура відкритих торгів зі зменшенням ціни.
4. Визначення предмету закупівлі. Замовником предмет закупівлі визначено, як послуги
санаторно-курортних закладів. В порушення вимог п. 5 розпорядження Антимонопольного
комітету України від 20.06.2006 N 217-р ( z0901-06 ) "Про
затвердження форм Оголошень про проведення процедур закупівель та
Інструкцій щодо їх заповнення", Замовником предмет закупівлі не
визначено за кодом Державного класифікатора продукції і послуг
ДК 016-97 ( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології і сертифікації від 30.12.97 N 822 ( v0822217-97 ).
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі. Оголошення про заплановані торги Замовником опубліковано в
"Інформаційному бюлетені Тендерної палати України" 26.03.2007 N 13
(84) за номером 13009507 та у Спеціалізованому друкованому засобі
масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що
публікує інформацію виключно з питань державних закупівель
26.03.2007 N 13 (50) за N 3258750. Оголошення про заплановану закупівлю оприлюднене в
інформаційній системі в мережі Інтернет "Державні закупівлі
України" (www.zakupivli.com) - TMU/B 251 від 16.03.2007. В порушення вимог ч. 3 ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
Оголошення про заплановану закупівлю оприлюднене в інформаційній
системі в мережі Інтернет раніше дати опублікування його у засобах
друкованої масової інформації у сфері закупівель на 10 календарних
днів. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено
10.04.2007. В порушення вимог ч. 3 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) термін
подання тендерних пропозицій учасниками скорочено до
15 календарних днів, причини такого скорочення не зазначено у
Звіті про результати торгів, що призводить до послаблення
конкуренції на ринку учасників. В порушення вимог ч. 1 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) в Оголошенні
про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни не зазначено
реєстраційний рахунок, відкритий в органах Державного
казначейства, кількість путівок, місце та строк надання послуг
(регіон проведення оздоровлення дітей). Замовником річний план закупівель на 2007 рік розміщено в
інформаційній системі мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі
України" (www.zakupivli.com) - DS/PQ-pn 063 від 09.01.2007. Таким чином, оголошення про заплановану процедуру закупівлі
не містить повну інформацію щодо запланованої процедури закупівлі
послуг санаторно-курортних закладів, термін надання тендерних
пропозицій учасниками скорочено до 15 календарних днів без
зазначення причин, що негативно впливає на створення оптимального
конкурентного середовища учасників.
6. Тендерна документація. Тендерна документація щодо закупівлі послуг
санаторно-курортних закладів затверджена головою тендерного
комітету Романовим О.О. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ), Замовником
при формуванні ціни тендерної пропозиції - методики розрахунку
тендерної пропозиції, із зазначенням того, які елементи вона
повинна включати, крім вартості самих товарів (витрати на
транспортування, страхування, податки тощо), не враховано вимоги
п. 5.1.9 Закону України "Про податок на додану вартість"
( 168/97-ВР ) в частині звільнення від оподаткування путівок на
санаторно-курортне лікування та відпочинок на території України
осіб віком до 18 років. Зокрема, Замовником в Розділі 7 Тендерної документації -
"Ціни пропозиції" (п. 7.1) зазначено, що "учасник вказує ціну за
послуги, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням усіх
своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути
сплачені". Тендерна форма "Пропозиція" - додаток N 3 до Тендерної
документації, за якою учасникам запропоновано надавати свої
пропозиції, загальна вартість закупівлі визначена з урахуванням
ПДВ, що свідчить про недотримання вимог зазначеного нормативного
акта. В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) в тендерній
документації не зазначена кількість путівок, що є основною умовою
договору, яка впливає на вартість закупівлі. В порушення вимог ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) тендерна
документація Замовника не містить детального опису предмета
закупівлі з викладенням об'єктивних та якісних його характеристик,
а саме, не визначає профіль санаторно-курортних закладів,
Замовником не вимагається від учасників надання документально
підтвердженої інформації про відповідність оздоровчих закладів,
встановленим вимогам: Сертифіката Акредитації МОЗ України щодо
категорійності санаторно-курортного закладу з оздоровлення та
відпочинку. Сертифіката відповідності щодо спроможності закладу
надавати послуги на відповідному рівні, що є порушенням
розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 N 642-р
( 642-2004-р ) "Про оздоровлення та відпочинок дітей" та наказу
Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації від
30.08.2002 N 498 ( z0782-02 ), яким затверджено Перелік продукції,
що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, в тому числі і
послуг з оздоровлення та відпочинку дітей. В порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в Основних
умовах договору Тендерної документації не передбачено можливість
зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування
видатків, що є істотною умовою для договорів даного виду. В порушення вимог ст. 21 Закону ( 1490-14 ), ст. 180
Господарського кодексу України ( 436-15 ) та ч. 1 ст. 638
Цивільного кодексу України ( 435-15 ) в основних умовах, які
обов'язково мають бути включені до договору про закупівлю, не
передбачена вимога щодо визначення строку дії договору. Таким чином, Тендерна документація Замовника складена з
порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних
закупівель, не містить усю необхідну інформацію щодо предмета
закупівлі, формування ціни тендерної пропозиції, що не забезпечує
об'єктивну і добросовісну конкуренцію і свідчить про недотримання
принципів державних закупівель, передбачених ст. 21 Закону
( 1490-14 ) в частині відкритості та прозорості державних
закупівель, максимальної економії та ефективного використання
державних коштів.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій. В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.04.2007 надано до
Тендерної палати України в порядку здійснення громадського
контролю 08.06.2007, при кінцевому терміні - 13.04.2007, тобто з
порушенням строку надання на 53 календарних днів. Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій від
08.06.2007 на участь у торгах щодо закупівлі послуг
санаторно-курортних закладів надійшли тендерні пропозиції від
трьох учасників, а саме: - Оздоровчий комплекс "Лісова пісня" з вартістю перебування
дитини за один день - 57,0 грн.; - ТОВ Дитячий пришкільний оздоровчий заклад "Дружба" з
вартістю перебування дитини за один день - 57,0 грн.; - Міжколгоспний санаторій "Гусарське урочище" з вартістю
перебування дитини за один день - 60,0 грн. Замовником в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ),
при розкритті тендерних пропозицій не було запропоновано учасникам
зменшувати ціну тендерних пропозицій на відповідні, визначені
шкалою розміри кроку торгів або зменшити її в добровільному
порядку, про що не було засвідчено в протоколі розкриття тендерних
пропозицій. Тендерні пропозиції зазначених учасників надані за один день
перебування дитини, без визначення терміну перебування за путівкою
та загальної вартості путівки і вартості тендерної пропозиції, що
не відповідає вимогам п. 7.2 Тендерної документації. В порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) Замовником
не відхилено тендерні пропозиції учасників, які не відповідали
вимогам Тендерної документації та додатка 3 "Тендерна форма
"Пропозиція" в частині визначення загальної суми вартості
закупівлі. Таким чином, подані тендерні пропозиції учасників суперечать
вимогам Тендерної документації Замовника, є непрозорими, так як не
зазначать ціну одиниці товару, кількість та вартість усієї
закупівлі, що є основними умовами договору, які обов'язково
повинні бути зазначенні при його укладанні. В порушення вимог ст. 15 Закону ( 1490-14 ), вимог ч. 1
ст. 18 Закону та відповідно вимог п. 3.1 і п. 7.6 Додатка 2 до
Тендерної документації - "Перелік документів, які вимагаються для
підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та
іншим вимогам замовника" усі учасники для підтвердження своїх
кваліфікаційних вимог не надали: витяг з каталогу реєстру
учасників процедур закупівель; документально підтвердженої
інформації про відсутність рішення про визначення учасника в
установленому порядку банкрутом чи порушення проти нього справи
про банкрутство, що вимагалось Тендерною документацією і свідчить
про невідповідність їх кваліфікаційним вимогам Замовника. В порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) тендерні
пропозиції учасників, які не відповідали вимогам Тендерної
документації, Замовником не відхилені та в порушення вимог ч. 1
ст. 28 Закону такі торги не відмінено. Протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднено в мережі
Інтернет на сайті www.zakupivli.com. за кодом BAP/N-np1458/BKO від
10.04.2007. Таким чином, подані тендерні пропозиції учасників суперечать
вимогам Тендерної документації, є непрозорими, так як не
зазначають ціну одиниці товару, кількість та вартість усієї
закупівлі, що є основними умовами договору. За результатами торгів
не досягнуто максимальної економії та ефективного використання
державних коштів, так як не було запропоновано учасникам
зменшувати ціну, за визначеною Шкалою розрахунку розміру кроку
торгів або в добровільному порядку, що свідчить про формальний
підхід Замовника до закупівлі та порушення принципів їх
проведення, передбачених ст. 21 Закону ( 1490-14 ).
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця. В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) Замовником
Протокол оцінки від 10.04.2007 надано до Тендерної палати України
в порядку здійснення громадського контролю 08.06.2007, при
кінцевому терміні його надання - 13.04.2007, тобто з порушено
строк на 53 календарних днів. Згідно з Протоколом оцінки до участі в торгах допущені всі
учасники, що подали тендерні пропозиції. За результатами оцінки переможцями торгів обрано ОК "Лісова
пісня" та ТОВ Дитячий пришкільний оздоровчий заклад "Дружба" з
тендерною пропозицією вартості перебування в оздоровчому закладі
однієї дитини в день 57,0 грн.
9. Інформування про результати торгів. Замовником листом від 11.04.2007 N 01.14-189 проінформовано
про результати здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням
ціни та про акцепт тендерної пропозиції учасників торгів:
Оздоровчий комплекс "Лісова пісня", ТОВ Дитячий пришкільний
оздоровчий заклад "Дружба" та Міжколгоспний санаторій "Гусарське
урочище". Інформацію про акцепт тендерної пропозиції та повідомлення
про результати торгів оприлюднено Замовником в інформаційних
системах мережі Інтернет на сайті www.zakupivli.com. за кодом
BAP/N-1459/ВКЄ від 11.04.2007. В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) Замовником
оголошення про результати торгів, яке повинно надаватись протягом
10 календарних днів після укладення договору було опубліковано в
інформаційному бюлетені Тендерної палати України N 20 (91) за
N 20082307Р та у Спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву,
яка відноситься безпосередньо саме до сфери- державних закупівель
N 20 (57) за N 5731301 - 14.05.2007, тобто раніше укладених
договорів з переможцями торгів на 5 календарних днів. Оголошення про результати торгів оприлюднено в мережі
Інтернет на сайті www.zakupivli.com за кодом ДКО/Q-638 від
04.05.2007. В порушення вимог ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) в
оголошенні про результати торгів не зазначено: юридична адреса
Замовника, місце надання послуг, кількість учасників, що отримали
тендерну документацію та що подали тендерні пропозиції, кількість
путівок. Таким чином, повідомлення учасникам про результати торгів
через інформаційні засоби у сфері державних закупівель проводились
з порушенням встановлених термінів та без зазначення місця надання
послуг, інформації про учасників, що засвідчує про відсутність
принципу відкритості та прозорості проведення процедури закупівлі.
10. Укладення договору. Між Замовником та переможцями торгів укладено договори про
надання послуг санаторно-курортного оздоровлення дітей: - Оздоровчий комплекс "Лісова пісня" договір від 19.04.2007
б/н загальною вартістю 121,5 тис.грн. з урахуванням ПДВ; - ТОВ Дитячий пришкільний оздоровчий заклад "Дружба" договір
від 19.04.2007 б/н загальною вартістю 121,5 тис.грн. з урахуванням
ПДВ. Договори з переможцями торгів ОК "Лісова пісня" та
ТОВ ДПОЗ "Дружба" укладені Замовником з урахуванням ПДВ, чим
завищено вартість путівок на санаторно-курортне лікування і
призвело до втрат державних коштів на суму 40,5 тисяч грн. Термін дії Договорів визначено до 31.12.2007. В порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ), ст. 638
Цивільного кодексу України ( 435-15 ) та ст. 180 Господарського
кодексу України ( 436-15 ) в укладених договорах не визначена
кількість путівок, її ціна, термін перебування дітей в оздоровчому
закладі, що є основними умовами договору, на підставі яких
визначена вартість закупівлі. В порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в договорах
не передбачена можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від
реального фінансування видатків, що є істотною умовою договору про
закупівлю. В порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в частині
відповідності умов договору умовам тендерної (цінової) пропозиції
учасника-переможця, крім випадків зменшення ціни тендерної
пропозиції та коригування ціни договору в разі отримання
відповідного позитивного висновку Міжвідомчої комісії, в п. 7.1
Договорів від 19.04.2007 б/н передбачена зміна умов договору за
взаємною згодою сторін. В порушення вимог ч. 5 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) договорами
від 19.04.2007 б/н не передбачена можливість Замовника в
односторонньому порядку їх розірвання у разі відмови постачальника
від виконання його умов. В порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в частині
відповідності умов тендерної пропозиції учасника, умовами
договорів не передбачена відповідальність постачальника за
неналежне виконання умов договору, яка була обумовлена Основними
умовами договору тендерної документації у розмірі подвійної
облікової ставки НБУ від суми ненаданих послуг за кожний день
затримки. В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) Замовником
договори від 19.04.2007 б/н надано Тендерній палаті України з
метою здійснення громадського контролю у сфері державних
закупівель - 08.06.2007, з порушенням встановленого терміну
(26.04.2007) на 42 календарних днів. Таким чином, договори на закупівлю послуг
санаторно-курортного оздоровлення дітей, між Замовником та
переможцями торгів - ОК "Лісова пісня" та ТОВ ДПОЗ "Дружба" від
19.04.2007 б/н укладено з порушенням вимог ч. 1 ст. 8, ч. 1, 3
ст. 19, ч. 3, ч. 1, 2 ст. 29-1, ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) та
всупереч вимогам тендерної документації і визначеним в ній
основним умовам, які повинні були бути обов'язково включеними до
договору про закупівлю і відповідно до вимог ч. 3 ст. 34 Закону
такий договір вважається недійсним (нікчемним).
11. Складання звітності. Тендерним комітетом Замовника складено звіт про результати
здійснення процедур відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт
і послуг за державні кошти від 16.05.2007 N 5. В порушення вимог ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) в Звіті про
результати торгів не зазначено: - ціна і стислий опис інших основних умов кожної тендерної
пропозиції; - стислий виклад критеріїв порівняння та оцінки тендерних
пропозицій і визначення переможця процедури закупівлі; - кількість путівок. Звіт про результати здійснення процедури закупівлі
оприлюднено в мережі Інтернет на сайті www.zakupivli.com за кодом
TLO/FO - ЗВІ.460/ВКЄ від 16.05.2007.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
стосовно оприлюднення інформації про проведення торгів на
закупівлю Управлінням освіти Кіровоградської міської ради послуг
санаторно-курортних закладів, встановлені порушення вимог чинного
законодавства у сфері державних закупівель, а саме: - порушено вимоги ч. 6 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) та п. 3.1
Положення про тендерний комітет - рішення тендерного комітету щодо
вибору процедури закупівлі послуг санаторно-курортних закладів
відсутнє; - порушено вимоги п. 5 розпорядження Антимонопольного
комітету України від 20.06.2006 N 217-р ( z0901-06 ) "Про
затвердження форм Оголошень про проведення процедур закупівель та
Інструкцій щодо їх заповнення" - Замовником предмет закупівлі не
визначено за кодом Державного класифікатора продукції і послуг
ДК 016-97 ( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ),
затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації,
метрології і сертифікації від 30.12.97 N 822 ( v0822217-97 ); - порушено вимоги ч. 3 ст. 4-1 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником оголошення про заплановану процедуру закупівлі
оприлюднене в інформаційній системі в мережі Інтернет раніше дати
опублікування його у засобах друкованої масової інформації у сфері
закупівель на 10 календарних днів; - порушено вимоги ч. 3 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) - термін
подання тендерних пропозицій учасниками скорочено до
15 календарних днів, причини такого скорочення не зазначено у
Звіті про результати торгів; - порушено вимоги ч. 1 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) - в
Оголошенні про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни не
зазначено реєстраційний рахунок, відкритий в органах Державного
казначейства, кількість путівок, місце та строк надання послуг; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
при формуванні ціни тендерної пропозиції (методика розрахунку
тендерної пропозиції) не враховано вимоги п. 5.1.9 Закону України
"Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) в частині
звільнення від оподаткування путівок на санаторно-курортне
лікування та відпочинок на території України осіб віком до
18 років; - порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - в
тендерній документації не зазначено кількість путівок; - порушено вимоги ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) - тендерна
документація Замовника не містить детального опису предмета
закупівлі з викладенням об'єктивних та якісних його характеристик,
щодо відповідності їх встановленим вимогам; - порушено вимоги ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - в Основних
умовах договору Тендерної документації, не передбачено можливість
зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування
видатків, що є істотною умовою для договорів даного виду; - порушено вимоги ст. 21 Закону ( 1490-14 ), ст. 180
Господарського кодексу України ( 436-15 ) та ч. 1 ст. 638
Цивільного кодексу України ( 435-15 ) - в основних умовах, які
обов'язково мають бути включені до договору про закупівлю, не
передбачена вимога щодо визначення строку дії договору; - порушено вимоги ч. 5 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником Протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.04.2007,
Протокол оцінки від 10.04.2007 надано до Тендерної палати України
в порядку здійснення громадського контролю тобто з порушенням
строку їх надання; - порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
при розкритті тендерних пропозицій не було запропоновано учасникам
зменшувати ціну тендерних пропозицій на відповідні, визначені
шкалою, розміри кроку торгів або зменшити її в добровільному
порядку, про що не було засвідчено в протоколі розкриття тендерних
пропозицій; - порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) - прийняті
Замовником до оціни тендерні пропозиції учасників не відповідали
вимогам додатка 3 "Тендерна форма "Пропозиція" Тендерної
документації, відповідно до якого тендерна пропозиція повинна
надаватися із зазначенням загальної суми вартості закупівлі; - порушено вимоги ст. 15 Закону ( 1490-14 ), вимоги ч. 1
ст. 18 Закону та Додатка 2 до Тендерної документації - учасники
для підтвердження своїх кваліфікаційних вимог не надали витяг з
каталогу реєстру учасників процедур закупівель, оригіналу або
нотаріально завіреної копії довідки про відсутність
підприємства-учасника в базі даних, щодо яких порушено провадження
у справі про банкрутство; - порушено вимоги ч. 1 ст. 27 Закону ( 1490-14 ) - тендерні
пропозиції учасників, які не відповідали вимогам Тендерної
документації Замовником не відхилені та відповідно до вимог ч. 1
ст. 28 Закону торги не відмінено; - порушено вимоги ч. 6 ст. 17-3 Закону ( 1490-14 ) - у
відповідь на надісланий Тендерною палатою України запит від
25.05.2007 N 87/05-кз про надання з метою здійснення громадського
контролю у сфері державних закупівель, Замовником надіслано
тендерні пропозиції учасників частково, а саме надано лише
калькуляції вартості 1 дитино/дня; - порушено вимоги ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) -
Замовником оголошення про результати торгів було опубліковано в
інформаційному бюлетені Тендерної палати України та у
Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель та має назву, яка
відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель
раніше укладених договорів з переможцями торгів; - порушено вимоги ч. 2 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 ) - в
оголошенні про результати торгів не зазначено: юридична адреса
Замовника, місце надання послуг та кількість учасників, що
отримали тендерну документацію та кількість учасників, що подали
тендерні пропозиції, кількість путівок; - порушено вимоги ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ), ст. 638
Цивільного кодексу України ( 435-15 ) та ст. 180 Господарського
кодексу України ( 436-15 ) - в укладених договорах, не визначено
кількість путівок, ціну путівки, термін перебування дітей за
путівкою, що є основними умовами договору, на підставі яких
визначена вартість закупівлі; - порушено вимоги ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - в
договорах не передбачена можливість зменшення обсягів закупівлі
залежно від реального фінансування видатків, що є істотною умовою
договору про закупівлю; - порушено вимоги ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) щодо
відповідності умов договору умовам тендерної (цінової) пропозиції
учасника - переможця процедури закупівлі, крім випадків зменшення
ціни тендерної пропозиції та коригування ціни договору в разі
отримання відповідного позитивного висновку Міжвідомчої комісії -
в п. 7.1 Договорів від 19.04.2007 б/н передбачена зміна умов
договору за взаємною згодою сторін; - порушено вимоги ч. 5 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - договорами
від 19.04.2007 не передбачена можливість Замовника в
односторонньому порядку їх розірвання у разі відмови постачальника
від виконання його умов; - порушено вимоги ч. 2 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в частин
відповідності умов тендерної пропозиції учасника, умовами договору
не передбачена відповідальність постачальника за неналежне
виконання умов договору, яка була обумовлена Основними умовами
договору тендерної документації; - порушено вимоги ч. 6 ст. 34 Закону ( 1490-14 ) - Замовником
договори від 19.04.2007 б/н надано Тендерній палаті України з
метою здійснення громадського контролю у сфері державних
закупівель з порушенням встановленого терміну на 42 календарних
днів; - порушено вимоги ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) в Звіті про
результати торгів не зазначено: ціна і стислий опис інших основних
умов кожної тендерної пропозиції; стислий виклад критеріїв
порівняння та оцінки тендерних пропозицій визначення переможця
процедури закупівлі; кількість путівок. Процедура закупівлі послуг санаторно-курортних закладів
Замовником торгів - управлінням освіти Кіровоградської міської
ради на суму 243,0 тис.грн. проведено з грубим порушеннями вимог
Закону ( 1490-14 ) та з недотриманням принципів державних
закупівель в частині максимальної економії та ефективного
використання державних коштів, в чому вбачається нанесення збитків
державі на суму 40,5 тис. грн. внаслідок неврахування пільг,
наданих в оподаткуванні ПДВ. Договори на закупівлю послуг санаторно-курортного
оздоровлення дітей, між Замовником та переможцями торгів -
ОК "Лісова пісня" та ТОВ ДПОЗ "Дружба" від 19.04.2007 б/н укладено
з порушенням вимог ч. 1 ст. 8, ч. 1, ч. 3 ст. 19, ч. 3, ч. 1, 2
ст. 29-1 та ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) та всупереч вимогам
тендерної документації і визначеним в ній основним умовам, які
повинні були бути обов'язково включеними до договору про закупівлю
і згідно ч. 3 ст. 34 Закону такий договір вважається недійсним
(нікчемним). Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) такі договори є недійсним (нікчемним) і визнання таких
договорів недійсними судом не вимагається. Дії тендерного комітету управління освіти Кіровоградської
міської ради можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь,
визначених ст. 364 Кримінального кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: