МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
05.03.2008 N 1/9-128
Міністру освіти і наукиАвтономної Республіки Крим,
начальникам управлінь освіти
і науки обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій
На виконання заходів, затверджених наказом Міністерства
освіти і науки України від 28.12.2006 року N 864 ( v0864290-06 )
"Про планування діяльності та ведення документації соціальних
педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами
системи Міністерства освіти і науки України", та на численні
запити з місць від працівників психологічних служб системи освіти
Міністерство рекомендує: 1. Статистичний звіт соціального педагога, соціального
педагога по роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів
готувати відповідно до встановленого зразка (додаток 1).
2. Звітність соціального педагога, соціального педагога по
роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів здійснюється за
нормативами часу на основні види роботи (додаток 2).
3. Планування діяльності практичного психолога, соціального
педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами
навчальних закладів здійснювати за річним планом роботи
(обов'язково), місячним (за потребою), щоденним обліком роботи
(обов'язково).
Заступник Міністра П.Б.Полянський
Додаток 1до листа Міністерства освіти
і науки України
05.03.2008 N 1/9-128
ЗАТВЕРДЖЕНОДиректор ___________________
(назва навчального
закладу)
_________ __________________(підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові)
СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТпро роботу соціального педагога __________________________________________
(назва навчального закладу)
________________________________________(прізвище, ім'я, по батькові)
за ______ чверть 200_ - 200_ навчального року
------------------------------------------------------------------ | N | Функції та основні види |Кількість |Кількість |Витрачений| |п/п | робіт | осіб | класів | час | | | | | (груп) | | |----+--------------------------+----------+----------+----------| | 1. |Діагностичні | | | | |----+--------------------------+----------+----------+----------| | |Індивідуальна діагностика:| | | | | |а) учнів (дітей) всього: | | | | | |у т.ч. - дошкільного віку;| | | | | |початкових класів; | | | | | |середніх класів; | | | | | |старших класів; | | | | | |учнів ПТНЗ; | | | | | |студентів ВНЗ; | | | | | |б) педпрацівників; | | | | | |в) батьків/опікунів | | | | |----+--------------------------+----------+----------+----------| | |Групова діагностика, | | | | | |соціально-педагогічні | | | | | |дослідження серед: | | | | | |а) класів (груп) всього: | | | | | |у т.ч. - дошкільного віку;| | | | | |початкових класів; | | | | | |середніх класів; | | | | | |старших класів; | | | | | |учнів ПТНЗ; | | | | | |студентів ВНЗ; | | | | | |б) педпрацівників; | | | | | |в) батьків/опікунів | | | | |----+--------------------------+----------+----------+----------| | 2. | Консультативні | | | | | |Проведено індивідуальних | | | | | |консультацій | | | | | |(консультаційних бесід): | | | | | |а) учнів (дітей) всього: | | | | | |початкових класів; | | | | | |середніх класів; | | | | | |старших класів; | | | | | |б) учнів ПТНЗ; | | | | | |в) студентів ВНЗ; | | | | | |г) педпрацівників; | | | | | |д) батьків/опікунів. | | | | | |Проведено групових | | | | | |консультацій: | | | | | |а) учнів (дітей) всього: | | | | | |початкових класів; | | | | | |середніх класів; | | | | | |старших класів; | | | | | |б) учнів ПТНЗ; | | | | | |в) студентів ВНЗ; | | | | | |г) педпрацівників; | | | | | |д) батьків/опікунів | | | | |----+--------------------------+----------+----------+----------| | 3. | Захисні | | | | | |Зв'язки з громадськістю, | | | | | |відвідування (кількість | | | | | |дітей/заходів): | | | | | |учнів (дітей), студентів у| | | | | |гуртожитку, сімей вдома; | | | | | |батьків за місцем роботи; | | | | | |органів виконавчої влади | | | | | |та громадського | | | | | |самоврядування; | | | | | |участь в судових | | | | | |засіданнях щодо розгляду | | | | | |справ стосовно | | | | | |неповнолітніх | | | | |----+--------------------------+----------+----------+----------| | 4. |Соціально-перетворювальні | | | | | | та профілактичні | | | | | |Розвивальна групова робота| | | | | |з учнями (дітьми), | | | | | |студентами (всього): | | | | | |у т.ч. - дошкільного віку;| | | | | |початкових класів; | | | | | |середніх класів; | | | | | |старших класів; | | | | | |учнів ПТНЗ; | | | | | |студентів ВНЗ | | | | |----+--------------------------+----------+----------+----------| | |Проведення ділових ігор, | | | | | |інтерактивних занять, | | | | | |тренінгів, інтерактивних | | | | | |занять для: | | | | | |а) педпрацівників; | | | | | |б) батьків/опікунів | | | | |----+--------------------------+----------+----------+----------| | |Просвіта, виступи перед: | | | | | |а) учнями (дітьми), | | | | | |студентами; | | | | | |б) педпрацівниками; | | | | | |в) батьками/опікунами; | | | | | |г) іншими представниками | | | | | |громади | | | | |----+--------------------------+----------+----------+----------| | |Навчальна діяльність | | | | | |(кількість класів, груп): | | | | | |курси за вибором; | | | | | |факультативні заняття; | | | | | |гурткова робота | | | | |----+--------------------------+----------+----------+----------| | 5. | Організаційні | | | | | |Обстеження | | | | | |житлово-побутових умов | | | | | |дітей-сиріт, багатодітних | | | | | |сімей, сімей, які | | | | | |перебувають в кризовій | | | | | |ситуації та ін. категорій | | | | | |(та/або за запитом) | | | | | |(кількість дітей/заходів) | | | | | |Складання акта обстеження | | | | | | житлово-побутових умов | | | | | | (іншого документа) | | | | | |Оформлення документації на| | | | | | оздоровлення дітей | | | | | |Оформлення інших | | | | | |документів (зазначити) | | | | | |Інші види робіт | | | | | |(зазначити) | | | | ------------------------------------------------------------------
Примітка. Дані про проведену групову роботу повинні бути
відображені у кількості осіб та кількості груп відповідно. Статистичний звіт про роботу соціального педагога навчального
закладу освіти за семестр подається в районний (міський) центр
практичної психології і соціальної роботи або методисту.
Додаток 2до листа Міністерства освіти
і науки України
05.03.2008 N 1/9-128
НОРМАТИВИчасу на основні виду роботи
соціального педагога, соціального педагога
по роботі з дітьми-інвалідами
------------------------------------------------------------------ | N | Найменування видів робіт | Одиниця | Нормативи | |п/п| | виміру |часу (год.) | | | | обсягу | | | | | роботи | | |---+------------------------------------+----------+------------| |1 |Організаційно-методична робота | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Складання плану роботи: |План | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |на місяць |- " - |2,5 | |---+------------------------------------+----------+------------| | |на рік |- " - |6,0 | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Складання звіту про виконану роботу:|Звіт | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |за місяць (чверть) |- " - |4,0 | |---+------------------------------------+----------+------------| | |за півріччя (рік) |- " - |8,0 | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Підготовка до проведення тренінгів, |Один захід|7,0 | | |інтерактивних занять, ділових ігор | | | | |тощо з учнями (дітьми), батьками, | | | | |педпрацівниками | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Підготовка до педагогічних |Один захід|5,0 | | |консиліумів | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Підготовка до виступів на |Один захід|3,0 | | |батьківських зборах, педагогічних | | | | |нарадах, семінарах для педагогів | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Підготовка до проведення виховних |Один захід|3,0 | | |годин з учнями (дітьми), навчальних | | | | |занять (курси за вибором, | | | | |факультативи, гуртки) | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Робота в бібліотеці, самопідготовка |Місяць |8,0 | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Консультації в навчально-методичних |Один захід|5,0 | | |та наукових центрах (закладах) | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Участь в навчально-методичних |Місяць |8,0 | | |семінарах (нарадах) соціальних | | | | |педагогів | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Складання та корекція банку даних |Один |Фактично | | |(списків учнів/студентів, сімей |список | | | |різних соціальних категорій тощо) | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Робота з документами: опрацювання |Один |Фактично | | |нормативно-правових актів, написання|документ | | | |листів, позовів та ін. | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Проведення/участь у благодійних |Один захід|Фактично | | |акціях | | | |---+------------------------------------+----------+------------| |2 |Соціально-педагогічні дослідження | | | | |(обстеження) | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Індивідуальна діагностика |Один учень|3,0 | | |(обстеження, обробка результатів, |(дитина, | | | |оформлення висновків і рекомендацій)|педпраців-| | | | |ник, | | | | |батько) | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Групова діагностика (обстеження, |Один клас |6,0 | | |обробка результатів, оформлення |(група | | | |висновків, рекомендацій): |дітей), | | | |спостереження, |група | | | |анкетування; |педпраців-| | | |соціометричне дослідження; |ників, | | | |референтометрія; |батьків | | | |експертне опитування | | | |---+------------------------------------+----------+------------| |3 |Консультативна робота | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Індивідуальне консультування |Одна | | | |(консультативна бесіда): |бесіда | | | |------------------------------------+----------+------------| | |а) учнів (дітей) у т.ч.: |- " - |1,0 | | |------------------------------------+----------+------------| | |початкових класів; |- " - |1,5 | | |------------------------------------+----------+------------| | |середніх класів; |- " - |1,5 | | |------------------------------------+----------+------------| | |старших класів; |- " - |1,5 | | |------------------------------------+----------+------------| | |б) учнів ПТНЗ; |- " - |1,5 | | |------------------------------------+----------+------------| | |в) студентів ВНЗ; |- " - |1,5 | | |------------------------------------+----------+------------| | |б) педпрацівників; |- " - |2,0 | | |------------------------------------+----------+------------| | |в) батьків/опікунів | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Проведено групових консультацій: |Одна група| | | |------------------------------------+----------+------------| | |а) учнів (дітей) всього: | | | | |------------------------------------+----------+------------| | |початкових класів; |- " - |1,0 | | |------------------------------------+----------+------------| | |середніх класів; |- " - |1,0 | | |------------------------------------+----------+------------| | |старших класів; |- " - |1,0 | | |------------------------------------+----------+------------| | |б) учнів ПТНЗ; |- " - |1,5 | | |------------------------------------+----------+------------| | |в) студентів ВНЗ; |- " - |1,5 | | |------------------------------------+----------+------------| | |г) педпрацівників; |- " - |1,5 | | |------------------------------------+----------+------------| | |д) батьків/опікунів |- " - |2,0 | |---+------------------------------------+----------+------------| |4 |Профілактична та розвивальна робота | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Соціально-реабілітаційна та |Один учень| | | |розвивальна робота з |(дитина) | | | |учнями/студентами (дітьми) у т.ч.: |Один клас | | | | | (група) | | | |------------------------------------| |------------| | |а) індивідуальна; | |12,0 | | |------------------------------------| |------------| | |б) групова | |18,0 | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Проведення ділових ігор, тренінгів |Одна група|20,0 | | |для учнів, студентів, | | | | |педпрацівників, батьків/опікунів | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Психологічна просвіта: | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Виступи перед учнями/студентами |Один |Фактично | | |(дітьми), педпрацівниками, |виступ |використаний| | |батьками/опікунами в установах та | |час | | |організаціях тощо | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Навчальна діяльність: | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Викладання навчального матеріалу за |Одне |1,0 | | |програмами курсів за вибором, |заняття | | | |факультативів, гуртків | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Зв'язки з громадськістю: | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Відвідування учнів (дітей) вдома, |Один захід|2,0 | | |бесіди з батьками | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Відвідування батьків за місцем |Один захід|3,0 | | |роботи | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Участь у судових засіданнях щодо |Один захід|Фактично | | |розгляду справ стосовно | | | | |неповнолітніх | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Вирішення питань з місцевими |Один захід|2,5 | | |органами виконавчої влади та | | | | |громадського самоврядування | | | |---+------------------------------------+----------+------------| |5 |Соціальне інспектування | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Обстеження житлово-побутових умов |Одне |3,0 | | |дітей-сиріт, багатодітних сімей, |обстеження| | | |сімей, які перебувають в кризовій | | | | |ситуації та ін. категорій (та/або за| | | | |запитом) | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Складання акту обстеження |Один |1,0 | | |житлово-побутових умов (іншого |документ | | | |документа) | | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Оформлення документації на |Один |1,0 | | |оздоровлення дітей |документ | | |---+------------------------------------+----------+------------| | |Оформлення інших документів |Один |Фактично | | | |документ | | ------------------------------------------------------------------