open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ

ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
12.02.2004 N 57
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу

Міністерства економіки

N 78 ( v0078665-10 ) від 04.02.2010 }
Про затвердження Порядку проведення

щорічної оцінки виконання державними

службовцями покладених на них

обов'язків і завдань у Міністерстві

економіки та з питань європейської

інтеграції України

На виконання наказу Головного управління державної служби
України від 31.10.2003 N 122 ( z1063-03 ) "Про затвердження
Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними
службовцями покладених на них обов'язків і завдань",
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.11.200З за
N 1063/8384, Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок проведення щорічної оцінки виконання
державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань
у Міністерстві економіки та з питань європейської інтеграції
України (далі - Порядок), що додається.
2. Першим заступникам та заступникам Міністра, керівникам
структурних підрозділів Міністерства забезпечити проведення
щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них
обов'язків і завдань згідно із затвердженим Порядком.
3. Вважати таким, що втратив чинність. Порядок проведення
щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них
завдань; обов'язків у Міністерстві економіки та з питань
європейської інтеграції України, затверджений наказом Міністерства
економіки та з питань європейської інтеграції України від
05.02.2003 N 20 ( v0020569-03 ) "Про проведення щорічної оцінки
виконання державними службовцями покладених на них завдань
і обов'язків у Міністерстві економіки та з питань європейської
інтеграції".
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Міністра - керівника апарату Першина В.Л.
Виконуючий обов'язки Міністра В.Першин

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

економіки та з питань

європейської інтеграції

України

12.02.2004 N 57

ПОРЯДОК

проведення щорічної оцінки

виконання державними службовцями

покладених на них обов'язків і

завдань у Міністерстві економіки та

з питань європейської інтеграції

України

1. Загальні положення
1.1. Метою щорічної оцінки виконання державними службовцями
покладених на них обов'язків і завдань (далі - щорічна оцінка) під
час підбиття підсумків виконання ними своїх обов'язків
є здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби
та професійними досягненнями державних службовців шляхом перевірки
якості їхньої діяльності відповідно до посадових інструкцій,
особистих планів роботи.
1.2. Щорічна оцінка проводиться в період між атестаціями
безпосередніми керівниками в січні-лютому за підсумками
минулого року.
1.3. Щорічну оцінку за категоріями посад проводять: спеціалістів - начальники відділів; заступників начальників відділів, начальників відділів,
заступників начальників управлінь - начальники управлінь; начальників управлінь, відділів на правах самостійних,
заступників директорів департаментів - директори департаментів; директорів департаментів - перші заступники та заступники
Міністра; керівників територіальних органів з питань банкрутства -
начальник управління з питань власності та банкрутства. У разі відсутності безпосереднього керівника або якщо
безпосередній керівник працює неповний звітний рік щорічну оцінку
може проводити заступник керівника структурного підрозділу або
керівник вищого рівня.
1.4. Щорічному оцінюванню не підлягають такі категорії
державних службовців: вагітні жінки; державні службовці патронатної служби; державні службовці, призначені на посаду у звітному періоді.
1.5. При проведенні щорічної оцінки (згідно з посадовими
інструкціями) та покладених на них планових і позапланових завдань
(відповідно до плану діяльності Міністерства, структурного
підрозділу) необхідно використовувати особисті плани роботи
державних службовців, які формуються державним службовцем
за дорученням; (резолюціями) безпосереднього керівника на початку
року відповідно до планів роботи структурного підрозділу
та доповнюються протягом року за дорученнями керівника в разі
покладання на підрозділ нових завдань, а також надходження
доручень органів вищого рівня.
1.6. Щорічна оцінка проводиться відповідно до критеріїв
та показників якості роботи державних службовців. Зазначені
критерії та показники пов'язуються з конкретною діяльністю
та очікуваними результатами. Перелік загальних критеріїв
та показників якості робота державного службовця (далі - Перелік)
визначено в додатку 1.
1.7. Щорічна оцінка має здійснюватися в атмосфері довіри
і справедливості, на засадах законності, прозорості, гласності,
об'єктивності, неупередженості, рівноправності.
2. Організація і проведення щорічної оцінки
2.1. Організаційне забезпечення проведення щорічної оцінки
покладається на управління кадрів.
2.2. До початку проведення оцінювання керівники структурних
підрозділів мають ознайомити всіх державних службовців з Порядком
проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями
покладених на них обов'язків і завдань у Міністерстві економіки
з питань європейської інтеграції України та Переліком, забезпечити
формою бланка щорічної оцінки виконання державним службовцем
посадових обов'язків і завдань (далі - Форма бланка щорічної
оцінки), яку наведено у додатку 2.
2.3. Процедура проведення щорічної оцінки складається з таких
етапів: підготовчий період, оцінювання, співбесіда та підписання
результатів обговорення, затвердження керівником вищого рівня
результатів оцінювання, заключний етап.
2.4. Підготовчий період включає аналіз безпосереднім
керівником та державним службовцем виконання завдань
та обов'язків, визначених у посадових інструкціях, положеннях про
структурні підрозділи, особистих планах роботи, наданих окремих
дорученнях у звітний період, а також установлення безпосереднім
керівником дати проведення співбесіди.
2.5. Оцінювання здійснюється державним службовцем через
самооцінювання та оцінювання безпосереднім керівником, результати
якого заносяться до Форми бланка щорічної оцінки та Переліку.
2.6. Захід має забезпечувати активну, конструктивну участь
державного службовця в процедурі щорічної оцінки; Державний
службовець має висловити свою точку зору, визначити проблемні
питання, а також встановити для себе конкретну мету
в удосконаленні професіоналізму.
Безпосередній керівник оцінює виконання державним службовцем
посадової інструкції, особистого плану, визначеного на початку
звітного періоду, окремих доручень, завдань, перевіряє
своєчасність, якість, результативність їх виконання, з'ясовує
причини продовження термінів виконання завдань, змін до плану
тощо.
2.7. Оцінювання безпосереднім керівником має бути
обгрунтованим, спиратися на конкретні приклади з відзначенням
позитивних показників роботи державного службовця, рівня його
знань, умінь, професійних та ділових якостей, недоліків у роботі,
а також шляхів їх подолання. За результатами оцінювання і самооцінювання керівником
виставляється підсумкова оцінка.
2.8. Підсумкова оцінка може бути: низька - державний службовець повинен поліпшити свою роботу,
щоб уникнути постійного втручання керівника для корекції
результату його роботи; задовільна - державний службовець досяг певних результатів,
володіє певним обсягом навичок, необхідних для виконання посадових
обов'язків, повинен спрямовувати свою діяльність на ті складові,
які примушують керівника часом уносити корективи в результати
роботи; добра - державний службовець досяг результатів володіння
навичками й уміннями, унеможливив необхідне втручання керівника
в результати роботи, спрямував зусилля на запровадження
інноваційного стилю пошуку рішень; висока - державний службовець перевищив очікувані результати,
виявив грунтовні знання і навички, застосував інноваційний стиль
виконання своїх обов'язків і доручень.
2.9. Заповнену Форму бланка щорічної оцінки безпосередній
керівник у триденний термін передає державному службовцю для
ознайомлення.
2.10. Співбесіда безпосереднього керівника з державним
службовцем проводиться з метою обговорення результатів оцінки його
роботи за минулий рік та досягнення домовленостей на наступний рік
щодо виконання завдань, визначення необхідності підвищення
кваліфікації та складання особистих планів роботи на наступний рік
з огляду на пріоритети діяльності структурного підрозділу або
Міністерства.
2.11. Обговорення повинно бути структурованим, неформальним
і мати рекомендаційний та роз'яснювальний характер з урахуванням
самооцінки державною службовця.
2.12. При проведенні співбесіди необхідно дотримуватися
балансу між позитивною оцінкою роботи і критикою окремих напрямів
з відповідним обгрунтуванням.
2.12. При проведенні співбесіди необхідно дотримуватися
балансу між позитивною оцінкою роботи і критикою окремих напрямів
з відповідним обгрунтуванням.
2.13. Співбесіда має закінчуватися підписанням безпосереднім
керівником і державним службовцем Форми бланка щорічної оцінки
на підтвердження того, що результати оцінювання обговорені
та складений особистий план роботи державного службовця
на наступний рік (додаток 3).
2.14. Затвердження керівником вищого рівня результатів
оцінювання щорічної оцінки здійснюється після ознайомлення
з результатами оцінювання. Керівник вищого рівня при цьому може
висловити свої зауваження та пропозиції, а також провести, в разі
потреби, відповідні співбесіди. Заповнена Форма бланка щорічної
оцінки та Перелік передаються до управління кадрів у тижневий
термін.
2.15. Заключний етап включає в себе перевірку управлінням
кадрів повноти заповнення Форми бланка щорічної оцінки та Переліку
і долучення її до особової справи державного службовця.
2.16. Управління кадрів аналізує та узагальнює результати
щорічної оцінки і готує проекти відповідних рішень з питань
кадрового менеджменту. Указані висновки враховуються при
складанні річних планів роботи з кадрами, визначенні щорічної
та перспективної потреби в кадрах, формуванні державного
замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення
кваліфікації державних службовців, плануванні їх кар'єри.
3. Результати щорічної оцінки
Результати щорічної оцінки повинні враховуватися при
атестації державного службовця, розгляді питань просування по
службі, присвоєнні чергового рангу, установленні передбачених
законодавством грошових винагород, надбавок, премій або змін
їх розміру при вирішенні питань щодо продовження терміну
перебування на державній службі, формуванні кадрового, резерву
та інших питань проходження державної служби.
4. Оскарження державними службовцями

результатів щорічної оцінки
У разі незгоди з оцінкою керівника державний службовець у
десятиденний термін може звернутися до керівника вищого рівня,
висловивши зауваження та обгрунтувавши їх. Рішення керівника
вищого рівня є ухвальним.
Директор
адміністративно-господарського
департаменту В.Дробний

Додаток 1

до Порядку проведення

щорічної оцінки виконання

державними службовцями

покладених на них обов'язків

і завдань у Міністерстві

економіки та з питань

європейської інтеграції

України

ПЕРЕЛІК

загальних критеріїв та показників

якості роботи державного службовця

------------------------------------------------------------------------- | N | | РІВНІ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ ОБОВ'ЯЗКІВ ТА ЗАВДАНЬ | |з/п| КРИТЕРІЇ |----------------------------------------------------| | | | Низький | Задовільний | Добрий | Високий | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |-----------------------------------------------------------------------| | 1. Виконання обов'язків і завдань | |-----------------------------------------------------------------------| | 1 |Обсяг роботи, |не відповідає|відповідає |повністю |перевищує | | |що виконується|очікуваному, |встановленому |вкладається |сподіва- | | | |перевищується|терміну |в термін, |ння, | | | |встановлений |виконання |має час на |виконує | | | |термін | |додаткове |завдання | | | |виконання | |опрацювання |постійно | | | | | | |із скоро- | | | | | | |ченням | | | | | | |терміну, | | | | | | |виконує за| | | | | | |цей час | | | | | | |додаткові | | | | | | |завдання | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 2 |Якість роботи |результати |результати |результатами|результати| | | |потрібно |роботи майже |роботи можна|вищої | | | |постійно |не потребують |користувати-|якості, | | | |принципово |виправлень |ся |мають | | | |виправляти | | |іновацій- | | | | | | |ний | | | | | | |характер | | | | | | |вирішення | | | | | | |питань | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 3 |Планування |низький |уміє |уміє органі-|організо- | | |робіт |рівень |організовувати|зовувати |ваність | | | |планування |свою роботу, |свою роботу,|і зібра- | | | |робочого |робота |постійно |ність | | | |часу, |виконується із|підвищує |високі; | | | |допускаються |додержанням |власну |робота | | | |прояви |термінів |культуру |організо- | | | |безсистемних |(упритул |планування; |вується | | | |кроків щодо |з ризиком |робота |цілеспря- | | | |виконання |порушення) |виконується |мовано | | | |завдань | |раціонально,| | | | | | |з постійним | | | | | | |додерженням | | | | | | |термінів | | | | | | | | | |-----------------------------------------------------------------------| | 2. Професійна компетентність | |-----------------------------------------------------------------------| | 4 |Професійні |знання |володіє |володіє |володіє | | |знання |поверхові, |спеціальними |системними |глибокими,| | | |не системні, |знаннями, |знаннями, |міцними і | | | |професійні |достатніми для|здатний до |всебічними| | | |завдання |задовільнення |розв'язання |знаннями, | | | |самостійно |вирішення |творчих |має | | | |вирішувати |завдань |завдань |цілісне | | | |складно |професійного |професійного|уявлення | | | | |характеру |характеру |про систе-| | | | | | |мність; | | | | | | |гнучкість | | | | | | |мислення | | | | | | |дає змогу | | | | | | |розв'язати| | | | | | |складні | | | | | | |завдання | | | | | | |теорети- | | | | | | |чного | | | | | | |характеру | | | | | | |у профе- | | | | | | |сійній | | | | | | |сфері | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 5 |Професійні |розвинені |розвинені |розвинені |забезпечує| | |вміння і |недостатньо, |посередньо, |забезпечують|виконуван-| | |навики |потребує |забезпечують |необхідний |ня практи-| | | |постійної |необхідний |рівень |чних | | | |стороньої |рівень |самостійного|завдань | | | |допомоги |виконання |виконання |профе- | | | | |професійних |професійних |сійного | | | | |завдань при |завдань |характеру | | | | |сторонній | |на високо-| | | | |допомозі | |му рівні, | | | | | | |має | | | | | | |можливість| | | | | | |надати | | | | | | |певні | | | | | | |консульта-| | | | | | |ції | | | | | | |іншому | | | | | | |виконавцю | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 6 |Уміння |важко |взагалі легко |чітко і |логічно | | |формування |зрозуміти, |зрозуміти, |переконливо |побудовані| | |точку зору |обмежений |достатньо |викладає |висловлен-| | |(усно, |словниковий |володіє |думки, |ня, | | |письмово) |запас, |державною |вільно, |влучний | | | |документи |мовою, |володіє |вибір | | | |потрібно |у документи |державною |належної | | | |переробляти, |вносяться |мовою, |лексики | | | |робить |незначні |документи не|та форму- | | | |помилки при |зміни |потребує |люваннь, | | | |оформленні | |виправлень |у | | | |документів | | |документах| | | |державною | | |завжди | | | |мовою | | |впорядко- | | | | | | |вані, | | | | | | |викладені | | | | | | |думки | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 7 |Готовність до |здебільшого |працює з |проявляє |ініціати- | | |дій, |пасивний, |власної волі, |ініціативу, |вний, | | |ініціатива |безініціати- |виявляє |активний, |творчо | | | |вний, |ініціативу, |не позбавле-|відноси- | | | |елементи |активністю і |ний творчого|ться до | | | |творчого |творчим |ставлення |вирішення | | | |підходу до |ставлення до |до справи; |практичних| | | |справи не |справи не |наполегливий|завдань, | | | |проявляються;|визначається | |генерувати| | | |потребує | | |обгрунто- | | | |постійного | | |вані ідеї | | | |спрямування | | |та про- | | | |до роботи | | |позиції, | | | | | | |які | | | | | | |заслугову-| | | | | | |ють на | | | | | | |увагу і | | | | | | |сприяє їх | | | | | | |органі- | | | | | | |зації | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 8 |Оперативність |повільно |пристосовуєть-|сприймає |швидко | | |мислення |сприймає нові|ся до нових |нові завдан-|сприймає | | | |завдання, |завдань і |ня охоче, |нові | | | |виявляє |ситуацій на |розуміє їх |завдання і| | | |незадоволення|роботі |суть та |ситуації, | | | |у разі зміни | |пов'язані з |визначає, | | | |завдання або | |ними |впливові | | | |звичайних | |проблеми, |фактори та| | | |обставин | |орієнтується|суть | | | | | |у нових |справи | | | | | |ситуаціях | | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 9 |Працездатність|працезда- |працездатність|працезда- |працезда- | | |та |тність |задовільна, |тний, |тність | | |витривалість |низька, |збільшення |збільшення |висока, | | | |збільшення |навантаження, |навантаження|витримує | | | |навантаження |як правило, не|не впливає |тривале | | | |погіршує |впливає на |на якість |наванта- | | | |якість |якість роботи |роботи |ження, | | | |роботи, | | |відповідає| | | |втрачає | | |активністю| | | |впевненість | | |на | | | | | | |підвищення| | | | | | |вимог | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 10|Відповідаль- |виявляє |виявляє |почуття |високо | | |ність |байдужість, |почуття відпо-|відповіда- |розвинені | | | |безвідповіда-|відальності |льності |почуття | | | |льність, |нестабільно, |виявляє |обов'язку;| | | |схильність до|потребує |постійно |виконавча | | | |невиконання |постійного | |дисципліна| | | | |контролю за | |відмінна, | | | | |виконанням | |надійний | | | | | | |у розв'я- | | | | | | |занні | | | | | | |завдань | | | | | | |повсякден-| | | | | | |ної | | | | | | |діяльності| |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 11|Самостійність |самостійних |здатний до |у прийнятті |високо | | | |рішень не |прийняття |рішень, як |розвинена | | | |приймає, |самостійних |правило, |здібність | | | |у разі |рішень, але |самостійний;|до | | | |виникнення |вони не завжди|здатний |обгрунто- | | | |найменших |бувають обгру-|аналізувати |ваного | | | |проблем |нтованими; |і прогнозу- |прийняття | | | |потребує |у критичних |вати події; |само- | | | |стороннього |ситуаціях |у критичних |стійних | | | |втручання |виявляє |ситуаціях |рішень; | | | | |нерішучість |здатний до |володіє | | | | | |рішучих дій;|навичками | | | | | |виконує |передба- | | | | | |завдання без|чення; | | | | | |стороньої |у | | | | | |допомоги |критичних | | | | | | |ситуаціях | | | | | | |здатних до| | | | | | |продуманих| | | | | | |і рішучих | | | | | | |дій; | | | | | | |самостійно| | | | | | |вирішує | | | | | | |складні | | | | | | |проблеми | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 12|Здатність до |якостей |здатний |здатний |володіє | | |лідерства |лідера не |позитивно |позитивно |високо- | | | |має і не |впливати на |впливати на |розвине- | | | |намагається |людей, але у |людей, має |ними | | | |мати; у |практичній |якості |здібностя-| | | |колективі |діяльності цим|лідера |ми | | | |непомітний |користується | |позитивно-| | | | |рідко | |го впливу | | | | | | |на людей, | | | | | | |якості | | | | | | |лідера | | | | | | |виявлені | | | | | | |яскраво | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 13|Здатність до |професійний |професійний |працює над |активно, | | |накопичення і |досвід |досвід |підвищенням |цілеспря- | | |творчого |накопичує |накопичує і |і оновленням|мовано, | | |застосування |повільно, |оновлює у міру|професійного|система- | | |професійного |професійні |потреби, |досвіду, |тично і | | |досвіду |завдання |здебільшого |сумлінно, |результа- | | | |вирішує лише |працює за |результати- |тивно | | | |традиційними |шаблонами |вно; має |працює над| | | |методами, | |наваторські |підвищен- | | | |професійне | |підходи у |ням | | | |новаторство | |професійній |профе- | | | |не сприймає | |діяльності |сійних | | | |або заперечує| | |знань, | | | | | | |умінь і | | | | | | |навичок; | | | | | | |здатний | | | | | | |реалізува-| | | | | | |ти і | | | | | | |підтримати| | | | | | |нове у | | | | | | |профе- | | | | | | |сійній | | | | | | |сфері | |-----------------------------------------------------------------------| | 3. Етика поведінки | |-----------------------------------------------------------------------| | 14|Етика |рівень |рівень |культурний |володіє | | |поведінки, |культури |культури |у поведінці |високим | | |стиль |поведінки |поведінки і |з людьми, |рівням | | |спілкування |і спілкування|спілкування з |спілкуванні |культури | | | |з людьми |людьми |тактовних |поведінки | | | |низький, |задовільний, |доброзичли- |і спілку- | | | |допускає |але не завжди |вий |вання з | | | |елементи |адекватний | |людьми; | | | |нетактовного |відповідній | |властива | | | |грубого |ситуації | |гнучкість | | | |ставлення до | | |у вико- | | | |оточуючих; | | |ристанні | | | |поведінка не | | |стилів | | | |відповідає | | |спілкуван-| | | |конкретній | | |ня і пове-| | | |ситуації | | |дінки, у | | | |(невпевнена, | | |критичних | | | |не ввічлива, | | |ситуаціях | | | |зухвала) | | |завжди | | | | | | |поводиться| | | | | | |коректно | | | | | | |і водночас| | | | | | |з | | | | | | |розумінням| |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 15|Співробітни- |рідко надає |співпрацює з |плідно |виявляє | | |цтво |допомогу, |іншими, |співпрацює |здатність | | | |часто не |пропонує |з іншими, |до роботи | | | |інформує |допомогу, |пропонує |у колекти-| | | |інших |регулярно |допомогу, |ві, надає | | | | |інформує |регулярно |цінні | | | | | |інформує |імпульси | | | | | | |для | | | | | | |досягнення| | | | | | |спільної | | | | | | |мети | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 16|Дисципліно- |порушує |дотримується |дисципліно- |високо | | |ваність |правила |правил |ваний, |дисциплі- | | | |внутрішнього |внутрішнього |правила |нований, | | | |трудового |трудового |внутрішнього|суворо і | | | |розподілу |розподілу, |трудового |точно | | | | |але потребує |розподілу |дотриму- | | | | |контролю |виконує |ється | | | | | |без порушень|правил | | | | | | |внутрішнь-| | | | | | |го трудо- | | | | | | |вого | | | | | | |розподілу | |-----------------------------------------------------------------------| | Критерії для керівних працівників | |-----------------------------------------------------------------------| | 17|Здатність до |неспроможний |репрезентує |свою точку |цілеспря- | | |переговорів |дотримуватися|свою точку |зору може |мовано | | | |особистої |зору |переконливо |репре- | | | |точки зору, |професійно, |аргументува-|зентує, | | | |аргументація |конкретно |ти |свою точку| | | |невпевнина, | | |зору, не | | | |непереконлива| | |ігноруючи | | | | | | |належних | | | | | | |контраргу-| | | | | | |ментів | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 18|Уміння |не сприяє |ретельно |вивчає мету |чітко | | |організовувати|впорядкуванню|вивчає мету і |і |вивчає | | |роботу |робочого |пріоритети; |пріоритети; |мету і | | |підлеглих |процесу |доцільно |забезпечує |пріорите- | | | | |розподіляє |регулярне |ти, опти- | | | | |робочі |інформування|мально | | | | |завдання |підлеглих; |організо- | | | | | |раціонально |вує | | | | | |розповідає |робочий | | | | | |робочі |процес, | | | | | |завдання |розподі- | | | | | | |ляючи | | | | | | |завдання | | | | | | |досягає | | | | | | |максима- | | | | | | |льної | | | | | | |ефекти- | | | | | | |вності | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 19|Професіоналізм|формулювання |не завжди |чітко |роз'яснює | | |у керівництві |завдань |пояснює та |пояснює |завдання | | |робочого |нечітке |надає потрібну|поставлені |доступно, | | |підрозділу | |інформацію та |завдання; |детально, | | | | |професійні |надає |вчасно | | | | |поради |потрібну |консультує| | | | | |інформацію | | | | | | |та | | | | | | |професійні | | | | | | |поради | | |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 20|Контроль |контроль |епізодично |систематично|контроль | | | |відсутній |контролює |контролює |здійснює | | | |взагалі |виконання |виконання |вміло та | | | |або |поставлених |поставлених |не | | | |неефективний |завдань |завдань |нав'язливо| |---+--------------+-------------+--------------+------------+----------| | 21|Оцінка та |не усвідомлює|ознайомлений з|ознайомлен- |ретельно | | |заохочення |досягнень та |досягненнями |ний з дося- |та деталь-| | |співро- |можливостей |та |гненнями та |но вивчає | | |бітників |працівників, |можливостями |можливостями|досягнення| | | |не знає їх |працівників; |працівників,|та можли- | | | |здібностей та|намагається |правильно |вості | | | |інтересів, не|оцінювати |оцінює |працівни- | | | |підтримує |здібності; |здібності |ків, | | | |заходів з |підтримує |та заслуги, |цілеспря- | | | |підвищення |заходи |підтримує |мовано | | | |кваліфікації,|з підвищення |заходи з |стимулює | | | |заважає |кваліфікації |підвищення |їх | | | |самостійності| |кваліфіка- |інтереси | | | |співробітни- | |ції, стиму- |та | | | |ків | |лює само- |здібності,| | | | | |стійність |ефективно | | | | | |мислення та |спонукає | | | | | |дії |до само- | | | | | | |стійності | | | | | | |мислення | | | | | | |та дії | -------------------------------------------------------------------------
Директор
адміністративно-господарського
департаменту В.Дробний

Додаток 2

до Порядку проведення

щорічної оцінки виконання

державними службовцями

покладених на них

обов'язків і завдань

у Міністерстві економіки

та з питань європейської

інтеграції України

ФОРМА

бланка щорічної оцінки виконання державним

службовцем посадових обов'язків і завдань

1. Відомості про державного службовця
------------------------------------------------------------------ | Прізвище | | | Ім'я | | | По батькові | | |--------------------+-------------------------------------------| |Дата народження | | |--------------------+-------------------------------------------| |Назва підрозділу | | |--------------------+-------------------------------------------| |Назва посади | | |--------------------+-------------------------------------------| |Дата зайняття | | |посади | | |--------------------+-------------------------------------------| |Звітний період | | ------------------------------------------------------------------
2. Самооцінка
------------------------------------------------------------------ |Заповнюється державним службовцем: | |----------------------------------------------------------------| |1) Наскільки успішно, на Ваш погляд, Ви виконуєте посадові | |обов'язки? | |Навести окремі приклади, які підтверджують Вашу професійну | |компетентність. | | | | | |2) Указати кількість планових завдань, які Вами виконано і які | |не виконано (поясніть, чому). | |Зазначити кількість позапланових завдань (перевірок, відряджень,| |організація семінарів, інше), які Ви виконували. | | | | | |3) Які окремі доручення (завдання), мали ключове значення для | |роботи державного органу, доручалися Вам? | |Чи були Ви залучені до роботи в групах щодо розробки відповідних| |програм, нормативно-правових актів? | | | | | |4) Навести приклади щодо публікації у виданнях з питань | |діяльності відповідного державного органу, якщо такі були | |протягом року. Надати інформацію про навчання (підвищення | |кваліфікації та отримання освітньо-кваліфікаційного рівня). | ------------------------------------------------------------------
3. Оцінка безпосереднім керівником
------------------------------------------------------------------ |1) Оцінка виконання державним службовцем посадових обов'язків,| |визначених у посадових інструкціях, та завдань, викладених в | |особистому плані роботи, а також ступінь участі у виконанні | |окремих доручень (завдань). | | | | | |2) Рівень знань, умінь, професійні якості, здібності державного| |службовця в контексті виконання покладених на нього завдань і| |обов'язків. | ------------------------------------------------------------------
4. Висновки, пропозиції та рекомендації як наслідок
обговорення результатів щорічної оцінки виконання державними
службовцями посадових обов'язків і завдань ______________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Підсумкова оцінка ______________________________________________
Підпис державного службовця ____________________________
Прізвище, ім'я, по батькові ____________________________

(повністю)
Підпис безпосереднього
керівника ____________________________
Прізвище, ім'я, по батькові ____________________________

(повністю)
Дата _______________________
------------------------------------------------------------------ |5. Затвердження керівником вищого рівня результатів щорічної| |оцінки виконання, державним службовцем посадових обов'язків і| |завдань | |----------------------------------------------------------------| |Підпис _____________________ | | | |Прізвище, ім'я, | |по батькові _____________________ | | (повністю) | | | |Дата _____________________ | ------------------------------------------------------------------

Додаток З

до Порядку проведення

щорічної оцінки виконання

державними службовцями

покладених на них

обов'язків і завдань у

Міністерстві економіки та

з питань європейської

інтеграції України

ОСОБИСТИЙ ПЛАН

роботи державного службовця

на ______ рік

------------------------------------------------------------------ | N | Назва | Термін | Результати оцінки | |з/п|завдання |виконання |---------------------------------------| | | | | державним | безпосереднім | | | | | службовцям | керівником* | ------------------------------------------------------------------
--------------- * Коментар безпосереднього керівника

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: