open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
N 42 від 05.06.2000

м.Київ
vd20000605 vn42
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Національної

служби посередництва і примирення

N 97 ( v0097299-05 ) від 08.09.2005 )
Про затвердження Положення про порядок підготовки і

прийняття рішення Національної служби посередництва

і примирення по суті колективного трудового спору

(конфлікту) у разі звернення сторін колективного

трудового спору (конфлікту) по сприяння у його вирішенні

У відповідності із частиною третьою статті 16 Закону України
"Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)"
( 137/98-ВР ) та підпунктом 15) пункту 4 Положення про Національну
службу посередництва і примирення, затвердженого Указом Президента
України від 17 листопада 1998 року N 1258/98, Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про порядок підготовки і прийняття
рішення Національної служби посередництва і примирення по суті
колективного трудового спору (конфлікту) у разі звернення сторін
колективного трудового спору (конфлікту) по сприяння у його
вирішенні (додається). 2. Структурним підрозділам Національної служби посередництва
і примирення забезпечити дотримання норм цього Положення при
реалізації повноважень Національної служби посередництва і
примирення, визначених статтями 15, 16 Закону України "Про порядок
вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" ( 137/98-ВР )
та Положенням про Національну службу посередництва і примирення,
затвердженим Указом Президента України від 17 листопада 1998 року
N 1258/98.
Голова Національної служби
посередництва і примирення В.М.Руденко

Затверджено

наказом Національної служби

посередництва і примирення

від 5 червня 2000 р. N 42
Положення

про порядок підготовки і прийняття рішення Національної

служби посередництва і примирення по суті колективного

трудового спору (конфлікту) у разі звернення сторін

колективного трудового спору (конфлікту) по сприяння

у його вирішенні
1. Положення про порядок підготовки і прийняття рішення
Національної служби посередництва і примирення по суті
колективного трудового спору (конфлікту) у разі звернення сторін
колективного трудового спору (конфлікту) по сприяння у його
вирішенні (далі - Положення) встановлює норми підготовки рішення,
вимоги до його змісту, прийняття та його доведення до сторін
колективного трудового спору (конфлікту). 2. У відповідності із частиною 3 статті 16 Закону України
"Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)"
( 137/98-ВР ) сторони колективного трудового спору (конфлікту)
після додержання передбаченої цим Законом примирної процедури
мають право звернутися по сприянню у вирішенні колективного
трудового спору (конфлікту) до Національної служби посередництва і
примирення. 3. Національна служба посередництва і примирення розглядає
всі матеріали і в десятиденний строк надсилає сторонам своє
рішення. 4. По колективних трудових спорах (конфліктах) на
національному та галузевому рівнях (на виробничому рівні у
випадках, якщо сфера діяльності підприємства, установи,
організації поширюється на декілька адміністративно-територіальних
одиниць, передбачених частиною другої статті 133 Конституції
України ( 254к/96-ВР ) рішення приймається головою Національної
служби посередництва і примирення, на виробничому і
територіальному рівнях рішення приймаються начальниками
регіональних відділень Національної служби посередництва і
примирення. 5. Рішення Національної служби посередництва і примирення
складаються із вступної, описової, мотивувальної і резолютивної
частин. 6. У вступній частині вказуються найменування Національної
служби посередництва і примирення або її відповідного
регіонального відділення, дата прийняття рішення, номер рішення,
найменування сторін колективного трудового спору (конфлікту). 7. Описова частина рішення повинна містити стислий виклад
вимог найманих працівників, відповіді власника, уповноваженого ним
органу (представника) на висунуті найманими працівниками вимоги
разом із соціально-економічним обгрунтуванням, заяв, пояснень
сторін та їх представників, опис дій, виконаних Національною
службою посередництва і примирення або її відповідним регіональним
відділенням під час проведення примирних процедур. 8. У мотивувальній частині вказуються обставини справи,
встановлені Національною службою посередництва і примирення або її
відповідним регіональним відділенням, причини виникнення
колективного трудового спору (конфлікту), докази, на підставі яких
прийняте рішення, законодавчі та нормативно-правові акти, якими
Національна служба посередництва і примирення або її відповідне
регіональне відділення керувалися, приймаючи рішення,
обгрунтування відстрочки або розстрочки виконання рішення. 9. Резолютивна частина рішення має містити висновок про шляхи
вирішення або неможливості вирішення по кожній із заявлених вимог
окремо. 10. В резолютивній частині рішення вказується найменування
сторони, на користь якої може бути вирішено спір, можливі строки
виконання дій по вирішенню колективного трудового спору
(конфлікту). 11. При розгляді колективного трудового спору (конфлікту), що
виник при укладенні або зміні колективного трудового договору
(угоди) чи його виконання, в резолютивній частині вказується
рішення з кожного спірного положення договору (угоди), а у спорі
про спонукання укласти договір (угоду), з посиланням на поданий
найманими працівниками проект договору (угоди). 12. Рішення надсилається сторонам колективного трудового
спору (конфлікту) в десятиденний строк від дня отримання звернення
сторін колективного трудового спору (конфлікту). 13. Рішення Національної служби посередництва і примирення
мають рекомендаційний характер і повинні розглядатися сторонами
колективного трудового спору (конфлікту) та відповідними
центральними або місцевими органами виконавчої влади, органами
місцевого самоврядування у семиденний строк. 14. Результати розгляду рішення Національної служби
посередництва і примирення доводяться до відома сторін
колективного трудового спору (конфлікту) та Національної служби
посередництва і примирення.
Заступник начальника управління
правового забезпечення центрального
апарату Національної служби
посередництва і примирення Н.М.Лук'яненко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: