open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ

ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Л И С Т
14.11.2006 N 10113-6-11/19

Держспоживстандарт України розглянув лист щодо застосування
Інструкції про порядок здійснення державного нагляду за
додержанням стандартів, норм і правил, затвердженої наказом
Держстандарту України від 03.06.2002 р. N 321 ( z0512-02 ) (далі -
Інструкція), та на поставлені запитання повідомляє.
1. Відповідно до ст. 3 Декрету КМУ від 08.04.93 р. N 30-93
( 30-93 ) "Про державний нагляд за додержанням стандартів, норм і
правил та відповідальність за їх порушення" (далі - Декрет)
об'єктами державного нагляду є: - продукція виробничо-технічного призначення, товари
народного споживання, продукція тваринництва та рослинництва,
продукти харчування, в тому числі продукція, що пройшла
сертифікацію, - на відповідність стандартам, нормам і правилам; - продукція імпортна - на відповідність діючим в Україні
стандартам, нормам і правилам стосовно безпеки для життя, здоров'я
й майна людей і навколишнього середовища; - продукція експортна, що набувається за державні кошти, - на
відповідність стандартам, нормам і правилам або окремим вимогам,
обумовленим договором (контрактом), якщо відповідним договором
(контрактом) не передбачено інше.
Таким чином, перевірці підлягає будь-який вид продукції, який
є об'єктом державного нагляду.
2. Відповідно до Державного класифікатора управлінської
документації ДК 010-98, затвердженого наказом Держстандарту від
31 грудня 1998 р. N 1024 ( v1024217-98 ), до товаросупровідної
документації належить відвантажувальна специфікація, пакувальний
лист, комплектувальна відомість, сертифікат якості,
товаросупровідний документ. Товаросупровідний документ - це
документ, що спрямовують разом з товарами, який містить дані про
ці товари.
3. Відповідно до п. 6.6 Інструкції ( z0512-02 ) у разі
відсутності продукції, яка підлягає контролю, державний інспектор
складає акт довільної форми, до якого додається одержана від
суб'єкта підприємницької діяльності довідка-підтвердження, що така
продукція на час перевірки відсутня, із зазначенням строку початку
її виробництва.
В акті перевірки додержання вимог стандартів, норм і правил
робиться запис: "Реалізацію продукції без пред'явлення її для
контролю ДЦСМС не здійснювати". У даному випадку підприємство
самостійно визначає термін пред'явлення продукції для контролю
ДЦСМС, при цьому повідомлення оформлюється у довільній письмовій
формі. Примірник акта перевірки надсилається суб'єкту
підприємницької діяльності в строк, не пізніше п'яти днів з
моменту його підписання.
4. Відповідно до п. 6.6 Інструкції ( z0512-02 ) у разі
реалізації продукції без пред'явлення її для контролю суб'єкт
підприємницької діяльності несе відповідальність згідно з
підпунктом 4 частини першої статті 8 Декрету ( 30-93 ), тобто за
ухилення від пред'явлення органам державного нагляду продукції,
яка підлягає контролю, він сплачує штраф у розмірі 25 відсотків
вартості продукції, що вироблена з моменту ухилення.
Заступник Голови О.Пічугін

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: