open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2010 N 119
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного

комітету фінансового моніторингу

N 163 ( v0163387-10 ) від 10.09.2010 }
Про затвердження Положення про комітет

з конкурсних торгів Держфінмоніторингу

Для організації та проведення Держфінмоніторингом процедур
закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, у
відповідності до Закону України "Про здійснення державних
закупівель", прийнятого Верховною Радою України від 01.06.2010
N 2289-VI ( 2289-17 ), Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про комітет з конкурсних торгів
Держфінмоніторингу, що додається.
2. Наказ Держфінмоніторингу від 25.06.2008 N 143
( v0143387-08 ) "Про створення тендерного комітету Державного
комітету фінансового моніторингу України" вважати таким, що
втратив чинність.
3. Цей наказ вводиться в дію з 31 липня 2010 року.
4. Сектору забезпечення діловодства (Цапліна Н.М.) ознайомити
з цим наказом членів комітету з конкурсних торгів
Держфінмоніторингу.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Голови Держфінмоніторингу Зубрія В.П.
Голова С.Г.Гуржій

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Держфінмоніторингу

20.07.2010 N 119

ПОЛОЖЕННЯ

про комітет з конкурсних торгів

Держфінмоніторингу

I. Порядок створення та організація діяльності

комітету з конкурсних торгів Держфінмоніторингу
1. Комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу
(далі - Комітет) - службові (посадові) та інші особи
Держфінмоніторингу, призначені відповідальними за організацію та
проведення процедур закупівель згідно з вимогами законодавства у
сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти.
2. Метою створення Комітету є організація та проведення
процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень,
відсутності конфлікту інтересів членів Комітету та їх
неупередженості.
3. Комітет у своїй діяльності керується законодавством у
сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, а також
цим Положенням.
4. Склад Комітету та Положення про нього затверджуються
наказами Держфінмоніторингу. Членами Комітету є працівники Держфінмоніторингу в кількості
не менше 5 осіб.
5. До складу Комітету не можуть входити посадові особи та
представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати
України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та
депутати місцевих рад. Зміни до складу Комітету вносяться за поданням голови
Комітету та затверджуються наказами Держфінмоніторингу.
6. Керівництво роботою Комітету здійснює його голова, який
призначається наказом Держфінмоніторингу та є особою, що має право
на підписання договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг.
7. Голова Комітету організовує його роботу і несе персональну
відповідальність за виконання покладених на Комітет функцій. Голова Комітету призначає заступника (заступників) голови,
відповідального секретаря та визначає функції кожного члена
Комітету. У разі відсутності голови Комітету його обов'язки виконує
заступник голови Комітету (якщо призначено кількох заступників
голови Комітету, то він повинен визначити серед них виконуючого
обов'язки голови Комітету на період своєї відсутності). За рішенням голови Комітету можуть створюватись окремі робочі
групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів
Держфінмоніторингу для надання консультацій при вирішенні питань,
що виникають у процесі здійснення закупівель, зокрема для оцінки
пропозицій.
8. Робоча група з членів Комітету в складі не менше трьох
осіб може призначатися головою Комітету для розкриття пропозицій
учасників процедур закупівель. При розкритті пропозицій робочою
групою протокол про розкриття пропозицій підписують члени робочої
групи.
9. Формою роботи Комітету є засідання, які проводяться у разі
потреби.
10. Рішення Комітету оформляється протоколом, який
підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні
Комітету. У разі відмови члена Комітету підписати протокол про це
зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
II. Головні функції Комітету
11. Комітет відповідає за організацію процедур закупівель на
всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує
реалізацію таких функцій:
11.1. планує протягом року здійснення процедур закупівель
відповідно до затвердженого кошторису, плану асигнувань;
11.2. складає та затверджує річний план державних закупівель;
11.3. здійснює вибір, процедури закупівлі відповідно до вимог
законодавства у сфері закупівель;
11.4. проводить процедури закупівель, попередню кваліфікацію
учасників;
11.5. забезпечує складання, затвердження та зберігання
відповідних документів з питань державних закупівель, визначених
законодавством;
11.6. забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний
та чесний вибір переможця;
11.7. готує, затверджує та надає особам, що виявили намір
взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації),
необхідної для проведення процедур закупівель (попередньої
кваліфікації) документації;
11.8. надає роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь
у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту
документації конкурсних торгів у разі отримання від останніх
відповідних запитів;
11.9. визначає необхідність застосування та проведення
попередньої кваліфікації;
11.10. організовує приймання, зберігання, розкриття
пропозицій, забезпечення вибору найбільш економічно вигідної
пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у
документації конкурсних торгів;
11.11. проводить переговори з учасниками при проведенні
процедури закупівлі в одного учасника; оформлює документи,
необхідні для погодження застосування процедури закупівлі в одного
учасника у встановленому законодавством порядку;
11.12. розглядає звернення з вимогами щодо усунення порушення
під час проведення закупівлі;
11.13. сприяє органам, що здійснюють державний нагляд
(контроль) у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень
відповідно до законодавства, зокрема створює належні умови для
проведення перевірок, надає у встановлений строк необхідні
документи і відповідні пояснення;
11.14. здійснює інші функції, передбачені законодавством.
III. Права та обов'язки Комітету.

Повноваження голови, секретаря та інших членів Комітету
12. Комітет має право, зокрема:
12.1. готувати та подавати на затвердження Голові
Держфінмоніторингу проекти наказів щодо складу Комітету, внесення
до нього змін та з інших питань щодо проведення процедур
закупівель;
12.2. одержувати від структурних підрозділів
Держфінмоніторингу інформацію, необхідну для проведення процедур
закупівель;
12.3. залучати без права голосу у разі потреби до роботи в
Комітеті інших працівників Держфінмоніторингу;
12.4. визначати переможців процедур закупівель, пропозиції
яких за результатами оцінки визначені найбільш економічно
вигідними та акцептовані.
13. Комітет зобов'язаний, зокрема:
13.1. організовувати від імені Держфінмоніторингу в межах
наданих повноважень і визначених функцій проведення процедур
закупівель (попередньої кваліфікації);
13.2. забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур
закупівель, об'єктивний вибір переможця;
13.3. оформлювати відповідну звітність і забезпечувати її
подання на затвердження Голові Держфінмоніторингу;
13.4. сприяти здійсненню контролю за дотриманням
законодавства у сфері закупівель органами, що здійснюють державний
нагляд (контроль) у цій сфері;
13.5. вживати у випадках, передбачених законодавством,
відповідних заходів щодо забезпечення захисту інформації при
здійсненні процедур закупівель (попередньої кваліфікації).
14. Голова Комітету:
14.1. веде засідання Комітету;
14.2. вирішує питання стосовно забезпечення діяльності
Комітету;
14.3. призначає заступника (заступників) голови та
відповідального секретаря Комітету;
14.4. визначає функції кожного члена Комітету;
14.5. приймає рішення щодо створення робочих груп Комітету;
14.6. вносить на розгляд Голови Держфінмоніторингу пропозиції
щодо змін у складі Комітету;
14.7. приймає рішення щодо проведення засідань Комітету;
14.8. пропонує порядок денний засідань Комітету;
14.9. здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
15. Рішення голови Комітету щодо призначення заступника
(заступників) голови та відповідального секретаря Комітету,
визначення функцій кожного члена Комітету заносяться до протоколу
засідання Комітету.
16. Рішення голови Комітету щодо створення робочих груп
Комітету, заміщення відсутніх членів Комітету та вирішення інших
питань оформляються письмово.
17. Голова Комітету (виконуючий обов'язки голови) підписує
документи, що складаються у зв'язку із проведенням процедур
закупівель, відповідно до вимог законодавства.
18. Документи, що відповідно до законодавства повинні
засвідчуватися печаткою, після підпису голови Комітету завіряються
з урахуванням вимог законодавства печаткою Держфінмоніторингу або
окремою печаткою Комітету (за наявності).
19. Секретар Комітету призначається його головою і забезпечує
ведення та оформлення протоколів засідань Комітету, оперативне
інформування членів Комітету стосовно організаційних питань його
діяльності, за дорученням голови Комітету виконує іншу
організаційну роботу, а також забезпечує відповідно до вимог
законодавства зберігання документів щодо здійснення закупівель,
дотримання вимог законодавства з питань діловодства при роботі з
документами, здійснює інші повноваження відповідно до
законодавства.
20. Секретар Комітету забезпечує надання особам, які виявили
намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній
кваліфікації), документації з конкурсних торгів та змін до неї (за
наявності) у прошитому вигляді з пронумерованими сторінками,
засвідчених підписом голови Комітету (виконуючого обов'язки
голови) і скріплених печаткою Держфінмоніторингу.
21. Якщо секретар Комітету відсутній на його засіданні, то
голова доручає тимчасово виконувати функції секретаря іншому члену
Комітету.
22. Члени Комітету на його засіданнях беруть участь в
обговоренні та приймають рішення щодо результатів попередньої
кваліфікації, розгляду, оцінки та порівняння пропозицій,
визначення переможців процедур закупівель.
23. Члени Комітету мають право брати участь в усіх його
засіданнях та прийнятті рішень, ознайомлюватися з усіма
матеріалами щодо розгляду, оцінки та порівняння пропозицій
учасників процедур закупівель, виносити питання на розгляд
Комітету, а також мають право на занесення своєї окремої думки до
протоколів засідань Комітету.
24. Члени Комітету зобов'язані дотримуватися вимог
законодавства у сфері закупівель, у тому числі цього Положення;
об'єктивно та неупереджено розглядати пропозиції учасників
процедур закупівель, забезпечувати збереження конфіденційної
інформації, що стосується діяльності Комітету.
25. Всі члени Комітету повинні пройти навчання спеціалістів у
сфері здійснення державних закупівель у порядку, встановленому
Уповноваженим органом. Підвищення кваліфікації спеціалістів у
сфері здійснення державних закупівель здійснюється не рідше одного
разу кожні два роки у порядку, встановленому Уповноваженим
органом.
IV. Витрати на організацію та проведення

процедур закупівель
26. Комітет з дозволу Голови Держфінмоніторингу має право
залучати на договірних засадах незалежних кваліфікованих
(технічних) експертів і консультантів, у тому числі з громадських
організацій (за їх згодою), а також здійснювати необхідні для
проведення процедур закупівель витрати.
27. Члени Комітету за рішенням Голови Держфінмоніторингу в
установленому законодавством порядку можуть преміюватись за якісне
та сумлінне виконання завдань, пов'язаних з організацією процедур
закупівель.
Начальник
Юридичного управління І.М.Гаєвський

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: