open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
N 116 від 12.06.2001

м.Київ

Про затвердження Інструкції про порядок розгляду

пропозицій, заяв і скарг та організацію особистого

прийому громадян у Національній службі посередництва

і примирення та у її відділеннях в Автономній

Республіці Крим та областях

На виконання Закону України "Про звернення громадян"
( 393/96-ВР ), Указу Президента України N 241/97 ( 241/97 ) від 19
березня 1997 року "Про заходи щодо забезпечення конституційних
прав громадян на звернення" та з метою поліпшення роботи зі
зверненнями громадян у центральному апараті Національної служби
посередництва і примирення та у її відділеннях в Автономній
Республіці Крим та областях Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Інструкцію про порядок розгляду пропозицій,
заяв і скарг та організацію особистого прийому громадян у
Національній службі посередництва і примирення та у її відділеннях
в Автономній Республіці Крим та областях (додається). 2. Юридичному відділу Національної служби посередництва і
примирення (Лук'яненко Н.М.) довести цей наказ до відома
начальників структурних підрозділів центрального апарату
Національної служби посередництва і примирення, відділень Служби в
Автономній Республіці Крим та областях. 3. Відділу фінансів, бухгалтерського обліку і звітності та
матеріально-технічного забезпечення (Сухенко М.В.) забезпечити
виготовлення в потрібній кількості примірників зазначеної
Інструкції для забезпечення нею структурних підрозділів
Національної служби посередництва і примирення. 4. Начальникам структурних підрозділів центрального апарату
Національної служби посередництва і примирення, відділень Служби в
Автономній Республіці Крим та областях забезпечити впровадження та
належне використання Інструкції в роботі із зверненнями громадян. 5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Національної служби
посередництва і примирення В.М.Руденко

Затверджено

наказом Національної служби

посередництва і примирення

від 12 червня 2001 року N 116
Інструкція

про порядок розгляду пропозицій, заяв і скарг та

організацію особистого прийому громадян у

Національній службі посередництва і примирення та

у її відділеннях в Автономній Республіці Крим

та областях
1. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція розроблена згідно із Законом України "Про
звернення громадян" ( 393/96-ВР ) та Указом Президента України
N 241/97 ( 241/97 ) від 19 березня 1997 року "Про заходи щодо
забезпечення конституційних прав громадян на звернення". 1.2. Розгляд пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг
і прийом громадян є важливою ділянкою роботи Національної служби
посередництва і примирення та її відділень в Автономній Республіці
Крим та областях (далі - НСПП та її відділення), засобом отримання
інформації про розбіжності між сторонами соціально-трудових
відносин на підприємствах, в установах і організаціях, однією з
форм зміцнення і розширення зв'язків із широкими верствами
населення, дійовим засобом у розбудові правової держави в Україні. 1.3. У роботі із письмовими та усними зверненнями громадян
потрібно забезпечувати поважне ставлення до людей, уважний підхід
до їхніх потреб та запитів. 1.4. Рішення, дії (бездіяльність) у сфері управлінської
діяльності НСПП та її відділень можуть бути оскаржені, якщо: - порушено права й законні інтереси чи свободи громадянина
(громадян); - створено перешкоди здійсненню громадянином його прав і
законних інтересів чи свобод тощо. 1.5. Усі звернення громадян, що надходять до НСПП та її
відділень, підлягають обов'язковій класифікації за встановленими
статтею 3 Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ) їх
видами: на пропозиції, заяви та скарги. Подальший розгляд та
вирішення пропозицій, заяв та скарг громадян проводиться з
урахуванням особливостей їх розгляду, встановлених статтями 14, 15
та 16 названого Закону.
2. Первинний розгляд, облік та

зберігання звернень громадян
2.1. Усні звернення громадян безпосередньо розглядаються та
вирішуються посадовими особами НСПП та її відділень під час
особистого прийому громадян, який проводиться протягом робочого
часу. Якщо розв'язати порушені в усному зверненні питання
безпосередньо на особистому прийомі неможливо, то вони
розглядаються в тому самому порядку, що й при письмовому
зверненні. Про результати розгляду громадянину повідомляється
письмово або усно, за його бажанням, про що робиться відмітка в
реєстраційно-контрольній картці. 2.2. Письмові звернення громадян підлягають обов'язковому
первинному розгляду з метою визначення їх належності до
компетенції відповідних структурних підрозділів НСПП та її
відділень і призначення за ними конкретного виконавця. Первинний розгляд письмових звернень громадян проводиться
головою НСПП, його заступником, керівниками відділень НСПП в
Автономній Республіці Крим та областях. 2.3. Діловодство, пов'язане з пропозиціями (зауваженнями),
заявами (клопотаннями) і скаргами громадян, та контроль за їх
виконанням здійснюються окремо від інших видів діловодства і
покладаються на відповідальних осіб НСПП та її відділень. Пропозиції, заяви і скарги громадян, після їх вирішення, з
усіма документами щодо їх розгляду і вирішення та примірником
реєстраційно-контрольної картки мають бути повернуті посадовим
особам, які здійснюють діловодство за пропозиціями, заявами і
скаргами, для централізованого формування справ, картотек, банку
даних. Формування і зберігання справ у виконавців забороняється. 2.4. Звернення може бути подане особисто як окремою особою
(індивідуальне), так і групою осіб (колективне) чи надіслане
поштою. Громадянин може подати звернення також через уповноважену
на це іншу особу. У зверненні мають бути вказані прізвище, ім'я та по батькові,
місце проживання громадянина та викладається суть порушеного
питання. Письмове звернення має бути надруковано або написано від
руки розбірливо і чітко, підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог,
повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями в термін не
пізніш як через п'ять днів від дня його надходження, крім
випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України
"Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ). Копія такого звернення
залишається у провадженні того органу, до якого звернувся заявник. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не
підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо
встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. 2.5. На вільному від тексту місці першої сторінки звернення
вказуються дата надходження звернення та його реєстраційний номер. Конверти, в яких надійшли звернення, зберігаються разом з
матеріалами перевірки до закінчення терміну зберігання пропозицій,
заяв і скарг, після чого знищуються. 2.6. Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли, мають
прийматися та централізовано реєструватися в день їх надходження в
журналах реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян (додаток 1). Облік особистого прийому громадян ведеться в журналах обліку
особистого прийому громадян (додаток 2) відповідними посадовими
особами НСПП та її відділень. 2.7. Під час реєстрації звернення громадянина йому надається
відповідний індекс. Реєстраційний індекс звернення складається з
двох останніх цифр року, порядкового номера пропозиції, заяви,
скарги, що надійшли, та індексу відділу (сектору) або виконавця.
Реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначеннями, що
забезпечують систематизацію, пошук, аналіз і зберігання звернень
громадян.
2.8. Повторними вважаються звернення, в яких: 2.8.1. Оскаржується рішення, прийняте за попереднім
зверненням, що надійшло до НСПП та її відділень. 2.8.2. Повідомляється про несвоєчасне вирішення попереднього
звернення, якщо з часу надходження останнього минув установлений
законодавством термін розгляду і відповідь громадянину не
надавалась. 2.8.3. Не вирішене по суті або вирішене не в повному обсязі
питання, порушене в першому зверненні. 2.8.4. Звертається увага на інші недоліки, допущені при
вирішенні попереднього звернення.
2.9. Повторні звернення реєструються так само, як і
попередні. При цьому в журналі робиться позначення "Повторно" і до
звернення долучається все попереднє листування. 2.10. Голова НСПП або начальник відділення НСПП зобов'язані
ретельно розібратися в причинах повторного звернення громадянина.
Якщо воно викликано порушенням установленого порядку розгляду, то
до посадових осіб, які припустилися порушення прав громадянина,
вживаються відповідні заходи реагування. 2.11. Щодо кожного звернення не пізніше ніж у п'ятиденний
термін має бути прийняте одне з таких рішень: прийняти до
провадження; передати на вирішення у відділення НСПП; надіслати за
належністю до іншого відомства, якщо питання, порушені у
зверненні, не входять до компетенції НСПП та її відділень, про що
одночасно повідомляється заявнику; залишити без розгляду при
наявності підстав, визначених у статті 8 Закону України "Про
звернення громадян" ( 393/96-ВР ). 2.12. Якщо у зверненні поряд з питаннями, що належать до
компетенції НСПП, порушуються питання, які підлягають вирішенню в
інших органах державної влади чи місцевого самоврядування, то при
наданні відповіді на звернення громадянину також роз'яснюється
порядок вирішення цих питань. У разі направлення звернення із НСПП для перевірки й
прийняття рішення до відділень НСПП термін розгляду такого
звернення обчислюється з дня надходження його до НСПП й по день
надання відповіді тим відділенням НСПП, яке його розглядало по
суті. В інших випадках термін розгляду пропозицій, заяв та скарг
обчислюється від дня їхньої реєстрації в НСПП або її відділеннях,
до яких вони надійшли. 2.13. На звернення, взяте під контроль, заповнюється
контрольна картка у двох примірниках, один з яких залишається в
посадової особи, відповідальної за ведення діловодства, а другий -
разом із зверненням вручається виконавцеві (додаток 3). 2.14. Усе листування щодо звернень громадян ведеться за
номерами, присвоєними під час реєстрації. Відповіді на звернення
громадян надсилаються на службових бланках НСПП та її відділень. 2.15. Документи у справах розміщуються за територіальним або
алфавітним принципом у хронологічному порядку. Кожна пропозиція,
заява, скарга, з усіма документами щодо її розгляду і вирішення,
становлять у справі самостійну групу і вміщуються у м'яку
обкладинку. У разі одержання повторного звернення або появи
додаткових документів вони підшиваються до цієї групи документів.
При формуванні справ перевіряється правильність спрямування
документів до справи, їх комплектність. Невирішені звернення, а
також неправильно оформлені документи підшивати до справи
забороняється. Неправильно оформлені документи повертаються для
дооформлення, а їх копії залишаються в провадженні НСПП або її
відділень. 2.16. Після закінчення перевірки й фактичного виконання
прийнятого рішення звернення разом з матеріалами перевірки
повертаються до працівника, відповідального за ведення
діловодства, з написом "До справи" і підписом посадової особи, яка
прийняла рішення. Схоронність документів і листування щодо звернень громадян в
НСПП та її відділеннях забезпечується посадовими особами,
відповідальними за ведення діловодства. 2.17. Терміни зберігання документів за пропозиціями, заявами
і скаргами визначаються затвердженими керівниками НСПП та її
відділень номенклатурами справ, що утворюються в процесі їх
діяльності. Звернення громадян, що містять пропозиції про суттєві зміни в
роботі НСПП та її відділень або про усунення серйозних недоліків
та зловживань, зберігаються постійно, якщо документи цих органів
надходять до держархівів. Якщо документи цих органів не надходять
до держархівів, то термін зберігання вищевказаних звернень
громадян установлюється в 10 років. Звернення громадян особистого та другорядного характеру,
незалежно від того, чи підлягають вони передачі до держархівів, чи
ні, зберігаються протягом 5 років.
3. Розгляд та вирішення звернень громадян
3.1. Посадові особи НСПП та її відділень при розгляді
звернень громадян зобов'язані уважно вникати в їх суть, у разі
потреби вимагати у виконавців матеріали їх перевірки, направляти
працівників на місця для перевірки викладених у зверненні
обставин, вживати інших заходів для об'єктивного вирішення
поставлених автором звернення питань, з'ясування і усунення причин
та умов, які спонукають авторів скаржитись. 3.2. Рішення, які приймаються за зверненнями, повинні бути
мотивованими та грунтуватися на нормах чинного законодавства.
Посадова особа, визнавши заяву такою, що підлягає задоволенню,
зобов'язана забезпечити своєчасне й правильне виконання прийнятого
рішення, а в разі визнання скарги обгрунтованою - негайно вжити
заходів до поновлення порушених прав громадян. 3.3. Якщо про результати розгляду письмової пропозиції,
заяви, скарги потрібно повідомити іншу організацію або у зверненні
порушуються важливі питання діяльності НСПП та її відділень, то
вони беруться на контроль і вирішуються в першу чергу. У цих
випадках на листах і картках проставляється штамп "Контроль".
Рішення за результатами перевірки таких звернень приймаються
керівництвом НСПП або її відділень, до яких вони надійшли. Пропозиції, заяви і скарги, на які даються попередні
відповіді, з контролю не знімаються. Контроль завершується тільки
після прийняття рішення і вжиття заходів щодо вирішення
пропозиції, заяви, скарги. 3.4. Заявник має право ознайомлюватися з матеріалами
перевірки, якщо це не суперечить вимогам Закону України "Про
інформацію" ( 2657-12 ). 3.5. Звернення та запити народних депутатів України, які
надійшли в інтересах громадян, вирішуються протягом термінів,
установлених статтями 12 і 19 Закону України "Про статус народного
депутата України" ( 2790-12 ). Розгляд звернень та запитів
народних депутатів України береться під особливий контроль. Про
наслідки вирішення таких звернень і запитів керівники НСПП або її
відділень повідомляють народного депутата України. Запити та запитання депутатів місцевих рад, які надійшли в
інтересах громадян, вирішуються протягом термінів, установлених
статтею 11 Закону України "Про статус депутатів місцевих Рад
народних депутатів" ( 3949-12 ). 3.6. Звернення громадян, що надійшли з редакцій газет,
журналів, радіо й телебачення, розглядаються відповідними НСПП або
її відділеннями в терміни, передбачені статтею 20 Закону України
"Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ). 3.7. Термін розгляду пропозицій, заяв та скарг обчислюється з
дня, наступного за днем, з якого починається строк (таким днем є
день їх надходження та реєстрації в НСПП або її відділеннях), по
день направлення заявнику відповіді на його звернення. Якщо
останній день терміну розгляду звернення припадає на день
неробочий, то за останній день терміну вважається перший після
нього робочий день. Звернення розглядаються і вирішуються в термін не більше
одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові
та неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та
проведення перевірки за ними, - невідкладно, але не пізніше 15
днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання
неможливо, то керівники НСПП та її відділень установлюють термін,
потрібний для його розгляду, про що повідомляється особі, яка
подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань,
порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. 3.8. Звернення вважається вирішеним, якщо розглянуті всі
поставлені в ньому питання, прийнято обгрунтоване рішення та вжиті
потрібні заходи щодо його виконання і заявника повідомлено про
результати перевірки звернення і прийняте рішення. 3.9. Відповідь за результатами розгляду звернення в
обов'язковому порядку дається НСПП або її відділеннями, які його
отримали і до компетенції яких входить розв'язання порушених у
зверненні питань, за підписом керівника. Пропозиції, заяви та скарги Героїв Радянського Союзу, Героїв
Соціалістичної Праці, Героїв України, інвалідів Великої
Вітчизняної війни розглядаються керівниками НСПП та її відділень
особисто. Рішення про відмову в задоволенні вимог або прохань,
викладених у зверненні, доводиться до відома громадянина в
письмовій формі з посиланням на чинне законодавство і викладенням
мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження
прийнятого рішення. При цьому вказуються заходи, які вживались
НСПП або її відділеннями для перевірки цього звернення. Якщо
давалася усна відповідь, то складається відповідна довідка, яка
додається до матеріалів перевірки звернення. У журналі обліку
фіксується, що про наслідки перевірки заявника повідомлено в
особистій бесіді.
4. Особистий прийом громадян
4.1. Особистий прийом громадян проводиться в НСПП та її
відділеннях, а також за місцем роботи та проживання населення тими
керівниками та посадовими особами НСПП та її відділень, які мають
право приймати рішення з питань, що входять до їхньої компетенції. 4.2. Графіки прийому громадян в НСПП та її відділеннях
затверджуються керівниками. Графіки прийому громадян за місцем їх
проживання і роботи погоджуються відповідно з місцевими державними
адміністраціями, органами місцевого самоврядування, адміністрацією
підприємств, установ, організацій. 4.3. Графік особистого прийому громадян із зазначенням
прізвищ посадових осіб, які повинні приймати відвідувачів, часу й
місця прийому вивішується в приміщеннях НСПП та її відділень в
місцях, зручних для вільного огляду. Про прийом громадян за місцем
їх роботи і проживання оголошується не пізніше ніж за п'ять днів
до прийому. 4.4. Прийом проводиться регулярно в установлені дні та години
в зручний для громадян час за місцем їх роботи і проживання. При
вирішенні питання про час прийому враховуються внутрішній трудовий
розпорядок роботи НСПП та її відділень, а також інші місцеві умови
й можливості. Графіки прийому доводяться до відома громадян. 4.5. Усі звернення громадян, подані на особистому прийомі,
реєструються в загальному порядку. Якщо вирішити порушене в усному
зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо,
то воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове
звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється
письмово або усно, за бажанням громадянина. 4.6. Особистий прийом громадян за місцем їх роботи і
проживання провадиться в приміщеннях, які надають керівники
відповідних установ та організацій. 4.7. За бажанням відвідувачів може провадитися попередній
запис на прийом. На особистий прийом до голови НСПП та його
заступника проведення попереднього запису є обов'язковим. Попередній запис на особистий прийом до голови НСПП та його
заступника провадиться провідним спеціалістом центрального апарату
НСПП і закінчується не пізніше ніж за 5 днів до календарної дати
прийому. 4.8. Особа, яка здійснює прийом, для забезпечення
кваліфікованого розв'язання поставлених відвідувачем питань може
залучити до їх розгляду працівників відповідних структурних
підрозділів НСПП та її відділень або одержати від них потрібну
інформацію. 4.9. Прийом громадян провадиться від імені НСПП та її
відділень. Він починається з пропозиції відвідувачеві назвати своє
прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання, а також викласти
суть питання, з яким він звертається. Якщо з даного питання
громадянин вже звертався до цього органу, то перед початком бесіди
вивчаються наявні матеріали. У разі потреби в коректній формі можна попросити в заявника
його документ, що засвідчує особу або наявність повноважень на
представництво інтересів іншої особи. Відсутність такого
документа, згідно з вимогами статті 5 Закону України "Про
звернення громадян" ( 393/96-ВР ), може бути підставою для відмови
в прийомі.
4.10. Питання, з якими звертаються громадяни, по змозі
розв'язуються під час прийому. Особа, яка веде прийом, керується
законодавчими та іншими нормативними актами і в межах своєї
компетенції має право прийняти одне з таких рішень: 4.10.1. Задовольнити прохання чи вимогу й повідомити
відвідувача про порядок і строк виконання прийнятого рішення. 4.10.2. Відмовити в задоволенні прохання чи вимоги,
повідомивши заявника про мотиви відмови і порядок оскарження
прийнятого рішення. 4.10.3. Прийняти письмову заяву або скаргу (коли питання
потребують додаткового вивчення і перевірки) і пояснити
відвідувачеві причини неможливості розв'язання питань під час
прийому, а також про порядок і строк розгляду його звернення. 4.10.4. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся
громадянин, не входить до компетенції НСПП та її відділень, то
посадова особа, яка веде прийом, пояснює йому, до якого органу
державної влади або місцевого самоврядування, підприємства,
організації та установи треба звернутися за його вирішенням, і по
змозі надає в цьому допомогу (дає адресу, номер телефону і таке
інше).
4.11. Керівництво НСПП та її відділень зобов'язане
забезпечити прийом всіх громадян у день їх звернення з урахуванням
правил внутрішнього трудового розпорядку НСПП та її відділень.
Несвоєчасний початок прийому та припинення його раніше
встановленого строку неприпустимі. 4.12. Дані про особу громадян, що звернулись до НСПП та її
відділень, а також короткий зміст питань, з якими вони звернулись,
і результати їх розгляду записуються у журналах (додаток 2).
5. Відповідальність за порушення законодавства

про звернення громадян
5.1. Посадові особи, які допустили порушення законодавства
про звернення громадян, несуть відповідальність, передбачену
законодавством України. До зазначених посадових осіб за неналежне виконання службових
обов'язків з розгляду звернень громадян можуть застосовуватись
заходи дисциплінарного стягнення.
6. Узагальнення, аналіз письмових і усних звернень

громадян та забезпечення контролю за їх розглядом
6.1. Письмові та усні звернення громадян, а також критичні
зауваження, які в них містяться, мають систематично, але не менше
одного разу на квартал узагальнюватися й аналізуватися з метою
своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав і
інтересів громадян, вивчення громадської думки, вдосконалення
роботи НСПП та її відділень. Особливу увагу слід звернути на
усунення причин, які викликають повторні й колективні скарги, а
також змушують громадян звертатися до вищих та центральних органів
державної влади, редакцій газет і журналів з питань, які можуть і
повинні розв'язуватись відділеннями НСПП на місцях. 6.2. За результатами узагальнення, аналізу складається
довідка, огляд або інформаційний лист з конкретними пропозиціями
керівництву про подальше вдосконалення організації роботи зі
зверненнями і з прийомом громадян. 6.3. Результати аналізу використовуються при перевірках
роботи відділень НСПП і є предметом розгляду на оперативних
нарадах відділень НСПП. 6.4. Керівники НСПП та її відділень здійснюють контроль за
роботою з питань звернень та прийому громадян особисто, через
керівників структурних підрозділів і посадових осіб,
відповідальних за ведення діловодства. 6.5. Виконавці на підставі контрольних карток, які вони
мають, та листування контролюють процес розгляду звернень,
направлених до відділень органів НСПП, і про результати
доповідають голові НСПП. 6.6. При здійсненні контролю звертається увага на строки й
повноту розгляду порушених питань, об'єктивність перевірки
звернень, законність і обгрунтованість прийнятих за ними рішень,
своєчасність їх виконання і направлення відповідей заявникам. 6.7. Якщо взяте на контроль звернення не може бути вирішене в
установлений термін, то виконавець заздалегідь, але не пізніше ніж
за 5 днів до закінчення цього терміну, доповідає про це особі, яка
здійснює контроль, і порушує питання про продовження терміну в
межах, установлених законодавством про звернення громадян. Про
продовження вказаних термінів своєчасно інформуються посадові
особи, яких слід про це сповіщати, а у випадку, коли одночасно
продовжується термін розгляду самого звернення, то й автори
звернень. 6.8. У повідомленнях про наслідки розгляду контрольних
звернень, які надходять від відділень НСПП, має бути відображено,
що конкретно виявлено під час перевірки викладених у зверненні
обставин (відомостей); чим підтверджуються або спростовуються
докази заявника; якщо виявлені порушення, недоліки або
зловживання, то яких вжито заходів щодо їх усунення; коли дана
відповідь заявникові. 6.9. Рішення про зняття звернень з контролю приймають голова
НСПП або начальники відділень НСПП, які відповідають за їх
своєчасний і правильний розгляд. Попередні відповіді на звернення,
взяті під контроль, не є підставою для зняття їх з контролю. 6.10. Стан роботи з питань звернень та приймання громадян у
відділеннях НСПП перевіряється під час їхніх комплексних та
цільових перевірок. У ході перевірок слід всебічно вивчати організацію роботи з
питань розгляду усних та письмових звернень громадян та проведення
їх особистого прийому, виявляти недоліки й подавати практичну
допомогу в їх усуненні. Результати перевірок відображаються в
актах або довідках. Не допускається підготовка висновків про стан
цієї роботи, лише виходячи із статистичних показників. 6.12. Стан роботи з питань розгляду звернень громадян та
організації їх особистого прийому, а також окремі заяви і скарги,
при розгляді яких були допущені формалізм, байдужість і тяганина,
при потребі розглядаються на нарадах начальників відділень НСПП із
заслуховуванням їх керівників.
Начальник юридичного відділу
Національної служби
посередництва і примирення Н.М.Лук'яненко
Додаток 1

до п.2.6
Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян
----------------------------------------------------------------------------------- N |Дата над-|Прізвище,|Звідки |Порушені питання|Зміст резо-|Дата, |Номер /п|ходження |ім'я, по |одержано,|----------------|люції, її |індекс, |справи |та реєст-|батькові |дата, |короткий|індекси|дата та |зміст |за |раційний |адреса |індекс, |зміст | |автор, |документа, |номен- |номер |чи місце |відмітка | | |виконавець,|прийняті |клатурою | |роботи, |про | | |термін |рішення, | | |категорія|взяття на| | |виконання |виконавець,| | |(соціаль-|контроль | | | |відмітка | | |ний стан)| | | | |про зняття | | |заявника | | | | |з контролю | --+---------+---------+---------+--------+-------+-----------+-----------+-------- 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 5а | 6 | 7 | 8 ----------------------------------------------------------------------------------
Додаток 2

до п.2.6
Журнал обліку особистого прийому громадян
------------------------------------------------------------------- N |Дата |Хто |Прізвище, |Порушені питання|Кому |Наслідки /п|прий-|приймає|ім'я, по |----------------|доручено |розгляду, |мання| |батькові |короткий|індекси|розгляд, |індекс, | | |адреса |зміст | |зміст |дата | | |чи місце | | |доручення,|одержання | | |роботи, | | |термін |відповіді | | |категорія | | |виконання |від | | |(соціаль- | | | |виконавця | | |ний стан) | | | | | | |громадянина| | | | --+-----+-------+-----------+--------+-------+----------+--------- 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 5а | 6 | 7 ------------------------------------------------------------------
Додаток 3

до п.2.13
Лицьовий бік картки
Контрольна картка
__________________________________________________________________

Червона смуга _________________________________________________________________
Строк виконання "___"______________________________ 200_ р.
Прізвище _________________________________________________________
Ім'я та по батькові ______________________________________________
Адреса ___________________________________________________________ _________________________________________________________________
Надіслано "___"_______________ 200_ р.
Звідки надійшов ___________________ N ______ "___"________ 200_ р.
Зміст ____________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
Резолюція керівництва ____________________________________________ _________________________________________________________________
Зворотний бік картки
Відмітка про виконання і результати вирішення ____________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
Виконавець (прізвище) ________________________ тел. ______________
Справа N _________________________________ стор. N _______________ Підлягає поверненню до органу НСПП, який встановив контроль _________________________________________________________________ _________________________________________________________________

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: