open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
26.03.2003 N 115

Про затвердження Положення

про інформаційно-консультаційний центр

Національної служби посередництва

і примирення
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Національної

служби посередництва і примирення

N 142 ( v0142299-04 ) від 01.11.2004

N 39 ( v0039299-05 ) від 24.03.2005 )

Відповідно до Концепції підвищення правової культури
учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів),
затвердженої наказом Національної служби посередництва і
примирення від 22 лютого 2000 року N 18 ( v0018299-00 ),
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про інформаційно-консультаційний
центр Національної служби посередництва і примирення (додається).
2. Юридичному відділу Національної служби посередництва і
примирення, відділу правового забезпечення Національної служби
посередництва і примирення Національної служби посередництва і
примирення, відділу прогнозування і статистики Національної служби
посередництва і примирення до 18.04.2003 року підготувати проекти
буклетів з питань роз'яснень положень Закону України "Про порядок
вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" ( 137/98-ВР ).
3. Відділу Національної служби посередництва і примирення по
роботі в м. Києві та Севастополі, відділенням Національної служби
посередництва і примирення в Автономній Республіці Крим та
областях забезпечити до 15.04.2003 року створення в установленому
порядку інформаційно-консультаційних центрів в містах обласного
значення (крім обласних центрів) та районах, призначити в
установленому порядку завідуючих центрами на громадських засадах,
забезпечити функціонування центрів відповідно до затвердженого
пунктом 1 цього наказу Положення про інформаційно-консультаційний
центр Національної служби посередництва і примирення.
4. Відділу фінансів, бухгалтерського обліку і звітності та
матеріального забезпечення Національної служби посередництва і
примирення здійснити заходи щодо матеріально-технічного
забезпечення інформаційно-консультаційних центрів.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
голови Національної служби посередництва і примирення Климова В.В.
Голова Національної служби
посередництва і примирення В.Руденко

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Національної служби

посередництва примирення

26.03.2003 N 115

ПОЛОЖЕННЯ

про інформаційно-консультаційний

центр Національної служби посередництва

і примирення

I. Загальні положення
1.1 Інформаційно-консультаційний центр Національної служби
посередництва і примирення в районі, місті обласного значення
(крім обласних центрів) (далі - Центр) забезпечує відповідно до
Концепції підвищення правової культури учасників вирішення
колективних трудових спорів (конфліктів), затвердженої наказом
Національної служби посередництва і примирення (далі - НСПП) від
22 лютого 2000 року N 18 ( v0018299-00 ), надання консультаційних
послуг сторонам соціально-трудових відносин, інформування
громадськості про діяльність НСПП.
1.2 Створення Центрів і припинення їх діяльності здійснюється
НСПП в містах Києві та Севастополі, відділеннями НСПП в Автономній
Республіці Крим та областях.
1.3 У своїй діяльності Центр керується Законом України "Про
порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)"
( 137/98-ВР ), нормативними актами НСПП та цим Положенням.
1.4 Діяльність Центру здійснюється в тісній взаємодії із
управлінням праці та соціального захисту населення виконкомів
міських рад, районних державних адміністрацій, об'єднаннями
профспілок і роботодавців.
II. Основні завдання Центру
2.1. Проведення на території району, міста обласного значення
заходів щодо підвищення рівня правової культури сторін
соціально-трудових відносин.
2.2. Консультування представників сторін соціально-трудових
відносин, окремих найманих представників, роботодавців з питань
застосування законодавства про колективні трудові спори
(конфлікти).
2.3. Здійснення інформаційного забезпечення діяльності НСПП.
2.4. Вивчення проблем і запитів сторін соціально-трудових
відносин.
2.5. Організація навчання, семінарів і практичних занять для
сторін соціально-трудових відносин.
III. Принципи діяльності Центру
3.1. Максимальна спрямованість на запити сторін
соціально-трудових відносин.
3.2. Забезпечення ефективної взаємодії сторін
соціально-трудових відносин, об'єднань профспілок та роботодавців,
місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування в питаннях вирішення розбіжностей між сторонами
соціально-трудових відносин.
3.3. Залучення до консультаційної діяльності провідних
працівників наукових установ та навчальних закладів.
3.4. Повна незалежність та конфіденційність інформації в
роботі з користувачами консультаційних послуг.
3.5. Гнучкість та орієнтація на перспективу в консультаційній
діяльності та організації роботи.
3.6. Безоплатність та доступність консультаційних послуг.
IV. Основні функції Центру
Відповідно до основних завдань Центр:
4.1. Здійснює ознайомлення сторін соціально-трудових
відносин, найманих працівників, роботодавців із необхідними
законодавчими і нормативними актами, інструктивними та методичними
матеріалами з питань вирішення розбіжностей між сторонами
соціально-трудових відносин.
4.2. Проводить консультації, семінари та зустрічі по обміну
досвідом роботи з питань сприяння поліпшенню соціально-трудових
відносин, запобігання виникненню колективних трудових спорів
(конфліктів) та сприяння їх своєчасному вирішенню.
4.3. Впроваджує в практичну роботу передовий вітчизняний та
зарубіжний досвід з питань вирішення розбіжностей між сторонами
соціально-трудових відносин.
4.4. Забезпечує проведення зустрічей працівників НСПП з
сторонами соціально-трудових відносин з метою надання їм
необхідної консультаційної та експертної допомоги в питаннях
цивілізованого, правового вирішення розбіжностей між ними.
4.5. Вивчає практику впровадження Закону України "Про порядок
вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) ( 137/98-ВР ) з
питань запобігання виникненню колективних трудових спорів
(конфліктів) та сприяння їх своєчасному вирішенню.
4.6. Вивчає проблеми і запити сторін соціально-трудових
відносин.
4.7. Організовує навчання, семінари і практичні заняття для
сторін соціально-трудових відносин.
4.8. Здійснює інформування населення про практику діяльності
НСПП та здійснення примирних процедур по вирішенню колективних
трудових спорів (конфліктів).
4.9. Проводить прийом громадян, отримує їх заяви чи листи і
направляє їх на розгляд відповідному структурному підрозділу НСПП,
в разі необхідності надає допомогу у вирішенні поставлених ними
питань.
V. Права Центру
Центру надається право:
5.1. У встановленому порядку одержувати від сектора НСПП по
роботі в місті Києві, представництва НСПП в місті Севастополі,
відповідного відділення НСПП необхідні матеріали з питань Центру.
( Пункт 5.1 розділу 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП
N 39 ( v0039299-05 ) від 24.03.2005 )
5.2. Розповсюджувати інформаційні бюлетені щодо практики
вирішення колективних трудових спорів (конфліктів), посібники,
необхідний роздатковий матеріал, довідники та інші матеріали.
5.3.Надавати безоплатні консультаційні послуги сторонам
соціально-трудових відносин, окремим найманим працівникам,
представникам об'єднань профспілок і роботодавців, окремим
роботодавцям з питань застосування законодавства про колективні
трудові спори (конфлікти).
VI. Керівництво Центром

6.1. Керівництво Центром здійснює відповідно завідувач
сектора НСПП по роботі в місті Києві, керівник представництва НСПП
в місті Севастополі, начальник відділення НСПП в Автономній
республіці Крим та областях. ( Пункт 6.1 розділу 6 із змінами,
внесеними згідно з Наказом НСПП N 39 ( v0039299-05 ) від
24.03.2005 )
6.2. Керівництво Центром здійснюється у взаємодії із
управлінням праці та соціального захисту населення виконкому
міської ради, районної державної адміністрації.
6.3. Завідуючий Центром призначається наказом НСПП (по містах
Києву і Севастополю) або наказом відділення НСПП і працює на
громадських засадах.
6.4. Завідуючий Центром несе відповідальність за діяльність
Центру, виконання покладених на нього завдань і функцій,
забезпечення законності в діяльності Центру.
VII. Організація роботи Центру
( Назва розділу VII в редакції Наказу Національної служби
посередництва і примирення N 142 ( v0142299-04 ) від 01.11.2004 )
7.1. Центр працює на громадських засадах.
7.2. Організація роботи Центру здійснюється його завідуючим.
7.3. Центр працює за графіком, який розробляється завідуючим
і затверджується начальником відділення НСПП.

( Пункт 7.4 розділу VII вилучено на підставі Наказу
Національної служби посередництва і примирення N 142
( v0142299-04 ) від 01.11.2004 )
VIII. Консультаційно-правове, методичне,

інформаційне забезпечення Центру.
8.1. Забезпечення Центру відповідними
консультаційно-правовими, методичними, інформаційно-аналітичними
матеріалами здійснюється відділом правового забезпечення НСПП,
відділом аналітично-інформаційної роботи та прогнозування НСПП та
відділеннями в Автономній Республіці Крим та областях.
8.2. Безпосереднє забезпечення функціонування Центру з
консультаційно-правових, методичних, інформаційно-аналітичних
питань здійснює відділ (сектор) правового забезпечення і відділ
(сектор) аналітично-інформаційної роботи та прогнозування
відділення НСПП у взаємодії з управліннями праці та соціального
захисту населення виконкомів міських рад, районних державних
адміністрацій: 8.2.1. відділ (сектор) правового забезпечення відділення НСПП
згідно окремого графіка роботи в Центрі: - надає на базі Центру безоплатні консультаційні послуги
сторонам соціально-трудових відносин, окремим найманим
працівникам, представникам профспілок та їх об'єднань,
роботодавців та їх об'єднань з питань застосування законодавства
про колективні трудові спори (конфлікти); - бере участь у проведенні семінарів, практичних занять та
зустрічей з представниками сторін соціально-трудових відносин на
базі Центру з питань правового врегулювання розбіжностей між
сторонами соціально-трудових відносин, ознайомлення з новими
законодавчими та нормативно-правовими актами, якими регулюються
соціально-трудові відносини; здійсненні інших заходів, спрямованих
на підвищення рівня правової культури між сторонами цих відносин; - бере участь у вивченні проблем і запитів сторін
соціально-трудових відносин, встановленні причин виникнення
розбіжностей між сторонами цих відносин, аналізі вимог найманих
працівників або профспілки, у розробці пропозицій щодо реагування
на ускладнення таких відносин; здійснює контроль за виконанням
рішень примирних органів тощо; - проводить переговори на базі Центру між представницькими
органами сторін соціально-трудових відносин; - проводить прийом у Центрі представників сторін
соціально-трудових відносин, окремих громадян з питань, що
стосуються правового врегулювання соціально-трудових відносин,
захисту трудових і соціально-економічних прав та інтересів
працюючих тощо; - розробляє для Центру методичні, консультаційно-правові
матеріали щодо правових шляхів вирішення колективних трудових
спорів (конфліктів) чи запобігання їх виникненню, проведення
примирних процедур; - бере участь в інформуванні населення, використовуючи
можливості Центру, про правові шляхи вирішення розбіжностей між
сторонами соціально-трудових відносин, здійснення примирних
процедур по вирішенню колективних трудових спорів (конфліктів) чи
їх запобігання; - готує, розповсюджує разом з відділом (сектором)
аналітично-інформаційної роботи та прогнозування відділення НСПП
інформаційні бюлетені щодо практики вирішення колективних трудових
спорів (конфліктів), посібники, відповідний роздатковий матеріал,
довідники та інші матеріали; - проводить іншу ситуативно доцільну роботу, спрямовану на
реалізацію основних завдань Центру у даному регіоні; 8.2.2. відділ (сектор) аналітично-інформаційної роботи та
прогнозування відділення НСПП згідно окремого графіка роботи в
Центрі: - бере участь в підготовці методичних матеріалів
роз'яснювально-правового, консультаційного характеру у сфері
соціально-трудових відносин для використання і поширення через
Центри; - вивчає, використовуючи можливості Центру, стан та динаміку
соціально-трудових відносин на підприємствах, в установах,
організаціях даного регіону, встановлюють причини виникнення
розбіжностей між сторонами цих відносин, бере участь в здійсненні
аналізу вимог найманих працівників або профспілки; - організує на базі Центру інформування всіх заінтересованих
органів, установ та організацій про стан та динаміку
соціально-трудових відносин, причини виникнення розбіжностей між
сторонами цих відносин, результати аналізу вимог найманих
працівників, можливі шляхи поліпшення відносин між найманими
працівниками та власниками чи уповноваженими ними органами
(представниками) та ін.; - бере участь в підготовці, розповсюдженні разом з відділом
(сектором) правового забезпечення відділення НСПП інформаційних
бюлетенів щодо практики вирішення колективних трудових спорів
(конфліктів), посібників, відповідного роздаткового матеріалу,
довідників та інших матеріалів; - бере участь в здійсненні заходів по зміцненню інформаційної
бази Центру та в інших заходах. Положення доповнено розділом VIII згідно з Наказом Національної
служби посередництва і примирення N 142 ( v0142299-04 ) від
01.11.2004 )

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: