open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ

ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
09.10.2003 N 77

Про схвалення проекту Закону України

"Про внесення зміни до Декрету Кабінету

Міністрів України "Про державне мито"

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 27, пункту 11
частини першої статті 28 Закону України "Про фінансові послуги та
державне регулювання ринків фінансових послуг" ( 2664-14 ),
пунктів 49 та 51 частини четвертої Положення про Державну комісію
з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого
Указом Президента України від 4 квітня 2003 року N 292/2003
( 292/2003 ), Державна комісія з регулювання ринків фінансових
послуг України П О С Т А Н О В И Л А:
1. Схвалити проект Закону України "Про внесення зміни до
Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито".
2. Юридичному управлінню надіслати для погодження зазначений
законопроект до відповідних органів державної влади та здійснювати
супровід за його проходженням.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на
першого заступника Голови Держфінпослуг Оперенка Г.М.
Голова Комісії В.І.Суслов

Протокол засідання Комісії

від 9 жовтня 2003 р. N 19

Проект

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення зміни до Декрету Кабінету

Міністрів України "Про державне мито"

Верховна Рада України П О С Т А Н О В Л Я Є:
1. Пункт 39 статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від
21 січня 1993 року N 7-93 ( 7-93 ) "Про державне мито" (Відомості
Верховної Ради України, 1993 р., N 13, ст. 113; Відомості
Верховної Ради України, 1997 р., N 9, ст. 70) викласти у такій
редакції: "39) Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг
України - позивач й відповідач - за позовами до суду та
господарського суду".
2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України "Про внесення

зміни до Декрету Кабінету Міністрів

України "Про державне мито"

1. Обгрунтування необхідності прийняття акта
Указом Президента України від 11 грудня 2002 року N 1153/2002
( 1153/2002 ) створено Державну комісію з регулювання ринків
фінансових послуг України (надалі - Держфінпослуг) як центральний
орган виконавчої влади зі спеціальним статусом.
Держфінпослуг діє на підставі Конституції України
( 254к/96-ВР ), Закону України "Про фінансові послуги та державне
регулювання ринків фінансових послуг" ( 2664-14 ), Положення про
Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг (надалі -
Положення), затвердженого Указом Президента України від 4 квітня
2003 року N 292/2003 ( 292/2003 ), інших актів законодавства.
Зокрема, відповідно до пункту 11 частини першої статті 28
Закону "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків
фінансових послуг" ( 2664-14 ) Держфінпослуг звертається до суду
та господарського суду з позовами (заявами) у зв'язку з порушенням
законодавства України про фінансові послуги. Частиною третьою
статті 41 зазначеного Закону передбачено, що штрафи, накладені
Держфінпослуг, стягуються у судовому порядку. На підставі пункту 7
частини першої статті 40 Державна комісія може порушувати питання
про ліквідацію фінансової установи, що полягає у зверненні у
передбачених законом випадках (в тому числі за діяльність без
відповідної ліцензії чи діяльність, заборонену законом) до суду, з
позовом про ліквідацію фінансової установи.
Пунктом 39 чинної редакції Декрету Кабінету Міністрів України
"Про державне мито" ( 7-93 ) передбачено звільнення від сплати
мита Комітету у справах нагляду за страховою діяльністю - за
позовами, з якими він звертається до арбітражного суду у справах
про скасування державної реєстрації страховика як суб'єкта
підприємницької діяльності у випадках, передбачених статтею 8
Закону України "Про підприємництво" ( 698-12 ).
Втім, на сьогоднішній день такого органу державної влади не
існує, а завдання щодо державного регулювання ринків фінансових
послуг, у тому числі і у галузі страхування, в межах компетенції,
визначеної Законом, здійснює Держфінпослуг.
Враховуючи, що законодавчо визначені завдання Держфінпослуг
значно ширші за своїм обсягом у порівнянні із завданнями, що
виконував Комітет у справах нагляду за страховою діяльністю,
необхідно привести положення Декрету Кабінету Міністрів України
"Про державне мито" ( 7-93 ) у відповідність до законодавства
України, шляхом внесення зміни до зазначеного нормативно-правового
акту.
При цьому слід врахувати, що згідно із статтею 2 Закону
України "Про джерела фінансування органів державної влади"
( 783-14 ), органи державної влади здійснюють свою діяльність
виключно за рахунок бюджетного фінансування в межах, передбачених
Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік.
Крім того, відповідно до Постанови Верховної Ради України від
12 липня 1996 року N 327/96-ВР ( 327/96-ВР ) "Про структуру
бюджетної класифікації України", економічною структурою видатків
державного управління є видатки на оплату праці, нарахування на
заробітну плату, придбання предметів постачання і матеріалів,
видатки на відрядження, оплату послуг з утримання приміщень і
обслуговування установ та організацій тощо. До цих видатків
бюджету належать і капітальні видатки - придбання основного
капіталу, капітальне будівництво, капітальний ремонт.
Усі ці видатки бюджету конкретизуються у відомчій структурі
видатків бюджетної класифікації України, що затверджується
Міністерством фінансів України.
Отже, структура бюджетної класифікації України у
функціональній структурі видатків України не передбачає видатків
(коштів) на сплату державного мита за рахунок видатків на
утримання органів державної влади.
2. Цілі і завдання прийняття акта
Метою прийняття проекту Закону України "Про внесення змін до
Декрету" підвищення ефективності використання бюджетних коштів, що
виділяються для фінансування діяльності Держфінпослуг.
3. Загальна характеристика і основні положення акта
Проектом Закону України пропонується викласти пункт 39 статті
4 Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито" ( 7-93 )
у новій редакції, що передбачатиме звільнення від сплати
державного мита Держфінпослуг - позивача й відповідача - за
позовами до суду та господарського суду.
4. Стан нормативно-правової роботи у

даній сфері правового регулювання
Окреслене у проекті Закону України питання регулюється:
Законом України "Про фінансові послуги та державне
регулювання ринків фінансових послуг" ( 2664-14 );
Законом України "Про джерела фінансування органів державної
влади" ( 783-14 );
Указом Президента України від 4 квітня 2003 року N 292/2003
( 292/2003 ) "Про Положення про Державну комісію з регулювання
ринків фінансових послуг України";
Постановою Верховної Ради України від 12 липня 1996 року
N 327/96-ВР ( 327/96-ВР ) "Про структуру бюджетної класифікації
України";
Декретом Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року
N 7-93 ( 7-93 ) "Про державне мито".
5. Фінансово-економічне обгрунтування
Звільнення від сплати державного мита Держфінпослуг -
позивача й відповідача - за позовами до суду та господарського
суду не потребуватиме збільшення видатків Державного бюджету
України на фінансування Комісії.
6. Прогноз соціально-економічних

наслідків прийняття акта
Реалізація цього законопроекту сприятиме ефективності
використання коштів державного бюджету та забезпечить виконання
Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг завдань,
визначених законодавством.

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проекту Закону України "Про внесення

змін до Декрету Кабінету Міністрів

України "Про державне мито"

------------------------------------------------------------------ | Діюча редакція Декрету |Запропонована редакція| |-----------------------------------------+----------------------| | Стаття 4. Пільги щодо сплати державного |Стаття 4. Пільги щодо | | мита |сплати державного | | ... |мита | | | ... | | 39) Комітет у справах нагляду за | | | страховою діяльністю - за позовами, з |39) Державна комісія | | якими він звертається до арбітражного |з регулювання ринків | | суду у справах про скасування державної |фінансових послуг | | реєстрації страховика як суб'єкта |України - позивач й | | підприємницької діяльності у випадках, |відповідач - за | | передбачених статтею 8 Закону "Про |позовами до суду та | | підприємництво" ( 698-12 ). |господарського суду. | | | | | ... | ... | ------------------------------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: